Van der Meyde brengt gerucht over 'Ajax-target van 15 miljoen': Een mooie club

Van der Meyde brengt gerucht over 'Ajax-target van 15 miljoen': "Een mooie club"

Gepubliceerd: dinsdag 12 juni 2018 om 22:30di 12-06-2018 om 22:30

Timothy Fosu-Mensah weet nog niet waar hij komend seizoen speelt. De Nederlander in dienst van Manchester United heeft in ieder geval een wens: speelminuten maken. Wellicht besluit de club dat hij dat beter (op huurbasis) ergens anders kan doen. 

"Ik heb nu geen aanbiedingen ontvangen", zegt Fosu-Mensah in een aflevering van Bij Andy in de Auto. "Ik houd natuurlijk al mijn opties open. Ik vind de Premier League echt fijn. Ik heb afgelopen seizoen in de Premier League gespeeld...het liefst speel ik gewoon daar. Maar je weet het nooit."

Volgens Van der Meyde is Ajax geïnteresseerd in de diensten van Fosu-Mensah, die 15 miljoen euro zou moeten kosten. De Oranje-international wil daar niet op reageren, maar: "Ajax is ook echt gewoon een mooie club", aldus Fosu-Mensah, die na de zomerstop aansluit bij de hoofdmacht van Manchester United.

Of hij komend seizoen opnieuw verhuurd gaat worden? "We moeten duidelijke afspraken gaan maken. Ik heb nog een contract tot 2020 met een optie voor een extra jaar. Veel spelen is belangrijk, dus ik moet keuzes gaan maken."

Bekijk het gesprek tussen Van der Meyde en Fosu-Mensah vanaf 9.35 in de onderstaande video

Plaats een reactie

Midden-Noord +93868
dinsdag 12 juni 2018 om 22:38
Straks deel 3, even geduld nog......
Vind ik leuk
Morris +23322
dinsdag 12 juni 2018 om 22:43
Deel 5 wordt pas goed
Vind ik leuk
Midden-Noord +93868
dinsdag 12 juni 2018 om 22:44
Morgenmiddag denk je?
Vind ik leuk
Morris +23322
dinsdag 12 juni 2018 om 22:55
Met een beetje geluk al eerder..

Morgen wordt een ander uitgeperst
Vind ik leuk
Midden-Noord +93868
dinsdag 12 juni 2018 om 23:56
Nog even geduld, morgen maar vroeg eruit.
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 22:39
Gewoon lekker terug naar Crystal Palace, bouwen aan een mooie carriere en daar is die club geschikt voor
Vind ik leuk
JanTa48 +6797
dinsdag 12 juni 2018 om 22:43
Ieder jaar degradatie voetbal spelen zit je ook niet op te wachten.
Vind ik leuk
TheRedMen +3441
dinsdag 12 juni 2018 om 23:03
Bij Palace leert hij wel heel veel. En als hij het daar twee seizoenen goed doet komt er wel een grote club voor hem. Naar Ajax gaan is geen goede stap voor hem denk ik. In de Eredivisie valt eigenlijk niet zoveel meer te leren voor hem. Hij heeft ook al bewezen prima mee te kunnen in het rechter rijtje van de PL.
Vind ik leuk
woensdag 13 juni 2018 om 06:13
Bekijk je maar eens waar Palace geëindigd is sinds ze terug zijn. Voor een eerste stap is dat echt niet slecht
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 22:42
Heeft nog altijd de potentie om de (sub)top te halen, geloof er niets van dat United hem deze zomer voor een fooitje als 15 miljoen euro weg wil doen.. Hopelijk wordt hij dit jaar weer verhuurd aan in een club in de PL en kan hij zich verder ontwikkelen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 22:43]
Vind ik leuk
Thilo +2747
dinsdag 12 juni 2018 om 22:48
15 miljoen betalen voor een eigen jeugdspeler... we zijn Man United niet.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 22:48]
Vind ik leuk
Stranger +5851
dinsdag 12 juni 2018 om 22:56
Ik denk dat geen enkele Nederlandse club 105 miljoen kan en wil betalen voor een voormalige jeugdspeler.
Vind ik leuk
Kevinho +578
woensdag 13 juni 2018 om 00:22
Ajax kan het wel. Willen is een ander verhaal.
Vind ik leuk
DrDeef +2360
dinsdag 12 juni 2018 om 22:54
Moet Ajax niet doen. Die jongen is zelf vertrokken voor de centjes naar Engeland, laat hem daar lekker zitten.
Vind ik leuk
Arbee +2424
dinsdag 12 juni 2018 om 23:12
Voor 15 miljoen zou ik hem wel halen. Drie wedstrijdjes in Ajax 1 en hij kan in de winter alweer voor 30 miljoen weg
Vind ik leuk
Gerro +7978
dinsdag 12 juni 2018 om 23:38
Wellicht een optie als de deal met Magalan niet door gaat, hij kent de club hij kent de taal en heeft toch aardig ervaring op gedaan in de PL dus Marc oren en ogen gespitst houden.
Vind ik leuk
Markus80 +2529
woensdag 13 juni 2018 om 00:52
Kom dan terug naar Ajax man!
Vind ik leuk
wattenstaafje +22747
woensdag 13 juni 2018 om 05:36
Prima zo. Wellicht een voorbeeld voor andere jongetjes.
Vind ik leuk
woensdag 13 juni 2018 om 05:58
Van der Meyde, is dat niet die zuipende snuivende luie donder,die de hele dag geen flikker presteert, en die samenwoont met een omhoog gevallen botox bitch, en die nemen we serieus?
Vind ik leuk
Jozef +40973
woensdag 13 juni 2018 om 08:26
Ja, dat is die man waar je je jaloezie duidelijk niet voor kunt verbergen...
Vind ik leuk
Smithsonian +38213
woensdag 13 juni 2018 om 07:14
Andy heeft wel veel vrije tijd.
Vind ik leuk
Budazonen +428
woensdag 13 juni 2018 om 08:59
Ze vragen 15m gaat voor Ajax rond de 10m worden. Laat dat aan Vd Sar over. Als Fosu wil althans
Vind ik leuk
woensdag 13 juni 2018 om 12:18
Is denk ik wel een versterking voor ajax, vooral omdat het een nedelander is. maar een killer is het niet
Vind ik leuk
Markus80 +2529
woensdag 13 juni 2018 om 23:46
Nee dat klopt, maar het is wel een jongen met redelijk wat ervaring bij Man. Utd.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws