'Het is goed dat je vandaag het contract ondertekent bij Feyenoord'

    'Het is goed dat je vandaag het contract ondertekent bij Feyenoord'

    Denny Landzaat ondertekende maandag zijn contract bij Feyenoord. Hij komt over van AZ en gaat in Rotterdam-Zuid aan de slag als assistent-trainer Giovanni van Bronckhorst.

    "Dit is een heel mooie dag. Het is goed dat je vandaag (maandag, red.) het contract ondertekent. Over een week gaan we echt beginnen. Ik sta te trappelen", zegt Landzaat tegen Feyenoord TV.

    Technisch directeur Martin van Geel deed de onderhandelingen met AZ en is blij dat het gelukt is Landzaat naar Feyenoord te halen. "Na zijn actieve carrière heeft hij jaren ervaring opgedaan bij AZ. Nu komt hij naar Feyenoord om de volgende stap in zijn carrière te zetten. Hij wordt onderdeel van de technische staf en gaat Van Bronckhorst ondersteunen waar nodig en mogelijk. Hij zal ook dicht bij de spelers staan om ze individueel te begeleiden."

    Landzaat was blij met het belletje van Van Geel. "Ik was blij verrast. Het was iets waar ik voor wilde gaan en honderd procent achter stond. Als je kijkt naar de club Feyenoord, ik heb hier als speler gespeeld. Nu ben ik er trainer en kan ik iets toevoegen aan de successen van de afgelopen jaren. Daar heb ik heel veel zin in."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    dinsdag 19 juni 2018 om 11:11
    Hey Feyenoord doet ook nog eens wat.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14703
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:48
    Teveel doen is ook niet goed, continuïteit is erg belangrijk.
    Vind ik leuk
    2cents +56638
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:12
    Slimme speler en verwacht ook dat hij dat doortrekt als trainer. Goede keuze van Feyenoord. Had hem ook wel bij Ajax willen zien.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9463
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:26
    Het was zeker een goede keuze van Feyenoord dankje :0)
    Vind ik leuk
    henkmeijer +3162
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:14
    Lijkt me wel iemand die zegt wat hij denkt, wat ook goed is binnen een technische staf.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1998
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:16
    Welke assistent is er weg dan? Op de superuberopperassistent Kuyt na dan.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5379
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:22
    Jantje joh, skele
    Vind ik leuk
    ArjenR +67
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:24
    Typisch gevalletje van 1 stapje terugzetten om er vervolgens 2 vooruit te kunnen zetten
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31827
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:29
    Ik zie liever een paar goede spelers komen. ;).
    Ach bilal is weg, dat is een goed begin.
    Vind ik leuk
    Martinnat +952
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:53
    Overal transfergeweld , Humphrey , Lozano, ligt, jong , magallan weet ik wat allemaal, gekste bedragen hoor je , maar wij die willen meedoen om het kampioenschap wij halen een assistent trainer ,zuid wakker worden
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:25
    Dat je niets hoort of leest wil niet zeggen dat Martin op een strandje aan een Margarita ligt te sippen….
    Vind ik leuk
    Pazto +251
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:34
    Opgeruimd staat netjes, die gaan we niet missen in Alkmaar.
    Vind ik leuk
    Dharmpie +601
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:50
    Leuk zo'n gast erbij maar ik verwacht dat Gio niet echt op input van anderen zit te wachten. Gio blijft wat mij betreft een aardige vent, hij heeft geluk dat de competitie niet zo sterk is momenteel en dat iedereen op de meest onmogelijk momenten onderuit gaat. Leuk voor de neutrale toeschouwer misschien maar tactisch blijft het wat mij betreft onbehouwen wat deze trainer brengt. Zijn tactische keuzes of voorkeuren daar snappen sommigen van ons ( een aantal polls) niets van. Als meer dan 80% dingen soms anders ziet dan moet je toch een genie zijn om dan het tegendeel te gaan lopen beweren? We gaan het zien wat het nieuwe seizoen gaat brengen..
    Ik ben zeer benieuwd!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws