LIVE-discussie: Grote namen op de bank bij clash tussen Colombia en Japan

    LIVE-discussie: Grote namen op de bank bij clash tussen Colombia en Japan

    dinsdag 19 juni 2018 om 13:10

    Op het WK in Rusland staan woensdag drie groepsduels op het programma en de eerste clash van de dag gaat tussen Colombia en Japan. Bij de Zuid-Amerikanen staan twee bekende namen uit de Eredivisie in de basis. 

    PSV'er Santiago Arias heeft zoals verwacht een basisplaats bij outsider Colombia. Hij wordt in de defensie geassisteerd door voormalig Ajacied Davinson Sánchez. Tegenwoordig is Sánchez in dienst van Tottenham Hotspur. James Rodriguez speelt niet. Hij is geblesseerd. 

    Bij Japan zitten twee grote namen op de bank. Shinji Okazaki en Keisuke Honda spelen niet. Borussia Dortmund-ster Shinji Kagawa verschijnt om 14.00 uur wél aan de aftrap in Saransk, evenals Maya Yoshida. De verdediger van Southampton heeft een verleden bij VVV-Venlo. 

    De opstellingen

    Colombia: Ospina, Arias, D. Sánchez, Murillo, Lerma, Mojica, C. Sánchez, Cuadrado, Quintero, Izquierdo en Falcao

    Japan: Kawashima, Shoji, Sakai, Yoshia, Hasebe, Nagatomo, Haraguchi, Shibasaki, Kagawa, Inui en Osako

    Lees meer over:WK 2018ColombiaJapan

    Poll

    Wat wordt de uitslag bij Colombia-Japan?

    (298 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 19 juni 2018 om 13:16
    Davinson.. Zo blijf je ook maar kijken met al die spelers van Spurs die actief zijn op het WK.

    Japan hoeft zich weinig illusies te maken, 2-0 voor Colombia.
    Vind ik leuk
    davidben +3584
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:33
    Het is, OF het is niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:48
    Ben benieuwd wat Colombia gaat laten zien. Polen wordt toch wel 1e deze groep. UNSTOPABLE! BEGINT BIJNAAA JAAAA om 5 uuuuuur
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:47
    Wordt wel heel lastig hoor. Ik ben van de partij strefa kibica Kraków
    Vind ik leuk
    davidben +3584
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:49
    Dla ojczyzny!!!!!!!
    Vind ik leuk
    MichPSV +4883
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:16
    Hopelijk speelt Arias een goede wedstrijd dan wordt hij alleen maar meer waard , denk een 3-1 voor Colombia.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1847
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:18
    Wat een klote wedstrijden zijn er gisteren en vandaag morgen komen er gelukkig de mooiere wedstrijden aan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:47
    Houd je bakkes. Polen speelt vandaag! GAAT EEN TOP WEDSTRIJD WORDEN
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1847
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:52
    Jij bent dan ook erg objectief als Polska.
    Vind ik leuk
    Bobby14 +1
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:18
    Colombia wint met 2-1
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:20
    "PSV'er Santiago Arias heeft zoals verwacht een basisplaats bij outsider Colombia. Hij wordt in de defensie geassisteerd door voormalig Ajacied Davinson Sánchez".

    Sanchez in dienst van Arias. Zo liggen dus de verhoudingen ;)

    Vind ik leuk
    MichPSV +4883
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:23
    Voormalig Ajacied dus niet Ajacied snap niet echt wat je bedoelt met verhoudingen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:25
    Dit ontgaat mij dan weer Mich ;)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 13:27]
    Vind ik leuk
    snorrepof +189
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:23
    arias wordt geassisteerd door sanchez, aangezien eerstgenoemde zijn hulp nodig heeft
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:39
    Net zoiets als Messi wordt geassisteerd door een 10-tal, omdat hij heel veel, hulp nodig heeft?!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 13:44]
    Vind ik leuk
    snorrepof +189
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:04
    correct, zonder dat 10-tal redt messi het ook niet
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:12
    Ik ben bang dat Colombia het ook niet gaat redden met dat 10-tal ;)
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1847
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:22
    Geen James pfff dat is kut dan is het niet eens de moeite waard m te kijken.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4003
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:25
    5-0 Colombia
    Vind ik leuk
    Foebele +47805
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:05
    Nou, niet dus!
    Vind ik leuk
    Dorzon +4003
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:10
    ok 5-1 dan ;-)
    Vind ik leuk
    Foebele +47805
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:11
    Haha, ook dat zie ik niet gebeuren, denk dat Colombia blij mag zijn als ze hier nog een gelijkspel uit slepen.

    Overigens niets voor Davinson om zo te staan schutteren achterin.
    Vind ik leuk
    La Luz +288
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:27
    ik zit naar die foto te kijken en denk verhip, is Ard van Peppen een Colombiaan....... Geen wonder dat ie nooit voor Oranje is opgeroepen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:57
    Honda is ook een speler met een verleden bij VVV
    Vind ik leuk
    Foebele +47805
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:05
    En Honda is de nieuwe motor van Max volgend jaar... Ow shit, verkeerd forum! ;-)
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12862
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:04
    Lekker begin zo.
    Vind ik leuk
    Foebele +47805
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:05
    Oei Davison, wat sta je te schutteren, dat is helemaal niks voor jou!
    Vind ik leuk
    Foebele +47805
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:06
    Die scheids wil gewoon dat hij mist door zo te mierenneuken over de plek waarop hij ligt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:07
    Fijne verdediger onze Davinson.
    Vind ik leuk
    Foebele +47805
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:07
    Ik vind overigens dat hij niet feilloos wordt ingeschoten, maar ongelofelijk slecht, hij heeft mazzel dat de keeper een hoek pakte, want wat een slap ingeschoten bal zeg.
    Vind ik leuk
    Foebele +47805
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:33
    Ik weet niet wat er met Davinson aan de hand is, maar zo ken ik hem niet hoor.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1847
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:59
    Tegen Juventus ook al
    Vind ik leuk
    Foebele +47805
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:38
    Falcao? Valgauw!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:56
    Davinson Sanchez, met zijn kloppend Ajaxhart, speelde een dramatische eerste helft. Al moet ik erbij zeggen dat ik er geen verstand van heb.

    Update na 55m: het wordt er niet beter op.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 18:12]
    Vind ik leuk
    michelhx +2955
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:14
    Davinson Sanchez is vandaag niet in beste doen. Eén van de zwaksten op het veld vandaag.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:29
    Zei ik ook al 2x
    Vind ik leuk
    derksen +8307