'Uitblinker Golovin direct al dichtbij transfer: zaakwaarnemers bereiken akkoord'

    'Uitblinker Golovin direct al dichtbij transfer: zaakwaarnemers bereiken akkoord'

    Gepubliceerd: donderdag 14 juni 2018 om 23:22do 14-06-2018 om 23:22

    Aleksandr Golovin lijkt na één WK-wedstrijd al een transfer te hebben afgedwongen. De spelmaker van CSKA Moskou wordt al langere tijd gelinkt aan Juventus en is volgens Italiaanse media dichtbij een overstap naar De Oude Dame.

    Terwijl Golovin met één rake vrije trap en twee fraaie assists de grote uitblinker was tijdens de WK-openingswedstrijd tussen Rusland en Saudi-Arabië, hebben zijn belangenbehartigers contact gehad met Juventus. Volgens Gianluca di Marzio is er zelfs al sprake van een persoonlijk akkoord en kan de Italiaanse landskampioen nu aan de onderhandelingen met CSKA Moskou beginnen. Golovin zelf hield zich overigens op de vlakte over een mogelijke transfer: de 22-jarige middenvelder kreeg na de wedstrijd tegen Saudi-Arabië vragen over Juventus, maar liet alleen weten 'vereerd te zijn' met de interesse.

    Eerder op de dag meldde het Spaanse Marca al dat FC Barcelona zijn oog heeft laten vallen op Golovin. De Catalanen lijken echter te laat te komen. De WK-uitblinker heeft bij CSKA nog een contract tot de zomer van 2021. Zijn marktwaarde wordt geschat op achttien miljoen euro.

    Poll

    Jouw eerste indruk van Golovin?

    (698 stemmen)

    Plaats een reactie

    Come on Utreg +27621
    donderdag 14 juni 2018 om 23:29
    Leuke speler. Deed het aardig vandaag ook. Kan een alternatief zijn voor de Jong bij Barca.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1333
    donderdag 14 juni 2018 om 23:39
    En een kleine twee maanden geleden werd hij nog met Vitesse in verband gebracht. Weliswaar op uitleenbasis van Chelsea. Zo snel kan het gaan.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174614
    donderdag 14 juni 2018 om 23:41
    Lijkt mij dat juve wel wat hoger mikt
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5216
    donderdag 14 juni 2018 om 23:45
    Als ik zo de Juve fans op de andere site mag geloven is het een wereldtopper. Geen idee hoe goed die is, maar viel me wel op vandaag maar ja wie valt nou niet op tegen Saudi Arabie.
    Vind ik leuk
    R94 +1991
    vrijdag 15 juni 2018 om 00:03
    Het ging allemaal heel makkelijk bij hem en was bij 4 doelpunten betrokken, die 4-0 weet ik niet precies meer. Het is natuurlijk maar afwachten hoe dat verder verloopt, maar je ziet vaak wel aan een speler dat hij talent heeft ongeacht de tegenstander.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10833
    vrijdag 15 juni 2018 om 01:01
    Met een tegenstander als Saudi Arabië speel ik ook als een wereldster.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5385
    vrijdag 15 juni 2018 om 01:02
    Als Barcelona te laat is voor Golovin, zullen ze wel Frenkie bij Ajax op komen halen voor 50 miljoen.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1121
    vrijdag 15 juni 2018 om 15:45
    Weinig Russen die het maken in het buitenland,hier enkelen die het niet lukten: Paviljoetsjenkov, ,Michilaitjenko,Belanov,Rats....ik kan er niet 1 opnoemen die echt geslaagd is in het buitenland,terwijl ze echt wel toppers gehad hebben( Lev Yashin,Oleg Blochin,Dassaev waren echte toppers maar mochten toen nog niet naar het buitenland van de toenmalige machthebbers van de USSR)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws