'Transfervrije PEC-aanvaller denkt aan vertrek naar Turkije; voorstel in beraad'

'Transfervrije PEC-aanvaller denkt aan vertrek naar Turkije; voorstel in beraad'

Gepubliceerd: donderdag 14 juni 2018 om 17:25do 14-06-2018 om 17:25

Youness Mokhtar zet zijn loopbaan mogelijk voort in Turkije. Malatyaspor heeft de aanvaller van PEC Zwolle een voorstel gedaan. Mokhtar heeft dat voorstel in beraad.

Mokhtar heeft een aflopend contract bij Zwolle en is op zoek naar een nieuwe werkgever. De 26-jarige buitenspeler heeft een aanbieding gekregen van het Turkse Malatyaspor, maar meer clubs zijn in zijn diensten geinteresseerd.

Ook vanuit Italië is er interesse voor Mokhtar. "'Youness neemt geen overhaaste beslissing", aldus zijn zaakwaarnemer Cankut Ercan tegenover Voetbal International. "Belangrijk is wat de club en de trainer met hem van plan zijn. Youness wil wekelijks spelen." Volgens de zaakwaarnemer past zijn cliënt goed in Turkije. "Hij staat open voor deze competitie, net zoals de Italiaanse. Belangrijk is dat hij door kan groeien."

Mokhtar was het afgelopen seizoen goed voor acht doelpunten en vijf assists bij PEC. 

Plaats een reactie

ThomDH070 +989
donderdag 14 juni 2018 om 17:30
Goeie speler voor Pec, zou wellicht nog een stap hoger kunnen in Nederland maar begrijp vanuit zijn perspectief ook wel dat ie ergens wilt gaan cashen
Vind ik leuk
Patrickj3 +3501
donderdag 14 juni 2018 om 17:31
Mislukt wel weer,kan alleen bijn pec voetballen.
Vind ik leuk
AllAdIn +20920
donderdag 14 juni 2018 om 17:31
Gewoon proberen te cashen, hopen dat hij zijn geld krijgt dan..

Vind ik leuk
Ramon89 +682
donderdag 14 juni 2018 om 18:59
Volgens mij loopt zijn rechtzaak tegen zijn vorige zandbakclub nog steeds. Hij zou toch wel het een en ander geleerd moeten hebben nu.
Vind ik leuk
AllAdIn +20920
donderdag 14 juni 2018 om 19:02
Oh dat wist ik niet, maar lijkt mij dat hij dan wel geleerd heeft ja..
Vind ik leuk
HanV +4883
donderdag 14 juni 2018 om 19:08
Turkse ploegen noemen we toch geen zandbakclubs.
Vind ik leuk
Ramon89 +682
donderdag 14 juni 2018 om 19:31
Hun betaalbeleid is behoorlijk vergelijkbaar.
Vind ik leuk
HanV +4883
vrijdag 15 juni 2018 om 09:22
Bart van Hintum, een oud-ploeggenoot van hem, zat er maar kort toen hij zijn basisplek kwijt raakte en de club naar onderen zakte.
Vind ik leuk
Ramon89 +682
vrijdag 15 juni 2018 om 22:23
Ja, die was ook erg te spreken over zijn verblijf in Turkije. Precies wat ik bedoelde.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 17:36
Door kan groeien,hij bedoelt zeker zijn portemonnee
Vind ik leuk
John M. +4967
donderdag 14 juni 2018 om 17:37
Turken kopen alles wat nog lopen kan. Waar halen die dat geld vandaan. De turkse Lira is in de diepste kelder dus wordt er met dollars of euros betaald.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 17:39
Deze speler kan maar 1 ding. Van buiten naar binnen. Dat hadden de eredivisieclubs de 2e helft vd competitie ook wel door. Na de winterstop niet meer gezien.
Vind ik leuk
Smithsonian +38021
donderdag 14 juni 2018 om 18:00
Zonde dat ze allemaal daar naar toe gaan. Zou een goede speler zijn voor utrecht of heerenveen.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 18:28
groot verlies voor PEC
Vind ik leuk
Tossa +2447
donderdag 14 juni 2018 om 18:36
Als hij het op z'n heupen krijgt; ja, zeker groot verlies. Helaas hebben we de 2e seizoenshelft ook wat anders gezien. Hij was met hele andere dingen bezig...
Vind ik leuk
Humberto01 +717
donderdag 14 juni 2018 om 20:32
Loat goan zeggen ze op zijnTwente. Na een goed 1e seizoenshelft had mijnheer al weer de dollars/euro's in zijn kop. Gevolg is dat hij geen deuk meer in een pakje boter kon schoppen. Heel Zwolle trouwens niet in de 2e seizoenshelft.
Vind ik leuk
peinke +2220
donderdag 14 juni 2018 om 21:15
Die groei zal Mokhtar een biet zijn. Belangrijk is veel euro's of dollars zowel voor hem als die zaakwaarnemer. Wie het meest biedt is zijn club! Dus groei klopt gedeeltelijk, van de bankrekening dus. Niets mis mee, maar niet zo hypocriet leuteren.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 21:15]
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 21:19
Heeft de tweede helft van de competitie niets gedaan aan zijn ontwikkeling. Heeft zich louter en alleen met de transfervrije status proberen in de picture te spelen ten kostte van het elftal. En nu... komen er van die onbeduidend clubjes en moet hij volgens de zaakwaarnemer er achter staan waar hij naartoe gaat voor zijn ontwikkeling. Jaja, de centjes dus.... Helemaal mee eens!
Vind ik leuk
vrijdag 15 juni 2018 om 00:23
Dat is een amateurclub staat op wiki
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws