'De Jong begint te twijfelen over buitenland en denkt serieus na over PSV-aanbod'

    'De Jong begint te twijfelen over buitenland en denkt serieus na over PSV-aanbod'

    dinsdag 12 juni 2018 om 07:24

    Luuk de Jong blijft mogelijk toch behouden voor PSV. Volgens het Eindhovens Dagblad denkt de spits er serieus over na om zijn contract bij de landskampioen te verlengen.

    De veertienvoudig Oranje-international ligt nog tot de zomer van 2020 vast in Eindhoven, maar heeft een aanbieding gekregen om voor één seizoen bij te tekenen. De Jong was aanvankelijk van plan om deze zomer op zoek te gaan naar een nieuwe aanbieding. Het Mexicaanse Club América werd nadrukkelijk genoemd als mogelijke nieuwe werkgever, maar De Jong zelf lijkt niet van plan om de Atlantische Oceaan over te steken. Volgens het ED is er verder geen concrete interesse.

    PSV ziet in De Jong één van de steunpilaren voor komend seizoen, aangezien hij de enige ervaren centrumspits is waar de Eindhovenaren op kunnen rekenen. Maximiliano Romero (19) wacht door slepend blessureleed nog altijd op zijn debuut in de hoofdmacht. Sam Lammers (21) zal komend seizoen verhuurd worden en ook Donyell Malen (19) lijkt nog vlieguren te moeten maken, al dan niet bij Jong PSV.

    Poll

    Kan Luuk de Jong een stapje hoger aan?

    (5190 stemmen)

    Plaats een reactie

    jaja_PSV +42553
    dinsdag 12 juni 2018 om 07:30
    Met Luuk maken we kans om kampioen te worden.
    Zou top zijn als hij blijft.
    Vind ik leuk
    Kayzer +2722
    dinsdag 12 juni 2018 om 07:32
    Mee eens! Luuk is de schrik van alle centrale verdedigers in de ED.
    Blijf lkkr Luukieboy!
    Vind ik leuk
    Ale +4323
    dinsdag 12 juni 2018 om 07:44
    Whahaha
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1791
    dinsdag 12 juni 2018 om 07:31
    Lekker blijven werkt altijd hard en is toch meestal belangrijk
    Vind ik leuk
    stratumseind +154447
    dinsdag 12 juni 2018 om 07:37
    Mooi blijven en weer die schaal binnenhalen in de voetbalhoofdstad Eindhoven
    Vind ik leuk
    Gerro +6164
    dinsdag 12 juni 2018 om 07:41
    Lammers zal bij het horen van dit bericht wel aan gaan sturen op een definitief vertrek.
    Vind ik leuk
    Nistel +3624
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:20
    Waarom? Die wordt komend seizoen toch verhuurd en heeft dan geen last van De Jong. Het hele idee van Luuk laten blijven is hem nog een jaartje te houden omdat je anders met Romero wel erg dun in de spitsen zit en hij nog geen zekerheidje is vanwege zijn lange blessure.
    Vind ik leuk
    Ale +4323
    dinsdag 12 juni 2018 om 07:43
    Haha er is gewoon geen intresse voor deze niets zeggende spits.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 07:43]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 07:50
    Nietszeggend, maar toch heeft iemand als Dolberg nog alles te bewijzen en heeft de Jong al bewezen dat hij voor PSV een hele goede spits is.
    Vind ik leuk
    PRICE +32015
    dinsdag 12 juni 2018 om 07:51
    Onzin,tweede seizoenshelft afgelopen seizoen heel sterk gespeeld
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 07:51]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 07:54
    Dat werd ook wel tijd natuurlijk na een gruwelijk slechte periode.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:07
    Bij elkaar was het genoeg voor de schaal... Al is dat voor psv tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld:)
    Vind ik leuk
    stratumseind +154447
    dinsdag 12 juni 2018 om 08:08
    4 jaar bij PSV 3 x kampioen en 2 x de Cruijff schaal, hoeveel nietszeggende spitsen heeft jou clubje dan de afgelopen 4 jaar gehad?
    Vind ik leuk
    Nistel +3624
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:24
    Het is weer typisch Nederlands. Heeft 3 van de 4 jaren uitstekend gepresteerd en toch blijft dat ene dramatische jaar hem keihard achtervolgen in de heersende opinie.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154447
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:26
    Het zijn vooral de struisvogels uit de regio Diemen Duivendrecht die zich ergens aan moeten vasthouden. Verder hebben ze niks
    Vind ik leuk
    Nistel +3624
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:32
    Moet je nagaan hoe bang ze dan wel voor Romero zijn als ze zelfs al liever hebben dat kampioenenmaker Luuk blijft. Zoveel goei... ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 07:49
    Mooi zo. Wat kan mij die hele Romero of lammers interesseren. Luuk de Jong staat voor mij symbool voor die 3 titels afgelopen 4 seizoenen. Als hij het op zn heupen krijgt is ie voor PSV ontzettend belangrijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 07:53
    Ik sping voor Luuk!
    Vind ik leuk
    Sucrates +213
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:40
    Hoe doe je dat? Spingen?
    Vind ik leuk
    Counterattack +10291
    dinsdag 12 juni 2018 om 08:00
    Club America of PSV. Beiden clubs van naam, dus de Jong is zoiezo verzekerd van nog enkele jaren in topteam. Beiden echter in minder aansprekende, maar zeker zo leuke, competitie.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3188
    dinsdag 12 juni 2018 om 08:08
    Hopelijk blijft deze kampioenmaker. Volgend jaar 4 keer kampioen in 5 jaar en overwinteren in CL.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +669
    dinsdag 12 juni 2018 om 08:11
    Logisch, niemand wil die flapdrol.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 08:11]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:08
    Lelijkerd haha
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 08:11
    Is het kwartje dan toch gevallen dat hij in het buitenland het niet gaat redden. Sowieso red je het niet in een land als Mexico als je constant aan het zeiken en janken bent.
    Vind ik leuk
    Korm +33296
    dinsdag 12 juni 2018 om 08:24
    Van mij mag luuk vertrekken, doorselecteren met die hap
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 08:27
    Kan toch ook nergens heen die mislukkeling
    Vind ik leuk
    stratumseind +154447
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:08
    Henkie die misslukkeling is in de afgelopen 4 jaar 3 x kampioen geworden en heeft 2 x de cruijffschaal gewonnen. Onder welke categorie schaar jij dan dolberg huntelaar milik, aangezien die nog nooit iets gewonnen hebben?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:28
    Huntelaar is niet mislukt in het buitenland maar De Jong overal.
    En de clubs staan niet in de rij voor Luuk.
    Milik is ook mislukt maar heeft Ajax een kapitaal op gebracht.
    En Dolberg die gaat het heel ver brengen en levert ook weer een veelvoud van miljoenen op.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154447
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:38
    Veel geld ...tja voor een Ajacied het belangrijkste. Alle andere normale voetbalsupporters zien hun club liever sportieve successen boeken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:54
    Dat zie ik ook liever, maar ieder jaar worden er een paar belangrijke spelers weg gekocht.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154447
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:59
    Goh echt? Dat gebeurd bij andere clubs over de hele wereld nou nooit.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 08:46
    gewoon de beste spits vd ED. als de neusjes hem hadden gehad werden ze ook vaker kampioen.
    Vind ik leuk
    noblesse +808
    dinsdag 12 juni 2018 om 08:51
    Heeft hem iemand ingefluisterd,dat hij toch beter
    in Nederland kan blijven.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2023
    dinsdag 12 juni 2018 om 08:59
    Ahhhh, niemand wil huilebalk de jong en er is nog minder intresse in zoetje :))
    Vind ik leuk
    peinke +1987
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:14
    Ah, verrassend! De Mexico-lobby heeft dus ook niet gewerkt! Wie wil Luuk de Jong, naast PSV, nou hebben. PSV wil hem wel graag slijten, net als z'n zaakwaarnemers, maar helaas pindakaas. Als dit PSV maar niet weer beperkt in het aantrekken van een nieuwe spits. Die De Jong is nog te duur voor het bankie en lijkt me dan bovendien een minder prettig figuur voor je groep.
    Vind ik leuk
    Nistel +3624
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:34
    PSV wil Luuk gewoon nog een jaartje houden, anders heb je alleen die Romero nog die zich eerst nog maar eens moet bewijzen en straks als meer dan een half jaar niet gespeeld heeft. Niks mis mee. Luuk is goed genoeg voor PSV.
    Vind ik leuk
    peinke +1987
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:36
    Aanfluiting voor de CL!
    Vind ik leuk
    Nistel +3624
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:40
    Wie niet?
    Vind ik leuk
    stratumseind +154447
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:34
    Sorry dat Luuk altijd scoort tegen pec
    Vind ik leuk
    peinke +1987
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:37
    Altijd scoren is iets wat ook al heel lang niet in z'n woordenboekje voorkomt. Tegen PEC scoort iedereen, dus dat is niets nieuws.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +358
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:33
    Als huntelaar het op zijn heupen krijgt scoort die de eerste 10 wedstrijden 12 goals en zijn we op weg naar de titel.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 09:33]
    Vind ik leuk
    stratumseind +154447
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:36
    Pas maar op dat ie het niet aan zijn heupen krijgt
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:40
    Vorig jaar kon die het al amper bijhouden,als hij zo als vorig jaar gaat voetballen heeft die de eerste partij gelijk rood.
    Zeker met de videoscheidsrechter.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +358
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:34
    Luc de jong kan belangrijk worden voor psv ze hebben romero als spits met luc erachter.
    Vind ik leuk
    Mari +7586
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:57
    Ach, zolang er geen buitenlandse club komt heeft hij weinig tot niets te kiezen.
    Dit is het resultaat van kampioen worden als collectief.
    Buitenlandse scouts komen niet kijken naar een collectief, maar naar een individu.
    Jammer voor hem, goed voor PSV.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:38
    Als hij blijft dan zou je toch van systeem moeten veranderen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:39
    Zie m graag blijven, alleen jammer van die 1.5 miljoen per jaar;)
    Vind ik leuk
    haarlemx +432
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:24
    Eieren voor je geld, kan het niveau niet aan en het geweld in Mexico zal hem wel afgeschrikt hebben. Alhoewel kwa spel het hem best zou liggen.
    Vind ik leuk
    ritje +105
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:20
    hallo De lampekapjes uit lampegat kunnen De Jong gewoon niet kwijt! Als ik de Jong was zou ik maar snel het bod accepteren want het buitenland ( albanie?) of Luxemburg? Dus kan hij beter in Lampegat blijven! daar heeft hij nog enige waarde. mvg ritje
    Vind ik leuk
    Cookee +9907
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:33
    Ik dacht toen ik het las.... Frenkie de Jong, dat zou een mooie move zijn, terug naar zijn thuisland.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'De Jong begint te twijfelen over buitenland en denkt serieus na over PSV-aanbod'