Oud-Ajacied over 'arrogante' Zlatan: 'Geef me de bal, ik ga alles kapot maken'

    Oud-Ajacied over 'arrogante' Zlatan: 'Geef me de bal, ik ga alles kapot maken'

    dinsdag 12 juni 2018 om 11:16

    Oud-Ajacied Wamberto had niet direct een hoge pet op van Zlatan Ibrahimovic. "Toen hij net bij Ajax kwam dacht ik: die jongen is wel een beetje arrogant", zo onthult hij op het digitale huis van de Amsterdammers.

    In een vraaggesprek met Dillon Hoogewerf vertelt Wamberto over de Zweedse spits. "Ik kan me nog herinneren dat Marco van Basten assisteerde bij de training. Zlatan was een 2-spitsensysteem gewend en Van Basten legde continu het spel stil om hem uit te leggen wat er van een Ajax-spits werd verwacht. Zlatan zei: 'Kom op, in jouw tijd werd er nauwelijks gelopen!’ Van Basten lachen: 'Luister nou maar Zlatan', zei hij. Dat deed hij en hij heeft het waargemaakt."

    Al snel kreeg de kleine Braziliaan dan ook respect voor de spits. "Ik leerde snel de echte Zlatan kennen: wat een mentaliteit. Wat een kracht, hij traint en werkt als een bezetene. Hij heeft een groot hart en een ongelofelijk karakter. Soms zei hij: 'Geef me de bal, ik ga alles kapot maken.' Dat was geen grootspraak, dat deed hij dan ook echt."

    De rappe buitenspeler stelt verder dat zijn oorspronkelijke positie nummer 10 was, maar dat hij bij Ajax al snel naar de flank verhuisde. "Op nummer 10 stond natuurlijk Jari Litmanen, dus die positie kon ik vergeten.''

    Plaats een reactie

    dinsdag 12 juni 2018 om 11:19
    'In uw tijd bedoel je zeker, arrogant pisventje?'
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 11:19]
    Vind ik leuk
    stratumseind +165783
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:24
    Soms zijn er nieuwtjes die je absoluut niet wil missen
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2788
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:26
    :)
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10817
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:37
    Tja in afwachting daarop, eerst dit bericht.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16550
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:25
    Zlatan is een arrogante gast, net als Christiano Ronaldo, maar op de één of andere manier heb ik met Zlatan geen probleem. Misschien omdat Ronaldo zich gedraagt als een verwend mietje?
    Vind ik leuk
    Ale +4519
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:42
    En zijn benen scheert en omdat hij zijn zoontje de liefde van een moeder willens en wetens heeft afgekocht! En...ik kan nog wel ff doorgaan. Gewoon een walgelijke jankbak!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16550
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:47
    Zoiets ja hahahaa
    Vind ik leuk
    Deck010 +7243
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:20
    Zlatan met Ronaldo vergelijken is als een ijshockeyer met een ijsdanseres vergelijken. De een is een kerel de ander een wijf die pirouettes draait.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16550
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:26
    Dus dat!
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:26
    Zijn daar toch allemaal arogant
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:33
    In Brabant ja, je hebt gelijk!!

    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:34
    Wamberto is vaak geKLEINeerd door Zlatan
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16550
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:42
    Wamberto wordt zelfs gekleineerd door mij, en ik ben 1.35! ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:42
    Wamberto en Zlatan ,drama's waren dat in het begin,seizoenskaarten ingeleverd pffff
    Vind ik leuk
    Pol Ploog +23
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:56
    Het Publiek is arrogant op de tribune in die sporthal. Noemen zich joden maar als je met een keppeltje in die stad loopt krijg je een stomp op je bek van pro pro Palestina aanhangers van Maroc afkomst goed gekeurd door de linkse beleids makers in die stad
    Vind ik leuk
    Itsese +4623
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:13
    Kom maar in Eindhoven. Altijd welkom!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Oud-Ajacied over 'arrogante' Zlatan: 'Geef me de bal, ik ga alles kapot maken'