Van der Meyde brengt gerucht over 'Ajax-target van 15 miljoen': Een mooie club

    Van der Meyde brengt gerucht over 'Ajax-target van 15 miljoen': "Een mooie club"

    dinsdag 12 juni 2018 om 22:30

    Timothy Fosu-Mensah weet nog niet waar hij komend seizoen speelt. De Nederlander in dienst van Manchester United heeft in ieder geval een wens: speelminuten maken. Wellicht besluit de club dat hij dat beter (op huurbasis) ergens anders kan doen. 

    "Ik heb nu geen aanbiedingen ontvangen", zegt Fosu-Mensah in een aflevering van Bij Andy in de Auto. "Ik houd natuurlijk al mijn opties open. Ik vind de Premier League echt fijn. Ik heb afgelopen seizoen in de Premier League gespeeld...het liefst speel ik gewoon daar. Maar je weet het nooit."

    Volgens Van der Meyde is Ajax geïnteresseerd in de diensten van Fosu-Mensah, die 15 miljoen euro zou moeten kosten. De Oranje-international wil daar niet op reageren, maar: "Ajax is ook echt gewoon een mooie club", aldus Fosu-Mensah, die na de zomerstop aansluit bij de hoofdmacht van Manchester United.

    Of hij komend seizoen opnieuw verhuurd gaat worden? "We moeten duidelijke afspraken gaan maken. Ik heb nog een contract tot 2020 met een optie voor een extra jaar. Veel spelen is belangrijk, dus ik moet keuzes gaan maken."

    Bekijk het gesprek tussen Van der Meyde en Fosu-Mensah vanaf 9.35 in de onderstaande video

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +78327
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:38
    Straks deel 3, even geduld nog......
    Vind ik leuk
    Morris +19992
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:43
    Deel 5 wordt pas goed
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78327
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:44
    Morgenmiddag denk je?
    Vind ik leuk
    Morris +19992
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:55
    Met een beetje geluk al eerder..

    Morgen wordt een ander uitgeperst
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78327
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:56
    Nog even geduld, morgen maar vroeg eruit.
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13671
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:51
    Laten gaan,geen goede optie
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:39
    Gewoon lekker terug naar Crystal Palace, bouwen aan een mooie carriere en daar is die club geschikt voor
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2914
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:43
    Ieder jaar degradatie voetbal spelen zit je ook niet op te wachten.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2125
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:03
    Bij Palace leert hij wel heel veel. En als hij het daar twee seizoenen goed doet komt er wel een grote club voor hem. Naar Ajax gaan is geen goede stap voor hem denk ik. In de Eredivisie valt eigenlijk niet zoveel meer te leren voor hem. Hij heeft ook al bewezen prima mee te kunnen in het rechter rijtje van de PL.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 06:13
    Bekijk je maar eens waar Palace geëindigd is sinds ze terug zijn. Voor een eerste stap is dat echt niet slecht
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:40
    15 miljoen en door, dat gaat Ajax niet betalen!
    Vind ik leuk
    Romario9 +9487
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:15
    En hij zegt zelf ook duidelijk dat ie in de PL wil blijven spelen, dus ook van die kant houdt het op.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21483
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:20
    Wel een pijnlijk idee om een speler die je zelf hebt opgeleid terug te halen voor 15M..

    Vind ik leuk
    Castromann +5243
    woensdag 13 juni 2018 om 06:26
    Al haal je hem voor 5milj...is dat al enorm gezichtsverlies voor ajax.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:42
    Heeft nog altijd de potentie om de (sub)top te halen, geloof er niets van dat United hem deze zomer voor een fooitje als 15 miljoen euro weg wil doen.. Hopelijk wordt hij dit jaar weer verhuurd aan in een club in de PL en kan hij zich verder ontwikkelen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Thilo +2519
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:48
    15 miljoen betalen voor een eigen jeugdspeler... we zijn Man United niet.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Stranger +4029
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:56
    Ik denk dat geen enkele Nederlandse club 105 miljoen kan en wil betalen voor een voormalige jeugdspeler.
    Vind ik leuk
    Kevinho +554
    woensdag 13 juni 2018 om 00:22
    Ajax kan het wel. Willen is een ander verhaal.
    Vind ik leuk
    DrDeef +1105
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:54
    Moet Ajax niet doen. Die jongen is zelf vertrokken voor de centjes naar Engeland, laat hem daar lekker zitten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:06
    Zou ik het zo zeggen spelers die Ajax al op vroege leeftijd de rug toe keren komen niet zo makkelijk meer binnen bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Arbee +1647
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:12
    Voor 15 miljoen zou ik hem wel halen. Drie wedstrijdjes in Ajax 1 en hij kan in de winter alweer voor 30 miljoen weg
    Vind ik leuk
    Gustavo +4770
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:16
    Ik vrees dat met 15 miljoen de prijs van de huurconstructie wordt bedoeld.
    Vind ik leuk
    Gerro +5396
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:38
    Wellicht een optie als de deal met Magalan niet door gaat, hij kent de club hij kent de taal en heeft toch aardig ervaring op gedaan in de PL dus Marc oren en ogen gespitst houden.
    Vind ik leuk
    Markus80 +1988
    woensdag 13 juni 2018 om 00:52
    Kom dan terug naar Ajax man!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18231
    woensdag 13 juni 2018 om 05:36
    Prima zo. Wellicht een voorbeeld voor andere jongetjes.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 05:58
    Van der Meyde, is dat niet die zuipende snuivende luie donder,die de hele dag geen flikker presteert, en die samenwoont met een omhoog gevallen botox bitch, en die nemen we serieus?
    Vind ik leuk
    Jozef +32703
    woensdag 13 juni 2018 om 08:26
    Ja, dat is die man waar je je jaloezie duidelijk niet voor kunt verbergen...
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21171
    woensdag 13 juni 2018 om 07:14
    Andy heeft wel veel vrije tijd.
    Vind ik leuk
    Budazonen +178
    woensdag 13 juni 2018 om 08:59
    Ze vragen 15m gaat voor Ajax rond de 10m worden. Laat dat aan Vd Sar over. Als Fosu wil althans
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:18
    Is denk ik wel een versterking voor ajax, vooral omdat het een nedelander is. maar een killer is het niet
    Vind ik leuk
    Markus80 +1988
    woensdag 13 juni 2018 om 23:46
    Nee dat klopt, maar het is wel een jongen met redelijk wat ervaring bij Man. Utd.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van der Meyde brengt gerucht over 'Ajax-target van 15 miljoen': "Een mooie club"