Lozano niet ineens 10 miljoen meer waard: Ben je gek. Zo werkt het toch niet?

    Lozano niet ineens 10 miljoen meer waard: "Ben je gek. Zo werkt het toch niet?"

    maandag 18 juni 2018 om 15:14

    Hirving Lozano wordt niet in één klap tien miljoen meer waard door zijn doelpunt voor Mexico in de WK-wedstrijd tegen Duitsland. Dat stellen de gelauwerde zaakwaarnemers Sören Lerby en Kees Ploegsma senior. Toch is goed nieuws voor PSV.

    "Het valt natuurlijk wel op als je scoort op zo'n bühne", zegt Lerby, spelersmakelaar en ex-middenvelder van onder meer PSV, tegen het Eindhovens Dagblad. "Iedereen heeft die wedstrijd tegen Duitsland gezien. Als je een goed WK speelt, gaat je marktwaarde omhoog."

    Maar een waardestijging van tien miljoen euro is onzin. Lerby: "Ben je gek. Zo werkt het toch niet? Hij is uit Mexico naar Nederland gekomen en heeft het hier goed gedaan. Maar het gaat erom of je over een langere periode goed speelt. Dat is wat telt. Hoe speelt hij straks zijn tweede wedstrijd op het WK? We zijn net begonnen."

    Ploegsma senior, voormalig PSV-manager en zaakwaarnemer, is gecharmeerd van Lozano. "Hij heeft bevestigd dat het een mannetje is dat goals kan maken. Zijn waarde zal niet gezakt zijn. Misschien levert hij nu een paar miljoen extra op. Van gekkigheid wordt door clubs van alles gedaan, probeer zijn waarde dan maar eens in te schatten."

    Op de website transfermarkt.de wordt de transferwaarde van Lozano geschat op 25 miljoen euro. Ploegsma: "Dat lijkt me wel erg veel. Hij heeft afgelopen jaar goede doelpunten gemaakt, maar ook een periode een aardige dip gehad. Ik schatte hem voor het WK in op 15 miljoen. Dat zal nu 20 zijn. (...) Het blijft gokken."

    Poll

    Stelling: Lozano is meer waard van 20 miljoen euro

    (1655 stemmen)

    Plaats een reactie

    Barry Engels +26286
    maandag 18 juni 2018 om 15:17
    5 miljoen erbij?

    Is toch weer een miljoen extra voor PSV!
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +10116
    maandag 18 juni 2018 om 15:19
    Zoveel? Denk maar een paar ton ;)
    Vind ik leuk
    PSVFU +2728
    maandag 18 juni 2018 om 15:29
    25 miljoen vinden ze teveel hahaha. Nou voor dat bedrag gaat ie nog niet misschien weg. Ligt nog 5 jaar vast, psv is 100% eigenaar dus dan blijft ie mooi nog een jaar.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 15:37
    Psv is 100% eigenaar ja, maar moet wel een gigantische transfersom krijgen om er wat aan over te houden
    Vind ik leuk
    PSVFU +2728
    maandag 18 juni 2018 om 16:10
    40% doorverkoop%
    Vind ik leuk
    Spiegel +8187
    maandag 18 juni 2018 om 16:25
    40% doorverkoop over ghet bedrag boven de oorspronkelijke som van 8-12 miljoen(afhankelijk van de behaalde bonussen).

    Oftewel als hij maar 15 zou opleveren, heeft PSV nog steeds haar investering 2,4 miljoen gekregen. Dat is prima aangezien dat hij ons qua doelpunten en merchandise en naamsbekendheid in Latijns-Amerika ook eea heeft opgeleverd.

    Tuurlijk is het leuk als je een speler koopt die dikke winst oplevert, maar ik zie liever spelers komen die je selectie naar een hoger niveau tillen en dus prijzen opleveren, ook al verdien je dan niet de financiële hoofdprijs aan ze. (Bijv Moreno en Lozano)
    Vind ik leuk
    Pimman +1418
    maandag 18 juni 2018 om 17:33
    Klopt nog 5 jaar vast. Maar bij een evt verkoop moet psv 30-40% overmaken aan oude club Lozano. Dat is ook véél geld!
    Vind ik leuk
    Pimman +1418
    maandag 18 juni 2018 om 17:28
    PSV moet bij een eventuele verkoop 30-40% van de transfersom overmaken aan de oude club van Lozano. Dus als je hem bijvoorbeeld voor 30 miljoen verkoopt houd psv ongeveer 20 over.
    Vind ik leuk
    MichPSV +4883
    maandag 18 juni 2018 om 15:18
    Klopt zijn waarde is met 20 miljoen gestegen:).
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 15:33]
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 15:29
    Hahahahahahah, als Milik al 33 waard was na een matig wk, wat is Lozano dan wel niet waard straks? Gewoon hoog in de boom gaan zitten. Gaat ie niet dan, dan niet. Lkgt nog tot 2023 vast.
    Vind ik leuk
    Bullet +2652
    maandag 18 juni 2018 om 15:44
    De transfer van Milik is toch niet maatgevend jonge?? De transfer van Gullit mss ook erbij pakken?
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 17:38
    De transfer van Milik is perfect maatgevend. Napoli was toen al net zo knettergek als bijna alle topclubs nu.
    Vind ik leuk
    Bullet +2652
    maandag 18 juni 2018 om 18:29
    Er worden duizenden transfers gedaan, maar juist Milik zijn transfer is het voorbeeld voor Lozano. Overigens, milik was naast Lewandowski de spits van Polen. Bij Ajax had milik goede cijfers. 30 mil was veel geld ja.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +1328
    maandag 18 juni 2018 om 16:31
    En als je ziet dat Kluivert al zoveel waard is zonder zelfs een WK te spelen, dan moeten jullie (PSV) toch echt wel goud in handen hebben ;)
    Vind ik leuk
    Degraaf +14871
    maandag 18 juni 2018 om 16:38
    Nee, want die komt van Ajax vandaan en leveren sowieso meer geld op dan PSV'ers. Kluivert heeft niets gekost en Ajax hoeft geen geld te delen met andere partijen wat bij Lozano wel het geval is ;-)
    Vind ik leuk
    Foebele +47806
    maandag 18 juni 2018 om 15:18
    Zo werkt het dus wel, als je het goed doet op dit niveau dan kun je een mooie transfer verdienen en stijgt je waarde. Wat een slap gelul om te beweren dat het zo niet werkt, moet je eens kijken hoeveel eendagsvliegen op het WK een paar leuke dingen lieten zien, een tranfer maakte en vervolgens niks van dat konden waarmaken!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26286
    maandag 18 juni 2018 om 15:20
    Is inderdaad hartstikke logisch.

    Alleen jammer dat deze speler geen volledig eigendom van PSV is, want nu gaan anderen lopen met het grootste deel van deze waardevermeerdering.
    Vind ik leuk
    Richard020 +12843
    maandag 18 juni 2018 om 15:30
    Dan had PSV ballen moeten tonen en de volledige vraagprijs op tafel moeten bieden toen ze Lozano haalde, PSV heeft zelf deze deal gemaakt, hoe dom kan je zijn! Dat zelfde had PSV ook al met Bruma, daar ging ook een groot deel van naar zijn oude werkgever omdat ze in Eindhoven graag dealtjes sluiten waarbij de oud werkgever na afloop het hardst om lacht!
    Vind ik leuk
    PSVFU +2728
    maandag 18 juni 2018 om 15:36
    Dan was de vraagprijs 24 miljoen geweest ipv 8.....dus heeft niet zoveel met ballen te maken maar met euros.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26286
    maandag 18 juni 2018 om 16:05
    Ballen? 24 miljoen ballen.... onverantwoord bedrijfsrisico.

    Is gewoon een teken aan de wand.... Nederlandse clubs kunnen dit soort spelers eigenlijk niet meer halen, tenzij ze zich in constructies wringen die anderen meer geld opleveren dan de club zelf.
    Vind ik leuk
    PRICE +17711
    maandag 18 juni 2018 om 16:10
    Weet jij dan hoeveel procent naar zijn oude werkgever gaat? Het grootste gedeelte lijkt me toch is voor PSV
    Vind ik leuk
    PSVFU +2728
    maandag 18 juni 2018 om 16:13
    60 psv//40 pachuca
    Vind ik leuk
    PSVFU +2728
    maandag 18 juni 2018 om 15:31
    100% eigendom van Psv er is alleen sprake van een doorverkoop% van naar verluid max 40% voor Pachuca. Maar psv is de club die bepaalt wat er met Lozano gaat gebeuren en niemand anders.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 15:37
    Er is maar 1 iemand die bepaalt wat er met Lozano gaat gebeuren en dat is Lozano zelf en niemand anders.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2728
    maandag 18 juni 2018 om 16:11
    Dat denk ik niet. Hij ligt nog 5 jaar vast en psv bepaalt of hij dan weg kan voor een bepaalde transfersom. Zo werkt het.
    Vind ik leuk
    Foebele +47806
    maandag 18 juni 2018 om 15:59
    Komt dus een beetje op het zelfde neer, niemand beweerd uberhaupt dat PSV niet zou bepalen of hij wel of niet verkocht mag worden, maar als je 40% van de transfersom moet afstaan en tevens rond de 10 miljoen hebt betaald dan houdt je er gewoon bar weinig aan over.

    Verkoop je hem voor 30 miljoen dan moet je dus 12 miljoen afstaan aan zijn oude club en heb je in totaal 22 miljoen betaald voor hem en houdt je niet eens 8 over aangezien je altijd zaakwaarnemers moet betalen en dergelijke kosten er af moet halen.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2728
    maandag 18 juni 2018 om 16:12
    40/50 moet in deze markt echt wel haalbaar zijn. Zelfs watford krijgt 150 miljoen pond alleen aan tv geld. 50 miljoen voor lozano = 30 voor psv dus 22 winst aangezien psv 8 heeft overgemaakt naar pachuca.
    Vind ik leuk
    Foebele +47806
    maandag 18 juni 2018 om 16:15
    Je kunt zeggen wat je wilt, maar de bedragen die PSV binnenhaalt zijn toch over het algemeen net wat lager dan Ajax, dus zomaar even 50 miljoen vangen voor Lozano zie ik niet gebeuren.

    Als Ajax 50 voor de Ligt vangt is het al onvoorstelbaar veel en ook dat moet ik eerst nog maar eens zien.

    De bedragen die genoemd worden zijn voorlopig slechts geruchten, tot nu toe heeft PSV max 32 gevangen voor Depay en Ajax haar hoogste transfersom is 42 voor Sanchez.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2728
    maandag 18 juni 2018 om 16:20
    Klopt maar de markt is compleet oververhit, daar komt bij dat hij nog maar liefst 5 seizoenen vastligt.
    Vind ik leuk
    Foebele +47806
    maandag 18 juni 2018 om 16:25
    Ja, dat helpt zeker mee, zo'n lang contract. Laten we hopen dat hij blijft, is voor PSV op dit moment denk ik beter aangezien er al een flink aantal spelers op de lijst staan om te vertrekken.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2728
    maandag 18 juni 2018 om 16:21
    Dat zei Barry Engels erboven dat psv geen volledig eigenaar is. Daar reageerde ik op.
    Vind ik leuk
    Foebele +47806
    maandag 18 juni 2018 om 16:24
    Volgens mij doelde hij daarmee vooral op het grote bedrag wat ze moeten afstaan en niet perse dat PSV geen zeggenschap zou hebben over wanneer hij verkocht zou worden.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8187
    maandag 18 juni 2018 om 16:42
    Ho ho foebele.
    De oorspronkelijke som wordt buiten de 60/40 gehouden.

    Hij heeft 8/12 miljoen gekost (afhankelijk van bonussen, maar laten we uitgaan van 12.)

    En hij zou 30 opleveren. Dan is 12 mil voor PSV en 18 wordt dan 60/40 verdeeld. PSV zou dan dus 7,2 mil af moeten staan + nog een deel aan zaakwaarnemers etc.

    PSV zou dan dus 22 miljoen zelf vangen, waar de oorspronkelijke som dus nog van af moet.

    Los van wat ie je op het veld nog heeft opgeleverd.
    Vind ik leuk
    Foebele +47806
    maandag 18 juni 2018 om 16:54
    Tuurlijk, zulke constructies kunnen best als het op het veld zich uitbetaald en dat heeft het gedaan.

    Alleen heeft PSV geen enorme bedragen in de pijpleiding zitten zoals Ajax dat wel heeft en zoals we die al jaren ontvangen.

    PSV mist talentvolle spelers die nauwelijks wat gekost hebben (opleidingskosten of laag aankoopbedrag) en die in potentie tientallen miljoenen pure winst opleveren, dan is zo'n deal waar je weinig aan verdient ineens een stuk minder prettig.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8187
    maandag 18 juni 2018 om 23:02
    Wat is in de pijpleiding? Voor hetzelfde geld pullen ze een Justin kluivertje of een younesje en sta je met lege handen.

    Of wisselen ze bijv net als Willems een uitmuntend seizoen af met een seizoen vol blessures en slecht spel en ze gaan voor een appel en een ei.
    Vind ik leuk
    Foebele +47806
    maandag 18 juni 2018 om 23:24
    Kluivert gaat Ajax meer opleveren dan Lozano PSV wellicht gaat opleveren, dus dat is geen slechte deal.

    Je hebt nooit garanties, maar je kunt wel zeggen dat Ajax meer potentiele miljoenen kan binnen halen dan PSV.

    Daarbij krijgen ze sowieso allemaal een dip en ook die spelers zijn nog voor hele mooie bedragen vertrokken, zoals Bazoer, Riedewald en dergelijke.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 23:25]
    Vind ik leuk
    Futjebal +1460
    maandag 18 juni 2018 om 15:38
    PSV is 100% eigenaar..dus ik weet niet waar jij die onzin vandaan haalt
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26286
    maandag 18 juni 2018 om 16:06
    Nee hoor.
    Vind ik leuk
    Futjebal +1460
    maandag 18 juni 2018 om 16:11
    Zeker weten..er is alleen een hoog doorverkoop%...maar ze zijn voor 100% eigenaar
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26286
    maandag 18 juni 2018 om 16:18
    Ah, ok..... I stand corrected.

    Maar als je 40% of meer moet afdragen.... ben je dan eigenlijk wel 100% eigenaar..... volgens mij ben je dan eigenlijk een rekensom.
    Vind ik leuk
    Foebele +47806
    maandag 18 juni 2018 om 15:52
    Ja, dat is de enige manier waarop PSV spelers van dit niveau kan aantrekken. Als ze hem voor 30 miljoen verkopen maken ze nauwelijks winst op hem, zeker als je het vergelijkt met Ajax die Sanchez voor 5 kocht en voor 42 verkocht.

    Als PSV er veel aan over wil houden dan zouden ze dus minimaal richting de 40 miljoen moeten gaan en ik weet niet of hij nu al zoveel waard is.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26286
    maandag 18 juni 2018 om 16:06
    Ik zou er niet raar van staan te kijken als ze die 40 miljoen gaan neertellen....
    Vind ik leuk
    Foebele +47806
    maandag 18 juni 2018 om 16:09
    In de huidige markt gaat het zeker wel meer die kant op, maar we zien toch wel nog een duidelijk verschil in de sommen die Ajax binnen harkt en wat PSV (en in nog ergere mate Feyenoord) vangen voor hun spelers.

    Zou wel alleen maar top zijn als ook de andere twee zulke bedragen binnen kunnen harken, dat geld vloeit dan toch vaker door naar beneden naar de subtop en middenmoot en verder door naar beneden.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26286
    maandag 18 juni 2018 om 16:20
    Feyenoord mist weer eens de boot.... bagger!

    Vind ik leuk
    Foebele +47806
    maandag 18 juni 2018 om 16:26
    Feyenoord is nog steeds op de weg terug, die titel was een goede impuls, maar er moet wel doorgegaan worden.

    Hoop echt dat Feyenoord gewoon weer volledig kan aanhaken, die laatste stap is nog niet gezet.

    Een nieuw stadion zal er toch een rol in moeten spelen, maar ook het verder verbeteren van de topsport mentaliteit binnen de club, volgens mij kan daar nog steeds vooruitgang geboekt worden, alles moet om winnen draaien.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26286
    maandag 18 juni 2018 om 16:30
    De titel was een incident. We spelen zeer slecht en het spelersmateriaal is ook al niet om over naar huis te schrijven. En het is ook niet realistisch om te verwachten dat Van Geel straks 2 Guidetti's uit zijn hoge hoed tovert.

    Dat nieuwe stadion is een politieke speelbal geworden... zolang de neuzen niet 1 kant op staan gaat er helemaal niks gebouwd worden.... en het ziet er niet naar uit dat dit binnenkort gaat gebeuren.
    Vind ik leuk
    Foebele +47806
    maandag 18 juni 2018 om 16:32
    Nee, ik denk niet dat die titel een incident is, het is een signaal dat het nog steeds mogelijk is, maar er is absoluut nog een hoop werk aan de winkel.

    Kijk, dat vind ik altijd zo vreemd aan Feyenoord en haar fans, jullie geloven er zelf nooit in, dus hoe denk je dan dat het ooit goed komt?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26286
    maandag 18 juni 2018 om 16:39
    Veel te veel dingen die mis zijn gegaan.... veel te veel mensen die macht willen binnen de club.... de politiek die goede sier wil maken over de rug van de club.... een economisch klimaat dat niet meewerkt.... een Europese voetbalpiramide zonder hoekstenen..... zelfs de supporters zijn altijd al zeer verdeeld over de te varen koers!

    En als je kijkt naar hoe er gespeeld wordt.... sinds die titel voor het grijpen lag ziet het vertoonde spel er niet uit! De laatste keer dat ik een goede competitiewedstrijd heb gezien was in februari vorig jaar...... en Van Bronckhorst heet zoveel fouten gemaakt.... ik vind het wel een keer genoeg....
    Vind ik leuk
    Foebele +47806
    maandag 18 juni 2018 om 16:52
    Jullie hebben een Jorien nodig, iemand die gewoon de baas is en bepaald, zo'n nieuw directeurtje met dat nare kapsel van hem daar heb ik totaal geen vertrouwen in.

    Het spel was niet goed nee, maar sommige jongens zijn gewoon niet goed genoeg en anderen missen mentaliteit.

    Beetje hoop houden man, anders kun je beter de tent sluiten.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8187
    maandag 18 juni 2018 om 16:29
    Hoezo met het grootste deel? Waar is je bron?

    40% is nog altijd een minderheidsbelang....

    Oh en de WINST wordt inderdaad 60/40 verdeeld, PSV heeft in ieder geval de oorspronkelijke som en alles wat daar boven komt wordt verdeeld.

    Vind ik leuk
    tikkitrug +579
    maandag 18 juni 2018 om 15:49
    Charisteas het klassieke voorbeeld!
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 15:50]
    Vind ik leuk
    Foebele +47806
    maandag 18 juni 2018 om 15:59
    Haha ja, was echt een topper!
    Vind ik leuk
    Spiegel +8187
    maandag 18 juni 2018 om 16:27
    Kijk alleen al naar Arshavin bij Rusland toen, voor het wk kende (bijna niemand hem) na het wk multimiljonair geworden maar amper nog een bal geraakt.
    Vind ik leuk
    Foebele +47806
    maandag 18 juni 2018 om 16:29
    Volgens mij was dat het EK in Zwitserland en Oostenrijk toch?

    Ik denk dat we nog wel meer voorbeelden kunnen noemen als we even gaan graven.
    Vind ik leuk
    Rodajc +11034
    maandag 18 juni 2018 om 15:18
    Veel meer natuurlijk, gaat nu boven de 50 miljoen uitkomen als ie zo doorgaat.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 15:19
    Lozano is 200 miljoen waard;p
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +261
    maandag 18 juni 2018 om 15:29
    223* en we hebben een deal
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 15:32
    Lozano ruilen voor Hassane Bandé? :p
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +261
    maandag 18 juni 2018 om 15:33
    210 en bande is ook goed
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 15:34
    Hassane Bandé is geen 13 miljoen waard maat. Haha
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +261
    maandag 18 juni 2018 om 15:38
    Is liefdadigheid;) doe t ook nie voor bande maar die 210 he
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12862
    maandag 18 juni 2018 om 15:19
    Als je in de huidige tijd Lozano niet voor 30+ miljoen weet te verkopen deze zomer dan doe je iets verkeerd.
    Tenzij PSV hem liever wil houden natuurlijk. Dan gewoon niet verkopen.
    Vind ik leuk
    Natanael +232
    maandag 18 juni 2018 om 15:25
    40 tot 50/55 miljoen moet wel gaan lukken. De 100 miljoen waar een paar gasten het over hebben dat gaat echt niet gebeuren. Blijkbaar slaan er bij die paar gasten die denken dat Lozano 100 miljoen de hersens op hol, door kortsluiting in die bovenkamer van ze. De meeste komen vast uit Kaatsheuvel wanneer ze geloven dat Lozano 100 miljoen gaat opleveren.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12862
    maandag 18 juni 2018 om 15:30
    Tussen de 40 en 50 (of hoger) dat is dan weer teveel van het goede. Sanchez ging vorig jaar bij Ajax voor 40 miljoen. En dat voor een verdediger. Terwijl een aanvaller normaal gesproken altijd duurder zijn.
    Maar Sanchez had een betere geschiedenis. Met een zeer gecharmeerd Barcelona. Ik heb geen club gehoord over Lozano voor hij bij PSV kwam. En nu wordt die nog steeds aan niemand gelinkt. Ja een beetje voorzichtig aan Everton.
    Maar als het een trend gaat worden dat spelers na één jaar al doorverkocht worden moet dat wel voor fikse bedragen gebeuren. Kan best dat de marktwaarde 20 miljoen is, daar moet je dan geen genoegen mee nemen. Volgend jaar is die dan ook nog 20 miljoen waard. Alleen voor de echte hoofdprijs verkopen en dat vind ik elk bedrag boven de 30 miljoen.
    Vind ik leuk
    Vp128 +582
    maandag 18 juni 2018 om 16:16
    Huh, 40mil voor Sanches en terwijl normaal aanvallers meer opleveren, is alles boven de 30 de hoofdprijs?

    Die snap ik ff niet... verder waren er toch al best wat geruchten voor het wk? Liverpool dacht ik? Wat daar van waar is moet je altijd maar afwachten, maargoed :-)
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12862
    maandag 18 juni 2018 om 16:37
    Soms als ik typ tijdens een wedstrijd is dat onsamenhangend.

    Sanchez stond nadrukkelijk in de belangstelling van Barcelona vóór hij naar Ajax kwam. En ook na dat ene goede seizoen weer gelinkt aan Barcelona. Dus de Spurs moesten wel voldoen aan de hoofdprijs, die Ajax dus op 40 miljoen had gezet.

    En de trend is nou eenmaal dat er voor aanvallers meer betaald wordt dan voor verdedigers. Dus in die theorie zou Lozano 50 miljoen kosten, als hij dezelfde belangstelling had gehad voor hij naar PSV vertrok.

    Maar dat is dus niet het geval. Liverpool heb ik gemist, maar bedoel je niet gewoon Everton uit Liverpool? Als er meerdere geinteresseerden zijn dan kan de prijs omhoog.
    Alleen heeft Lozano dan weer het nadeel dat er weinig aanvallers die het goed doen in de Mickey Mouse competitie slagen in het buitenland. Daar heeft een verdediger dan weer geluk bij, die hoeft alleen maar tegen te houden, toch een stuk makkelijker.

    Dus alles in ogenscchouw nemende vind ik 30 miljoen gewoon een reeel bedrag voor Lozano op dit moment. Wat hoger kan worden na het WK.
    Vind ik leuk
    Vp128 +582
    maandag 18 juni 2018 om 16:49
    Helderder verhaal, Thanks voor de uitleg :-).

    Kan me er ook in vinden, hoop alleen toch dat ie meer opleverd áls ie gaat. Het liefst zie ik hem gewoon nog een jaar of 2 in Eindhoven!
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +10116
    maandag 18 juni 2018 om 15:20
    Als hij er nog twee inlegt wordt ie voor 30-60 miljoen verkocht. Lekker ruime schatting :)
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4766
    maandag 18 juni 2018 om 15:21
    Kluivert is al 18,5 miljoen.

    Lozano zou toch voor het WK ook dat bedrag waard zijn geweest, ook al is het geen speler van Ajax.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7459
    maandag 18 juni 2018 om 15:39
    Het woord Ajax scheelt een miljoen of 10
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1197
    maandag 18 juni 2018 om 16:18
    En dat slaat werkelijk nergens op. Want ook Ajax spelers spelen tegen Excelsior en NAC.

    Ik zou eerder beweren. Spelers uit een kampioensteam zijn meer waard.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1142
    maandag 18 juni 2018 om 15:22
    Voor 20 miljoen krijgen ze niet meer dan zijn voetbalschoenen.
    Vind ik leuk
    SimonSays +4630
    maandag 18 juni 2018 om 15:24
    Zouden deze mensen de laatste jaren onder een steen hebben geleefd? Zou wel verklaren dat ze schijnbaar onbekend zijn met de huidige markt.

    "Zijn waarde zal niet gezakt zijn."
    No shit Sherlock.

    Vind ik leuk
    Only1nr7 +926
    maandag 18 juni 2018 om 15:24
    Ploegsma en Lerby kijken door een oranje bril. 20 miljoen is hier heel veel. Maar kijk wat die Engelse clubs uitgeven. Die tellen zo 20 miljoen neer voor een simpele back. Hopelijk scoort hij er nog een paar en je krijgt een strijd om zo'n speler. Ze hopen dan de nieuwe Aguero te kopen. Die managers geven het geld van rijke eigenaren uit dat is goed voor de prijs. Op hun eigen centen zijn ze een stuk zuiniger!
    Vind ik leuk
    Itsese +3174
    maandag 18 juni 2018 om 15:28
    Lozano weet ook wel dat 1 wedstrijd niks zegt. Wacht maar VP. Als hij straks Mexico naar de halve finale schiet. Dan is de titel namelijk anders. En dat gaat absoluut gebeuren. Hahah al die topics over Ziyech.. hou toch op man.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 15:30]
    Vind ik leuk
    Dorzon +4003
    maandag 18 juni 2018 om 15:28
    dus als bijvoorbeeld zyich een goed wk speelt gaat zijn marktwaarde met 10 miljoen omhoog, als je een winnend doelpunt tegen duitsland maakt niet. Is het niet gewoon wat de gek er tegenwoordig voor geeft. En in UK heb je tegenwoordig heel veel gekken met die waanzinnige tv deal
    Vind ik leuk
    Bizzy +16767
    maandag 18 juni 2018 om 15:32
    Voor 10 mil krijgen ze zijn gedragen boxershort. Lerby en Ploegsma zijn old skool zaakwaarnemers. Die gasten moeten maar eens ten rade gaan bij hun collega Mino Raiola. Want zo werkt het wel.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +1492
    maandag 18 juni 2018 om 15:34
    Zonder een goed WK had Feijenoord nooit Martins Indi en De Vrij zo goed verkocht.
    Vind ik leuk
    Wilex +290
    maandag 18 juni 2018 om 16:10
    En dan vergeet je nog de Rotterdamse Messi, Clasie genaamd.
    Voetbalt die eigenlijk nog? Of waar is die gozer gebleven?
    Vind ik leuk
    Troy Mol +11
    maandag 18 juni 2018 om 15:35
    20 miljoen waard? Dan te bedenken dat verdedigers minder waard zijn dan aanvallers. Aangezien de ligt en Lozano ongeveer gelijk presteren, maar de ligt n verdediger is. Is de ligt dan 15 miljoen!?
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 15:38
    15 a 20 miljoen???
    Als ze dat al voor kluivert kunnen vangen en de jong al 40 - 50 moet opbrengen kom op man !!
    Dan kan PSV toch ook richting de 40 vragen?
    Lozano heeft 10 keer meer gebracht voor PSV dan kluivert voor Ajax
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 15:40
    niemand is zo'n bedrag waard, maar als je de huidige krankzinnigheid volgt, waarom zou Lozano dan maar 20 miljoen opleveren.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 15:41
    Las gister dat men hiero dacht dat ie wel 100 miljoen waard zou zijn haha,
    Ach ja 20 a 25 miljoen is ook een mooi bedrag.
    Vind ik leuk
    La Luz +288
    maandag 18 juni 2018 om 15:41
    Die leven nog in het gulden tijdperk....
    Vind ik leuk
    Gammerth +270
    maandag 18 juni 2018 om 15:43
    Stel hij zou er in de poulfase 3 scoren, speelt geweldig in de 16e finale mits ze 1e worden, spelen ze tegen servie, die kunnen ze winnen, daarna speel je tegen spanje, portugal of uruguay.. tel maar op
    Vind ik leuk
    Purist01 +429
    maandag 18 juni 2018 om 15:49
    Als Kluivert 18 mio waard is, is Lozano minimaal het dubbele waard. Scoren op een WK tegen een titelfavoriet of tegen degradatiekandidaten in de eredivisie, zeg het maar.
    Vind ik leuk
    Zaza +1
    maandag 18 juni 2018 om 15:52
    Als hij in Adam zou hebben gespeeld, hadden we een andere type bericnt gelezen..
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2695
    maandag 18 juni 2018 om 15:56
    Ook de eerste keer dat hij van waarde is in een belangrijke wedstrijd. In Eindhoven doen ze alsof hij Neymar is.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16767
    maandag 18 juni 2018 om 16:10
    Dat maak jij ervan
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 15:59
    100miljoen waard
    Vind ik leuk
    Pimman +1418
    maandag 18 juni 2018 om 15:59
    Tja dat schreef ik hier al eens eerder maar sommige denken schijnbaar dat hij opeens het driedubbele waard is. En ja als hij de komende wedstrijden goed speelt zal zijn waarde eerder stijgen. Maar ook hier geld wat een gek ervoor geeft. Zo zie je maar dat een Frenkie de Jong met veel minder speelminuten, geen WK, geen kampioenschap wél in de picture staat bij oa Barcelona en misschien wel, op dit moment, het dubbele waard is.
    Vind ik leuk
    Vp128 +582
    maandag 18 juni 2018 om 16:20
    Precies daarom, je laatste alinea, geeft aan waarom de inhoud van dit artikel bullshit is :-)
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23663
    maandag 18 juni 2018 om 16:01
    Zo werkt het wil smartasses.

    De markt is verandert.
    Vind ik leuk
    yuuup +8573
    maandag 18 juni 2018 om 16:08
    Kijk dit zijn realistische bedragen. En belangrijker nog dit zijn mensen die er echt verstand van hebben.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 16:13
    Onzinpraat zeker gezien het geld in Engeland !!!
    Vind ik leuk
    yuuup +8573
    maandag 18 juni 2018 om 17:19
    Belachelijk arrogant om de mening van de echte kenners als onzin af te doen. Echt walgelijk arrogant.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 18:46
    Gaat er niet om of de kenners gelijk hebben.
    Gaat er om dat bijv een kluivert die gewoon nog niks speciaals heeft laten zien bijna 20 miljoen oplevert!
    Terwijl een lozano veel meer heeft laten zien bij PSV en ook bij Mexico.
    Alleen daardoor zou hij minimaal het dubbele bedrag van kluivert moeten opleveren
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 18:48]
    Vind ik leuk
    michelhx +2955
    maandag 18 juni 2018 om 16:11
    25 miljoen, ja daag! Wellicht als hij nog een contract voor 1 jaar zou hebben. Ze vergeten er voor het gemak bij dat ze ook 5 contractjaren á 10 miljoen euro af dienen te tikken. Minstens 60 miljoen, anders blijft Lozano gewoon hier.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:00
    Kluivert kost 15miljoen en dan met bonussen oplopend tot 17.5miljoen is l
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 16:11
    Welke drugs gebruiken die gasten onzin artikel
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 16:15
    Blijkbaar vergeet men dat Lozano nog een doorlopende arbeidsovereenkomst heeft met PSV tot en midden 2023. Dat kost sowieso al heel wat miljoenen extra om dat af te kopen. Daarbij zijn de statistieken van Lozano in de ED prima geweest. In het nationale elftal van Mexico laat Lozano wel vaker zien dat hij een goede voetballer. En gisteren heeft Lozano zich in the picture gespeeld op het allerhoogte podium / niveau. Dus al met al zijn die genoemde bedragen in het artikel aan de te lage kant want PSV hoeft Lozano helemaal niet te verkopen gezien de doorlooptijd van het contract van Lozano. PSV kan rustig wachten tot er een bod komt waar PSV mee tevreden is. En er hoeft inderdaad maar 1 "gek" te komen die wel de hoofdprijs voor Lozano wil en kan betalen. Met de budgetten die bijvoorbeeld PL-clubs jaarlijks ter beschikking hebben, zijn er meer dan voldoende potentiële "gekken" die de hoofdprijs voor Lozano zullen gaan betalen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 16:18]
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5383
    maandag 18 juni 2018 om 18:28
    En toch hoop ik dat zo'n bod er voorlopig niet komt. Lozano moet PSV nog een (paar) keer kampioen maken 😉.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 16:20
    100+ miljoen of anders lekker weg blijven. Lekker cl voetballen met psv.
    Vind ik leuk
    haarlemx +409
    maandag 18 juni 2018 om 16:23
    Dat zijn twee oudjes, die het nieuwe marktsysteem niet begrijpen. El Chuky is nu wel 10 miljoen meer waard dan afgelopen Zaterdag. Zoals Jorgensen nu nog maar 12 miljoen waard is en Tapia van 1 miljoen naar 2 miljoen ging.
    Vind ik leuk
    JOJO +1469
    maandag 18 juni 2018 om 16:26
    Kluivertje is voor 20 miljn naar Italië gegaan met een 1 jarig contract.
    Dan kun je voor een Mexicaans international, die op het WK tegen Duitsland MotM wordt en een 5 jarig contract heeft minimaal het dubbele vragen.
    Kom op, PSV moet eens ophouden de Ikea koopjeshoek van Europa te zijn!
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3278
    maandag 18 juni 2018 om 16:54
    als Kluivertje voor 17,5 gaat excl bonus en Memphis voor 34 dan kan je Lozano nog voor veel meer verkopen. Lozano staat al jaren te boek als toptalent. Is commercieel ook super interessant. Is de ster in Mexico, en daardoor ook een bekende in Latijns Amerika. Dat is even een andere orde van grote dan Kluivertje of Memphis.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 16:54
    Als kluivertje al 18 waard is! Tja zeg het maar
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 16:57
    Wat een onzin15 miljoen. Vraag 70 miljoen dan krijg je mischien een astronomisch bedrag van rond de 45 miljoen (laat ik maar als voorbeeld nemen). Zo niet gewoon nog minimaal 1 jaar bij PSV laten spelen. En dan hopen dat de Champions Leauge gehaald word. Dan is dat financieel zeer aantrekkelijk. En Lozano zal daardoor alleen maar in waarde stijgen.
    Vind ik leuk
    Axim +566
    maandag 18 juni 2018 om 17:24
    hoe kan het dan dat de neuzen die niks presteren en niks gepresteerd hebben voor het dubbele weggaan?? Sorry maar wordt een beetje schijtziek van dat gewauwel !
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 19:35
    Omdat het 'neuzen' zijn wellicht?
    Vind ik leuk
    Axim +566
    maandag 18 juni 2018 om 21:36
    ja waarschijnlijk....knap hoe ze het doen daar niet van , maar dat zou in Eindhoven ook zo eens moeten kunnen. Kan de competitie hier ook wat beter gaan worden omdat er kwaliteit aangekocht kan worden...
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 17:37
    Ben in elk geval blij dat die 2 knakkers hem niet vertegenwoordigen.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 17:59
    In de voetballerij bepaalt wereldpodium en bekendheid veel. Bij constant goed optreden Lozano kan de waarde, gek genoeg, zo maar 20 miljoen meer worden. Makelaars willen de prijs drukken om deal snel te realiseren.
    Vind ik leuk
    Guust +5016
    maandag 18 juni 2018 om 18:23
    Lozano valt vaak daarna weer door de mand met een slechte wedstrijd, dus hij zou dit het hele toernooi moeten laten zien.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1006
    maandag 18 juni 2018 om 21:59
    Waarom altijd zo minderwaardig over eredivisie spelers?

    Lozano speelt bij de landskampioen in de Eredivisie, wat echt wel een goede competitie is. Hij is basis speler bij Mexico wat echt wel een geduchte tegenstander is voor de 'grote' voetbal landen. Hij scoort tegen Duitsland met Neuer in de goal. Natuurlijk is hij meer dan 20 miljoen waard als Ajax ene Magallen al 9 miljoen waard vind!
    Vind ik leuk
    hassel +580
    dinsdag 19 juni 2018 om 00:10
    Dat geldt alleen voor overschatte neuzen.
    Vind ik leuk
    Ray01 +60
    dinsdag 19 juni 2018 om 00:21
    100 miljoen vragen ! Deze broekies weten niets van ;)
    Vind ik leuk
    Markus80 +2101
    dinsdag 19 juni 2018 om 07:49
    20 miljoen lijkt mij een normale prijs voor een spits van een van de topclubs in Nederland die er uiteindelijk maar liefst 17 maakt. Dat had wel iets beter gekund als je zo vaak in scoringspositie komt. Er zijn hier heel veel beperkte spelers topscorer geweest met bijna het dubbele aantal goals.

    Ik noem bijvoorbeeld een Finnbogason, Graziano Pellè, Bony,de Jong. Die zaten allemaal rond de 30 goals en dat waren echt geen wereldspelers.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Lozano niet ineens 10 miljoen meer waard: "Ben je gek. Zo werkt het toch niet?"