Bedreigingen na Ajax-transfer: Het is gewoon niet slim om zoiets te zeggen

Bedreigingen na Ajax-transfer: "Het is gewoon niet slim om zoiets te zeggen"

Gepubliceerd: donderdag 14 juni 2018 om 17:39do 14-06-2018 om 17:39

Kika van Es maakte onlangs de overstap van FC Twente naar Ajax, terwijl ze een jaar geleden zei dat ze 'anti-Ajax' is. Dat is haar niet in dank afgenomen door sommige supporters.

Van Es onthult in gesprek met Voetbal Inside dat ze bedreigingen heeft onvangen. "Ik heb heel heftige berichten gehad", reageert de Oranje-international. "Bedreigingen? Ja, maar ik sta hier nog. Ik ga het shirt van Ajax dragen, dus dan ben ik Ajacied. Ik ga alles voor die club doen, wil kampioen worden, ver komen in de Champions League en de beker winnen. Ajax is in Nederland de beste club om jezelf te ontwikkelen."

Spijt heeft ze wel een beetje van haar 'anti-Ajax-uitspraak'. "Ja, ik kan er lang en breed over praten, maar dat hoeft niet. Het is gewoon niet slim om zoiets te zeggen. Toen zat ik in het heetst van de strijd, want in de competitie was Ajax mijn tegenstander. Dan zeg je soms dingen die niet handig zijn. Nu ga ik me honderd procent inzetten voor Ajax. Dit is de club waar ik voor ga voetballen."

Plaats een reactie

stratumseind +187381
donderdag 14 juni 2018 om 17:43
Dan ben je toch ook een tobbert eerste klas als je zo n griet die wat negatiefs over je clubje zegt gaat bedreigen.......
Vind ik leuk
Morris +23322
donderdag 14 juni 2018 om 17:45
Zeg hallo... welke vrouw gaat nou een schoonmaakmiddel afzeiken?

enige recht is het aanrecht :-)
Vind ik leuk
stratumseind +187381
donderdag 14 juni 2018 om 17:47
was jij het belhamel?
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1375
donderdag 14 juni 2018 om 18:21
waar is je vriend op vp met de naam scrotumseind, leg stek elke keer als ik die naam zie voorbij komen
Vind ik leuk
stratumseind +187381
donderdag 14 juni 2018 om 18:23
ik heb geen vrienden (godzijdank) en al helemaal niet zo n figuur
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1375
donderdag 14 juni 2018 om 18:27
😆
Vind ik leuk
Morris +23322
donderdag 14 juni 2018 om 18:21
ik hamel er steeds op dat ze aan mijn bel moet trekken... :-)
Vind ik leuk
stratumseind +187381
donderdag 14 juni 2018 om 18:22
misschien kunnen ze het klepeltje niet vinden?
Vind ik leuk
Morris +23322
donderdag 14 juni 2018 om 18:41
ze weet niet zo goed wat ze met al dat vlees aan moet :-)
Vind ik leuk
stratumseind +187381
donderdag 14 juni 2018 om 18:44
hahaha , ze kan de slager bellen.....
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 18:45]
Vind ik leuk
Gizmo +3759
donderdag 14 juni 2018 om 18:22
Eigenlijk verdient ze pikstraf met zulke uitspraken !
Vind ik leuk
AllAdIn +20962
donderdag 14 juni 2018 om 17:47
Sowieso is spelers bedreigen echt sneu en zegt genoeg over de personen die dat doen.. #shitforbraines
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3479
donderdag 14 juni 2018 om 17:58
Wie zegt dat het niet vanuit het anti-Ajax kamp komt? In dat geval zou ze niets negatiefs over een club hebben hoeven zeggen.. Om toch bedreigd te worden. Die gasten hebben dan wel last van verlatingsangst, maar dat ze niet helemaal 100% zijn was al uit het artikel te halen.
Vind ik leuk
stratumseind +187381
donderdag 14 juni 2018 om 18:00
ik noem toch nergens namen? in het algemeen spoor je niet als je zoiets doet klaar
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3479
donderdag 14 juni 2018 om 18:07
Geen namen, nee. Maar ze heeft maar over 1 club iets gezegd.. Dus namen noemen was onnodig en dat weet je. (Insinueren noemen we dat.) Eens, trieste gasten!
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 18:11
Alleen het pro ajax kamp is zo dom om zulke dingen uit te halen
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 18:11]
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3479
donderdag 14 juni 2018 om 21:35
Is Gio vast met je eens..
Vind ik leuk
Stranger +5851
donderdag 14 juni 2018 om 21:59
Krijg ik toch gelijk dat het ook supporters van een andere club kunnen zijn die zo clubsupporters negatief weg kunnen zetten.

Maar wie het ook zijn 1 ze sporen niet.
2 het zijn geen supporters maar lui die overal heibel en rotzooi trappen.
Vind ik leuk
Butsbal +14876
donderdag 14 juni 2018 om 19:14
Hypogriet
Vind ik leuk
Maxidi +3806
zaterdag 16 juni 2018 om 07:59
Nee gewoon dom om die griet te contracteren. What's next: John Guidetti naar Ajax...
Vind ik leuk
stratumseind +187381
zaterdag 16 juni 2018 om 08:23
Ik sta nergens meer van versteld jij?
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 17:43
Bij die koude club kunnen alle overlopers terecht
Vind ik leuk
stollie38 +17378
donderdag 14 juni 2018 om 18:02
Nog steeds niet veel qua inhoud bovenin.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 18:04
Inhoud zit bij jullie in de grote neus
Vind ik leuk
stollie38 +17378
donderdag 14 juni 2018 om 18:06
Is dat alles wat je kan roepen haha zielig.
Vind ik leuk
Butsbal +14876
donderdag 14 juni 2018 om 19:17
In dr beha bedoel je
Vind ik leuk
Meneer Smith +3327
donderdag 14 juni 2018 om 18:49
Normaal reageer je walgelijk maar deze krijg je
Vind ik leuk
G.Kopf +3407
donderdag 14 juni 2018 om 17:43
Als het nou een lekker wijf was, had ik het vergeven.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 17:53
Ik vind haar niet lelijk hoor.
Vind ik leuk
DeanJayden +10846
donderdag 14 juni 2018 om 18:07
Sowieso moet je ze dan in dames kleding en haartjes gedaan en make up op, de meeste vrouwen zijn zonder dat spoken
Vind ik leuk
Butsbal +14876
donderdag 14 juni 2018 om 19:19
En geen sportbehas die die kleine tietjes helemaal plat trekken. Er schudt helemaal niks nondetju
Vind ik leuk
Stranger +5851
donderdag 14 juni 2018 om 22:21
Van die grote Hangtieten wordt ik al helemaal niet warm.
Vind ik leuk
Stranger +5851
donderdag 14 juni 2018 om 22:18
Misschien is ze wel lekker.
Je kunt beter een minder knappe meid hebben die een beest in bed is , dan een knappe kop en mooi lijf die er als een lappenpop bij ligt ;-)
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 22:19]
Vind ik leuk
DeanJayden +10846
vrijdag 15 juni 2018 om 10:41
Liever dat knappe wijf en wat in dr drankje doen haha
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 17:43
Warme club
Vind ik leuk
Butsbal +14876
donderdag 14 juni 2018 om 19:50
Zeikerd. Zeik eens in je broek, is ook warm
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 17:44
Zand erover en doorgaan Kika. Meer kun je niet doet.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 17:44
Als je volledig onnodig een grote muil hebt over een club kom je aan de beurt en er is nog wel wat voor te zeggen ook, hopelijk heeft ze ervan geleerd. :)

Vind ik leuk
Butsbal +14876
donderdag 14 juni 2018 om 19:19
Ze is nogal blond
Vind ik leuk
Itsese +5677
donderdag 14 juni 2018 om 17:45
Geen probleem, Dat is normaal bij Ajax. Een kat in het nauw, maakt rare sprongen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 17:47]
Vind ik leuk
Pimman +8000
donderdag 14 juni 2018 om 17:45
Tja zo zie je maar die Anti-Ajax reactie's. Uiteindelijk willen ze toch naar Ajax toe
Vind ik leuk
Gizmo +3759
donderdag 14 juni 2018 om 18:21
Juist, ze is bekeerd en heeft het licht gezien !
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 18:22
Oftewel, zelfs spelers/speelsters van ajax zelf hebben een hekel aan ajax hahah
Vind ik leuk
Pimman +8000
donderdag 14 juni 2018 om 18:40
Je moet wél goed lezen..dat was toen ze nog niet bij Ajax speelde dombo hahaa!
Vind ik leuk
Foebele +53738
donderdag 14 juni 2018 om 17:47
Ik vind Pepsi ook de meest smerige meuk die er is, maar als ze me vandaag een baan aanbieden met een riant salaris ga ik er ook gewoon werken hoor.
Vind ik leuk
040bovenaan +1940
donderdag 14 juni 2018 om 17:53
Pas op met wat je zegt. Straks krijg je haatmail van alle Coca cola fans....
Vind ik leuk
AllAdIn +20962
donderdag 14 juni 2018 om 17:53
Dus dat, en doe ik nog of ik het lekker vind ook!
Vind ik leuk
Bullet +3261
donderdag 14 juni 2018 om 17:53
Zo is de maatschappij ook wel een beetje. Treurig dat mensen de moeite nemen om iemand bepaalde verwensingen te doen. Hoe de wereld echter ook is: lees voor de gein je eigen reacties eens op VP. Supporters die hun mond vol hebben over andere clubs. Hun haat naar Ajax is velen hier niet vreemd en dat steken ze ook niet onder stoelen of banken. Iedereen hier zit echter veilig achter zn laptop of telefoon. De grote mond over Ajax zou veranderen als ze net als Van Es ineens in een andere situatie komen.
Vind ik leuk
Butsbal +14876
donderdag 14 juni 2018 om 19:22
Alleen jammer voor jou dat echte supporters nooit van club wisselen, dus die situatie komt nooit voor. Alleen die successupporters zou kunnen maar die tel ik nie.
Vind ik leuk
tikkietoe +5805
donderdag 14 juni 2018 om 17:57
Die bedreigers zijn niet goed bij hun hoofd.
Zo een meid mag haar mening hebben als ze maar zich ten volle inzet bij Ajax. Beter dat dan dat je het Ajax logo staat te zoenen en Ajax voor het blok zet voor een buitensporig salaris en transfersom.
Vind ik leuk
DeanJayden +10846
donderdag 14 juni 2018 om 18:11
Kluivert is niet meer welkom, laten we hem vooral negeren! Dat is de grootste nepperd ooit in de geschiedenis van Ajax
Vind ik leuk
Butsbal +14876
donderdag 14 juni 2018 om 19:22
Swart
Vind ik leuk
Stranger +5851
donderdag 14 juni 2018 om 22:23
Het zijn profvoetballers.
Dus waarom zou hij mer minder genoegen nemen?
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 17:59
Spijt mijn zegt onze topper
Vind ik leuk
pos +9010
donderdag 14 juni 2018 om 17:59
Zou ze dan bedreigd worden door vrouwelijke Ajax hooligans of gewoon door zeg maar de echte mannen van de F-side ?
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 18:02
De echte stoere mannen van de f-side en vak 410 zijn echt stoer joh
Vind ik leuk
stollie38 +17378
donderdag 14 juni 2018 om 18:07
Tja rookbommen afsteken bij kinderen zijn jullie weer goed in
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 18:14
Vrienden achterlaten zijn jullie weer goed in
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 18:14]
Vind ik leuk
Tfoe +3858
donderdag 14 juni 2018 om 19:32
achterlaten?was jij daar ook?
Wijsneus....
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 20:00
Ja
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 18:19
Precies... wegrennen voor minder feyenoorders hahaha
Vind ik leuk
Quareck +7287
donderdag 14 juni 2018 om 18:23
Die kwamen de laatste keer toch echt vanuit het uitvak, en daar zaten de stoere jongens van Ajax..
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 18:24]
Vind ik leuk
stollie38 +17378
donderdag 14 juni 2018 om 18:28
Echt niet. Dan heb je niet gekeken, want een zoon van een Ajax supporter kreeg rook van een PSV rookbom.
Vind ik leuk
Quareck +7287
donderdag 14 juni 2018 om 21:42
Ja, die gooiden ze omhoog!! Het vuurwerk tijdens psv Ajax kwam vanuit het uitvak!
Vind ik leuk
Tfoe +3858
donderdag 14 juni 2018 om 19:15
had je wat?
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 20:01
Praat zo tegen je wijf
Vind ik leuk
Sirdaniel +112
donderdag 14 juni 2018 om 18:07
Dat zei mijn vrouw vannacht ook!
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 18:19
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
035 +6798
donderdag 14 juni 2018 om 20:02
Goede naam heb jij. Je maakt hem nog waar ook. :-)
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 20:44
Vaak wel, maar nu spreek ik de waarheid hihi
Vind ik leuk
yuuup +9988
donderdag 14 juni 2018 om 18:30
Het feit dat ze een jaar later voor Ajax speelt is toch al bewijs genoeg dat ze die uitspraak in een opwelling deed. Dat er mensen zijn die hier hun tijd mee verdoen...

Maar goed er zitten nu ook mensen naar Rusland-Saoedi Arabië te kijken. En er zijn er zelfs die gaan klagen over het commentaar. En dan zijn er zelfs nog die daar weer op gaan reageren op VP.

[Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 18:35]
Vind ik leuk
Eddepet +82
donderdag 14 juni 2018 om 18:32
Blond he 🙈. Ze meende het wel oprecht hahaha
Vind ik leuk
Meneer Smith +3327
donderdag 14 juni 2018 om 18:47
Wat een hypocriete meid zeg pfff griet hypocriet
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +2780
donderdag 14 juni 2018 om 18:48
Les 1 sowieso nooit nare dingen over ajax zeggen want zie hier uiteindelijk ga je toch overstag 😂
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 18:50
Geen idee hoe je een gekochte dame noemt. Maar die koopclub heeft alle kenmerken van een bordeel.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3327
donderdag 14 juni 2018 om 18:53
Lijkt wel calimero primeur hier ,alleen gejank hier
Vind ik leuk
michelhx +4044
donderdag 14 juni 2018 om 19:09
Trieste supporters.
Vind ik leuk
Nightcrawler +5926
donderdag 14 juni 2018 om 20:13
Ik heb gedreigd met het geven van een ouwerwets portie billenkoek :p
Vind ik leuk
4everfcu +4254
donderdag 14 juni 2018 om 20:19
lafaards een vrouw anoniem bedreigen hoe ziek ben je dan
Vind ik leuk
Come on Utreg +28477
donderdag 14 juni 2018 om 21:18
Bedreigingen in het damesvoetbal?? Really??
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 23:05
Is een redelijke keeper maar lang geen wereldtop
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws