'Meerdere Argentijnen geslachtofferd: Sampaoli wijzigt ploeg op meerdere plekken'

'Meerdere Argentijnen geslachtofferd: Sampaoli wijzigt ploeg op meerdere plekken'

Gepubliceerd: dinsdag 19 juni 2018 om 15:45di 19-06-2018 om 15:45

Het gelijke spel van Argentinië tegen IJsland blijft waarschijnlijk niet zonder gevolgen. Bondscoach Jorge Sampaoli lijkt voor het tweede duel tegen Kroatie wat wisselingen door te gaan voeren.

Dat voorspelt het Argentijnse Ole. Volgens het Argentijnse medium zou de bondscoach wel eens drie wisselingen door kunnen voeren. Achterin zou Marcos Rojo worden geslachtofferd. Zijn vervanger moet Gabriel Mercado van Sevilla worden. Ángel di Maria zou ook worden geslachtofferd, in plaats daarvan verschijnt Christian Pavon aan de aftrap. Tot slot zou Lucas Biglia plaats moeten maken in de basiself voor Marcos Acuña.

De Argentijnen slaagden er in hun openingswedstrijd niet in IJsland te verslaan. Het duel eindigde in 1-1. Sterspeler Lionel Messi verzaakte zijn ploeg vanaf elf meter de zege te bezorgen. In de tweede groepswedstrijd wacht Kroatië, dat in de eerste wedstrijd met 2-0 te sterk was voor Nigeria. Het duel tussen Argentinië en Kroatië staat voor donderdag 20.00 uur op het programma.   

Plaats een reactie

Rodajc +18135
dinsdag 19 juni 2018 om 15:54
Nog steeds een opstelling die nergens op slaat dus.
Vind ik leuk
Plattekar bv +32056
dinsdag 19 juni 2018 om 16:36
Het kenmerkt de paniekcoach...en daarom wordt ie al tijden niet meer serieus genomen
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6837
dinsdag 19 juni 2018 om 18:04
Dan ben ik wel benieuwd wat jouw opstelling zou zijn.
Vind ik leuk
Rodajc +18135
dinsdag 19 juni 2018 om 18:48
Caballero
Mercado Otamendi Fazio Rojo
Biglia Banega
Messi Dybala Di Maria
Aguero

Vind ik leuk
Bocajuun +907
dinsdag 19 juni 2018 om 23:56
Jupiler leaque
Vind ik leuk
PutaBarca +548
dinsdag 19 juni 2018 om 15:55
Acuna, Salvio, Meza, Pavon, Mercado. Daar kan je toch nooit wereldkampioen mee worden?
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 16:02
Deze foto (hierboven) zegt genoeg. Wat een strijders zijn dat toch bij IJsland. Respect hoe deze mannen als een echt team kunnen strijden voor iedere centimeter. Geen ruimte gegeven aan Messi. Deze foto is echt een mooie samenvatting van de vorige wedstrijd.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 16:03]
Vind ik leuk
Hammers96 +2791
dinsdag 19 juni 2018 om 16:02
Argentinie moet 4-2-2-2 gaan spelen met Biglia en Mascherano verdedigend , Messi en Dybala ervoor en voorin Aguero en Higuain .
Vind ik leuk
Lucatonio +2105
dinsdag 19 juni 2018 om 19:32
Het probleem met die 3 voetballers (messi, Hiquain en aquero) is dat hun het liefst de ballen in de voeten willen hebben. Er is totaal geen diepgang in dat team. Backs die niet komen maar die er dan al lang staan op de links en rechts buiten positie. Zit totaal geen verassing in dat team.
Vind ik leuk
Hammers96 +2791
dinsdag 19 juni 2018 om 20:25
Ze hadden ook altijd Icardi mee moeten nemen. Neemt niet weg dat je met de voorhoede spelers die ze nu hebben goals als drek horen te maken
Vind ik leuk
Zwollenaar1 +2081
dinsdag 19 juni 2018 om 16:08
Waarom geen Dybala??!!
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 16:12
Is die niet gebleseerd?
Vind ik leuk
Zwollenaar1 +2081
dinsdag 19 juni 2018 om 16:25
Zat tegeb Ijsland gewoon op de bank. Onbegrijpelijk dat ze geen gebruik van één van de beste spelers van Argentinië maken..
Vind ik leuk
haarlemx +431
dinsdag 19 juni 2018 om 16:10
Wie vervangt Messi?
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1126
dinsdag 19 juni 2018 om 16:12
Biglia was ook niet best tegen Ijsland.
Vind ik leuk
mcmodd +25950
dinsdag 19 juni 2018 om 16:13
Argentinie kan ook Messi wel wisselen. Hij bracht niets extra’s, ik denk dat het beter is voor de ploeg. En als Christian Pavon zijn kans grijpt kan het wel eens zijn dat hij na het WK ook voor geen enkele eredivisieploeg te betalen is.
Vind ik leuk
Piet Ajacied +5932
dinsdag 19 juni 2018 om 16:23
Is nu al niet meer te betalen hoor....
Zal meer dan 20 miljoen kosten
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1126
dinsdag 19 juni 2018 om 18:14
Sowieso.....!!
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1126
dinsdag 19 juni 2018 om 18:16
Messi in de wissel????? Wie gaat dat doen dan?? Dan neemt niemand Sampaoli ooit nog serieus. Als je je trainingscarriere in 1 keer wilt vergooien,moet je jouw advies opvolgen mc modd!
Vind ik leuk
mcmodd +25950
dinsdag 19 juni 2018 om 19:04
Als Messi zo speelt, terwijl hij echt niets toevoegt en zijn kwaliteiten ook nergens weet uit te buiten, heb je niks aan hem. Alle ballen blijven naar hem gaan en vervolgens gaan ze kansloos verloren. Wat doet dat met je teamresultaat? Argentinië valt sowieso tegen in zijn eerste wedstrijd.
Vind ik leuk
Piet Ajacied +5932
dinsdag 19 juni 2018 om 19:16
Ja je kan beter je beste spelers niet opstellen, dan weet de tegenstander niet wie ze moeten dekken...

Vind ik leuk
michelhx +4418
dinsdag 19 juni 2018 om 16:27
Messi eruit, sowieso. Als je niet eens een penalty kunt maken...
Vind ik leuk
yuuup +10384
dinsdag 19 juni 2018 om 16:32
Dan speelt niemand meer.
Vind ik leuk
Butsbal +14808
dinsdag 19 juni 2018 om 16:56
Blijft dat pakje sigaretten wel in de goal staan ?
Vind ik leuk
Truth +3184
dinsdag 19 juni 2018 om 17:23
Een middenveld met biglia en mascherano is om van te huilen en begrijpelijk dat messi niet gelukkig is ...zo een voetbalnatie en geen enkele creatieve middenvelder !
Vind ik leuk
Bizzy +23299
dinsdag 19 juni 2018 om 17:29
Kroatie heeft mijn full support. Nog meer mensen hier ? :)
Vind ik leuk
Zicodinho +284
dinsdag 19 juni 2018 om 19:07
Ik zie Argentinië niet winnen van Kroatië eerlijk gezegd. Kon wel eens snel afgelopen zijn voor Missi.
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 23:24
Van Kroatië winnen pfff word zeer lastig verhaal en lastig wedstrijd. Want Argentinië had gewoon van ijsland moeten winnen en dan hadden ze nu 3 punten plaats van 1 punt.
En Argentinië is een ploeg die gebouwd moet worden. Ze hadden 3 Jaar geleden voor het WK 2018 wat niewe namen selecteren in de ploeg met wat ervaren krachten als doel om vandaag de dag kampioenswaardig elftal neerzetten..wat er nu is gebeurd is dat Argentinië een coache heeft die geen tijd had om dingen te veranderen in de ploeg en hij heeft ook niks veranderd in de ploeg
.
Daarom is mijn voorspelling Argentinië vs Kroatië een gelijk spel 0-0 .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws