'Napoli wil overbodige Younes slijten en in deal betrekken met OGC Nice'

    'Napoli wil overbodige Younes slijten en in deal betrekken met OGC Nice'

    zaterdag 16 juni 2018 om 10:49

    Amin Younes wordt in verband gebracht met OGC Nice. SSC Napoli hoopt Jean Michel Seri naar Italië te halen en Younes in de deal te betrekken.

    Dat meldt de Italiaanse journalist Gianluca di Marzio vrijdag. Bijna niemand in Napoli rekent er meer op dat Younes daadwerkelijk speelminuten gaat maken voor de Italiaanse club. Het verhaal is inmiddels bekend: volgens de berichten heeft Younes een contract getekend bij Napoli, maar ziet hij een Italiaans avontuur niet meer zitten. Per 1 juli staat hij officieel onder contract in Napels, terwijl hij liever voor een andere club speelt.

    Diverse clubs uit de Bundesliga (VfL Wolfsburg) en Serie A (Fiorentina) zijn al genoemd als mogelijke bestemmingen, maar daar wordt nu een Franse club aan toegevoegd.

    Napoli is voor het middenveld op zoek naar versterkingen en hoopt Premier League-clubs af te troeven met de komst van Seri. De Italiaanse topclub verwacht dat Nice zich soepeler op gaat stellen als er een speler, Younes dus, in de deal wordt betrokken. Of Younes zelf trek heeft in een Franse transfer is niet duidelijk.

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +18884
    zaterdag 16 juni 2018 om 10:51
    Denk niet dat Nice zit te wachten op Younes...
    Vind ik leuk
    Nuance +9066
    zaterdag 16 juni 2018 om 12:17
    Younes mag z’n handjes dichtknijpen dat hij voor een prachtige club als Napoli mag spelen.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3140
    zaterdag 16 juni 2018 om 14:08
    Allemaal niet zo Nice
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 14:09]
    Vind ik leuk
    Cappie +7381
    zaterdag 16 juni 2018 om 10:52
    Als ooit de benaming soap van toepassing is geweest op een transfer dan is het wel op deze...
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:03
    Dit is wel een heel triest voorbeeld van hoe je eigen glazen in te gooien door slecht geïnformeerd ergens te tekenen.

    Ligt dit nu aan de naïeve speler of aan de zaakwaarnemers? Al ligt het in geval van het tweede eigenlijk ook aan de keuze daarin van de speler natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Cappie +7381
    zaterdag 16 juni 2018 om 14:06
    De speler blijft natuurlijk altijd eindverantwoordelijk. Inderdaad ook in zijn keuze voor een zaakwaarnemer.

    Maar heeft hij wel echt getekend?
    "volgens de berichten heeft Younes een contract getekend bij Napoli"

    Volgens de berichten... weet iemand het wel zeker? Het zal toch wel? Of speelt Napoli ook een raar spelletje? Bijna alles aan dit zaakje is vaag.
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:24
    Volgens mij had hij getekend om als transfervrije speler deze zomer te beginnen.

    Daar kwam in de winter een extra half jaar bij waarover hij zich op het laatste moment bedacht. Toen dacht Younes dat alles van tafel was, maar beriep Napoli zich op zijn initiële contract dat deze zomer inging.

    Voor mij is hij een beetje dom.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:00
    Aan zijn contract houden en weg laten rotten daar in napels, hij heeft zelf getekend
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2024
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:17
    Zonde geld.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:02
    Gezellig met ballotelli in de spits!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31842
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:12
    Nice verdient een betere speler.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:14
    Mooi verdienmodel daar in Italië
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1506
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:17
    Is deze poppenkast met Younes nog niet opgelost?
    Vind ik leuk
    John M. +4781
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:26
    Younes weet zelf nog niet waar hij trek in heeft.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:29
    Heel leuk allemaal vp maar is younes al officeel naar napoli dan? Ze kunnen niet zomaar een speler van een andere club aanbieden. ( he marc overnars bied ff lozano aan bij barca en haal messi )🙃
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26519
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:34
    Zonder een minuut te spelen voor Napoli is Younes al afgeschreven..
    Vind ik leuk
    Romario9 +11819
    zaterdag 16 juni 2018 om 12:01
    Zou die Younes zichzelf wel eens achter de oren krabben en denken: shit, wat heb ik allemaal gedaan?
    Of zou ie zichzelf serieus het slachtoffer voelen in deze situatie?
    Vind ik leuk
    Nar +561
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:51
    Arme Younes toch...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws