Vitesse moet fans teleurstellen: 'We wilden ze tegemoet komen, geen mogelijkheid'

    Vitesse moet fans teleurstellen: 'We wilden ze tegemoet komen, geen mogelijkheid'

    woensdag 13 juni 2018 om 20:46

    Vitesse werkt de voorbereiding op het nieuwe seizoen grotendeels buiten Europa af. De Arnhemmers moeten eind juli al aantreden in de voorrondes van de Europa League en hebben besloten om geen oefenwedstrijden op Nederlandse bodem in te plannen.

    Technisch directeur Marc van Hintum vindt het spijtig dat hij de fans teleur moet stellen. "We wilden graag aan de wens van de supporters tegemoet komen door een oefenwedstrijd in Nederland te spelen", vertelt de voormalig linksback aan de clubsite van Vitesse. "We hebben hier ook nadrukkelijk naar gekeken, maar vanwege het behalen van Europees voetbal en het trainingskamp dat reeds gepland was, bestond hier helaas geen mogelijkheid voor."

    De Arnhemmers vertrekken op 4 juli naar Oostenrijk voor een trainingskamp, dat bijna twee weken in beslag neemt. In de tussentijd speelt men oefenwedstrijden tegen het Oostenrijkse Wolfsberger AC en de Russische clubs Arsenal Toela en Lokomotiv Moskou. Op donderdag 26 juli en 2 augustus staat het eerste Europa League-tweeluik gepland.

    Lees meer over:EredivisieVitesse

    Poll

    Hoe ver gaat Vitesse komen in de Europa League?

    (1791 stemmen)

    Plaats een reactie

    Vites1892 +441
    woensdag 13 juni 2018 om 20:49
    mooi man, lekker vast wennen aan europa
    Vind ik leuk
    Aal +20047
    woensdag 13 juni 2018 om 20:51
    Juist en bewaar t echte werk maar voor in t seizoen zelf :-)
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:52
    Al bekend waartegen?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:53
    Voor het voorbij is?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:58
    spelen toch tegen 2 goede Russische clubs, Arsenal en Lokomotiv.
    nu nog eentje tegen FC Roebelswitwassen om te kijken waar we staan in de voorbereiding.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:58
    Ja niks mis mee toch?
    Eerste tegen de lokale Oostenrijkse club (middenmoot Oostenrijkse Bundesliga), daarna tegen nr 7 van Rusland en daarna tegen kampioen van Rusland. Mooi opgebouwd. Clubs waar we tegen moeten komen waarschijnlijk ook uit het Oostblok, dus goede voorbereiding.
    Alleen mensen als jij hebben er moeite mee dat er twee clubs uit Rusland bij zitten. Die hebben ook hun trainingskamp in Oostenrijk, dus zo gek is het niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:16
    knappe kerel ook die trainert, Aal zal hem wel gaan rondleiden op de mooiste plekjes van Nijmegen, goffertpark enzo daar komt Aaltje vaak
    Vind ik leuk
    LargoWynch +328
    woensdag 13 juni 2018 om 20:50
    Pff Vitesse, vanzelfsprekend de groepsfase natuurlijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:45
    Tja wat een poll. Kansen hangen volledig samen met loting
    Vind ik leuk
    MichPSV +2525
    woensdag 13 juni 2018 om 20:54
    De teleurstelling voor de fans begint al voor het seizoen begint word een lang jaar voor ze dan.
    Vind ik leuk
    Bdog +4791
    woensdag 13 juni 2018 om 20:54
    Lijkt wel alsof in Arnhem wat buitenlandse invloeden heersen
    Vind ik leuk
    Rodajc +9728
    woensdag 13 juni 2018 om 20:54
    Dit kun je toch echt niet maken tegenover je achterban.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +3107
    woensdag 13 juni 2018 om 20:54
    Buiten Europa? Nooit geweten dat Oostenrijk niet meer tot Europa behoort. De wereld verandert wel erg snel tegenwoordig....
    Vind ik leuk
    Panenka +5096
    woensdag 13 juni 2018 om 21:11
    Haha
    Vind ik leuk
    Rom Jeremy +1211
    woensdag 13 juni 2018 om 20:55
    Welke fans ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:01
    de fans reizen mee tegenwoordig, ze liggen gestapeld onderin de bus,
    wij noemen dat kleedjes.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:56
    Haha een ADO supporter die het over supporters aantallen heeft. Gemiddeld ruim 4500 meer per wedstrijd dan in dat treurige stadion bij jullie.
    In een stad (Arnhem) met bijna 2,5x minder inwoners dan in den haag.. tja!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    VA1 +1151
    woensdag 13 juni 2018 om 22:08
    Mag je d'r weer niet op vanavond? Arme ziel..
    Vind ik leuk
    Rom Jeremy +1211
    woensdag 13 juni 2018 om 22:35
    Was maar een grapje.
    Zuurpruim
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:55
    Moet ik jullie nou weer een lesje geografie gaan geven of hoor zit dat.
    Paar dagen terug ook al dat Mexico bij Zuid-Amerika hoort.
    Oostenrijk hoort gewoon bij Europa.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +10975
    woensdag 13 juni 2018 om 20:56
    Maakt niet uit waar ze oefenen, als ze er straks maar klaar voor zijn. Maar zorg eerst maar dat de selectie compleet is, dat is belangrijker.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:57
    Je zou verwachten dat Chelsea, Vitesse vol ramt met spelers als Mount ect.

    Zo kunnen ze de focus op de Europa League houden en minder op de competitie en zo hun spelers kwalitatief het meeste leren.

    Vitesse zou nooit Ajax, Feyenoord, Psv en Az kunnen ontlopen die krijgen ze gratis..
    Vind ik leuk
    kaazelien +2377
    woensdag 13 juni 2018 om 20:57
    Net een bond film.Wat was de titel nou?From Russia with love?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:59
    Vitesse werkt de voorbereiding op het nieuwe seizoen grotendeels buiten Europa af.

    De Arnhemmers vertrekken op 4 juli naar Oostenrijk voor een trainingskamp, dat bijna twee weken in beslag neemt.

    Hahaha wist niet dat Oostenrijk buiten Europa is.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:04
    gingen ze maar en niet meer terug laten komen die arrogante gasten
    Vind ik leuk
    Aal +20047
    woensdag 13 juni 2018 om 21:08
    Vreemd dat jij als Hagenees zo reageert aangezien Vitesse en ADO op zich prima met elkaar omgaan en vergelijkbaar zijn...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:12
    ik vind het vreemd dat jij je als een kind gedraagt, dat heeft niets met verhoudingen tussen welke club dan ook te maken
    Vind ik leuk
    Aal +20047
    woensdag 13 juni 2018 om 21:14
    Lees mijn reacties nog maar eens.... wat zit jij stom te lullen zeg.
    Vind ik leuk
    VA1 +1151
    woensdag 13 juni 2018 om 22:04
    Het gaat goed met Vitesse, dat merk je aan alles:) Steeds meer haters etc. mocht je uit Nijmegen komen en je verveelt je nog steeds: www.boredpanda.com en bestel je bamboe basics of bamigo.nl
    Vind ik leuk
    Waaljanker +136
    woensdag 13 juni 2018 om 22:12
    Weer janken in Arnhem met Europees voetbal. Alles verliezen al in de groepsfase, en zielig voor de nieuwe selectie dat ze weer in een lege glasbak spelen. En Mount heeft zijn vizier al lang op andere clubs. Eigen talent is er nauwelijks in Papendal, bij dat kille nieuwe complex, symbolisch voor een club zonder ziel en identiteit.
    Vind ik leuk
    Waaljanker +136
    woensdag 13 juni 2018 om 22:15
    Fans boeit die Russen niks. Bij de RvC in Londen wordt alles bepaald, Arnhem is gewoon een groeiclubje voor Chelsea talent. En nog wat NL spelers om in de waan te blijven dat het een NL club is. In de regio is er geen enkele clubliefde voor Vitesse, zelfs in Arnhem nauwelijks.
    Vind ik leuk
    robertus +1568
    donderdag 14 juni 2018 om 03:50
    Stop nou 's met het bevuilen van die vitesse topics. Is echt niet leuk hoor. Zo lok je het uit dat NEC topics ook helemaal verpest worden.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:21
    .
    Vind ik leuk
    Dicky +16184
    woensdag 13 juni 2018 om 23:42
    Elke keer die kut trainingskampen. Flikker toch op. Organiseer lekker een trainingskamp op Papendal en werk daar gewoon lekker de oefenpotjes af.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 00:24
    Dat doet niemand, dus waarom Vitesse wel
    Vind ik leuk
    Dicky +16184
    donderdag 14 juni 2018 om 00:33
    Waarom niet? Waarom moet Vitesse hetzelfde doen als de rest? Waarom moet Vitesse naar Oostenrijk, wat schiet je daar mee op? Dit geld voor alle trainingskampen. Ik vind dat altijd zon stom gelul. Daar ga je echt niet beter van voetballen.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 01:00
    Maar al helemaal niet slechter.
    Vind ik leuk
    Dicky +16184
    donderdag 14 juni 2018 om 10:25
    Je schiet er niets mee op. Je mist tijd die je spendeert aan reizen en hoewel de filmpjes van Vitesse spelers op een kartbaan leuk zijn voor sommige is het voor de meeste toch leuker om één of twee oefenpotjes live te kunnen zien. Trainingskampen kosten geld en voegen geen reet toe.
    Vind ik leuk
    Arnhem 1 +91
    donderdag 14 juni 2018 om 00:09
    He lachgas en janker donder op stelletje kneusjes niks beters te doen joh stumpers is nog geen bedtijd of willen je jullie nog een koekje jullie zijn fucking shit an you now you are
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10616
    donderdag 14 juni 2018 om 00:34
    Sinds wanneer ligt Oostenrijk buiten Europa?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vitesse moet fans teleurstellen: 'We wilden ze tegemoet komen, geen mogelijkheid'