'80 miljoen euro weiger je niet, hopelijk heeft Ajax een goede back-up-lijst'

    '80 miljoen euro weiger je niet, hopelijk heeft Ajax een goede back-up-lijst'

    woensdag 13 juni 2018 om 16:56

    Het is niet uitgesloten dat Ajax deze zomer een niet te weigeren aanbiedingen krijgt voor spelers die indruk maken op het WK. Kasper Dolberg is zo iemand, maar Sonny Silooy raadt de Deense spits een vertrek af.

    "Zeker Dolberg moet natuurlijk nog minimaal een jaar blijven, dat zou ook beter voor hem zijn", vertelt de oud-speler van Ajax in de Volkskrant. "Maar clubliefde bestaat niet meer en de markt is naar de kloten doordat die Engelse clubs krankzinnige bedragen betalen. Tachtig miljoen weiger je niet. Het is te hopen dat de directie een goede back-up-lijst heeft."

    Dolberg is één van de vier Ajax-spelers die acte de présence geven op het WK in Rusland. De anderen zijn Hakim Ziyech (Marokko), Lasse Schöne (Denemarken) en Nicolás Tagliafico (Argentinië). Ziyech heeft zijn laatste wedstrijd voor Ajax al gespeeld en kan door een goed WK alleen nog maar meer waard worden. Tagliafico zou zich ook in de kijker kunnen spelen, ondanks dat hij pas een half jaar in Amsterdam voetbalt.

    Plaats een reactie

    Foebele +54870
    woensdag 13 juni 2018 om 16:59
    Ajax heeft wel veel spelers die nog minimaal een jaar moeten blijven, maar waar allerlei geruchten over gaan, de enige die rijp is voor een vertrek is Ziyech.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32088
    woensdag 13 juni 2018 om 17:03
    Onana ook wel, toch....
    Vind ik leuk
    Foebele +54870
    woensdag 13 juni 2018 om 17:07
    Nee, zeker keepers moeten niet te snel vertrekken, dit jaar was hij toch net wat minder dan vorig jaar, dus nog een jaar (met europees voetbal) en hij zou er klaar voor zijn.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11926
    woensdag 13 juni 2018 om 17:19
    Die moet echt alleen gaan als hij een basisplaats toegezegd krijgt.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4707
    woensdag 13 juni 2018 om 17:28
    Bij topclubs krijg je deze toezegging nooit.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44598
    woensdag 13 juni 2018 om 17:34
    En dus wel bij Ajax...:)
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4707
    woensdag 13 juni 2018 om 18:07
    Ja. Omdat wij een bagger competitie hebben waardoor je makkelijk meer speeltijd krijgt als talent
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2678
    woensdag 13 juni 2018 om 20:37
    Geen woord van gelogen! Ajax zou nog niet eens degraderen met me oma op goal en me opa in de spits.
    Vind ik leuk
    035 +5411
    woensdag 13 juni 2018 om 18:20
    Oeps............
    Vind ik leuk
    Hans Worst +783
    woensdag 13 juni 2018 om 17:35
    Als je de kans krijgt als keeper moet je gaan. Zeker voor keepers zijn de transferkansen kleiner dan veldspelers
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:34
    Mwoah , daar ben ik het toch niet helemaal mee eens .
    Hoeveel keepers van wereldklasse zijn er nou echt ?
    Misschien 5 ?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 17:50
    Veltman
    Vind ik leuk
    Foebele +54870
    woensdag 13 juni 2018 om 18:12
    Die is pas ergens eind januari fit.
    Vind ik leuk
    Castromann +6855
    woensdag 13 juni 2018 om 18:57
    Het zijn natuurlijk fantastische bedragen en 40 milj voor een speler kan je bijna niet weigeren.
    Maar nadeel is wel dat de clubs waar ajax spelers vandaan halen nu ook 3x hoger gaan zitten.
    Normaal betaal je voor n beperkte argentijnse centrale verdediger max 2.5 milj..... nu vragen die clubs op zijn minst 8a9milj.... omdat ze weten dat ajax money heeft.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9634
    woensdag 13 juni 2018 om 19:43
    De Ligt en Onana hebben niets meer te zoeken in een slechte competitie als de ED met een onnozele Trainer als ten Hag en een falende Directie.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:29
    Jij hebt er echt 0 kijk op.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9634
    woensdag 13 juni 2018 om 20:31
    Zo is het maar net !
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +198
    woensdag 13 juni 2018 om 23:58
    Je vergeet jezelf: die mopperende negative supporters.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9634
    donderdag 14 juni 2018 om 07:47
    Hoe durven ze, die negatieve supporters ! na 4 jaar zonder prijzen met het grootste eigen vermogen, stoute supporters......
    Vind ik leuk
    Gerro +6446
    woensdag 13 juni 2018 om 22:15
    Klopt helemaal en als Ajax zelf vooruit wil dan kun je niet ieder jaar 4 basis spelers verkopen. Denk wel dat Ajax zijn salarisplafond moet verhogen daar hebben ze genoeg middelen voor.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 00:40
    @Gerro daar heb je een punt maar ze moeten nu vind ik zelf ook wel eens spelers die verkocht worden ook meer durven te vragen voor echten talentjes en niet meer voor een appel en een ei bedragen vragen ik zo als ze voor Sanchez hebben gevraagd ze moeten nu eens zo een talent als er een van de topclubs komen meer dan 40 mln of 50 mln vragen.

    Ik bedoel ik las gisteren ergens dat nu Barcelona De jong wil kopen van Ajax voor 'n bedrag tussen de 20 mln en 25 mln sorry maar zulke clubs moeten maar eens meer bieden dan zulke bedragen voor zulke spelers als De Jong laten zulke spelers maar eens flink/diep in de hun buideltas graaien.

    ik dan bdoel ik niet allen ajax maar meerder nl clubs die moeten maar eens harder worden om zulke clubs meer geld te vragen voor zulke talenten dat doen hun ook dus waarom zoude wij in Nederland dit ook niet kunnen over gaan om hoger transfer bedragen te vragen daar denk ik toch dat je met mee eens bent of niet
    Vind ik leuk
    Obl93 +2230
    woensdag 13 juni 2018 om 17:00
    Grappig trouwens dat Feyenoord meer spelers op het wk rondlopen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32088
    woensdag 13 juni 2018 om 17:03
    We kopen er alleen geen reet voor!
    Vind ik leuk
    Obl93 +2230
    woensdag 13 juni 2018 om 17:06
    Tja toch weer een miljoentje er bij.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27839
    woensdag 13 juni 2018 om 17:06
    Als ze verkocht worden wel
    Vind ik leuk
    Obl93 +2230
    woensdag 13 juni 2018 om 17:07
    Nee, de Fifa betaald voor elke dag een compensatie bedrag aan de clubs, daar refereerde ik naar.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27839
    woensdag 13 juni 2018 om 17:09
    Ik reageerde op Barry.
    Dat miljoentje is mooi meegenomen inderdaad.
    Ik vraag me trouwens af of het City iets kan schelen dat ze dat geld krijgen.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2230
    woensdag 13 juni 2018 om 17:10
    O sorry, verkeerd gezien! Denk idd niet dat City er om maalt, maar voor Eredivisie clubs is het wel lekker.

    Als er maar niemand met een zware blessure terugkeert.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 17:10]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27839
    woensdag 13 juni 2018 om 17:18
    Ja precies. Leuk dat er voor ons ook leuke dingen worden geregeld :p

    En dat is te hopen inderdaad. Dolberg hebben we net weer terug :p
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32088
    woensdag 13 juni 2018 om 17:10
    Wellicht... maar zoveel gaat het niet uitmaken, denk ik...
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27839
    woensdag 13 juni 2018 om 17:18
    Nou, rond de 20 voor Jorgensen, dat is bij Van Geel altijd wel 4 of 5 spelers erbij :p
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32088
    woensdag 13 juni 2018 om 18:48
    We gaan het zien. Ik heb voorlopig weinig vertrouwen, maar veel hoop.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27839
    woensdag 13 juni 2018 om 18:50
    Dan hoop ik voor je dat het vertrouwen nog gaat groeien.
    Het was een rotseizoen, maar jullie zijn in elk geval groeiende.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32088
    woensdag 13 juni 2018 om 19:00
    We hopen met een heel Legioen.... maar zolang Van Brockhorst daar zit heb ik helaas weinig tot geen geloof. Het vertoonde spel is niet om aan te gluren en van bezieling alleen krijg ik geen strakke plasser!
    Vind ik leuk
    Obl93 +2230
    woensdag 13 juni 2018 om 19:26
    Ben van mening dat een creatieve 10 wel op zijn plaats is bij ons in de kuip, maar dan moet van Geel eens in zuid Amerika gaan scouten.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32088
    woensdag 13 juni 2018 om 19:38
    De zoon van Pablo Sanchez ;-)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9634
    woensdag 13 juni 2018 om 19:41
    Ik kan me nog leukere activiteiten voorstellen om "een strakke plasser" te krijgen, maar goed, ieder z'n afwijking.......
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32088
    woensdag 13 juni 2018 om 19:43
    Als je iets mooi ziet dat je in vervoering brengt....
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8524
    woensdag 13 juni 2018 om 17:03
    Dat lezen we wel op fr12.nl. Dit is een ajax website.
    Vind ik leuk
    Excelsior +1351
    woensdag 13 juni 2018 om 17:03
    Ik verwacht een reactie van een axcied over het grote aantal buitenlanders bij Feyenoord. En dat Ajax als opleidt ploeg minder buitenlanders heeft.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2230
    woensdag 13 juni 2018 om 17:05
    Ja er zal ongetwijfeld wel zoiets komen, kan mij er niet druk om maken haha!
    Vind ik leuk
    Ozpo +494
    woensdag 13 juni 2018 om 18:04
    Ok hierbij dan.
    Basis elf van afgelopen seizoen
    Veltman
    De ligt
    Frenky
    Ziyech (niet uit het buitenland gehaald)
    Van der beek
    Kluivert
    Huntelaar

    7 Nederlandse spelers.
    Is dat te weinig

    Hoe zat dat bij jou club. 11Nederlandse basisspelers?

    O ja btw, waarvan 4 eigen kweek
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 18:05]
    Vind ik leuk
    Excelsior +1351
    woensdag 13 juni 2018 om 21:47
    Je mist iets
    Vind ik leuk
    Ozpo +494
    woensdag 13 juni 2018 om 23:13
    Lekker kort en duidelijk. Geeft je weer wat tijd om na te denken he
    Vind ik leuk
    Excelsior +1351
    donderdag 14 juni 2018 om 10:30
    Dank
    Vind ik leuk
    Foebele +54870
    woensdag 13 juni 2018 om 17:29
    Ben blij dat je er zelf ook zo verbaasd over bent.
    Vind ik leuk
    Deck010 +6769
    woensdag 13 juni 2018 om 17:37
    Ben blij dat het een Excelsior supporter is die er mee komt en niet jij Foebele. Maar helaas......
    Overigens valt het groot aantal buitenlanders redelijk mee hoor.
    Er is nog voldoende eigen kweek en gelukkig zit er ook weer meer aan te komen.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2754
    woensdag 13 juni 2018 om 17:47
    Waarom
    Vind ik leuk
    035 +5411
    woensdag 13 juni 2018 om 18:22
    Jouw zin loopt niet echt lekker....
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32088
    woensdag 13 juni 2018 om 17:02
    Na een jaar niet of nauwelijks gespeeld te hebben lijkt het voor de hand te liggen dat hij blijft..... maar De Jong is ook lang geblesseerd geweest.... en die gaat zeer waarschijnlijk een transfer maken.

    De tijd zal het uitwijzen, maar het lijkt er nu al op dat Ajax weer opnieuw aan een team moet gaan bouwen.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 17:32
    Toch ongelofelijk dat er dan zoveel belangstelling is (als ik de media moet geloven)..? Ik mag hopen dat die jongens een beetje verstandig zijn, maarja het geld he..
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32088
    woensdag 13 juni 2018 om 18:32
    Niet alleen geld....
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:37
    Sportief natuurlijk ook prachtig.. En de vrouwtjes ook? Hehe
    Vind ik leuk
    035 +5411
    woensdag 13 juni 2018 om 18:28
    Off topic: Hoe is het met de zaken Barry? Veel zon dus veel werk?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32088
    woensdag 13 juni 2018 om 18:31
    Bij mij is het altijd druk.... gelukkig.

    De zaken gaan goed en de tent staat nog steeds te koop!
    Vind ik leuk
    Downvalley +242
    woensdag 13 juni 2018 om 17:05
    Tja dat zou voor meerdere spelers beter zijn..... maar ja dollar tekens kunnen andere beslissingen bepalen.
    Maar zoals men zegt "Verstand komt met de jaren" toch Justin......?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 17:07
    Als Dolberg verkast staat Kaj Sierhuis klaar om hem te vervangen. Daar maak ik me geen zorgen over.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4168
    woensdag 13 juni 2018 om 17:14
    Als dolberg vertrekt zou ik het proberen bij bas dost.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 17:18
    Voor mij hoeft ie niet te komen.....
    Zal ook v.w.b. het salaris niet gaan gebeuren..
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4168
    woensdag 13 juni 2018 om 18:11
    Wie dan als opvolger als ddolberg vertrekt. Of wou je met sierhuis en huntelaar als spitsen beginnen
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:59
    Ik weet het niet, blijft een feit dat ze geen torenhoog salaris gaan betalen.....
    Maar er zal wel een oplossing komen, hopen we.......
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 17:19
    Dolberg 80 miljoen, wat gebruikt sonny tegenwoordig?.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    woensdag 13 juni 2018 om 17:27
    Jij kan het weten, toeristje.

    En inderdaad 80 miljoen dat is meer dan jullie selectie van wie er bijna niemand een speler wil halen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 17:28]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 17:29
    Drollie ga jij plees schoonmaken domme kneus.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    woensdag 13 juni 2018 om 18:59
    Ach toeristje ben je nog niet weg uit Amsterdam. Ik heb tenminste werk en ben geen uwv trekker.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 17:30
    Alsof die kneus van een dolberg dat op gaat brengen.Laat je nakijken jochie.
    Vind ik leuk
    035 +5411
    woensdag 13 juni 2018 om 18:31
    Waarom regelmatig ie stoere praat van jou??
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    woensdag 13 juni 2018 om 18:58
    Laat jij je eens nakijken toeristje. Alsof er spelers bij jullie die dat gaat opbrengen. En Dolberg kan na een goed WK het zo maar opbrengen.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 17:53
    Vorig jaar wel kampioen mafklapper ,en jullie met al die miljoenen ,oh ja bij jullie telt alleen het geld en plaats 2
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    woensdag 13 juni 2018 om 19:01
    Klopt maar jullie stellen niks voor in Europa. Ajax heeft nog steeds een grotere naam en als enige de 4 CL badge. En hoeveel spelers zijn er bij jullie al verkocht? Zelfs Luukje durft het grote avontuur niet aan.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:06
    Daar zijn jullie goed in ,in het verleden blijven hangen domoor en ze rennen als ratten weg bij dat clubje
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    woensdag 13 juni 2018 om 21:39
    De kinderen bij jullie ook.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4168
    woensdag 13 juni 2018 om 21:03
    Wie liet zeg huldigen omdat ze tweede werden. Hahaha tweede pfffff
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    woensdag 13 juni 2018 om 17:57
    En bij jullie wil niemand blijven.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    woensdag 13 juni 2018 om 19:02
    Klopt en dat komt omdat scouts Ajax kennen en de rest alleen van de Fifa.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:06
    Nee ze kennen jullie ook van jullie goede clubarts
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    woensdag 13 juni 2018 om 21:40
    Ach ja psv Achterhoek. Had het kunnen weten.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:32
    Foei!
    Jammer hoor die uitspraak.. dit nu al de 2e x dat ik hem voorbij hoor komen.. hebben je ouders je geen respect geleerd?
    Hoop dat als jij morgen in elkaar zakt dat er wel iemand met medische kennis bij je in de buurt is... Sukkeltje
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 22:32]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:47
    Als het maar niet hij is
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4168
    woensdag 13 juni 2018 om 18:12
    Ho ho ze hebben wel bilal verkocht maar hoeveel ? 1 miljoen of zo 😂
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:22
    Maar eerlijkk? 80 miljoen zijn er op dit moment toch wel te veel.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 17:20
    Die 80 miljoen komt ook goed naar voren in het artikel
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 17:27
    Ben benieuwd wat ajax nog gaat doen op de transfermarkt... veel spelers weg (of gaan weg) en tot dusver nog geen enkele èchte directe versterking gehaald in mijn ogen. Hopelijk hebben ze dit jaar eindelijk wel eens de selectie optijd rond voor de CL kwalificatierondes. Maar ik ben er bang voor. Helaas kan ajax tegenwoordig in het hedendaagse voetbal niet meer bouwen aan een vast team. Tegenwoordig zal je ieder jaar opnieuw moeten beginnen...
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +1500
    woensdag 13 juni 2018 om 17:28
    Dolberg gaat vrij weinig spelen denk ik dus wees maar niet bang Mr. Silooy!
    Vind ik leuk
    myrthewit +1603
    woensdag 13 juni 2018 om 17:31
    Daarom had ik Cassierra niet zo gauw verhuurd, want dat kan in augustus ook nog.
    Vind ik leuk
    Olfie +4288
    woensdag 13 juni 2018 om 17:41
    Je hoopt dat hij in Groningen een stap gaat maken, dan moet je hem niet de laatste dag laten verkassen, maar een goede voorbereiding geven. Daarbij geef je gelijk Sierhuis een reden om te blijven. Die ruikt ook dat er speelminuten aankomen. En dat is precies wat hij nodig heeft. Een jaar waarin hij hier en daar minuten en goals in het 1e maakt.
    Vind ik leuk
    Zultkop +4808
    woensdag 13 juni 2018 om 17:49
    1 seizoen is meer dan genoeg tegenwoordig
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2754
    woensdag 13 juni 2018 om 17:50
    Dat dacht ik ook eerder
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1834
    woensdag 13 juni 2018 om 17:37
    FUCK NEWS
    edit
    FAKE NEWS
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 17:38]
    Vind ik leuk
    alaaf +978
    woensdag 13 juni 2018 om 17:44
    Jammer, weer een titel naar Eindhoven
    Vind ik leuk
    035 +5411
    woensdag 13 juni 2018 om 18:35
    Transfer periode is nog niet voorbij........
    Vind ik leuk
    alaaf +978
    woensdag 13 juni 2018 om 19:01
    Nee maar kopen kunnen ze niet en jeugd hebben ze straks niet meer...
    Vind ik leuk
    035 +5411
    woensdag 13 juni 2018 om 19:04
    Misvatting: Jeugd hebben ze volop en kopen is geen probleem met het huidige saldo. Juist??
    Vind ik leuk
    alaaf +978
    woensdag 13 juni 2018 om 20:14
    Nee miskopen hebben ze volop en het geld staat niet op het veld
    Vind ik leuk
    035 +5411
    woensdag 13 juni 2018 om 21:22
    Tegen zoveel inhoudelijke argumenten kan ik niet op.
    Vind ik leuk
    alaaf +978
    woensdag 13 juni 2018 om 22:43
    👍
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2851
    woensdag 13 juni 2018 om 17:45
    Die jongen heeft een jaar beroerd gespeeld. 80 miljoen is een grap.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31433
    woensdag 13 juni 2018 om 18:03
    80 miljoen 😂😂😊
    Vind ik leuk
    Marco 128 +38
    woensdag 13 juni 2018 om 18:16
    Als je het echt heel reëel bekjjkt is er binnen Ajax niet 1 speler die een grote transfer zou moeten maken, ook Hakim niet! Na 1 jaar Ajax waarin ook hij wisselvallig was kan je niet spreken dat je bent uitgeleerd.
    Vind ik leuk
    035 +5411
    woensdag 13 juni 2018 om 18:41
    Hakim 1 seizoen bij Ajax?
    Vind ik leuk
    HupHolland +2200
    woensdag 13 juni 2018 om 18:18
    Hmmmm .... Ziyech was altijd al een zekere transfer en terrecht. Kluivert .... ik denk dat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt voor een dubbeltje meer. De Ligt, Onana, Frenkie en Neres zijn sterren en natuurlijk krijgen deze grootse belangstelling.

    De transfer gekte en geld maakt alles kapot. Promoveren in engeland geeft zoveel geld en deze jongens zijn niet eens op het WK. Waar is Riedewald nou? Klaassen, Clasie, Mensah en ga zo maar door. Depay is ontsnapt, Engeland bulkt van het geld maar ze hebben geen verstand van voetbal. Daarom wint Spanje altijd.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1642
    woensdag 13 juni 2018 om 18:55
    Wie wil voor wie 80 miljoen betalen dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:06
    Welja nou is het al 80 miljoen. Overhypte bende.
    Vind ik leuk
    John040 +2344
    woensdag 13 juni 2018 om 19:24
    80 miljoen Dolberg 😂😂😂😂Daar krijg je Onana en de Ligt gratis bij zeker. Dolberg is nu maximaal 10 miljoen waard.Dan moeten ze echt de handen eraf knijpen.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:44
    Wij willen miljoenmiljoen...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:15
    Wij de titel wij de titel
    Vind ik leuk
    Roya +1438
    woensdag 13 juni 2018 om 19:45
    Solberg zal heel wat moeten laten zien om 80 mil waard te zijn gaat echt niet gebeuren hoor
    Vind ik leuk
    Muscles +747
    woensdag 13 juni 2018 om 19:51
    Hoezo vertrek, dat is passief. Betrek de egelstelling en wees actief met versterkingen. De tijd dringt, nog maar een maand........
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:00
    Alles valt of staat met een ervaren trainer. Iedereen wil weg omdat deze trainer niet overtuigd. T' s Bosz niet..want die gaf vertrouwen en goed voetbal..er was hoop. Directie doe je ding haal Bosz terug. Verkoop die, die weg willen. Koop zeer goede 25gers....Doe iets..zo gaat mijn clubje naar de klote!!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:11
    VP artikelen bestaan inmiddels alleen nog maar uit als en misschien
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:41
    Helaas is de voetbalwereld in de ban van het geld en de geldhonger van adviseurs die veel jonge spelers helemaal gek maken van het vele geld dat ze kunnen verdienen. Spelers alleen maar een contract aanbieden met een ontzettende hoge afkoopsom bij tussentijds vertrek, anders geen contract aanbieden. Zoals het nu gaat is het onmogelijk een elftal op te bouwen.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 00:48
    Er is geen club die 80 miljoen gaat betalen voor Dolberg, tenzij hij ze hoogstpersoonlijk wereldkampioen maakt.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 06:00
    zyech is overschat. Die gaat absoluut falen met zijn mentaliteit als hij een stapje omhoog gaat. Hij kan en wil niet simpel voetballen. Alleen maar voor die moeilijke bal willen gaan. Kansloos natuurlijk aangezien dat in de eredivisie al zo’n 10-12x balverlies oplevert per wedstrijd. Laat staan als t niveau nog eens omhoog gaat.
    Vind ik leuk
    Korm +35300
    donderdag 14 juni 2018 om 08:11
    We gaan wel zien wat er allemaal komt en gaat... tot nu toe is alleen Kluivert (op)weg
    Vind ik leuk