'Ik wil niet horen dat ik nog jong ben. Ik wil zo snel mogelijk naar de top'

    'Ik wil niet horen dat ik nog jong ben. Ik wil zo snel mogelijk naar de top'

    dinsdag 12 juni 2018 om 19:25

    Timothy Fosu-Mensah wil in een hoge versnelling de top bereiken. De twintigjarige verdediger van Manchester United vindt het maar niets als mensen tegen hem zeggen dat hij nog jong is en er voor hem nog voldoende kansen komen.

    "Ik wil niet horen dat ik jong ben en dat mijn tijd nog komt. Ik wil zo snel mogelijk de top bereiken, dat ben ik", zegt Fosu-Mensah tegen FunX. "De top is WK, EK, Champions League-finale. Dat is voor mij de top, prijzen pakken."

    In Manchester kreeg Fosu-Mensah te maken met Louis van Gaal. "Hij heeft mij natuurlijk heel veel geleerd bij United. Hij heeft me laten debuteren bij zo'n grote club, als achttienjarige jongen. Hij legde me uit dat ik nu in een mannenwereld zit, ondanks dat ik zo jong ben. Zlatan en Pogba hebben me ook geadviseerd. Het zijn gewoon je teamgenoten."

    Fosu-Mensah maakte amper minuten bij United en liet zich verhuren aan Crystal Palace. "Ik zat dicht bij het Nederlands elftal toen ik bij United zat, maar ik speelde niet meer en moest gewoon spelen. Vanaf augustus 2017 tot mei 2018 ben ik verhuurd aan Crystal Palace. Ik denk wel dat dat een goede keuze is geweest. Daardoor heb ik ook voor Oranje mogen spelen."

    Plaats een reactie

    Barry Engels +31406
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:27
    Ah joh... je bent nog jong en je tijd komt nog!
    Vind ik leuk
    Degraaf +16563
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:32
    Hij zei ook: ik wil het niet horen, dus lezen mag wel ;-)
    Vind ik leuk
    Counterattack +10608
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:00
    Laat het hem niet horen, hooguit lezen. :-)
    Oei die had de Graaf ook al gemaakt.
    Dan voor Aal: Jij verdient dus meer als hij per maand...
    Bijna net zoveel als en meer dan zou ik direkt van je geloven..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 20:02]
    Vind ik leuk
    reyes +1264
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:30
    Bij Ajax doen ze daar niet moeilijk om als je goed genoeg bent.
    Maar ja hij heeft zijn eigen keuzes gemaakt die meer geduld vergen.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10608
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:50
    Goede basis bij Ajax is zowel voor keuze naar buitenland als voor Ajax altijd belangrijk
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 07:11
    Bij Ajax snappen ze er niks van.....de "hun" grote talenten kopen ze en hun eigen opgeleide talenten lijken het nooit te redden......
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 07:12
    Niveau van Ajax ligt nog onder dat van crystal Palace, dus ik snap Timothy wel
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2845
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:34
    Die jongen moet gewoon weg daar. Hij zal nooit genoeg minuten krijgen onder Mourinho. Gewoon net als Ake lekker een transfer maken naar Bournemouth en wekelijks in de PL spelen. Als je daar uitblinkt komen de grote clubs vanzelf wel.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4051
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:35
    Ik vind het maar een overschatte speler
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:39
    Dat is dus de fout die al die jongen spelers maken. Haastige spoed is zelfde goed. Rustig je carrière opbouwen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 20:08]
    Vind ik leuk
    Thilo +2812
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:43
    Zo’n carriere krijg je dus als je vroeg naar het buitenland vertrekt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:45
    Heeft vorig seizoen toch een wedstrijdje of 20 in de basis gestaan bij Palace en zich over het algemeen prima staande gehouden, speelde soms zelfs heel goed, zoals de keer dat hij Leroy Sané volledig uit de wedstrijd speelde en ze knap een punt pakten tegen City!

    Hij moet aankomend seizoen verhuurd worden aan een middenmoter en dan zien dat hij een wedstrijdje of 25-30 speelt, hij komt er uiteindelijk wel als hij zich blijft ontwikkelen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 19:52]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:46
    Ajax>?
    Vind ik leuk
    Bdog +5193
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:04
    Volgens mij bedoelt hij een club van niveau, waar hij beter van wordt
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:54
    Bij Ajax speel je nog voorronde Champions League.

    De Premier League word ook zwaar overschat, het is dat Liverpool in de finale stond.
    Veel geld, maar Chelsea, Arsenal, City, Man Utd, Tottenham hebben het niet zo heel goed gedaan..

    Mensah zit op de reservebank op de tribune bij Crystal Palace..
    Vind ik leuk
    hassel +815
    woensdag 13 juni 2018 om 00:27
    Te matig.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ik wil niet horen dat ik nog jong ben. Ik wil zo snel mogelijk naar de top'