KNVB grapt over Belgische matrasgate: 'Waren we er net klaar voor...'

    KNVB grapt over Belgische matrasgate: 'Waren we er net klaar voor...'

    woensdag 13 juni 2018 om 17:45

    De spelers van het Nederlands elftal moeten het WK deze zomer voor de tv volgen, maar aan humor ontbreekt het niet in Zeist. Via het KNVB-kanaal OnsOranje wordt er een steekje uitgedeeld aan de Belgen na 'matrasgate'.

    Woensdag werd bekend dat Spanje een dag voor het WK zijn bondscoach Julen Lopetegui op straat heeft gezet. Voetbal International-journalist Süleyman Öztürk reageerde met een grap op het nieuws. 'Mogelijk toch nog WK-deelname Oranje, de eerste op de reservelijst. Een dag voor het toernooi een bondscoach ontslaan is tegen de regels van de FIFA.'

    Heel wat mensen geloofden de tweet van Öztürk. Ook de KNVB kwam terug op het verhaal. 'Waren we er net klaar voor, blijkt het toch om een grap te gaan. Bedankt hè', klonk het bij OnsOranje.

    Plaats een reactie

    HanV +3400
    woensdag 13 juni 2018 om 17:49
    Er zijn nu 43 deelnemers aan de poule Voetbalprimeur op voetbalpoules.nl.
    Er zijn er nog 13 die hun voorspellingen (inclusief toernooiverloop) moeten invullen. Dat toernooiverloop moet voor 14 juni 17:00 zijn ingevuld, maar ik zal op de mededelingen van voetbalpoules ook wel een stand zonder het toernooiverloop zetten als er veel zijn zonder die voorspellingen.
    Gewone wedstrijden kunnen worden ingevuld of gewijzigd totdat ze begonnen zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 17:51
    O ja. Ik vul hem vanavond nog in. Bedankt. Spanje kan ik nu nog wel mooi wat lager laten stranden. Dat dan weer wel.

    Voor alle deelnemers :

    Ook uitslagen invullen met 1e doelpuntenmakers!! Dat zijn extra punten. Wel zo eerlijk.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:09
    Sorry dat ik je stoor, maar hoe meld jij je aan bij deze poule? Ik zoek op voetbalprimeur zoals is aangegeven, maar doen maar 4 mensen mee, dat kan nooit de goede zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:11
    Ik moet dat nog bekijken. Ik had mij wel aangemeld, toen waren er al 6 aanmeldingen.
    Ik dacht voetbalprimeur idd.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:18
    Bedankt, wordt nog een zoektocht tot morgenmiddag ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:34
    Zo wel ja. Haha. 6 voetbalprimeur poultjes zeker?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:44
    Heheh, ik hou het bij 1. Heb je em al gevonden? Iemand had net op mij reageerd met dit: https://www.voetbalpoules.nl/poule/115995/stand
    En denk dat em is.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:51
    Nog 1 bakkie en dan pak ik de laptop. Dat vind ik bij zoiets toch handiger.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:28
    Zeker, ik reageer zelfs nooit op een telefoon.
    Vind ik leuk
    HanV +3400
    woensdag 13 juni 2018 om 21:23
    Er is later nog een poule met VoetbalPrimeur in de naam aangemaakt, maar onze is gewoon "VoetbalPrimeur".
    https://www.voetbalpoules.nl/poule/115995/aanmelden

    De oproep was eigenlijk om de standen aan te vullen, maar aanmelden kan ook nog. Er zijn nu 55, met 15 zonder het toernooiverloop.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:46
    Bedankt heb deze opgezocht, maar dat is degene waar ik al in zit :)
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:00
    Heb mij net aangemeld, heb er weinig verstand van, maar lijkt mij leuk. Maar geen idee hoe ik mij moet aanmelden voor Voetbalprimeur.
    Als ik dat zoek, geeft het geen resultaten op.
    Edit: Heb het wel gevonden. Ff kijken hoe het werkt. Naja doen maar 4 mensen mee in de waar ik nu naar kijk, dat lijkt niet degene die jij bedoelt.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1553
    woensdag 13 juni 2018 om 19:13
    Ik kwam op deze uit:
    https://www.voetbalpoules.nl/poule/115995/stand
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:43
    Thanks dat moet em zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:55
    Stond mijn naam er ook tussen?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:29
    Net gekeken, en je staat er tussen.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:25
    Vullen we geen uitslagen in?
    Dat levert extra punten op.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:31
    Denk het niet, begint morgen al, en ik ben het ook niet tegengekomen.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:44
    Je inlognaam aanklikken. Links bovenin ...
    "Toernooiverloop"
    En "wedstrijden".

    Bij wedstrijden kun je voorspellingen doen. Met 1e doelpuntenmaker.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:48
    Hmm bij mij is het anders, ik heb niks links bovenin. Ik kon wel kiezen in hoeveel minuten de 1e gele kaart, en het 1e doelpunt wordt gescoord, dat wel. Of dat is het wat je bedoeld.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:50
    Dat is deel 1. Die bewaard hij automatisch.
    Dan klik je op je inlognaam. En dan krijg je een ander beeldscherm.

    Dan datgene wat ik al typte.
    Toch?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:28
    Ja ik zal het vast over het hoofd gezien hebben. Nu zie ik nog een waslijst aan dingen die ik kan kiezen, hehe.
    Bedankt.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:22
    Ik moet het aan iemand kwijt. Gisternacht heb ik nog alle wedstrijden uitslagen ingevuld. Bij de eerste keuzes werd alles vanzelf opgeslagen. Dus ik dacht dat gebeurd bij het andere ook.
    Kijk ik net is alles weg, hehehhe, Pech pech.
    Gelukkig kan je het 1 sec voor elke wedstrijd nog invullen. :)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:43
    Haha. Ik had het de 1e keer ook. Ik had alleen de 1e wedstrijd ingevuld. En dacht ... ik doe dat elke dag wel.

    Maar toen herinnerde ik mij hoe vergeetachtig ik ben. Dus toen ging ik alles maar invullen.

    En zag dus dat die ene niet bewaard was. Geluk bij een ongeluk.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:50
    Haha! Heb jij geluk ja. Grappig, en nu denk ik dat wij niet de enige zijn geweest.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:54
    Dat denk ik ook. Haha.

    Je kan het ook nog veranderen elke dag ... als ik er aan denk. Dit is in elk geval voor de zekerheid.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1553
    woensdag 13 juni 2018 om 19:12
    Netjes! De winnaar is binnen. :D
    Vind ik leuk
    Aal +20047
    woensdag 13 juni 2018 om 17:49
    Hij kan wel een eigen comedy beginnen....NOT
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 17:54
    Zelfs een poging tot humor kan geen kwaad in deze tijd. Al maak je met grapjes altijjd weer iemand boos.
    Belgie zal wel weer gaan reageren.

    "Droom lekker verder dit wk".
    "Wat zal Oranje uitgerust zijn in augustus".
    Vind ik leuk
    stratumseind +135771
    woensdag 13 juni 2018 om 17:54
    Ja ja wij nederlanders.... zijn in de ideale positie om grappen over andere voetballanden te maken....
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:39
    Je zou kunnen lachen om humor. Maar ja ... probeer maar eens te lachen in het leven. Da's nog best moeilijk als je verloren hebt.
    De humor legt op straat, alleen iedereen zit binnen.
    Vind ik leuk
    Jordtt +1018
    woensdag 13 juni 2018 om 18:57
    Zelfspot is de beste manier om in het leven om te gaan met nederlagen... ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +135771
    woensdag 13 juni 2018 om 18:59
    Ik verlies nooit, ik ben psver.....
    Vind ik leuk
    Jordtt +1018
    woensdag 13 juni 2018 om 19:00
    Haha +1 !:)
    vandaar dat PSV zolang in Europa bleef... en trouwens geen Nederlander?
    Vind ik leuk
    stratumseind +135771
    woensdag 13 juni 2018 om 19:04
    Liever niet meer , daarom ben ik er ook weg
    Vind ik leuk
    Jordtt +1018
    woensdag 13 juni 2018 om 19:07
    Ik zou ook uit Nederland weg willen als ik voor PSV was idd ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:28
    Dus als PSV verliest, dan ben je geen PSVer?
    Of is dat een rare conclusie?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 17:56
    Zal wel een turk zijn met zo'n smakeloze grap ,hebben humor als een teen knoflook
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21645
    woensdag 13 juni 2018 om 18:02
    Dit is eerdee triest.
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2423
    woensdag 13 juni 2018 om 18:07
    Ik vind hem wel grappig haha.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8907
    woensdag 13 juni 2018 om 18:18
    Heel leuk KNVB, grappen hierover maken. Zeker door jullie want jullie waren 75% van het probleem. Met je Danny Blind..
    Vind ik leuk
    Jozef +32776
    woensdag 13 juni 2018 om 20:16
    Hmm, het ek is nu toch boven? Met Advocaat en nu Koeman is inderdaad bewezen wat een prutser die Blind was zeg... Wat is het toch jammer dat de huidige gerepareerde Oranjemachine ontbreekt zeg... ;-)
    Vind ik leuk
    haarlemx +422
    woensdag 13 juni 2018 om 18:28
    Gieren en grappen in Zeist, maar met een beleidsplan komen en uitvoeren ho maar.
    1. Spanje was in staat de bondscoach te verslaan die ze naar het WK bracht. Wij onslaan ze die het verprutsen.
    2. Ik zou maar al te graag een matrasgate hebben, want dan zouden we aanwezig geweest zijn.
    Vind ik leuk
    Caniggia +630
    woensdag 13 juni 2018 om 18:41
    Waren ze er net klaar voor? Heb ik iets gemist dan vorige week bij de oefenwedstrijd.Hoezo waar zijn ze dan klaar voor,om als slachtvoer te dienen.Vooral na dit kloten seizoen grapjes lopen maken daar in Zeist.Stelletje miskleunen.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:31
    Wel ja. Ga lekker de hele zomer zitten huilen.
    Vind ik leuk
    Caniggia +630
    woensdag 13 juni 2018 om 21:03
    Nee je moet lekker grappen gaan maken en vervolgens zelf geen deuk in een pakje boter kunnen schoppen.Nou sorry ik kan er niet om lachen.Dat we geen WK spelen interesseert me niet.Maar wel dat je grappig loopt doen en zelf niets presteert .
    Vind ik leuk
    G.Kopf +256
    woensdag 13 juni 2018 om 19:11
    Niet meedoen is belangrijker dan verliezen.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:34
    En als je niet voetbalt, dan kun je ook niet verliezen.

    Als je de strijd niet durft aan te gaan, dan kun je ook niet verliezen.

    Als je bang bent om te verliezen, dan moet je geen spelletjes spelen.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:32
    Een martasje voor Strootman. Ze snappen er nog steeds niets van bij de KNVB :p
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10616
    woensdag 13 juni 2018 om 20:40
    Als de KNVB slim is houden ze de komende 2 jaar even hun mond en gaan ze heel hard aan het werk om de puinhopen van de afgelopen weg te werken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    KNVB grapt over Belgische matrasgate: 'Waren we er net klaar voor...'