'Jones-vervanger' tekent tot 2019 in De Kuip: Dit voelt écht fantastisch

    'Jones-vervanger' tekent tot 2019 in De Kuip: "Dit voelt écht fantastisch"

    Feyenoord ziet het zitten in Elber Evora. De Rotterdamse topclub maakt dinsdagmiddag via de officiële kanalen bekend dat de goalie tot medio 2019 is vastgelegd. Zijn werkgever heeft daarbij de optie om de verbintenis met een jaar te verlengen. 

    "Dit voelt écht fantastisch", wordt de achttienjarige Evera geciteerd op het digitale thuis van Feyenoord. "Het is een jongensdroom. Als keeper zijn de kansen om door te stromen niet zo heel groot, dus dat maakt me extra trots. En ik vind Feyenoord de mooiste club van de wereld. Ik speel hier sinds kleins af aan, al vanaf mijn tiende. Dit is daarom een prachtig moment. Mijn doel is natuurlijk om ooit in Feyenoord 1 te keepen."

    Technisch directeur Martin van Geel is enthousiast over de jonge goalie. "Elber heeft op Feyenoord Academy leren vechten voor zijn plek als doelman. Dit eerste contract is een stimulans voor hem om te blijven knokken en hem kennende zal hij die kans met beide handen aangrijpen. Hij heeft een focus zoals we die vaker bij keepers zien en hij is zowel fysiek als mentaal erg sterk."

    Feyenoord meldt verder dat Evora volgende week aansluit tijdens de eerste training van de club in aanloop naar het nieuwe seizoen. Zolang Brad Jones met Australië actief is op het WK in Rusland, blijft trainer Giovanni van Bronckhorst een beroep doen op de tiener.

    Plaats een reactie

    chicken +11387
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:12
    @VP...dit kan echt niet.lig ik op het strand van tenerife bier te drinken en dingen te kijken, ben ik opeens de mobiele site kwijt. Enig idee hoe ik die terug krijg? Beetje off topic maar niet maar ff..
    Vind ik leuk
    Koeroe +12635
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:13
    Meer bier drinken, minder vp
    Vind ik leuk
    chicken +11387
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:15
    Vind ik ook. Maar de biervrouw slaapt even..
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2035
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:12
    Ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12635
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:12
    Lijkt mij niet dat dit wat wordt. Hebben Bijlow, ten Hove en van sleeuwen die talentvoller zijn, daarachter zit zelfs nog Koorevaar. Maar goed, van harte.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:13
    Bijlow is de nieuwe publiekslieveling van De Kuip.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:14
    Toe maar! Een contract voor 1 heel jaar.
    Vind ik leuk
    Excelsior +1348
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:45
    Ja met een optie voor nog een heel jaar
    Vind ik leuk
    14forever +8591
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:15
    Dit wordt gewoon een net niet verhaal. Krijgt maar een 1jarig contractje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:16
    geen bijzonder nieuws uit Rotterdam, het is ajax en psv nieuws wat de klok slaat hier
    Vind ik leuk
    bartjeee +985
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:55
    Volgensmij zijn er de laatste tijd zelfs meer az topics dan feyenoord topics😉😂
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12852
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:19
    Een jarig contract?
    Vind ik leuk
    MichPSV +8760
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:21
    Die lijkt veel op kluivert;p
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:27
    Dit is een jongen met zeer veel potentie die het zeker gaat redden in het internationale voetbal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:36
    Jones vervanger serieus???? Deze gozer is opvulling voor Feyenoord 2 dat in een ‘nieuwe invulling’ als selectie werken zoals jong psv en jong ajax. Ookal komen ze uit in de beloften competitie maar ze zijn daarvoor jeugdspelers aan het voor vastleggen. Deze speler zal nooit de Kuip gaan halen dus jones vervanger is een hele suggestieve clickbait titel. Bijlow is de eerste jeugdkeeper die de titel ‘jones-vervanger’ mag dragen en daarna word het Ramon ten Hove en daarna Joey Koorevaar. Zelfs Jordi van Leeuwen staat boven deze jongen in de pikorde.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1126
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:40
    Nou....."ze zien het zitten in deze jongen"..,dat valt wel mee dus: een 1-jarig contract( met 1-zijdige optie). Wordt echt niet als het grote keeperstalent van Varkenoord beschouwd!
    Vind ik leuk
    Bocajuun +507
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:54
    Ik neem aan dat Jones vertrekt deze zomer? Wat een aanfluiting deze vent
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws