'Als we hadden gezegd: we blijven bij Ajax, dan hadden we goede kans gehad in CL'

    'Als we hadden gezegd: we blijven bij Ajax, dan hadden we goede kans gehad in CL'

    maandag 11 juni 2018 om 18:55

    Rafael van der Vaart heeft in een uitgebreid interview met Ajax TV teruggeblikt op zijn periode in Amsterdam. De middenvelder van FC Midtjylland denkt dat het Ajax van 2001-2003 succes had kunnen boeken in de Champions League als de ploeg bij elkaar gebleven was.

    Ajax kwam tot de kwartfinales, waarin AC Milan te sterk was. "Het was een fantastische mix tussen Ajax-talenten en grote spelers als Chivu, Maxwell, Trabelsi, Zlatan, Mido. Ik vergeet er nog een paar", zegt Van der Vaart. "Het was een unieke generatie met jonge Ajax-spelers. Daar kwam je wel voor naar het stadion."

    Van der Vaart weet waarom dat elftal niet meer succes heeft geboekt. "Omdat we niet bij elkaar gebleven zijn. Als we hadden gezegd: luister, we gaan het gewoon doen en blijven bij Ajax met z'n allen, dan ben ik ervan overtuigd dat we ook in de Champions League een goede kans had gehad."

    Er ontstond ook onrust naast het veld. "Dan krijg je ruzies. De welbekende Zlatan-ruzie. Het helpt nooit mee als twee van de betere spelers ruzie krijgen. Dan gaat ieder z'n weg en valt het uiteindelijk uit elkaar."

    Plaats een reactie

    Donnygo +1153
    maandag 11 juni 2018 om 18:59
    zit wat in, zaten een paar echt leuke spelers in die groep.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:01
    Maar nu hebben ook klasse spelers hoor! Met Kluivert als grote, betrouwbare leider.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:17
    Hou is opmet je negativiteit met kluivert joh ... met je kut asensio en kut aguero
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:21
    Haha ik ruik jaloezie aangezien Kluivert nooit het niveau van beide spelers zal gaan halen, wat geen schande is hoor.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:26
    100% kluivert bereikt meer dan jouw spelertjes
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:28
    We gaan het zien. Eerst maar eens basisspeler bij Roma worden
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:52
    hij had misschien eerst maar eens iets moeten presteren bij ajax ....
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1392
    maandag 11 juni 2018 om 19:29
    Je hebt veel vertrouwen in dat knulletje zeg.. Had je zeker ook in Fisscher, El Ghazi, Kishna, Boerrigter en Bazoer..
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:32
    Waarschijnlijk een jongetje van 14 die net voetbal kijkt en papa steeds heeft horen praten over de grote Kluivert. Helaas is dat een andere...
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:53
    of het is Angela de moeder van Justin die voorhaar zoontje opkomt .....
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:47
    Hahahahahahhahahaha
    Vind ik leuk
    DON7 +57
    maandag 11 juni 2018 om 21:00
    Hoezo ga je als Ajacied Kluivertje nog verdedigen joh..die jongen heeft geen hart voor Ajax, alleen voor zn portemonnee (wat natuurlijk zn goed recht is). En dat tie beter mag worden dan Aguero..tjah dan heb je het ook niet helemaal goed gezien. Hoewel het voor het NLs elftal geweldig zal zijn.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1319
    dinsdag 12 juni 2018 om 06:38
    Hoe weet je dat
    Vind ik leuk
    Lampenpit +237
    maandag 11 juni 2018 om 19:24
    Ongelooflijk dat eeuwige gejank op deze site. Worden jullie zelf niet moe van dat constant elkaar uitlokken. Om kotsmisselijk van te worden, eerst 80 reacties van domme supporter die elkaar even het bloed onder de nagels vandaan willen halen. Pas na 8 keer scrollen gaat het eens over voetbal.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:27
    Vind jij dat ook dat Kluivert zo'n enorm goed inzicht heeft op het spel?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Old Star +6749
    maandag 11 juni 2018 om 19:34
    Nee maar hij vind jou wel een enorme eikel. En terecht!
    Dat gejank en gezuig van sommigen is echt bloed irritant.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:41
    Helaas gaat niet iedereen zich aanpassen aan 'sommigen' die zich irriteren.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 19:48
    Vaak zijn het gewoon dezelfde figuren die hier met tientallen accounts zitten te reageren.
    Er zijn er hier een aantal met psychische problemen en dat is geen grap. Soms doen ze ook gewoon op zichzelf reageren, je verzint het niet maar het gebeurd echt.
    Best sneu als je op zo’n manier moet leven, heb alleen maar medelijden met ze.
    Vind ik leuk
    Old Star +6749
    maandag 11 juni 2018 om 19:53
    Haha. Als dat waar is. Op je zelf reageren is minstens zo triest als dat gezuig idd.
    Ik probeer er buiten te blijven maar t blijft irritant.
    Het is leuk om een voetbal inhoudelijke discussie te voeren. Of je het nu met elkaar eens bent of niet. Zolang dat met respect gebeurt is dat helemaal prima.
    Dat gezuig en gedoe maakt het er allemaal niet beter op.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:00
    Ik ga mijn best doen om me te focussen op de inhoud maar ik houd nou eenmaal van een beetje 'plagen'.
    Vind ik leuk
    Old Star +6749
    maandag 11 juni 2018 om 20:03
    Ik ben benieuwd! Succes iig!
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:06
    Thnx maar ik kon de verleiding niet weerstaan om nog een sneer richting Kluivert te geven. *Zie het laatste artikel). Zal vanaf nu focussen op het inhoudelijke;-)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Old Star +6749
    maandag 11 juni 2018 om 20:09
    Prima man.
    Hopenlijk zijn we voorlopig ook klaar met die kluivert artikelen.
    Dat over het paard getilde mannetje verdient al die aandacht niet.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:14
    Idd
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 20:12
    Tja.. waarschijnlijk verander je er niks aan.
    Bij zo’n beetje elke Ajax-topic zie je ze zeiken dat het weer over Ajax gaat.
    En de Ajacieden reageren daar weer op en zo begint het gezeik. Aan het einde van het verhaal krijg je dan weer opmerkingen over die 4 jaar dat Ajax zonder prijs zit, vervolgens zie je weer gemeente grappies voorbij komen, Ajax kille club, PSV beste van de laatste 20 jaar, Ajax de beste aller tijden enzovoort enzovoort.
    Het ergste is nog dat ik me er regelmatig in mee laat slepen haha.
    Maar het is inderdaad irritant en vermoeiend. Gelukkig zijn er ook nog genoeg normale mensen waarmee je fatsoenlijke discussies kunt voeren, maar zodra dat gezeik begint doet bijna iedereen eraan mee.
    Vind ik leuk
    Old Star +6749
    maandag 11 juni 2018 om 20:15
    Dus wat hebbje geleerd vanavond 😉
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11660
    maandag 11 juni 2018 om 20:27
    In principe niks nieuws, alleen nu nog wat ermee doen hah 😜
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    dinsdag 12 juni 2018 om 01:26
    Helaas had Ajax toen niet de middelen om dit te doen want het bestuur van toen was daar zeer zeker anders mee omgegaan dan wat die prutsers van nu doen.

    Ajax heeft nu ook een aantal spelers met behoorlijk wat potentie, doodzonde dat het inplaats van spelers te kopen als Bande en Labyad niet investeerd in verbeterde contracten voor ziyech, Kluivert, De Ligt en Frenkie.

    Contracten die er voor kunnen zorgen dat ze op zijn minst tot hun 23e blijven en tussenstappen als Schalke of Lyon overslaan voor de Europese (sub) top.

    Ajax heeft de middelen om met deze clubs te concurreren wsat salarissen betreft.

    Zeker als het om de eigen jongens gaat waar geen transfersom voor betaald is.

    Dan pas zal Ajax groeien!
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 03:56
    Zyech is ook gekocht en Kluivert mag nog niet eens in de schaduw staan van Chivu, Zlatan, Midi en v.d. Vaart.
    En bij de rest is het nog maar hopen (De Ligt is een uitzondering) dat ze dat niveau halen.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    dinsdag 12 juni 2018 om 08:22
    Die namen werden ook afgekraakt toen der tijd.

    Mido is geloof ik ook weggestuurd. Van Der Vaart was bezig met randzaken en er was ruzien met Sneeijderr en Zlatan. Zlatan lag een tijdje volledig onder vuur, hij wqas egoistisch, arrogant en noem maar op.

    Het zijn nu grote namen toen waren het nobody's die nog naam moeten maken...

    Velen durven te stellen dat Frenkie de potentie heeft voor Barca, De Ligt schijnt nu al uitgeleerd te zijn en Ziyech zou volgens velen wel bij elke Europese subtopper slagen...

    Een investering waard maargoed...
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:57
    😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Lampenpit +237
    maandag 11 juni 2018 om 19:35
    Ja man.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:56
    En waar ga jij over??💪😂😂😂
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +14054
    maandag 11 juni 2018 om 19:22
    Bla bla,toen gingen ze ook al voor het grote geld.
    Vind ik leuk
    Gerro +5428
    maandag 11 juni 2018 om 23:54
    Zaten hele leuke spelers in, net zoals afgelopen seizoen er een hele leuke ploeg stond die helaas naar 1 seizoen alweer uit elkaar viel.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21610
    maandag 11 juni 2018 om 19:01
    Lekker hoor oude koeien uit de sloot halen in de komkommertijd.. Nieuwswaarde 0.. kom maar op met het WK!
    Vind ik leuk
    R94 +915
    maandag 11 juni 2018 om 19:01
    Is er geen "topclub is geïnteresseerd in De Ligt" nieuws vandaag?
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:46
    Dat nieuws laten ze vandaag even 'liggen.' ; -)
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:01
    En jij was de grote onruststoker fricandel
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7300
    maandag 11 juni 2018 om 19:04
    Jij kan het weten, bamibal!
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:13
    Weet iedereen behalve de domste van de klas niet jij
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7300
    maandag 11 juni 2018 om 19:16
    Jij die dagelijks een ban krijgt en dagelijks een nieuw profiel daardoor moeten aanmaken, wie is er nou echt dom?
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:19
    Dom kom altijd terug om alles wat met 02p te maken heeft af te zeiken dus een ban meer of minder
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25951
    maandag 11 juni 2018 om 19:02
    Ik krijg spontaan zin in een frikandelletje....
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:04
    Je mag hem hebben hoor...
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2548
    maandag 11 juni 2018 om 19:07
    Dat je deze grap nog wil maken. Sneu.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25951
    maandag 11 juni 2018 om 19:08
    Zei de kraamvrouw ook toen je hoofd tevoorschijn kwam....
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2548
    maandag 11 juni 2018 om 19:14
    Maar hij is lang zo lelijk niet als Barry Engels voegde ze eraan toe.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25951
    maandag 11 juni 2018 om 19:15
    Bijna net zo grappig..... bijna....
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2548
    maandag 11 juni 2018 om 19:20
    Er zijn zo te zien nog meer 12-jarigen op de site. Ben blij voor je dat je leeftijdgenootjes je wel leuk vinden.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25951
    maandag 11 juni 2018 om 19:28
    Blijf je nou serieus proberen scherper te zijn dan ik?

    Ga nou maar verder met je blokken spelen. Kneus.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:44
    Och jee Barry is weer ongesteld!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25951
    maandag 11 juni 2018 om 20:45
    Ga lekker je kunstgebit reinigen idioot.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:48
    Hahaha schelden is een vorm van spraakgebrek, maar dat heb jij elke maand als je weer in de rooie periode zit :)
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25951
    maandag 11 juni 2018 om 20:49
    Ga lekker je moeder vervelen joh.... en bemoei je met je eigen zaken.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:55
    Slik volgende maand de pil nou gewoon door. Is het beste voor iedereen. En over moeders beginnen....
    Barry, Barry, Barry toch...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +599
    maandag 11 juni 2018 om 19:10
    Frikandel xxl is er ook hé
    Ik zou als Ajax zijnde hem terug halen en alleen in thuis wedstrijden opstellen, vervolgens in iedere kruising een xxl frikandel ophangen en alle ballen op raffie
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17035
    maandag 11 juni 2018 om 19:03
    Hadden wel een mooie ploeg staan toen!
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:05
    Nu niet wil je zeggen? Zolang het Kluivert transfer plannetje nog niet rond is hebben we een ijzersterk team staan;-)
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17035
    maandag 11 juni 2018 om 20:40
    Vergeleken met toen? Nee man, sorry. Niet te vergelijken helaas :)
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1443
    maandag 11 juni 2018 om 19:03
    Helaas hield hij graag van de Frikadellen van Sylvie Meis.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:09
    Wat is mis met gek zijn op een Frikandel en heel wat nachten op Sylvie Meis te hebben '' gereden ''? Heb jij het beter gedaan dat je het over helaas hebt?
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:19
    Jezus wat een wijven hier zeg ... frikandellen , sylvie meis !!? Is voetbal site !!!!!!
    Vind ik leuk
    SimonSays +3651
    maandag 11 juni 2018 om 19:37
    Ja abi, is voetbal site!
    Maar ook komkommertijd.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16079
    maandag 11 juni 2018 om 19:07
    Frikandel eten is 1 ding maar nu ook nog grappen maken.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:11
    Als, als, als, als, waar lees ik dat vaker (hier)? Tussen 2001 - 2003 werd Ajax "slechts" 1 maal kampioen van Nederland en een andere club 2 maal. Zelfoverschatting van VdV die al jarenlang veel beter is met grootspraak dan met voetballen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jozef +32776
    maandag 11 juni 2018 om 19:24
    Oh oh, is je club je niet genoemd joh?

    Ajax is altijd een club in ontwikkeling. Wees blij dat er vaak verkocht wordt, anders werd je club nooit meer kampioen. Dat elftal was een gezelschap waarvan de leden het internationaal ver hebben geschopt. Dat is wat hij zegt en dank jullie lieve heer maar op je knietjes dat het buitenland Ajax telkens weer leeg koopt.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:36
    Als ik "jullie lieve heer" al ergens om zou moeten danken inzake Ajax, dan zou ik dat eerder doen om het jarenlange en structurele wanbeleid wat er bij Ajax gevoerd wordt. En zeker niet, zoals jij hierboven beweert, om het feit dat het buitenland Ajax telkens leeg koopt. En inderdaad, die andere club die 2 maal kampioen werd in die tijd, was PSV uit Eindhoven.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jozef +32776
    maandag 11 juni 2018 om 19:41
    Maar dat is wel de realiteit.

    We worden er helaas alleen maar rijker van. Noem jij dat maar wanbeleid.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:51
    Ja, dat noem ik inderdaad wanbeleid ja. Wanneer je als rijkste club van de ED en daarnaast met de grootste begroting werkt, al jarenlang geen enkele sportieve prijs weet te winnen, doe je ergens m.i. iets niet goed. En "we" worden daar helemaal niet rijker van, want ik heb niet de illusie dat jij mee participeert in de financiële winsten die Ajax maakt. De aandeelhouders daarentegen wel. En bij een voetbalclub draait het om het behalen van kampioenschappen of andere sportieve prijzen en niet om wie de grootste bankrekening heeft. De echte Ajacieden zien Ajax liever vandaag van de beurs verdwijnen dan morgen. Deze echte Ajacieden zouden "jullie lieve heer" op de knietjes danken wanneer Ajax weer, zoals vroeger, een echte voetbalclub was i.p.v. een beursgenoteerd bedrijf. De meelopers daarentegen (hier) hebben het met name over de financiën van Ajax.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Iggy +2758
    maandag 11 juni 2018 om 20:01
    Ow ja joh, door Ajax geobsedeerde droeftoeter ?!
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:07
    Piggy, ik vind dit leuk. Ow ja joh?!
    Vind ik leuk
    Jozef +32776
    maandag 11 juni 2018 om 22:57
    Niet willen snappen is niet snappen, dat bewijs je hier maar weer, meneer Woeping.

    En we? Tja, als ik over Ajax praat dan is het nie 'ze'... Echt supporter ben je namelijk ook als je geen kampioen werd....
    Maar over 'ik' : laat ik het erop houden dat ik niks tekort kom, maar heel interessant is dat niet voor iedereen hier.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:17
    Een meningsverschil hebben / andere visie hebben over een bepaald onderwerp of "iets" niet willen snappen, is totaal iets anders. Wanneer mensen een andere visie hebben hier, roepen bepaalde mensen hier direct dat men het niet snapt. En laat je oordelen over of iemand iets tekort komt of niet maar achterwege hier. Ook dat kan men niet bepalen wanneer men personen niet persoonlijk kent.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:00
    Hahhahahahaha
    Vind ik leuk
    Utca030 +7192
    maandag 11 juni 2018 om 19:14
    Dat waren nog eens tijden daar, maar dat is lang geleden. En hopelijk komt dat ook niet meer.
    Vind ik leuk
    Jozef +32776
    maandag 11 juni 2018 om 19:26
    Haha, je bent tenminste eerlijk...
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 22:31
    Zoals je kunt lezen is Jozef geinteresseerd in een geldrijk Ajax en is Belchinees geinteresseerd in een prijzenrijk PSV. Beiden worden op hun wenken bediend, dus iedereen blij.
    Vind ik leuk
    Jozef +32776
    maandag 11 juni 2018 om 22:51
    Kijk eens aan....

    Vind ik leuk
    PSVFU +2539
    maandag 11 juni 2018 om 19:14
    Tja dat is toch bijna wel met elke club? Psv stond in 2005 in de halve finale van de cl en werd destijds onterecht door milan uitgeschakeld door 1 doelpuntje. Als dat elftal nog een paar jaar bij elkaar was gebleven tja...
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7300
    maandag 11 juni 2018 om 19:19
    Die wedstrijd weet ik nog goed te herinneren, heel het stadion is extase na de 2-0, tot vlak voor tijd de 2-1 werd gescoord, het werd zelfs nog 3-1 voor PSV, een doelpuntje te weinig :D

    Ik vond het toen geweldig haha, net zoals jullie het jaren later weer geweldig vonden dat Ajax een doelpunt te weinig had voor het kampioenschap!
    Vind ik leuk
    PSVFU +2539
    maandag 11 juni 2018 om 19:50
    Kampioenschap of europees nederlands succes.....ff wat anders
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7300
    maandag 11 juni 2018 om 19:55
    Ik ga niet hypocriet doen en zeggen dat ik PSV succes gun in Europa.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2539
    maandag 11 juni 2018 om 19:59
    Ik hoop ook altijd dat ajax er in de eerste ronde uitvliegt 😂😜
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11000
    maandag 11 juni 2018 om 21:06
    Ik ga altijd voor Ajax mag van mij alles doen wat ze willen in Europa, het liefst verliezen in de finale. Nederland heeft het gegwoon nodig
    Vind ik leuk
    John040 +1147
    maandag 11 juni 2018 om 19:21
    hahaha als mijn tante kloten had was hij mijn oom. Wat een dromer die de vaart.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:27
    Van der vaart heeft gelijk wat ie zegt maar alleen ZIJ ipv WIJ moeten zeggen ... sneijder is op 10 100 klasse beter dan van der vaart
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:40
    Mosterd na de maaltijd verhaaltjes
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:47
    Ik eet liever vla na de maaltijd. Jij?
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:49
    Ik bef nog liever me vriendin klaar na (maar ook voor) het eten
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:50
    En wat doet ze er voor terug? Maakt ze het eten of drinkt ze van jou?
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:58
    Haha! Gewoon rondje van t huis joh
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:59
    Vind jij 6ix 9ine ook al zo'n goede rapper;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 01:16
    Geen goede rapper, maar mag um wel.
    Hou nog steeds meer van lyricale rappers als Eminem, JayZ en 2pac
    Vind ik leuk
    El Cazador +4526
    maandag 11 juni 2018 om 21:01
    Het grote "whats If" verhaal, zolang het nooit gebeurt is, is het niet gebeurt.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2500
    maandag 11 juni 2018 om 21:03
    Ik heb niets met ajax maar dat was een mooie lichting met leuke spelers. Ik ben altijd wel fan geweest van Pienaar. Enorm onderschat die man hier in nederland
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:32
    Wauw .
    Vind ik leuk
    Purist01 +367
    maandag 11 juni 2018 om 22:59
    Als Robben die bal niet tegen Casillas had geschoten waren we wereldkampioen geweest. Als Feyenoord niet van Heracles had gewonnen waren ze geen kampioen geweest.
    Aan als heb je niets, domme kamper. Als jij 20 kilo zou afvallen had je wellicht in de basis gestaan bij die deense c-club.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:53
    Frank en Ronald de boer, stam, reiziger, blind, overmars, van de sar, kluivert, litmanen en er waren er denk nog wel aantal. De jeugd kon leren van de oudere en alle nederlanders waren toen best wel goed
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Als we hadden gezegd: we blijven bij Ajax, dan hadden we goede kans gehad in CL'