'PSV bereikt akkoord over miljoenentransfer: deal wordt snel beklonken'

    'PSV bereikt akkoord over miljoenentransfer: deal wordt snel beklonken'

    woensdag 13 juni 2018 om 06:50

    PSV en sc Heerenveen hebben een akkoord bereikt over de transfer van Denzel Dumfries. Na weken van onderhandelingen hebben beide clubs deze week een doorbraak bereikt, meldt het Eindhovens Dagblad.

    Hoewel PSV en Heerenveen nog niets bevestigd hebben, start Dumfries vanaf woensdag de gesprekken met de Eindhovenaren. Naar verwachting leveren die geen beletsel meer op voor een snelle overgang naar het Philips Stadion. De 22-jarige rechtsback kost PSV zo'n 5,5 miljoen euro. Ook Sparta pikt nog een graantje mee dankzij een doorverkooppercentage. De Rotterdammers bedongen dat vorig jaar toen Dumfries naar Friesland vertrok.

    Dumfries wil nu dolgraag de stap naar de Eredivisie-kampioen maken. Hij kan zich bij PSV sportief en financieel verbeteren. Na Lars Unnerstall en Nick Viergever moet de vleugelverdediger de derde zomeraanwinst worden in Eindhoven. PSV wil op korte termijn ook Angelino van Manchester City vastleggen. De seinen voor de komst van de Spaanse linksback staan inmiddels op groen. Hij kost ruim vijf miljoen euro.

    Poll

    Past Dumfries bij PSV?

    (11817 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 13 juni 2018 om 06:59
    Dump fries. Haha. Goedemorgen.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +1985
    woensdag 13 juni 2018 om 07:01
    Haha wat een lol zo vroeg al, ook een goede morgen.
    Vind ik leuk
    PRICE +26017
    woensdag 13 juni 2018 om 07:23
    Goeie zet PSV
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:30
    ja kun wel zeggen weer een miskoop van PSV ik heb hem 5 wedstrijden gevolgd dat wordt Lukasse twee dus 12 miljoen over de balk gegooid Fcd76 !!!!
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22695
    woensdag 13 juni 2018 om 08:37
    Dat hoop je zeker... Prima aankoop in mijn ogen. Jonge jongen met veel potentie op rechtsback. En luckassen is een heel andere speler, waarvan niemand weet of het nu een verdediger of middenvelder is
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:42
    die dhrwobo ,lachen ik als Brabander zeg miskoop en jij zegt prima aan koop,dat hoop je zeker stom stom stom ,Lukasse is gewoon een nul en Humpfries het zelfde !! daaaaaaag Brands
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 13:30]
    Vind ik leuk
    La Luz +388
    woensdag 13 juni 2018 om 08:49
    Misschien moet je even terug naar bed gaan en dan straks als je wakker wordt weer even proberen een normale reactie te geven. Trusten.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +1985
    woensdag 13 juni 2018 om 09:58
    Jongen wat een reacties van jou zeg. Probeer het eens met leestekens dan kunnen we het wat makkelijker ontcijferen.
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +722
    woensdag 13 juni 2018 om 10:08
    Jezus wat een frustratie, doe eens ff rustig denk aan je hart
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10438
    woensdag 13 juni 2018 om 12:31
    HAha doe nog eens en dan zonder alcohol in je lijf.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    woensdag 13 juni 2018 om 10:18
    Zegd genoeg als psv spelers koopt en niet weet wat ze kunnen...lol.
    Paniek aankopen.
    Vind ik leuk
    La Luz +388
    woensdag 13 juni 2018 om 10:45
    Zegd idd genoeg ;-)
    Vind ik leuk
    Henkings +403
    woensdag 13 juni 2018 om 12:31
    Dumfries is een goede aankoop! Hopelijk staat hij er direct, maar misschien heeft hij een seizoen nodig om te wennen.
    Ook Luckassen kan dit seizoen zomaar een goede worden. Samen met Hendrix voor de balans op het Middenveld zorgen!
    Vind ik leuk
    4everfcu +1707
    woensdag 13 juni 2018 om 08:53
    12 miljoen over de balk hij kost 5,5 miljoen en is een prima back voor psv
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +1155
    woensdag 13 juni 2018 om 08:55
    5 hele wedstrijden? Meesterscout ben jij zeg... Lukasse... 12 miljoen.. ? Welk artikel heb jij gelezen.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +1985
    woensdag 13 juni 2018 om 09:12
    Waar slaat je reactie op? Is het je wel helemaal duidelijk waarom ik zeg: haha wat een lol?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:55
    9*
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +18135
    woensdag 13 juni 2018 om 09:12
    De meningen zij verdeeld, zo lezen wij al wekenlang. We zullen het allemaal wel zien. Niveau Brenet zal hij toch wel aan kunnen tikken met een betere voorzet. Nu Angelino nog tekenen en dan staat er met Nick Viergever volgens mij wel wat betrouwbaars.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +5798
    woensdag 13 juni 2018 om 07:01
    Goede zet! Ajax nu snel Arias halen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 07:02]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 07:06
    Dat haalde ik gisteren al aan! Waarom zouden ze dat niet doen?
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1153
    woensdag 13 juni 2018 om 07:15
    Het is geen osm he. Sportief gezien is ajax een stap achteruit op dit moment
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3014
    woensdag 13 juni 2018 om 08:00
    OSM = online soccer manager?
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6921
    woensdag 13 juni 2018 om 07:22
    Omdat Arias dat niet wil?
    Vind ik leuk
    Quareck +6744
    woensdag 13 juni 2018 om 07:45
    Omdat hij het tijd vindt voor een stap hogerop, afbouwen doet hij wel in China
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22695
    woensdag 13 juni 2018 om 08:38
    Omdat arias een stap hogerop wilt. Van de eredivisie kampioen naar de eredivisie nummer twee is in geen enkel opzicht een vooruitgang waar hij van zal dromen
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +18135
    woensdag 13 juni 2018 om 09:13
    Omdat Arias een hoger niveau nastreeft dan PSV
    Vind ik leuk
    Romario9 +10728
    woensdag 13 juni 2018 om 07:13
    Zo vroeg al aan het trollen... je hoofd moet er maar naar staan zeg...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 07:32
    Waarom zou arias een stap terug doen?? Goede speler man
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:14
    Arias wil en stap hoger op.Als die naar ajax gaat wat nooit zal gebeuren zet die 4 lager.
    Dus dromen jullie lekker verder.
    En probeer is zelf een elftal op te richten in plaats van psv na te apen.
    Ajax ken echt niks zelf.
    Gewoon een zielig clubje is het



    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 07:02
    Daar betalen ze dus ruim 3 miljoen teveel voor. Hopelijk komt het er ook echt uit en gaat hij knallen in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 07:32
    Dat hoop jij helemaal niet knoflookkie
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22695
    woensdag 13 juni 2018 om 08:39
    3 miljoen teveel. Sorry maar onze topclubs kunnen geen jonge basisspeler meer kopen voor 2 miljoen. Dat was vroeger.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 07:02
    Het is al weer best lang geleden dat er Kluivert nieuws was
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 07:02
    Dit wordt een 2e Lucassen. Leuk voor Dumfries natuurlijk.
    Vind ik leuk
    MN223 +766
    woensdag 13 juni 2018 om 07:05
    Ik denk eerder dat het een eerste Dumfries wordt.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 07:33
    Tjah dat jullie het met kristensen moeten doen kunnen wij niks aan doen hahaha
    Vind ik leuk
    HJR +6847
    woensdag 13 juni 2018 om 09:09
    Wat heeft dit met Kristensen te maken?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:13
    Weinig, maar vind het gewoon leuk dat die gozerd zo dramatisch is hahah
    Vind ik leuk
    HJR +6847
    woensdag 13 juni 2018 om 09:17
    Ahh oke, je bent hier dus om te provoceren. Leuk, succes daarmee
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:19
    Hoezo provoceren??? Als ik zeg dat ik een speler dramatisch vind is dat provoceren??
    Vind ik leuk
    HJR +6847
    woensdag 13 juni 2018 om 09:21
    Omdat dit bericht niet over Kristensen gaat.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:26
    Nou veltman dan
    Vind ik leuk
    Psssttttt +172
    woensdag 13 juni 2018 om 07:44
    Als het maar geen 2e kristensen wordt!!
    Vind ik leuk
    Purist01 +501
    woensdag 13 juni 2018 om 07:07
    Miskoop. Net als Luckassen. De kwetsbaarheid van PSV ligt achterin volgend seizoen.
    Vind ik leuk
    SB +326
    woensdag 13 juni 2018 om 07:18
    Dat wordt jaarlijk geroepen. Vorig jaar was het ook niet altijd even sterk, maar de verdediging heeft zich uiteindelijk goed ontwikkeld. Beetje kort door de bocht voor aanvang van het seizoen.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22695
    woensdag 13 juni 2018 om 08:41
    Dat hopen ze gewoon omdat ze het psv niet gunnen. Net zoals wat Ajax heeft. Degene die successen behaalt (psv) of heeft behaald (Ajax) zal nooit de gunfactoe krijgen
    Vind ik leuk
    SanKev +373
    woensdag 13 juni 2018 om 07:21
    Daar zou die kwetsbaarheid afgelopen seizoen ook hebben gelegen, viel toen best mee. Het is nog een jonge vent, als hij zijn groei doortrekt kan het wat worden maar garanties heb je nooit
    Vind ik leuk
    Korm +31005
    woensdag 13 juni 2018 om 07:49
    kwetsbaar zijn we al jaren achterin
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:25
    Wij gaan gewoon met 6 verdedigers op de counter spelen. Niks kwetsbaar dus.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26778
    woensdag 13 juni 2018 om 07:10
    Eind goed al goed
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7997
    woensdag 13 juni 2018 om 07:25
    Prima aankoop van psv
    Vind ik leuk
    aartstyle +700
    woensdag 13 juni 2018 om 07:27
    Ik vrees een miskoop. Heb meer vertrouwen in die Angelino.
    Vind ik leuk
    Downvalley +172
    woensdag 13 juni 2018 om 07:28
    Goede speler daarom een goede zet van Psv.
    Zal zeker een aanwinst zijn voor Psv.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 07:33
    Prima aankoop... agressieve speler met elke wedstrijd de volle inzet:) dat hoort bij ons in eindje!!
    Vind ik leuk
    Johnnie +288
    woensdag 13 juni 2018 om 08:18
    Sparta springt een gat in de lucht denk ik. Gezien het feit dat ze nog geen hoofdsponsor hebben(nog steeds niet voor zover ik weet, of ik heb iets gemist?). Nu kunnen ze in ieder geval inkomsten bijschrijven en eventueel aan de kant houden om dit "sponsorgat" op te vullen. Joh, ze kunnen misschien zelfs zijn naam als hoofdsponsor gaan dragen.

    Nee niet overdreven bedoelt. Fijn dat Sparta wat gaat ontvangen en zodoende wat lucht krijgt. Ookal zijn ze, voor zover ik weet, niet in de problemen op financieel vlak. Ik zie wel bij mijn eigen club wat het doet, als er geen duidelijkheid bestaat.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:42
    Prima aankoop. PSV is goed bezig.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147626
    woensdag 13 juni 2018 om 08:46
    Het is wederom bijna rond...
    Vind ik leuk
    Hupfean +3641
    woensdag 13 juni 2018 om 08:52
    T is nu nog vierkant.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147626
    woensdag 13 juni 2018 om 08:53
    Zolang er niet getekend is wel inderdaad
    Vind ik leuk
    Hupfean +3641
    woensdag 13 juni 2018 om 08:55
    T komt vast wel rond.
    Vind ik leuk
    Hupfean +3641
    woensdag 13 juni 2018 om 08:51
    Mooie transfer voor Dumfries. Gefeliciteerd Denzel en suc6.
    Vind ik leuk
    sweeper +79
    woensdag 13 juni 2018 om 08:57
    Ik mis de dagelijkse update van soapie Lammers in dit verhaal...
    Vind ik leuk
    pinkelman +4035
    woensdag 13 juni 2018 om 09:01
    Eredivisieniveau, spelers die je net als AZ doet zelf moet kunnen opleiden en zo miljoenen kunt besparen.
    Goed voor eredivisie te licht op Europees niveau.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 09:02]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24103
    woensdag 13 juni 2018 om 10:01
    Of vorig jaar al moeten halen. Toen had PSV ook al interesse. 800K slechts..
    Vind ik leuk
    Hupfean +3641
    woensdag 13 juni 2018 om 10:09
    Zo mist iedereen de boot wel eens. Wij konden Strootman ophalen voor een relatief klein bedrag. De directie van toen durfde dat niet aan en vervolgens ging ie naar jullie. De rest is bekend.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:13
    Ze hadden hem al vorig jaar moeten halen ,
    Ik had dan toen al gezegd

    Gr. Jeroen ( Budel)
    Vind ik leuk
    HJR +6847
    woensdag 13 juni 2018 om 09:20
    Ben benieuwd naar Dumfries. Kan een goede zet worden, mits hij goed begeleid wordt. Wel grappig om te zien, dat Psv supporters nu weer positief over hem zijn en toen het niet door leek te gaan, was het niks meer.
    Dat is overigens bij elke club zo hoor.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:28
    Kom dan niet met deze domme reactie
    Vind ik leuk
    HJR +6847
    woensdag 13 juni 2018 om 09:33
    Hoezo dom? Het is toch zo? Zelfde als bij Magallan berichten. Allemaal dezelfde soort reacties.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:25
    wanneer angelino je minder kost dan dumfries....
    Vind ik leuk
    Drobtine +2392
    woensdag 13 juni 2018 om 09:34
    Laten we eens met z'n allen afspreken dat aankopen van welke club dan ook in de winterstop door ons allen worden geëvalueerd. DAT SCHEELT EEN HOOP VAN DE ONZIN POSTS OP DEZE SITE. Een matige spelers bij de ene club kan zomaar de missink link van de ander club blijken te zijn. vb Luuk de Jong schopt buiten NL geen deuk in een pak boter terwijl hij mede verantwoordelijk is voor het kampioenschap van PSV omdat hij het daar wel goed doet
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:52
    Heerenveen is niet goed wijs, had z'n poot stijf moeten houden. De afspraak was 8 miljoen, nu verkoop je Dumfries voor een appel en een ei...
    Vind ik leuk
    Mackan68 +43
    woensdag 13 juni 2018 om 15:58
    Dan nog wel altijd een kleine 6 miljoen plus een appel en een ei ;-) Mooi bedrag als je hem een jaar terug haalde voor 7½ ton.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:07
    Goede zet van PSV! Een rechtsback met veel potentie. Als nu ookk nog Angelino komt heb je defensief genoeg mogelijkheden. Nu nog hopen dat ook Van Ginkel en Lozano nog een jaartje blijven en een goede opvolger voor Jeroen Zoet halen Luuk de Jong blijft ook, dus PSV is goed bezig!
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1642
    woensdag 13 juni 2018 om 10:23
    Wat is er toch aan de hand met alle Trolls de laatste tijd op VP? Hebben jullie nou echt niks beters te doen dan elkaars club afzeiken, beledigen, racisme en irriteren? Daarnaast heeft de redactie van VP ook schuld door niet hard op te treden. BESCHAMEND!!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:38
    Lol miljoenen transfer wel 5.5 miljoen lmaoooo
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:51
    Het begint een soap te worden omtrent Denzil Dumfries! Heerenveen moet Dumfries verkopen voor meer, maar zijn poot stijf houden! Wat betreft Sam Lammers op huurbasis?? Ik heb mijn vraagtekens!! Dan een goede spits als koop,gezien in het verleden met Martin Odegaard. D.w.z. ontwikkeling best,maar betekent geen directe vaste plaats in het eerste team.Heerenveen wilt graag hogerop,maar niet met gehuurde spelers kennelijk!
    Vind ik leuk
    HarmvE +11
    woensdag 13 juni 2018 om 12:18
    Ik snap eerlijk gezegd niet waar het optimisme richting deze jongen vandaan komt. 5,5 miljoen is te veel, op rechts is deze jongen echt niet beter dan Brenet.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4035
    woensdag 13 juni 2018 om 14:09
    Nou daar staat wel wat: Luckassen, Viergever (beide afvallers bij az), Dumfries.
    Spelers voor de C.L in te gaan??
    Echt een club die er bovenuit schiet heb je niet meer in de eredivisie of je nu een begroting hebt van 100 miljoen of 30 miljoen, met een goede organisatie, jeugdopleiding en scoutingsaparaat is tegenwoordig die begrotingen te verwaarlozen. Het nieuwe seizoen zie ik geen uitgesproken favorieten als dit soort aankopen het moeten doen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 14:12]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 08:18
    'I made him an offer he couldn't refuse'.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'PSV bereikt akkoord over miljoenentransfer: deal wordt snel beklonken'