KNVB grapt over Belgische matrasgate: 'Waren we er net klaar voor...'

    KNVB grapt over Belgische matrasgate: 'Waren we er net klaar voor...'

    woensdag 13 juni 2018 om 17:45

    De spelers van het Nederlands elftal moeten het WK deze zomer voor de tv volgen, maar aan humor ontbreekt het niet in Zeist. Via het KNVB-kanaal OnsOranje wordt er een steekje uitgedeeld aan de Belgen na 'matrasgate'.

    Woensdag werd bekend dat Spanje een dag voor het WK zijn bondscoach Julen Lopetegui op straat heeft gezet. Voetbal International-journalist Süleyman Öztürk reageerde met een grap op het nieuws. 'Mogelijk toch nog WK-deelname Oranje, de eerste op de reservelijst. Een dag voor het toernooi een bondscoach ontslaan is tegen de regels van de FIFA.'

    Heel wat mensen geloofden de tweet van Öztürk. Ook de KNVB kwam terug op het verhaal. 'Waren we er net klaar voor, blijkt het toch om een grap te gaan. Bedankt hè', klonk het bij OnsOranje.

    Plaats een reactie

    HanV +4015
    woensdag 13 juni 2018 om 17:49
    Er zijn nu 43 deelnemers aan de poule Voetbalprimeur op voetbalpoules.nl.
    Er zijn er nog 13 die hun voorspellingen (inclusief toernooiverloop) moeten invullen. Dat toernooiverloop moet voor 14 juni 17:00 zijn ingevuld, maar ik zal op de mededelingen van voetbalpoules ook wel een stand zonder het toernooiverloop zetten als er veel zijn zonder die voorspellingen.
    Gewone wedstrijden kunnen worden ingevuld of gewijzigd totdat ze begonnen zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:00
    Heb mij net aangemeld, heb er weinig verstand van, maar lijkt mij leuk. Maar geen idee hoe ik mij moet aanmelden voor Voetbalprimeur.
    Als ik dat zoek, geeft het geen resultaten op.
    Edit: Heb het wel gevonden. Ff kijken hoe het werkt. Naja doen maar 4 mensen mee in de waar ik nu naar kijk, dat lijkt niet degene die jij bedoelt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 18:08]
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1736
    woensdag 13 juni 2018 om 19:13
    Ik kwam op deze uit:
    https://www.voetbalpoules.nl/poule/115995/stand
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:43
    Thanks dat moet em zijn.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1736
    woensdag 13 juni 2018 om 19:12
    Netjes! De winnaar is binnen. :D
    Vind ik leuk
    Aal +21705
    woensdag 13 juni 2018 om 17:49
    Hij kan wel een eigen comedy beginnen....NOT
    Vind ik leuk
    stratumseind +156661
    woensdag 13 juni 2018 om 17:54
    Ja ja wij nederlanders.... zijn in de ideale positie om grappen over andere voetballanden te maken....
    Vind ik leuk
    Jordtt +1080
    woensdag 13 juni 2018 om 18:57
    Zelfspot is de beste manier om in het leven om te gaan met nederlagen... ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +156661
    woensdag 13 juni 2018 om 18:59
    Ik verlies nooit, ik ben psver.....
    Vind ik leuk
    Jordtt +1080
    woensdag 13 juni 2018 om 19:00
    Haha +1 !:)
    vandaar dat PSV zolang in Europa bleef... en trouwens geen Nederlander?
    Vind ik leuk
    stratumseind +156661
    woensdag 13 juni 2018 om 19:04
    Liever niet meer , daarom ben ik er ook weg
    Vind ik leuk
    Jordtt +1080
    woensdag 13 juni 2018 om 19:07
    Ik zou ook uit Nederland weg willen als ik voor PSV was idd ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 17:56
    Zal wel een turk zijn met zo'n smakeloze grap ,hebben humor als een teen knoflook
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29988
    woensdag 13 juni 2018 om 18:02
    Dit is eerdee triest.
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2668
    woensdag 13 juni 2018 om 18:07
    Ik vind hem wel grappig haha.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18313
    woensdag 13 juni 2018 om 18:18
    Heel leuk KNVB, grappen hierover maken. Zeker door jullie want jullie waren 75% van het probleem. Met je Danny Blind..
    Vind ik leuk
    Jozef +36119
    woensdag 13 juni 2018 om 20:16
    Hmm, het ek is nu toch boven? Met Advocaat en nu Koeman is inderdaad bewezen wat een prutser die Blind was zeg... Wat is het toch jammer dat de huidige gerepareerde Oranjemachine ontbreekt zeg... ;-)
    Vind ik leuk
    haarlemx +432
    woensdag 13 juni 2018 om 18:28
    Gieren en grappen in Zeist, maar met een beleidsplan komen en uitvoeren ho maar.
    1. Spanje was in staat de bondscoach te verslaan die ze naar het WK bracht. Wij onslaan ze die het verprutsen.
    2. Ik zou maar al te graag een matrasgate hebben, want dan zouden we aanwezig geweest zijn.
    Vind ik leuk
    Caniggia +841
    woensdag 13 juni 2018 om 18:41
    Waren ze er net klaar voor? Heb ik iets gemist dan vorige week bij de oefenwedstrijd.Hoezo waar zijn ze dan klaar voor,om als slachtvoer te dienen.Vooral na dit kloten seizoen grapjes lopen maken daar in Zeist.Stelletje miskleunen.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1307
    woensdag 13 juni 2018 om 19:11
    Niet meedoen is belangrijker dan verliezen.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:32
    Een martasje voor Strootman. Ze snappen er nog steeds niets van bij de KNVB :p
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11952
    woensdag 13 juni 2018 om 20:40
    Als de KNVB slim is houden ze de komende 2 jaar even hun mond en gaan ze heel hard aan het werk om de puinhopen van de afgelopen weg te werken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    KNVB grapt over Belgische matrasgate: 'Waren we er net klaar voor...'