Heerenveen presenteert tweede zomeraanwinst: Ervaring op het hoogste niveau

    Heerenveen presenteert tweede zomeraanwinst: "Ervaring op het hoogste niveau"

    dinsdag 19 juni 2018 om 11:17

    Het is definitief: Sherel Floranus is speler van sc Heerenveen. De rechtsback komt over van Sparta en is na Sam Lammers (PSV, huur) de tweede zomerversterking van de club uit Friesland.

    Beide clubs hebben de move bevestigd. De transfer zat eraan te komen, maar was afhankelijk van de overgang van Denzel Dumfries naar PSV. Die lijkt dinsdagmiddag officieel te worden gemaakt, waardoor Floranus Rotterdam in kan ruilen voor Heerenveen. Floranus tekent in Heerenveen een contract voor drie seizoenen.

    "Sherel is een sterke vleugelverdediger, die ondanks zijn jonge leeftijd al veel ervaring heeft op het hoogste niveau", vertelt technisch manager Gerry Hamstra op de clubsite van Heerenveen. "Het is een speler die op meerdere posities uit de voeten kan en een welkome versterking voor onze selectie." Over een transferbedrag meldt Heerenveen niets, maar volgens diverse media ontvangt Sparta een half miljoen euro.

    Plaats een reactie

    dinsdag 19 juni 2018 om 11:20
    Slim, het gezonken schip verlaten
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20744
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:27
    Hoop niet dat zijn shirtje te klein wordt gewassen....voetbal je zomaar met Anus op je rug
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:32
    Heerenveen speelt zonder spelersnamen op de rug.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5351
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:07
    Nog wel. Komt door de sponsoring.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1467
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:20
    Fijn bedrag voor een matige speler met nog maar 1 jaar contract. Denk dat Heerenveen voor hem wel het plafond is. Mooi bedrag voor ons wat samen met de verkoop van Dumfries toch bijna 1 miljoen oplevert. Nu verder bouwen aan een nieuw Sparta. Wel grappig ook dat Heerenveen meldt dat het een speler met veel ervaring is op hoogste niveau. Heeft lang niet alles gespeeld en was ook geen uitblinker op Eredivisie niveau.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 11:22]
    Vind ik leuk
    Zultkop +4227
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:25
    Sherel? Wat een domme naam.
    Vind ik leuk
    snorrepof +1020
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:26
    inderdaad, 'Zultkop'
    Vind ik leuk
    PRICE +32774
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:29
    Ha ha
    Vind ik leuk
    Zultkop +4227
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:37
    Zo noemen ze me gelukkig niet in het dagelijks leven, 'snorrepof"
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:26
    Dat er achteraf deels negatief over hem gesproken wordt heeft volgens mij meer te maken met de houding die hij zijn laatste periode bij Sparta aannam. Vrij ongeïnteresseerd en ongemotiveerd.
    Vind ik leuk
    jvh93 +164
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:28
    Ik denk het ook. Hij liep erbij alsof hij 2 zandzakken aan zijn benen had hangen en had niet de winnaarsmentaliteit die je nodig hebt als je voor lijfsbehoud vecht. Hoop voor hem dat hij zich kan herpakken bij Heereveen
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29679
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:28
    Prima aankoop en de perfecte opvolger van dumfries.
    Vind ik leuk
    Hupfean +3944
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:47
    Welkom Sherel.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5351
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:14
    En zo begint zich toch stap voor stap een leuk elftal te ontwikkelen.

    Hahn op de goal. Achterin speel je dan met Floranus, Hoegh, Bulthuis en Pierie. Ervaring + talent. Voor de verdediging de man die alles aanstuurt Schaars aangevuld met Thorsby/Yuki/Amersfoort of Vlap. Persoonlijk zie ik graag dat Amersfoort vertrekt en hier een technische middenvelder voor in de plaats komt.

    Voorin Zeneli, Lammers, Rojas met daarachter Mihaljovic en Veerman. Een backup buitenspeler zou mooi zijn. Lijkt vooralsnog prima.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:16
    Prima aankoop Heerenveen, gefeliciteerd!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:17
    Dumfries 2.0
    Vind ik leuk
    Foebele +54060
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:55
    Ik dacht dat hij linksback was? Speelde hij niet links en Dumfries rechts bij Sparta?
    Vind ik leuk
    Ricklek +1844
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:29
    Hij hoort rechts maar ivm dumfries beter is speelde hij op links waar hij niet altijd uit de verf kwam
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:04
    Hopelijk een welkome versterking voor SCH op de plaats van Denzil Dumfries! Kan Sherel zich goed ontwikkelen bij Heerenveen de komende drie seizoenen. Succes Sherel met je nieuwe werkgever sc Heerenveen!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Heerenveen presenteert tweede zomeraanwinst: "Ervaring op het hoogste niveau"