Oud-Ajacied over 'arrogante' Zlatan: 'Geef me de bal, ik ga alles kapot maken'

    Oud-Ajacied over 'arrogante' Zlatan: 'Geef me de bal, ik ga alles kapot maken'

    dinsdag 12 juni 2018 om 11:16

    Oud-Ajacied Wamberto had niet direct een hoge pet op van Zlatan Ibrahimovic. "Toen hij net bij Ajax kwam dacht ik: die jongen is wel een beetje arrogant", zo onthult hij op het digitale huis van de Amsterdammers.

    In een vraaggesprek met Dillon Hoogewerf vertelt Wamberto over de Zweedse spits. "Ik kan me nog herinneren dat Marco van Basten assisteerde bij de training. Zlatan was een 2-spitsensysteem gewend en Van Basten legde continu het spel stil om hem uit te leggen wat er van een Ajax-spits werd verwacht. Zlatan zei: 'Kom op, in jouw tijd werd er nauwelijks gelopen!’ Van Basten lachen: 'Luister nou maar Zlatan', zei hij. Dat deed hij en hij heeft het waargemaakt."

    Al snel kreeg de kleine Braziliaan dan ook respect voor de spits. "Ik leerde snel de echte Zlatan kennen: wat een mentaliteit. Wat een kracht, hij traint en werkt als een bezetene. Hij heeft een groot hart en een ongelofelijk karakter. Soms zei hij: 'Geef me de bal, ik ga alles kapot maken.' Dat was geen grootspraak, dat deed hij dan ook echt."

    De rappe buitenspeler stelt verder dat zijn oorspronkelijke positie nummer 10 was, maar dat hij bij Ajax al snel naar de flank verhuisde. "Op nummer 10 stond natuurlijk Jari Litmanen, dus die positie kon ik vergeten.''

    Plaats een reactie

    dinsdag 12 juni 2018 om 11:19
    'In uw tijd bedoel je zeker, arrogant pisventje?'
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:19
    Wamberto en Zlatan zijn beide arrogant.
    Beide in Amsterdam gespeeld hé.
    Vind ik leuk
    Adje80 +4660
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:22
    Tja in Nijmegen is weinig rede om zelfverzekerd of arrogant te zijn
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1307
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:26
    Daar worden spelers nederig en onzichtbaar :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:19
    Wat is voor ajax de reden om arrogant te doen dan hahaha??
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:47
    Voor mensen met een langer geheugen dan 4 jaar is er bij Ajax genoeg om trots op te zijn. En dan sla ik voor het gemak die EL finale maar over.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:48
    Die finale?? Hahah ajax had daar beter niet kunnen komen opdagen... wat een afgang zeg:(
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:50
    Ik dacht het al. Niveau panfluit...
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:50
    Dat was inderdaad niveau panfluit haha fijn dat je eerlijk bent!!
    Vind ik leuk
    Morris +19992
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:23
    Naar Nijmegen wil niemand heen :-)
    Vind ik leuk
    El Flaco +611
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:24
    Nou, de houding van NEC het afgelopen seizoen in de Jupiler League is ook arrogant te noemen hoor. De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet. Houdt je eerst bezig met je eigen club, voordat je op andere clubs gaat afgeven.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:54
    neerbosch is arhemse trol ....zucht
    Vind ik leuk
    El Flaco +611
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:59
    Hoe weet je dat?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:01
    omdat hij en zijn volgelingen dit dag in dag uit doen hier op VP, Nijmegen relateerde accounts aanmaken en dan trollen schelden ect...
    Vind ik leuk
    El Flaco +611
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:08
    Aardig triest....
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:16
    Jij gelooft die trol?
    Kijk naar zijn naam en teksten.
    Vind ik leuk
    patertje +442
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:19
    Log maar weer in met al je accounts meneer uit Arnhem. Echt heel erg zielig dit
    Vind ik leuk
    Bhj +728
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:35
    Blijf dan ook lekker in je Dorp als je zo over ons denkt, kortzichtig bekrompen figuur.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:57
    dat is hij zeker haha, maar dat zijn al die arnhemse figuren hier op VP
    ze slapen allemaal onder een NEC dekbed en komen zelfs op de goffert( waarvoor weet ik niet )
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:27
    Niks beters te doen .. ze wachten op hun Wajong
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:38
    In Nijmegen hebben ze alleen arrogante trollenlegers.
    Zielige jaloerse gasten. Ga ervoor zorgen dat je clubje in de ED komt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:52
    stichting kruispunt in arnhem heeft de arnepse trollen weer eens toestemming gegeven om op VP te trollen, schelden en hun afgunst naar Nijmegen, de mooiste grootste oudste leukste ...ect stad te laten horen !!! Ga zo door met je goede werk Neerbosch en al die stumpertjes die hem napraten. En nou hup hup jongens , weer de sociale werkplaats in om toch nog iets voor je gratis centen te doen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:12
    Wie is de trol met een heel trollenleger, lieber nog wat?
    Nimwegenoar, Jandropzak, Noviomagus, Stoetel, Meep Meep, John Fristibrug, Nikos Lachgas, De Glasbak, Robertus, NvC, en tig accounts die je aanmaakt voor Aal.
    Zelfde avatar als Aal. Niet zo zielig doen jankerd.
    Vind ik leuk
    patertje +442
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:17
    Nu moet ik toch echt wat zeggen. Jij meneertje begint elke keer met uitdagen stoken. Zelfs bij berichten over andere clubs dan vitesse en nec loop je te stoken. En dan maar hopen dat zoals in dit geval Ajaxieden negatief reageren op nec . Jij bent echt het laagste van het laagste, meer kan ik er niet van maken, nadat ik de verbale strijd hier heb gevolgd tussen vitesse en nec. Zwaar triest mens ben je om hier continue te lopen stoken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:23
    Tja, jij begint niet met stoken patertje.
    Dat doe je met andere accounts.
    Vind ik leuk
    patertje +442
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:48
    Jij bent echt maf onder je pan maar dat was reeds bekend, nu ben ik weer een trol omdat ik je de waarheid zeg
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:06
    Ben je ook.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:28
    Ach dat volk komt uit Rekken, bij Arnhem... Die instelling
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:33
    Pompenkliniek in Nijmegen bedoel je.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:35
    Je had ook een in Rekken...of is die dicht
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:37
    Geen idee ,maar lees goed.
    Ik heb niks met Arnhem, maar die trollen zijn allemaal uit nijmegen. Dus geen Arnhemmers de schuld geven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:44
    Weet ik. Geef ook die trollen uit Nijmegen de schuld.
    Vind ik leuk
    JustH +9482
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:03
    Verander maar in zelfverzekerd.
    Die vergissing wordt te vaak gemaakt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:40
    Daar heb je onze amateur psycholoog weer. Zlatan barst van het zelfvertrouwen en heeft t waargemaakt, iets waar ze bij NEK alleen maar van dromen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:24
    Soms zijn er nieuwtjes die je absoluut niet wil missen
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1307
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:26
    :)
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +9530
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:37
    Tja in afwachting daarop, eerst dit bericht.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9515
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:25
    Zlatan is een arrogante gast, net als Christiano Ronaldo, maar op de één of andere manier heb ik met Zlatan geen probleem. Misschien omdat Ronaldo zich gedraagt als een verwend mietje?
    Vind ik leuk
    Ale +3522
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:42
    En zijn benen scheert en omdat hij zijn zoontje de liefde van een moeder willens en wetens heeft afgekocht! En...ik kan nog wel ff doorgaan. Gewoon een walgelijke jankbak!
    Vind ik leuk
    Gustavo +4770
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:47
    Wil je alsjeblieft nog heel even doorgaan? Ik geniet.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9515
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:47
    Zoiets ja hahahaa
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:34
    Idd,
    Als hij niet kan winnen begint hij te schoppen.
    Nu wil hij de best betaalde speler worden. Hij is al 33.
    Hij heeft nog niet genoeg geld.
    Hoop dat hij de Finale haalt en eigen doelpunt scoort en verliest... Kijken hoe meneer dan jankt
    Vind ik leuk
    Deck010 +1639
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:20
    Zlatan met Ronaldo vergelijken is als een ijshockeyer met een ijsdanseres vergelijken. De een is een kerel de ander een wijf die pirouettes draait.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9515
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:26
    Dus dat!
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:26
    Zijn daar toch allemaal arogant
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:33
    In Brabant ja, je hebt gelijk!!

    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:34
    Wamberto is vaak geKLEINeerd door Zlatan
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9515
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:42
    Wamberto wordt zelfs gekleineerd door mij, en ik ben 1.35! ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:42
    Wamberto en Zlatan ,drama's waren dat in het begin,seizoenskaarten ingeleverd pffff
    Vind ik leuk
    Pol Ploog +24
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:56
    Het Publiek is arrogant op de tribune in die sporthal. Noemen zich joden maar als je met een keppeltje in die stad loopt krijg je een stomp op je bek van pro pro Palestina aanhangers van Maroc afkomst goed gekeurd door de linkse beleids makers in die stad
    Vind ik leuk
    Itsese +3053
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:13
    Kom maar in Eindhoven. Altijd welkom!
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7552
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:32
    Zlatan mag dan ook arrogant wezen, zijn persoonlijkheid is er eentje om in te lijsten....voor diegene die hem kent.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Oud-Ajacied over 'arrogante' Zlatan: 'Geef me de bal, ik ga alles kapot maken'