Vitesse moet fans teleurstellen: 'We wilden ze tegemoet komen, geen mogelijkheid'

    Vitesse moet fans teleurstellen: 'We wilden ze tegemoet komen, geen mogelijkheid'

    Gepubliceerd: woensdag 13 juni 2018 om 20:46wo 13-06-2018 om 20:46

    Vitesse werkt de voorbereiding op het nieuwe seizoen grotendeels buiten Europa af. De Arnhemmers moeten eind juli al aantreden in de voorrondes van de Europa League en hebben besloten om geen oefenwedstrijden op Nederlandse bodem in te plannen.

    Technisch directeur Marc van Hintum vindt het spijtig dat hij de fans teleur moet stellen. "We wilden graag aan de wens van de supporters tegemoet komen door een oefenwedstrijd in Nederland te spelen", vertelt de voormalig linksback aan de clubsite van Vitesse. "We hebben hier ook nadrukkelijk naar gekeken, maar vanwege het behalen van Europees voetbal en het trainingskamp dat reeds gepland was, bestond hier helaas geen mogelijkheid voor."

    De Arnhemmers vertrekken op 4 juli naar Oostenrijk voor een trainingskamp, dat bijna twee weken in beslag neemt. In de tussentijd speelt men oefenwedstrijden tegen het Oostenrijkse Wolfsberger AC en de Russische clubs Arsenal Toela en Lokomotiv Moskou. Op donderdag 26 juli en 2 augustus staat het eerste Europa League-tweeluik gepland.

    Lees meer over:EredivisieVitesse

    Poll

    Hoe ver gaat Vitesse komen in de Europa League?

    (1831 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bdog +5967
    woensdag 13 juni 2018 om 20:54
    Lijkt wel alsof in Arnhem wat buitenlandse invloeden heersen
    Vind ik leuk
    Rodajc +15763
    woensdag 13 juni 2018 om 20:54
    Dit kun je toch echt niet maken tegenover je achterban.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +6053
    woensdag 13 juni 2018 om 20:54
    Buiten Europa? Nooit geweten dat Oostenrijk niet meer tot Europa behoort. De wereld verandert wel erg snel tegenwoordig....
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:55
    Moet ik jullie nou weer een lesje geografie gaan geven of hoor zit dat.
    Paar dagen terug ook al dat Mexico bij Zuid-Amerika hoort.
    Oostenrijk hoort gewoon bij Europa.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11595
    woensdag 13 juni 2018 om 20:56
    Maakt niet uit waar ze oefenen, als ze er straks maar klaar voor zijn. Maar zorg eerst maar dat de selectie compleet is, dat is belangrijker.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:57
    Je zou verwachten dat Chelsea, Vitesse vol ramt met spelers als Mount ect.

    Zo kunnen ze de focus op de Europa League houden en minder op de competitie en zo hun spelers kwalitatief het meeste leren.

    Vitesse zou nooit Ajax, Feyenoord, Psv en Az kunnen ontlopen die krijgen ze gratis..
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:59
    Vitesse werkt de voorbereiding op het nieuwe seizoen grotendeels buiten Europa af.

    De Arnhemmers vertrekken op 4 juli naar Oostenrijk voor een trainingskamp, dat bijna twee weken in beslag neemt.

    Hahaha wist niet dat Oostenrijk buiten Europa is.
    Vind ik leuk
    VA1 +2028
    woensdag 13 juni 2018 om 22:04
    Het gaat goed met Vitesse, dat merk je aan alles:) Steeds meer haters etc. mocht je uit Nijmegen komen en je verveelt je nog steeds: www.boredpanda.com en bestel je bamboe basics of bamigo.nl
    Vind ik leuk
    Waaljanker +123
    woensdag 13 juni 2018 om 22:12
    Weer janken in Arnhem met Europees voetbal. Alles verliezen al in de groepsfase, en zielig voor de nieuwe selectie dat ze weer in een lege glasbak spelen. En Mount heeft zijn vizier al lang op andere clubs. Eigen talent is er nauwelijks in Papendal, bij dat kille nieuwe complex, symbolisch voor een club zonder ziel en identiteit.
    Vind ik leuk
    Waaljanker +123
    woensdag 13 juni 2018 om 22:15
    Fans boeit die Russen niks. Bij de RvC in Londen wordt alles bepaald, Arnhem is gewoon een groeiclubje voor Chelsea talent. En nog wat NL spelers om in de waan te blijven dat het een NL club is. In de regio is er geen enkele clubliefde voor Vitesse, zelfs in Arnhem nauwelijks.
    Vind ik leuk
    robertus +2035
    donderdag 14 juni 2018 om 03:50
    Stop nou 's met het bevuilen van die vitesse topics. Is echt niet leuk hoor. Zo lok je het uit dat NEC topics ook helemaal verpest worden.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:21
    .
    Vind ik leuk
    Arnhem 1 +82
    donderdag 14 juni 2018 om 00:09
    He lachgas en janker donder op stelletje kneusjes niks beters te doen joh stumpers is nog geen bedtijd of willen je jullie nog een koekje jullie zijn fucking shit an you now you are
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11837
    donderdag 14 juni 2018 om 00:34
    Sinds wanneer ligt Oostenrijk buiten Europa?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws