Update: 'Tsjechische club heeft zich nog niet gemeld bij PSV voor Gudmundsson'

    Update: 'Tsjechische club heeft zich nog niet gemeld bij PSV voor Gudmundsson'

    donderdag 14 juni 2018 om 13:23

    Albert Gudmundsson kan PSV deze zomer de rug toekeren. De IJslandse aanvaller staat in de belangstelling van Slavia Praag, de nummer twee van Tsjechië. Dat meldt het Tsjechische Dénik Sport.

    De twintigjarige Gudmundsson heeft nog een contract tot de zomer van 2019 in Eindhoven. Momenteel bereidt hij zich met IJsland voor op het WK. Zaterdagmiddag staat de eerste wedstrijd tegen Argentinië op het programma.

    Het voorbije seizoen kwam Gudmundsson tot negen optredens in de hoofdmacht van PSV, waarvan één als basisspeler. Voor Jong PSV maakte hij vijftien keer zijn opwachting in de Jupiler League. Daarin scoorde hij negen keer.

    De Eredivisie-kampioen wil graag verder met Gudmundsson, zo werd al in april gemeld. De vleugelaanvaller kan voor meerdere seizoenen bijtekenen, maar moet nog om tafel met PSV.

    Update 13.23: Slavia Praag heeft zich nog niet bij PSV gemeld voor Gudmundsson, zo schrijft het Eindhovens Dagblad. De international van IJsland is nog altijd met PSV in gesprek over een nieuwe verbintenis. Het huidige contract van Gudmundsson loopt in de zomer van 2019 af. 

    Poll

    Moet Gudmundsson vaker de kans krijgen in PSV 1?

    (1270 stemmen)

    Plaats een reactie

    MichPSV +2525
    donderdag 14 juni 2018 om 07:27
    10 miljoen lijkt me redelijk voor dit toptalent.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 07:47
    Op zijn minst! Eigenlijk minimaal 20
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +14054
    donderdag 14 juni 2018 om 13:38
    Krijgt weinig kans bij PSV,gezien de spelers die er nog zijn en wie PSV eventueel in het geruchtencircuit wil halen.
    Vind ik leuk
    R2 +4838
    donderdag 14 juni 2018 om 09:38
    Als hij gaat, wordt het niet meer dan 5 en dan zit ik al heel hoog. Prima speler hoor, maar nog niks laten zien en een éénjarig contract. Ik heb liever dat hij gewoon blijft.
    Vind ik leuk
    Vowtar +3403
    donderdag 14 juni 2018 om 10:40
    Niks laten zien, eenjarig contract.. Daar schijnt 20 miljoen voor te staan ;)
    Vind ik leuk
    R2 +4838
    donderdag 14 juni 2018 om 11:42
    Met de achternaam Kluivert, TD Overmars, zaakwaarnemer Raiola en opleidingsclub Ajax, zijn er toch factoren die de prijs omhoog duwen. Daarnaast is Roma ook weer wat anders dan S. Praag.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2539
    donderdag 14 juni 2018 om 13:37
    Gewoon blijven!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 07:31
    Weggaan natuurlijk, die jongen had veel meer minuten moeten krijgen. Vorig seizoen al.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +14054
    donderdag 14 juni 2018 om 07:32
    Benieuwd of hij wel een kans krijgt in.psv 1,gezien de concurrentie en de geruchten wat PSV wil halen.
    Idee dat hij moet bij tekenen voor zijn waarde te verhogen,echte kans voor hem geloof ik niet.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 07:33
    Groot talent, moet dit jaar meer spelen. Idelale vervanger voor als Lozano mocht vertrekken.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 07:38
    Is als hij gaat, toch een stap vooruit!!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 07:48
    Nee man, hij pakt het groots aan, het zijn minimaal 3 stappen
    Vind ik leuk
    wil40 +195
    donderdag 14 juni 2018 om 08:25
    Hoe schaal jij Ajax dan in die tweede is geworden achter PSV?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:52
    Hoger. Als speler staat het beter op je CV als je bij Ajax vandaan komt als psv. Zeg maar als het niet zo is.
    Vind ik leuk
    Rodajc +9728
    donderdag 14 juni 2018 om 07:53
    Zou een vreemde stap zijn.
    Vind ik leuk
    Korm +28857
    donderdag 14 juni 2018 om 08:00
    nog lekker bij PSV blijven en proberen je kans te pakken
    Vind ik leuk
    wil40 +195
    donderdag 14 juni 2018 om 08:29
    Ik ga even op de Ajax-toer.... Gudmundsson 40 miljoen euro, Arias 50 miljoen euro, Pereiro 60 miljoen euro, Lozano 80 miljoen euro.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2539
    donderdag 14 juni 2018 om 13:38
    Voor 1 been lozano bedoel je denk ik?
    Vind ik leuk
    Markc +17
    donderdag 14 juni 2018 om 23:03
    Inderdaad allemaal overgewaardeerd spelers. Dus prima prijsjes voor B spelers
    Vind ik leuk
    stratumseind +135771
    donderdag 14 juni 2018 om 13:39
    86 miljoen
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:48
    320 miljoen
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 17:53
    Fantastische club, veel traditie in een voetballand dat ons voorbij is. Dit krijg je als je talenten Laat verpieteren op maandag of vrijdagavond.
    Praag ook nog eens een rijke topstad !!
    Elk jaar Europees en investeren veel in het team. Onze clubs winnen al lang niet meer van Sparta, Slavia of Plzen. Ajax paar jaar terug door niet terechte penalty door tegen Jablonec (club 5 uit Tsjechië) Feyenoord en ook Pec Zwolle kansloos tegen Sparta.
    Wake-up call !!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: 'Tsjechische club heeft zich nog niet gemeld bij PSV voor Gudmundsson'