DJ Jean komt met excuses aan Derksen: Voor ons stelt het helemaal niets voor

    DJ Jean komt met excuses aan Derksen: "Voor ons stelt het helemaal niets voor"

    DJ Jean heeft in een openbare video zijn excuses aangeboden aan Johan Derksen. Derksen zei dat hij niet begreep dat de RTL-redactie de DJ uitnodigde bij het programma VI Oranje blijft Thuis, waarop hij besloot terug te slaan. Jan Engelaar, zoals de DJ heet, nam drie videos op, waarvan de laatste op maandag verschenen is.

    DJ Jean ligt inmiddels behoorlijk onder vuur en mede daarom heeft hij besloten om zijn excuses aan te bieden aan Derksen. "Dat hele gebeuren met Johan Derksen is toch een beetje uit de hand gelopen", zegt hij in een video op zijn Facebook-pagina.

    "Ik heb zaterdag op een feest iets van 'Kill Johan Derksen' geroepen. Uiteraard is dat totaal niet serieus bedoeld, dat zal iedereen hopelijk toch wel begrijpen. Ik heb het in een emotionele bui geroepen, omdat ik vert*ft was hoe hij mij wegzette. Onterecht, hij kent mij niet. Ik voelde me aangevallen."

    "In een soort emotionele bui heb ik dat op een feest door de microfoon geroepen. Het publiek was super enthousiast. Ik heb me een beetje te ver laten gaan. Dat had ik niet mogen zeggen. Het is iets wat ik in de auto met mijn jongens zeg. Dat is ons dingetje. Voor ons stelt het helemaal niets voor, maar ik begrijp dat mensen het verkeerd opvatten. Ik had het niet moeten doen, daar bied ik mijn excuses voor aan."

    "Derksen en ik zullen nooit goede vrienden worden, maar je kunt ook te ver gaan. Dat is in dit geval ook gebeurd. Dit mag en kan ik niet doen. Het was uiteraard niet zo bedoeld. Natuurlijk wil ik de man niet vermoorden. Iedereen zijn ding. Ik was niet blij met hem en voelde me geroepen om een reactie te geven. Die was wat heftig, maar wat ik dáár gedaan heb was onmogelijk. Dat kun je niet zeggen. Daar bied ik alsnog mijn oprechte excuses voor aan."

    Bekijk ookDJ Jean vs Johan Derksen part 3: "Fuck Johan Derksen. I kill you"

    Plaats een reactie

    Knoerisgeitje +21858
    maandag 18 juni 2018 om 21:10
    Geef deze klapmongool nou geen aandacht meer alsjeblieft.
    Vind ik leuk
    Lucatonio +1507
    maandag 18 juni 2018 om 22:19
    De 1ste videoreactie van deze snuifduif was bizar. De 2de nog veel gekker. En de 3de bewijst deze man nog maar eens dat je hem moet opsluiten en nooit meer los mag laten.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12698
    maandag 18 juni 2018 om 21:10
    Rare vent..
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 21:10
    Wat een losgeslagen idioot is dit...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    maandag 18 juni 2018 om 21:11
    De meeste artiesten hebben een manager die ze helpt om dit soort situaties te voorkomen.
    DJ Jeanette heeft geen manager, DJ Jeankerd heeft een dealer.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 21:12]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    maandag 18 juni 2018 om 21:12
    En een zonnebril die hij lekker binnen aanhoudt
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 21:12
    Ik mis het Kluivert nieuws bijna...

    Wat een idioot.
    Vind ik leuk
    ArjenR +67
    maandag 18 juni 2018 om 21:15
    Hoezo is Kluivert verkocht? Helemaal gemist terwijl ik toch wel minimaal om t uur up to date ben😉
    Vind ik leuk
    Het Brein +4120
    maandag 18 juni 2018 om 21:23
    Ik wil nog een deel Magallan!
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5546
    maandag 18 juni 2018 om 21:13
    Wat een enorme loser, en die gast is de 50 gepasseerd. Hij is rijp voor een inrichting
    Vind ik leuk
    Pimman +5009
    maandag 18 juni 2018 om 21:27
    Dit is gefilmd vanuit de inrichting ;)
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 21:49
    Lampen waren wss te fel in de inrichting daarom heeft hij een zonnebril op en een petje.... ;)
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 21:14
    En nu zonder bril!!
    Vind ik leuk
    pos +8758
    maandag 18 juni 2018 om 21:15
    Er onder zetten drank maakt meer kapot dan je lief is en hij kan zo op school tv.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11856
    maandag 18 juni 2018 om 21:15
    Ik heb 1 advies voor DJ jean: gewoon niets meer zeggen hier over, laat het rusten. Je komt namelijk per video dommer en dommer over.
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    maandag 18 juni 2018 om 21:18
    Paul Elstak? ;-)
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11856
    maandag 18 juni 2018 om 21:23
    Is die ook geboren in 1982?
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    maandag 18 juni 2018 om 21:27
    Nee, denk ergens halverwege 70, maar moest gelijk aan hem denken, haha.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    maandag 18 juni 2018 om 21:40
    Elstak zat gisteren nog in Dumperteten. Elstak is wel het goede voorbeeld, en een jeugdheld!
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    maandag 18 juni 2018 om 21:17
    Rot nou op met deze aandachtshoer!
    Vind ik leuk
    Tweey +2144
    maandag 18 juni 2018 om 21:18
    Dan ben je een nog grotere mongool.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4667
    maandag 18 juni 2018 om 21:18
    Die man gedraagt zich toch een beetje als een 18 jarige
    Vind ik leuk
    kcim +2879
    maandag 18 juni 2018 om 21:35
    Een belediging aan 18 jarigen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    maandag 18 juni 2018 om 21:19
    DJ Fatwah
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31731
    maandag 18 juni 2018 om 21:22
    Zielig ventje...
    Vind ik leuk
    Pimman +5009
    maandag 18 juni 2018 om 21:23
    Eind goed al goed!..maar komt hier óók nog een boek over?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    maandag 18 juni 2018 om 21:26
    Ik ben druk aan het schrijven. Wordt een kwalitatief hoogstaand literair meesterwerk en verschijnt ook als scheurkalender.
    Vind ik leuk
    Pimman +5009
    maandag 18 juni 2018 om 21:29
    En uiteraard een film!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    maandag 18 juni 2018 om 21:30
    Ben nog in onderhandeling.... maar de directeur schijnt vast te zitten....
    Vind ik leuk
    Mo +11672
    maandag 18 juni 2018 om 21:27
    Doe die pet en die bril af man, je bent 50 ofzo.
    Vind ik leuk
    deltiaan +1239
    maandag 18 juni 2018 om 21:29
    nooit excuus maken aan die klootzak
    Vind ik leuk
    LIO7 +1099
    maandag 18 juni 2018 om 21:29
    Wat een ontzettende mongool. Sommige mensen leven ook zooo lang...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    maandag 18 juni 2018 om 21:41
    Hij gaat zichzelf laten invriezen. Hij is ervan overtuigd dat de toekomst op hem zit te wachten. Hoe eerder hij in de vriezer gaat hoe beter...
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 21:29
    Iets met de lamme en de blinde...
    Vind ik leuk
    motsretep +246
    maandag 18 juni 2018 om 21:32
    Johan Derksen heeft nog nooit zo makkelijk zijn gelijk gehaald... Zonder er zelf iets voor te hoeven doen.
    Vind ik leuk
    FACT +2353
    maandag 18 juni 2018 om 22:14
    BAM! Like!
    Vind ik leuk
    Weetjewel +425
    maandag 18 juni 2018 om 21:36
    DJ SJAP
    Vind ik leuk
    El buitre +34
    maandag 18 juni 2018 om 21:44
    Als de drank en drugs is uitgewerkt na het weekend, komt de realiteit keihard aan.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 21:45
    Johan klaot er ook altijd alles uit. Waarom zou Jean dat dan niet mogen?
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 21:46]
    Vind ik leuk
    FACT +2353
    maandag 18 juni 2018 om 22:13
    Omdat Johan Johan is en Jean Jean....
    Vind ik leuk
    hassel +814
    maandag 18 juni 2018 om 21:49
    Onvolwassen eikel. Met zijn tyfusherrie.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +640
    maandag 18 juni 2018 om 21:56
    Huilie huilie
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1358
    maandag 18 juni 2018 om 21:59
    Als Johan lullig wil doen zegt hij nu zich bedreigd te voelen en doet aangifte. Ik durf dan met dit beeldmateriaal wel te stellen dat Jantje dan aan het schoffelen komt! Misschien kinderachtig maar wel vermakelijk..
    Vind ik leuk
    HupHolland +2570
    maandag 18 juni 2018 om 22:01
    Kunnen we het weer over voetbal hebben, in plaats van oude vrouwen aan de koffietafel?
    Vind ik leuk
    soksa +1544
    maandag 18 juni 2018 om 22:07
    Oke fijn. En nu je mond houden. We willen je niet meer horen.
    Vind ik leuk
    ronnieron +2195
    maandag 18 juni 2018 om 22:08
    Je bent een eikel dj jan!!!!!!
    Een 12 jarige puber in een bejaarde lichaam ben je
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 22:09]
    Vind ik leuk
    FACT +2353
    maandag 18 juni 2018 om 22:11
    Petje (achterstevoren), zonnebrilletje op....De hele dag naar de klote, Jan?!

    Get ready voor de lunch, mocht je niet op tijd wakker zijn voor 't ontbijt....
    Vind ik leuk
    Guust +5702
    maandag 18 juni 2018 om 22:14
    Hij had een beetje teveel tot zich genomen van alles.
    Vind ik leuk
    FACT +2353
    maandag 18 juni 2018 om 22:17
    Jantje, alles gelezen hierboven?

    Doe anders eerst effe je zonnebril af, tis nogal donker in huis op deze manier.........
    Vind ik leuk
    5by5 +1280
    maandag 18 juni 2018 om 22:17
    Wat een sukkel met zijn 2 duizend geneukte vrouwen, jongen als ze na een drankje of en concert met je naar bed gaan noemde wij ze gewoon hoertjes, als ze het niet met jou doen dan wel met een ander. Echt iets om trots op te zijn.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1894
    maandag 18 juni 2018 om 22:19
    Had gehoopt dat dit de laatste filmpje was, maar hoor Herman Brusselmans er net een schepje bovenop doen bij VIOBT, lol. Vrees dus dat deze pipo de komende week nog meer aandacht krijgt...
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:20
    Dj JeAnkerd
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3126
    maandag 18 juni 2018 om 22:23
    Samen in een heel klein kamertje zetten met het licht uit en pas de volgende dag open maken. Weet je meteen hoe groot de ballen van Johan zijn en of Jean ook maar iets meent van zn excusses
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5519
    maandag 18 juni 2018 om 22:26
    Kwamkwammertijd.
    Vind ik leuk
    Blac-ca +423
    maandag 18 juni 2018 om 22:33
    Dus die Derksen mag van alles roepen en zeggen nou f##k die Bramsnor maar ,typisch dit wereldje van die mag en die mag niet .
    Nou DJ jij doet je excuses masr die malloot van n Dorpsgek zou en zal het nooit doen .
    Vind ik leuk
    Romario9 +11791
    maandag 18 juni 2018 om 22:33
    “Het is iets wat ik in de auto met mijn jongens zeg.”

    Wie zouden zijn jongens zijn? Ik vraag me af watvoor types er rond deze dwaas hangen.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 23:24
    Wat heeft dit met voetbal te maken????
    Vind ik leuk
    dezink +1163
    dinsdag 19 juni 2018 om 07:12
    Ik heb het in een emotionele bui geroepen ..Lees : Strak van de dope.
    Vind ik leuk
    Kevinm +1830
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:31
    Ik heb nooit eerder de moeite genomen om iets te lezen (of luisteren) dat met DJ Jean te maken heeft, maar nu ik dit zo lees moet ik zeggen dat het me een intelligente man lijkt.
    Vind ik leuk
    Jo Lid +0
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:35
    Wat moet deze flapdrol nou..... heeft na The Launch de boot helemaal gemist en probeert nu als overjarige tiener met z'n zonnebrilletje en petje weer een beetje in de publiciteit te komen.
    Wat een jankerd zeg!!

    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws