Van der Vaart: Ik ben toen echt een paar keer in slaap gevallen, verschrikkelijk

    Van der Vaart: "Ik ben toen echt een paar keer in slaap gevallen, verschrikkelijk"

    woensdag 13 juni 2018 om 14:11

    Rafael van der Vaart heeft hoge verwachtingen van het WK in Rusland. Ondanks dat Oranje er niet bij is, zit de oud-international voor de buis gekluisterd.

    Van der Vaart is de komende weken analist namens de NOS. Twee jaar geleden, tijdens het EK van 2016, maakte hij zijn debuut bij de omroep. "Ik ben toen echt een paar keer in slaap gevallen, verschrikkelijk", zegt hij op de website van de NOS. "Ik dacht dat het aan mij lag. Kom ik een keer als analist, kijk ik elke keer naar een dramatische wedstrijd..."

    De 109-voudig international is nu een stuk optimistischer. "Ik denk dat het wel een mooi WK wordt. Dat baseer ik op een fantastisch Champions League-seizoen. Veel goals, niet van dat compacte gedoe. Lekker naar voren en maar zien waar het schip strandt."

    Van der Vaart verheugt zich op een groot aantal spelers. "Antoine Griezmann, Isco, Modric. Maar ook van een Sergio Ramos kan ik gewoon genieten, hoor. En even kijken of Lionel Messi het kan waarmaken. Bij zijn status hoort een WK-titel." Zijn topscorer? "Dan zet ik toch mijn geld op Griezmann."

    Plaats een reactie

    woensdag 13 juni 2018 om 14:18
    Dat wordt dus geen NOS kijken als van der Vaart daar analist is.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 14:18
    ja Raf,het ligt aan jou
    Vind ik leuk
    Rodajc +9696
    woensdag 13 juni 2018 om 15:24
    Als je veel vreet word je vanzelf sneller moe, dus ik geef je gelijk.
    Vind ik leuk
    Nar +47
    vrijdag 15 juni 2018 om 13:19
    Of een appeltje ipv een frikadelletje...
    Vind ik leuk
    baku +726
    woensdag 13 juni 2018 om 14:19
    Neymar wordt topscorer, ik heb het complete WK al ingevuld. Kunnen het dus gewoon op papier afdoen als het aan mij ligt.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25951
    woensdag 13 juni 2018 om 14:58
    "Ik ben toen echt een paar keer in slaap gevallen, verschrikkelijk"

    Heb ik ook bij al dat nieuws over Raffie...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:15
    En toch ben je wakker genoeg om op dit zogenaamde nieuws te reageren.
    Aan het slaapwandelen?
    Vind ik leuk
    haarlemx +422
    woensdag 13 juni 2018 om 18:31
    Mooie schnabbel; in slaap vallen tijdens een toch al erg korte werktijd en gewoon een nieuw contract krijgen.
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1410
    woensdag 13 juni 2018 om 18:43
    Ik kijk lekker het WK op mediaset España. De Nederlandse commentatoren zijn slaapverwekkend. Heb er zin in.
    Vind ik leuk
    Andreh +1126
    woensdag 13 juni 2018 om 20:06
    in slaap gevallen, heeft hij het nou over zijn eigen carrière ?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van der Vaart: "Ik ben toen echt een paar keer in slaap gevallen, verschrikkelijk"