Update: Leicester City troeft Southampton af en presenteert nieuwste aanwinst

    Update: Leicester City troeft Southampton af en presenteert nieuwste aanwinst

    woensdag 20 juni 2018 om 16:35

    Leicester City werkt aan een opvallende transfer in Engeland. James Maddison, speler van Championship-club Norwich City, moet voor ettelijke miljoenen de overstap maken.

    Dat meldt The Telegraph zondag. Leicester heeft volgens de Engelse krant een openingsbod van liefst 23 miljoen euro uitgebracht. De Premier League-kampioen van 2016 meldde zich zondag bij Norwich en verwacht de transfer volgende week af te ronden. Op dit moment zou Norwich nog 28,5 miljoen euro vragen.

    Maddison (21) was afgelopen seizoen één van grote blikvangers in het Championship. Ondanks zijn veertien doelpunten en acht assists, wist Norwich niet te promoveren. Leicester wil de aanvallende middenvelder nu alsnog naar de Premier League halen.

    Southampton én Everton-directeur Marcel Brands zijn overigens ook in de markt voor Maddison, maar Leicester is de eerste club die zijn interesse ook daadwerkelijk heeft geconcretiseerd. The Foxes versterkten zich al met Ricardo Pereira en Jonny Evans.

    Update 21.23: James Maddison is hard op weg naar de Premier League. Norwich City heeft volgens Sky Sports biedingen van zowel Leicester City als Southampton geaccepteerd. Het gaat om een transfersom van om en nabij de 24 miljoen euro.

    Update 20/6 16.35: Leicester City heeft aan het langste eind getrokken. The Foxes hebben via Twitter bevestigd dat Maddison de club komt versterken.

    Plaats een reactie

    Rodajc +14768
    zondag 17 juni 2018 om 13:27
    Prima spelertje hoor, zal de PL wel aankunnen.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 13:34
    Ook erg "belangrijk" dat er in de kop vermeld staat: "Brands-doelwit". Totáál niet relevant die toevoeging.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 13:34]
    Vind ik leuk
    buddha +8890
    zondag 17 juni 2018 om 13:49
    valt mee dat er niet ajax doelwit staat.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 03:07
    Ajax mist toch altijd en slaagt er nooit in om een transfer binnen te halen.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2480
    maandag 18 juni 2018 om 03:46
    Nee daarom haalde het Sanchez dat later voor 40+ miljoen werd verkocht, zoals we ook op Ziyech dikke winst gaan maken, Neres waar veel top clubs nu achter zitten, Schuurs waar het Psv aftroefde net zoals ze De Jong voor de neus van Psv haalde en waar Barca nu tig miljoen voor wilt betalen, Tagliafico die het haalde nu op het WK actief.
    Moet ik nog ff verder gaan waarom jouw bericht lachwekkend is??
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 12:04]
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 19:11
    Hap, hap, hap.
    Wij hebben Kluivert.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2480
    maandag 18 juni 2018 om 19:27
    Ja als je inhoudelijk geen antwoord hebt, dan is hap hap natuurlijk de makkelijkste escape weg....

    En wij hebben rond de 20 miljoen voor een speler met een één jarig contract, doet ook geen NL club ons na...
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 20:20
    Je neemt het allemaal weer veel te serieus.
    Ik ben niet voor Ajax, maar ik hoopte juist dat die Magallan wel kwam. Spelers als Lozano en Taglafico (zal het wel verkeerd schrijven) brengen geld in het laatje, brengen de Eredivisie naar een hoger niveau. Is goed voor al het Nederlandse voetbal.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3333
    woensdag 20 juni 2018 om 19:44
    Nou, na de WK moeten ze op die Ziyech bijleggen als ze die nog kwijt willen...
    Vind ik leuk
    MR - +116
    maandag 18 juni 2018 om 16:00
    Vandaar dat er nu zoveel interesse is in Ajax-spelers (van buitenlandse clubs)?
    Vind ik leuk
    Bizzy +20986
    zondag 17 juni 2018 om 13:40
    De opvolger van Davy Klaassen. Een 21 jarige broekie uit de championship. Wtf
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 13:48
    Uit het Championship (of zelfs nog lagere divisies) kun je best interessante en jonge spelers halen die al snel iets kunnen toevoegen in de PL en ook alleen nog maar beter kunnen worden.. Toen Spurs Dele Alli kocht voor een paar miljoen was hij net 19 en speelde zelfs in League One, toch kwam hij in zijn eerste seizoen bij Spurs al tot 46 wedstrijden.

    Nu heeft het in het geval van Dele extreem goed uitgepakt, maar het zou me niets verbazen als James Maddison (dat 21-jarige broekie uit het Championship) het gewoon goed zou doen bij 1 van de clubs die hier genoemd worden.
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 14:05]
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4719
    zondag 17 juni 2018 om 14:12
    Talentvolle speler, voor genoeg PL clubs een versterking
    Vind ik leuk
    MR - +116
    maandag 18 juni 2018 om 15:38
    Vertaling kan beter, je kan toch niet * twee * biedingen accepteren? (Het zijn * de biedende clubs * die (intern) tot een bod gekomen zijn
    Vind ik leuk
    14forever +8591
    woensdag 20 juni 2018 om 16:54
    En wij maar speler.willen verkopen voor een habbekrats. 23miljoen voor een championsship speler. Niks mis met de speler hoor.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2254
    woensdag 20 juni 2018 om 17:04
    Championship is nog altijd hoger dan onze ED
    Vind ik leuk
    14forever +8591
    woensdag 20 juni 2018 om 17:09
    Denk.dat dus niet, buiten de bottom 6.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2254
    woensdag 20 juni 2018 om 17:03
    Leuke voetballer perfect voor leicester
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 17:06
    Goede aankoop van Leicester, mogelijk kan hij in de toekomst nog wel een stap maken, maar voor nu lijkt dit een goede keuze.

    Ben wel benieuwd voor hoeveel ze Mahrez uiteindelijk gaan verkopen deze zomer.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4719
    woensdag 20 juni 2018 om 17:41
    Goede aanwinst, leuk dat zo’n club eens een jonge Engelsman contracteerd
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws