Perfecte WK-start Rusland: historische grote zege op pover Saudi-Arabië

    Perfecte WK-start Rusland: historische grote zege op pover Saudi-Arabië

    donderdag 14 juni 2018 om 18:54

    Rusland is het WK in eigen land begonnen met een overtuigende overwinning op Saudi-Arabië. In Moskou won de ploeg van Stanislav Cherchesov met 5-0.

    Het was vanaf de eerste minuut duidelijk dat er maar één ploeg aanspraak maakte op de drie punten in het Luzhniki Stadium. De Russen schoten uit de startblokken en zetten Saudi-Arabië met de rug tegen de muur. Grote kansen bleven aanvankelijk uit, maar daar kwam na twaalf minuten verandering in.

    Aleksandr Golovin, die door de Europese top in de gaten wordt gehouden en imponeerde, pompte de bal in de zestien en vond het hoofd van Yury Gazinski. De middenvelder van FK Krasnodar maakte zichzelf onsterfelijk door het allereerste doelpunt van het WK binnen te koppen.

    Saudi-Arabië, dat door de ontslagen Bert van Marwijk naar het eerste WK in twaalf jaar werd geloodst, leek bevangen door de zenuwen en kwam op slag van rust op een grotere achterstand. Denis Cheryshev bleef ijzig kalm en schoot na 42 minuten de 2-0 binnen. De invaller had kort daarvoor de geblesseerde Alan Dzagoev vervangen.

    Na rust konden Rusland en Saudi-Arabië niet tippen aan de aantrekkelijke eerste helft. De wedstrijd liep leeg als een lekke band, want de Russen hoefden voor eigen publiek niet meer, terwijl de Saudi's geen vuist konden maken. Toch vielen er nog drie doelpunten. Artem Dzyuba (kopbal), Cheryshev (wereldgoal) en Golovin (vrije trap) bepaalden de eindstand op 5-0.

    Nog nooit won een gastland in de openingswedstrijd met zulke cijfers. Het WK gaat vrijdag verder met de wedstrijd tussen Egypte en Uruguay, de andere landen in groep A. Verder staan Marokko - Iran en Spanje - Portugal op het programma.

    Poll

    Gaat Rusland naar de achtste finales?

    (634 stemmen)

    Plaats een reactie

    stratumseind +134579
    donderdag 14 juni 2018 om 18:55
    De russen legde veel goede wil en ijver op de mat en maakten een paar mooie goals .
    Die groenen kunnen er geen kloten van.
    Vind ik leuk
    Vaag +3094
    donderdag 14 juni 2018 om 18:57
    Precies, de kroonprins zal niet blij zijn.. Maar het zijn nog miljonairs ook.. Geweldig toch )
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13671
    donderdag 14 juni 2018 om 19:06
    5-0 die kun je maar vast binnen hebben
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:58
    Het is toch schandalig dat Al, Al en Al er wel bij zijn en dat wij hier zitten te kijken naar deze wantvertoning.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    donderdag 14 juni 2018 om 19:01
    zijn "we" zoveel beter dan???
    Ik denk dat nederland nog steeds niet door heeft hoe ver ze zijn afgegleden
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:03
    Strat....Kom op hé. Serieus???
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    donderdag 14 juni 2018 om 19:13
    tis niks maar ja nederland ok nie dus....
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:14
    Een hoop frustratie hoor ik al
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    donderdag 14 juni 2018 om 19:18
    haha ik frustratie ? over oranje??? dan ken je me dus totaal niet
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:04
    Wat een gelul komt er vandaag uit bij jou zeg. Nederland is juist weer op de weg terug, het is 4 jaar bagger geweest. Volgende toernooi zijn we er zeker weer bij
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    donderdag 14 juni 2018 om 19:12
    jaja het gaat geweldig.....
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:17
    Met het materiaal wat je heb moet je het nou eenmaal doen. We hebben al een paar wedstrijden niet verloren dus er zit een stijgende lijn in
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    donderdag 14 juni 2018 om 19:18
    hahaha ze gaan als een speer
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:27
    Met jou valt zelfs over Nederland geen serieus gesprek mee te voeren. Onbegrijpelijk dat je zoveel duimpjes heb verzameld.. Zonde van mijn tijd
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    donderdag 14 juni 2018 om 20:04
    dat kan je vinden maar om nu positief over oranje te praten is struisvogelgedrag
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 20:09
    Nou dat is altijd nog beter dan naar het gezeik van oude alcoholist luisteren
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    donderdag 14 juni 2018 om 20:12
    niemand verplicht je iets.
    Ik vind alleen je mening over oranje totaal niet kloppen.
    Er is nog geen enkele verbetering zichtbaar en dat kan ook nog niet .
    Over een half jaar begint het weer voor het echie en dan zullen we eens kijken waar ze staan.
    Mijn mening : niet veel verder dan een jaar terug."we" missen simpelweg kwaliteit
    Vind ik leuk
    chicken +8854
    donderdag 14 juni 2018 om 23:07
    Kwaliteit, iemand die ze bek open doet in het veld, een vedette en geloof in eigen kunnen...
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    donderdag 14 juni 2018 om 23:10
    die hebben we niet in een nederlandse versie op het ogenblijk
    Vind ik leuk
    chicken +8854
    donderdag 14 juni 2018 om 23:20
    Vrijwel allemaal middelmaat. Komt raar genoeg geen spits door...daar wil je toch staan in de jeugd..
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    donderdag 14 juni 2018 om 23:22
    "we" hebben niet zoals jaren aan een stuk problemen om fatsoenlijke verdedigers op te leiden maar nu ook al geen aanvallers meer met exceptionele kwaliteiten.
    Vind ik leuk
    chicken +8854
    donderdag 14 juni 2018 om 23:26
    En dat over de hele linie...niemand die in de absolute top speelt..das wel contrast...
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    donderdag 14 juni 2018 om 23:29
    en ik zie ook zo snel geen vernderingen
    Vind ik leuk
    chicken +8854
    donderdag 14 juni 2018 om 23:33
    Denk dan in oplossingen...
    Vind ik leuk
    j-roen11 +626
    donderdag 14 juni 2018 om 20:14
    Om te doen alsof we niet meer van saudies winnen is daarentegen kolder.... beetje stemming maken om niks zo hè..
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7642
    donderdag 14 juni 2018 om 19:20
    Laatste keer dat we tegen de Russen moesten gingen we er met 3-0 kansloos af. En dat was met betere spelers dan we nu hebben en ook nog eens niet in Rusland.

    Ik denk dat Stratum gelijk heeft.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:29
    Moet jij weten wat jij vind, en toen had Rusland ook wat betere spelers! Die allemaal in vorm waren. Wij zouden met dit Nederland gewoon de kwartfinale halen.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7642
    donderdag 14 juni 2018 om 19:40
    vindt.

    En ik had het mooi gevonden als je gelijk had, maar ik denk dat je de realiteit niet goed meer voor ogen hebt.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 20:02
    Ach donderstraal toch is op me je correcties hele tijd. Je kan het toch lezen kneus
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7642
    vrijdag 15 juni 2018 om 06:53
    Ach donderstraal is op?

    Ik denk dat je best een inburgeringscursus kunt gebruiken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:02
    Moet je voor mijn neus zeggen, dan ken jij naar de kaakchirurg. Sukkeltje. Op zoeen site durf je wel interessant te doen. Maar als ik voor je sta., dan schijt je in je broek. Mietje
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7642
    zaterdag 16 juni 2018 om 08:45
    Ik betwijfel of ik dan meer onder de indruk zou zijn. Ik denk eerder minder.

    Hoe mooi was het geweest als je iets minder stoer had gedaan en iets beter had opgelet op school?

    Dan hadden wij nu een conversatie kunnen hebben. Wow, wat een mooie droom.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:32
    Mietje
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7642
    zondag 17 juni 2018 om 08:48
    Kom op. Je kunt toch wel beter dan dat?

    Dit is een beetje Zielig. Zit je hier op een website mietje te typen... whahahaha!

    Dat moet wel een ajax supporter zijn! Pot verwijt de ketel bedoel ik.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 11:28
    Ik ga me niet verder verlagen tot jou niveau, je durft toch alleen op een site. Je naam klinkt al als een grote miet
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7642
    zondag 17 juni 2018 om 19:21
    Jouw (niveau). En dus is het duidelijk dat het verhogen is.

    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 21:56
    Je moeder ook dikke s.. T
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7642
    zondag 17 juni 2018 om 22:24
    Bas, hoe laag kun je gaan?

    Mijn moeder is al jaren geleden begraven.

    Jij bent echt een zielig mannetje zeg. Ik hoop dat je vriend je vandaag een goede beurt wil geven, want je bent veel te humeurig.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 22:54
    Blijf me dan niet uitdagen, zeker niet als je feyenoorder ben. Je hoef me niet te corrigeren. We zitten niet bij de Nederlandse taal. Mijn Nederland is prima, jij doet alsof ik een Mongoltie ben
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7642
    maandag 18 juni 2018 om 06:45
    Je doet zelf alsof je een mongooltje bent. Is wel zo beleefd om je dan ook zo te behandelen.

    Overigens zie ik wel verschillen. Zij hebben wel empathie en hebben de behoefte zichzelf te verbeteren.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3158
    donderdag 14 juni 2018 om 19:46
    Ik denk juist dat de Russen van toen echt niet (veel) beter zijn dan wat er nu rondloopt!
    Vind ik leuk
    Enden +2862
    donderdag 14 juni 2018 om 19:41
    Deze vergelijking is natuurlijk onzin.
    Russen zijn nu veel minder.
    Weet je nog wat destijds de uitslagen van Nederland in de poule waren?

    Nederland is slechter, maar die Arabieren zijn nog slechter.
    Vind ik leuk
    Enden +2862
    donderdag 14 juni 2018 om 19:37
    Om Nederland met de Arabieren te vergelijken is natuurlijk onzin.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7642
    donderdag 14 juni 2018 om 19:45
    Dat doe ik niet, maar ik geef wel aan dat het niet zo makkelijk is om te winnen van de russen. En zeker niet als ze thuis spelen, op de opening van het wk.

    Met onze huidige generatie denk ik niet dat we die hadden gewonnen, dat is mijn mening en het punt dat ik probeer te maken.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +1408
    donderdag 14 juni 2018 om 19:07
    Wat een onzin zeg. Die Arabiërs speelden afschuwelijk. We hebben 10x betere spelers. Al-Kortjakje is toch een stuk minder dan Virgil van Dijk, of Memphis Depay, of Stefan de Vrij etc.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:12
    Kom op hé. Serieus???
    Vind ik leuk
    Foebele +46514
    donderdag 14 juni 2018 om 19:14
    We*
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    donderdag 14 juni 2018 om 19:16
    ja ik weet het , ik mag niet meer over we spreken
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78327
    donderdag 14 juni 2018 om 19:30
    100% eens!
    Vind ik leuk
    Enden +2862
    donderdag 14 juni 2018 om 19:43
    Natuurlijk zijn we beter dan Saudi-Arabië........
    Als je dat niet ziet kan je beter wachten tot het weekend met bier drinken
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    donderdag 14 juni 2018 om 20:03
    oranje zal wel beter zijn dan die arabiers maar ze hebben ook niks op dit wk te zoeken op dit moment
    Vind ik leuk
    j-roen11 +626
    donderdag 14 juni 2018 om 20:16
    Dat riepen we vier jaar geleden ook. Je had het wk niet gewonnen, maar je kan je prima meten met 75 % van de ploegen daar.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    donderdag 14 juni 2018 om 20:17
    4 jaar geleden vielen we van geluk bijna om , iedere pot weer maar dat schijnt iedereen snel vergeten te zijn
    Vind ik leuk
    j-roen11 +626
    donderdag 14 juni 2018 om 20:22
    Ja vooral veel geluk tegen Spanje... daarbij je zou nu ook best het geluk kunnen hebben. Daarbij hoor ik je niet over ongeluk in twee kwalificatiereeksen. Dan had je dus in Zweden gewoon gewonnen. Dus als je dan toch al een non-argument wil aandragen moet je dat wel een beetje consequent doen. Los daarvan is nog nooit iemand ver gekomen zonder geluk. Portugal wint een Ek met drie gelijke spelen in de groep...
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    donderdag 14 juni 2018 om 20:28
    ze waren gewoon niet goed genoeg ,ook niet tegen zweden .
    Om maar te zwijgen van die wanvertoningen tegen bijvoorbeeld bulgarije.
    Dan hoor je helemaal nergens aan mee te doen klaar.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +626
    donderdag 14 juni 2018 om 20:32
    Als we er thuis gehoord hadden waren we er inderdaad wel geweest. Maar het is natuurlijk riducuul om te stellen dat we daarom niet van Saudies of dit Rusland kunnen winnen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    donderdag 14 juni 2018 om 20:33
    nou dat saudie nog wel maar die russen word al weer wat lastiger
    Vind ik leuk
    j-roen11 +626
    donderdag 14 juni 2018 om 20:33
    Dat ben ik dan wel weer met je eens 😉
    Vind ik leuk
    5697956 +3060
    donderdag 14 juni 2018 om 19:04
    Nederland - Saudi Arabië 2-1

    (Jonk vanaf een metertje of dertig & Taument)
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2478
    donderdag 14 juni 2018 om 19:52
    Jah en we worden uitgelachen


    "NEDERLAND" VOETBAL VRIJE ZONE!!!

    Dan zie ik dat de Arabieren geen kloten kunnen
    Vind ik leuk
    5697956 +3060
    donderdag 14 juni 2018 om 20:34
    Niemand lacht iemand uit. Men focust zich op de deelnemende landen.
    Vind ik leuk
    Panenka +3356
    donderdag 14 juni 2018 om 19:02
    Haha die waren wel heel slecht ja! Bertje zal er niet om rouwen dat hij daar nu niet meer zit. Australie zal toch niet slechter zijn? ;)
    Vind ik leuk
    Foebele +46514
    donderdag 14 juni 2018 om 19:13
    Die Russen ook niet als ze tegen een fatsoenlijke tegenstander moeten. Niveautje JPL was het vandaag.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:16
    hebben die niet dat moslim feest nu , da ze een paar weken niet mogen bikken overdag
    dat zou in ieder geval nog een excuus zijn , want gvd wat was dat slecht
    Vind ik leuk
    SimonSays +3531
    donderdag 14 juni 2018 om 21:27
    Een paar weken niet mogen bikken, hoe kwalificeert zich dat als 'feest'? :p
    Vind ik leuk
    Micha EL +801
    donderdag 14 juni 2018 om 23:35
    Beetje match fixing?? 's. Arabië speelde wel heel slecht en hoe het 1e doelpunt viel mwah
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    donderdag 14 juni 2018 om 23:40
    Zou putin er wat roebels tegenaan gegooid hebben denk je?
    Vind ik leuk
    Micha EL +801
    donderdag 14 juni 2018 om 23:44
    Geld niet dat hebben ze daar genoeg. Zal wel iets anders zijn....
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    donderdag 14 juni 2018 om 23:45
    russische hoeren ? ok lekker
    Vind ik leuk
    Micha EL +801
    vrijdag 15 juni 2018 om 00:01
    Zeker lekker haha... Geef mij er ook 1 of 'n paar.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:56
    Zal van Marwijk blij zijn dat hij daar weg is.
    Vind ik leuk
    Foebele +46514
    donderdag 14 juni 2018 om 19:15
    Ja, want nu wordt de gehele selectie en staf gestraft voor deze wanvertoning en moeten ze kiezen of ze hun lul of hun been laten afhakken.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +13060
    donderdag 14 juni 2018 om 19:42
    Nou, met oog op de toekomst. Als deze spelers niet kunnen voetballen zullen hun kinderen dat waarschijnlijk ook niet kunnen en dan is de keuze snel gemaakt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    vrijdag 15 juni 2018 om 00:04
    Doe mij mijn been dan maar , die gebruik ik toch niet zo veel
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9515
    donderdag 14 juni 2018 om 18:56
    Duidelijk omgekocht, net als dit gekochte WK!
    Vind ik leuk
    Srbija +213
    donderdag 14 juni 2018 om 21:16
    uhmm nee
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:56
    Zo dan, die zijn slecht!
    Vind ik leuk
    Dezeun +2467
    donderdag 14 juni 2018 om 18:56
    Waardeloos SUA
    Vind ik leuk
    Skkky50 +1408
    donderdag 14 juni 2018 om 19:12
    Je zag toch vooral dat die zwakke verdedigers een grote rol speelden. Bij het eerste en derde doelpunt van Rusland struikelen ze gewoon vanwege gebrek aan fysiek vermogen. Lachwekkend.
    Vind ik leuk
    Harremans +1427
    donderdag 14 juni 2018 om 18:56
    Prima begin.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8483
    donderdag 14 juni 2018 om 18:56
    Dat is de eerste die ik goed voorspeld heb. Eigenlijk een makkie.
    Vind ik leuk
    Panenka +3356
    donderdag 14 juni 2018 om 19:04
    Jij ook al? Haha. Ik had ook 5-0 xD
    Vind ik leuk
    zuenie +264
    donderdag 14 juni 2018 om 18:56
    Niet het beste spel maar een aantal heel mooie doelpunten. Een heel vermakelijke wedstrijd.

    Al die negativiteit van de commentator en analisten aan de kant geschoven, dit had Nederland nooit voor elkaar gekregen.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +626
    donderdag 14 juni 2018 om 20:19
    Nee zeker niet winnen van Saudie Arabië... mogen de goden smeken om überhaupt ooit nog een wedstrijd te winnen. Misschien maar stoppen met het spelletje hier... stel je niet zo aan man. Goed is het zeker niet maar hier win je gewoon eenvoudig van! Ja zelfs wij...
    Vind ik leuk
    zuenie +264
    donderdag 14 juni 2018 om 23:50
    Dat dacht ik ook bij Bulgarije waar we in een hele wedstrijd geen enkele kans creëerden. Komt vast goed met het Nederlands elftal in de toekomst maar op dit moment hebben we het gewoon lastig tegen ieder land. Ik denk ook tegen een land als Saudi Arabië, ze staan niet voor niks op het wk.

    Richtte me voornamelijk op de analisten en commentatoren die alle tijd gebruikten om zo negatief mogelijk te zijn. Wij zijn niet (veel) beter en vond dat ze best wat positiever mochten zijn. Zeker gezien de hoge kwaliteit van de doelpunten. Ook al was Saudi Arabië slecht, 5-0 is gewoon een top prestatie van een ook niet al te hoog ingeschat voetballand Rusland.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:57
    Wat een afgang , raadsel hoe dit soort landen mee mogen doen aan het WK , dit is het lachertje al van de WK
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78327
    donderdag 14 juni 2018 om 19:28
    Als je kijkt naar de kwalificatie dan snap je het. Kwalificatie is Azie is een lachertje.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:57
    Saudi Arabië is echt het slechtste elftal dat ooit op het wk heeft gespeeld...
    Vind ik leuk
    Panenka +3356
    donderdag 14 juni 2018 om 19:15
    Moet je nagaan, wij zijn er niet eens bij :O
    Vind ik leuk
    Thilo +2519
    donderdag 14 juni 2018 om 18:57
    Is Marcel Blaak al gesignaleerd op het politiebureau?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:58
    Rusland nog redelijk gespeeld. Die anderen kunnen er echt niks van.
    Vind ik leuk
    Sunil010 +23
    donderdag 14 juni 2018 om 19:00
    Sta je daar ff voor lul met Inafantino en Poetin.hahahaha
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:00
    Ik vrees voor de veiligheid van de spelers na dit optreden, in Saudi-Arabië worden er mensen voor minder opgehangen.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6104
    donderdag 14 juni 2018 om 19:03
    Puik gedaan hoor

    Maar als je dit toch ziet moet Nederland zich diep schamen
    Vind ik leuk
    Pec010 +1710
    donderdag 14 juni 2018 om 19:03
    Van Marwijk is toch zelf opgestapt? Knap dat hij zich heeft geplaatst met dit elftal, dit leek echt nergens op.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:05
    Das lekker beginnen zo ! Wat is het toch klote dat we er niet bij zijn man man.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +1210
    donderdag 14 juni 2018 om 19:07
    Verslaggeving van de NOS is lachwekkend.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:09
    Wat is dat saoedi arabie slecht.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4709
    donderdag 14 juni 2018 om 19:21
    Iemand die zijn poule volledig goed had?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78327
    donderdag 14 juni 2018 om 19:25
    Rusiya makes Putin smile! Op naar de volgende ronde. Hoppa!
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1307
    donderdag 14 juni 2018 om 19:45
    Spasiba rassia
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1307
    donderdag 14 juni 2018 om 20:05
    Hoe is ie ,en leeft het wk een beetje in je directe omgeving /regio ?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78327
    donderdag 14 juni 2018 om 20:11
    Ja leeft als een gek. Morgen in een sportcafe kijken met ongetwijfeld veel Russen. Verder gaat het goed, met jou ook goed? Leeft het wk in NLD? Haha 😆
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1307
    donderdag 14 juni 2018 om 20:17
    Haha in nerderland merk ik niet veel haha 😂 ..veel plezier morgen maat drink eentje voor mij ,als je drinkt :) en ja met mij gaat het gelukkig ook goed dankjewel
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Andreh +1125
    donderdag 14 juni 2018 om 19:28
    als dit het niveau wordt van dit WK, ga ik niet veel kijken, jupiler league niveau, wel leuk dat die Russen winnen.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3091
    donderdag 14 juni 2018 om 19:32
    Prima zege voor Rusland, geen wereldploeg maar wel een aantal aardige spelers. Met name Golovin speelde sterk, die zal na het WK wel naar Europa gaan. Saudi-Arabië is echt heel slecht. Azië is toch wel heel slecht qua voetbal. Alleen Japan is enigszins serieus te nemen en wellicht Zuid-Korea.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +423
    donderdag 14 juni 2018 om 19:38
    degelijke pot
    1ste helft zag je dat beide ploegen stijf stonden van de spanning.
    2de helft was leuker om te kijken.

    4-0
    5-0

    in de extra tijd waren 2 mooie doelpunten
    Vind ik leuk
    Truth +2809
    donderdag 14 juni 2018 om 20:01
    En maar blijven uitbreiden mss de volgende keer met 64 ploegen ....thailand , filipijnen , samoa etc etc erbij en nederland lol ....
    Vind ik leuk
    Butsbal +11622
    donderdag 14 juni 2018 om 20:05
    Kokorin niet gescoord ?
    Vind ik leuk
    ritje +16
    donderdag 14 juni 2018 om 20:09
    hallo. Als de KNVB destijds Koeman! ( die graag wilde) had aangesteld inplaats van die koffiedrinkende Lampekap (Hiddink) Dan waren we er bij geweest zeker weten! Nee het moest het vriendje worden. Met het bekende resultaat! mvg ritje
    Vind ik leuk
    pietprecies +1986
    donderdag 14 juni 2018 om 20:11
    Was Bertje zelf niet opgestapt?
    Vind ik leuk
    Fr!ts +114
    donderdag 14 juni 2018 om 20:15
    Die Saudi's moeten leren passen, en niet een beetje ook...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 20:34
    Gewoon prima overwinning van de Russen. Maar op de NOS druipt de anti-Rusland campagne er weer van af...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 22:08
    Russen gebruiken doping.Ik blijf het zeggen dan zie je maar dat ik gelijk heb!!
    Vind ik leuk
    Mo +11243
    donderdag 14 juni 2018 om 22:30
    Oh god wat zijn die Arabieren slecht zeg. 5-0 op je klote krijgen van een heel matig elftal dat Rusland is, het stelt geen reet voor.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Perfecte WK-start Rusland: historische grote zege op pover Saudi-Arabië