VP-voetbalkantine: 'De VAR is dit WK vooralsnog een aanfluiting’

    VP-voetbalkantine: 'De VAR is dit WK vooralsnog een aanfluiting’

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Feyenoord-spits Jörgensen is absoluut geen 25 miljoen waard'

    Stelling 2: 'Belgie maakt favorietenrol wél waar en wint eerste groepsduel'

    Stelling 3: 'De VAR is dit WK vooralsnog een aanfluiting’

    Plaats een reactie

    Johan1984 +788
    maandag 18 juni 2018 om 11:04
    In deze gekke markt misschien wel, maar vermoed niet dat ze verder komen dan 15 miljoen.
    Vind ik leuk
    Korm +36699
    maandag 18 juni 2018 om 11:06
    mijn gedachte!
    Vind ik leuk
    Quareck +7143
    maandag 18 juni 2018 om 11:05
    Laten we eens met de helft beginnen..
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:06
    Goeie stelling joh!
    #opendeurentrappen
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:06
    Het is in ieder geval zonneklaar dat hij op vrijwel alle terreinen tekort komt voor de Premier League en mochten er toch Engelse clubs zijn die een verkeerde inschatting maken (ik weet dat je meeleest Rafa ;) ), dan nog zullen ze waarsch. geen 25 miljoen euro betalen. Ik vind hem meer een 15 miljoen euro spits voor een B-competitie (waar op zich natuurlijk niets mis mee is).
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 11:16]
    Vind ik leuk
    Mitchy10 +2053
    maandag 18 juni 2018 om 11:06
    Absoluut waar. Matig seizoen gedraaid, liet in de wedstrijd tegen Peru ook zien een beperkte spits te zijn. Denk dat de Premier League ook een stap te hoog is voor Jørgensen. Kan beter in de top van de 1e divisie in Engeland gaan spelen. Komt te kort voor verdedigende elftallen.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:13
    Is ie ook niet, maar ze mogen het wel vragen in de huidige markt!
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:14
    Goede spits voor een Nederlandse club! 7 miljoen waard en geen cent meer !
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1998
    maandag 18 juni 2018 om 11:20
    Als Benitez hem perse wilt is hij het wel waard, voor hem dan.
    Na de degradatie denkt hij er vast anders over. Echt een versterking is het niet, kunnen ze net zo goed Mitrovic houden.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 11:34]
    Vind ik leuk
    Monnikehuize +1214
    maandag 18 juni 2018 om 11:30
    Als hij 25 miljoen waard is, ben ik sowieso 1.5 miljoen waard
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:35
    15 miljoen maximaal en dan mag je nog in je handen klappen
    Vind ik leuk
    Echt? +3609
    maandag 18 juni 2018 om 11:43
    Jörgensen is ongeveer 3 kluivertjes waard
    Vind ik leuk
    COYG +6155
    maandag 18 juni 2018 om 11:52
    VP hou op met trollen zeg. Na één slechte wedstrijd is hij opeens veel minder waard. Straks scoort hij wel en is hij weer 30 miljoen waard. Stemmingmakerij. Alsof Messi na één wedstrijd ook geen 180 miljoen meer waard is.
    Vind ik leuk
    RR12 +496
    maandag 18 juni 2018 om 11:52
    Als Dolberg er 50 waard is met 22 doelpuntjes, 6 assist in 2 seizoenen, dan Jorgensen met resp 31 om 14 toch 100 miljoen?
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +382
    maandag 18 juni 2018 om 11:53
    Wil Feyenoord hem verkopen? Nee? Dan is 25mil n hele mooi prijs
    Vind ik leuk
    COYG +6155
    maandag 18 juni 2018 om 11:55
    Precies. Alsof Kluivert zoveel waard was. Of Janssen. Nee, maar je mag toch vragen wat je wilt.
    Vind ik leuk
    companen +1361
    maandag 18 juni 2018 om 11:57
    Misschien kunnen ze de titel veranderen in ziyech, hielden ze nog een beetje schijn tegen ajaxprimeur.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31827
    maandag 18 juni 2018 om 11:57
    Als je 18 miljoen afwijst voor hem ben je niet goed bij je paashaas
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +382
    maandag 18 juni 2018 om 13:03
    Waar gaan ze n nieuwe minstens net zon goeie spits hale?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31827
    maandag 18 juni 2018 om 13:35
    Je vindt er vast wel.weer zo een...
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4030
    maandag 18 juni 2018 om 15:06
    Dolberg......12 miljoen
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 13:18
    3 knaak 50. En een flesje Exota met 2 roze koeken.
    Daar mag hij voor weg.
    Anders niet.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 14:06
    Hij was slecht afgelopen weekend. Maar 1 goed moment kan de prijs weer opschroeven.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5262
    maandag 18 juni 2018 om 14:11
    Stelling 2) Eens, Belgie verrast door precies te doen wat je op voorhand van het toernooi verwacht, winnen.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5569
    maandag 18 juni 2018 om 14:14
    Gun het de belgen wel, maar als ze echt het WK winnen krijgen we dat waarschijnlijk nog lang van hun te horen. En daar heb ik niet zo'n zin in :p Liever dat ze eerst beginnen met een EK ofzo :p
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 14:15
    Hoop dat ze er snel uit liggen. Gun het ze niet.
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +382
    maandag 18 juni 2018 om 14:31
    2) België wint wel, maar t wk wordt niks
    Vind ik leuk
    SimonSays +6223
    maandag 18 juni 2018 om 14:45
    Als België niet wint van Panama dan is er iets goed mis.

    Ik ben benieuwd waar de Belgen staan mbt eenheid van het team, vertrouwen en tactiek.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    maandag 18 juni 2018 om 14:54
    1 Dit is er weer eens 1 uit de koker van de haatzaaiende pleurisredactie!
    2 We gaan het zien.... de verwachting is van wel.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 16:09
    Maak je niet druk Barry het is VP maar.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    maandag 18 juni 2018 om 16:14
    Het is VP weer....
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    maandag 18 juni 2018 om 15:05
    Gun Marokko de tweede ronde van harte, maar heb zin in Marokko tegen Portugal. Kan je mooie WK compilatie van maken zo

    muziekje van 'elke ploeg in de poule gaat eraan' eronder :P
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4030
    maandag 18 juni 2018 om 15:09
    Ben je al vooruit aan het typen tbv stelling 3?
    Want zowel bij stelling 1 als 2 heeft Marokko hier niets van doen.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    maandag 18 juni 2018 om 15:24
    Dit is een offtopictopic dus je mag over alles lullen
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4030
    maandag 18 juni 2018 om 15:45
    Oke.
    Mijn vrouw kijkt vanavond gtst
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    maandag 18 juni 2018 om 15:46
    Wens haar veel plezier :)
    Vind ik leuk
    kees ee +598
    maandag 18 juni 2018 om 15:27
    stell2; een partij winnen lijkt me geen enkel probleem voor de belgen, . . de rest wordt een hels karwij.
    Vind ik leuk
    HansVites +4927
    maandag 18 juni 2018 om 16:01
    Als die Belgen verliezen dan drink ik er een op, net als die Belgen doen als Nederland een keer verloor.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5262
    maandag 18 juni 2018 om 17:14
    Stelling 3) Nee, de VAR is op dit WK misschien niet perfect, maar het is al een hele verbetering ten opzichte zonder VAR.
    Zweden had vandaag anders gelijkgespeeld in plaats van gewonnen.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 17:31
    Stelling 3: De VAR is geen aanfluiting. De uitvoering daarvan wel. Het zou net als bij hockey moeten gaan. 1 mogelijkheid tot zelf aanvragen. Fout gezien mogelijkheid weg. Goed, dan behoud je de mogelijkheid.
    Vind ik leuk
    meloen87 +785
    maandag 18 juni 2018 om 17:51
    1. Als hij echt super belangrijk wordt voor Denemarken op dit WK, dan misschien. Maar dan bedoel ik dat hij moet uitblinken, doelpunten scoren, verantwoordelijk zijn dat Denemarken ver komt op het WK. En dat zie ik vooralsnog niet gebeuren.
    2. Dat zijn ze verplicht om te doen, want Panama is echt een aanfluiting. Het is nog altijd een wonder dat Panama op het WK speelt. Wat een afgang tot nu toe voor België, 0-0 tegen dit nietig voetballand. Ze moeten minimaal met 3-0 winnen.
    3. Absoluut. Van mij mogen ze het afschaffen, alleen doellijn technologie mogen ze altijd gebruiken, want dat is gewoon eerlijk. De VAR heeft volgens mij vaker gefaald dan dat het bruikbaar was, dat doelpunt van Zwitserland had nooit mogen tellen en Brazilië had een penalty verdiend. Maar ik begrijp ook niet waarom de FIFA een Mexicaanse arbiter een wedstrijd uit groep E laat fluiten. De volgende tegenstander van de nr. 1 en nr. 2 van groep E zijn die van groep F, van Mexico. En ik vond hem echt slecht fluiten gister.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    maandag 18 juni 2018 om 18:28
    1: 2,5 hooguit
    2: wint wel maar niet best
    3: klopt
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +382