Willem II stelt oude bekende aan als teammanager: 'Belang functie flink veranderd'

    Willem II stelt oude bekende aan als teammanager: 'Belang functie flink veranderd'

    woensdag 20 juni 2018 om 10:06

    Willem II heeft oud-speler Jos van Nieuwstadt aangesteld als nieuwe teammanger. Hij gaat per 1 juli aan de slag in Tilburg en volgt Mischa Rook op. 

    Dat melden de Tricolores op de eigen website. Van Nieuwstadt stroomde vanuit de jeugd van Willem II door naar het eerste elftal. Als speler stond hij 138 competitiewedstrijden binnen de lijnen voor de Tilburgers.

    Van Nieuwstadt laat op de site van Willem II weten dat de rol van een teammanager de afgelopen jaren flink veranderd is. "Zeker als buitenlandse speler krijg je veel op je bordje als je bij een club binnenkomt. Huisvesting, auto, verzekeringen, noem maar op. Het is erg fijn als er dan iemand is die je overal bij kan en wil helpen. Een teammanager is een constante factor binnen een club, die spelers wil ontlasten en thuis laten voelen."

    "Teammanager bij 'mijn club' lijkt me een erg mooie baan en ik denk dat de functie goed bij me past. Ik regel graag dingen, stel mensen graag op hun gemak en wil spelers zorgen uit handen nemen, zodat ze op het veld alleen presenteren aan hun hoofd hebben", aldus Van Nieuwstadt.

    Plaats een reactie

    woensdag 20 juni 2018 om 10:09
    succes jos
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 10:09
    Dankje
    Vind ik leuk
    kwartje50 +377
    woensdag 20 juni 2018 om 10:09
    als ze gaan denken wordt het gevaarlijk!

    succes!
    Vind ik leuk
    Tilburgia +201
    woensdag 20 juni 2018 om 10:30
    Heey Mathijsen SPEULERS moeten we hebben!!!
    Vind ik leuk
    PRICE +18627
    woensdag 20 juni 2018 om 10:35
    Heey geh sprikt verrekes goe brabannts hedde geh deh gelirt in Tilburg Broekhoven
    Vind ik leuk
    Tilburgia +201
    woensdag 20 juni 2018 om 10:38
    Tilburg is weh gröter dan broekhoven allenig
    Vind ik leuk
    PRICE +18627
    woensdag 20 juni 2018 om 10:44
    T zand,korvel,jeruzalem,de rijt,t groenewoud,ik ken dehvwel doar bij gullie in deh Tilburg.
    Vruuger konde doar broodje Jantje hoalen deh woar nondjuu lekkere vette hap
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 10:45
    Google Translate weet niet waar jij het over hebt
    Vind ik leuk
    PRICE +18627
    woensdag 20 juni 2018 om 10:49
    Dan moete een kirke noar Tilburg goan ekkes weh buurten meei de miensen doar dan hedde zo dur weh ze doar zeggen,gin google translate meei nimmen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 10:55]
    Vind ik leuk
    mcmodd +19864
    woensdag 20 juni 2018 om 10:31
    De laatste zin van Van Nieuwstadt bevat een foutje dat als storend kan worden ervaren: ‘presenteren’ moet ‘presteren’ worden, anders wordt de kromme zin nog krommer. Beter is: zodat ze alleen met hun prestatie bezig zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 10:32
    Meer technische leiding dan spelers onder contract. Joris doe je werk, ga een selectie samenstellen die eredivisiewaardig is.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +6608
    woensdag 20 juni 2018 om 10:54
    Mischa Rook al onraad toen zijn contractverlenging uitbleef.
    Vind ik leuk
    Green +35
    woensdag 20 juni 2018 om 12:20
    There's only one Jos van Nieuwstadt!
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 12:27
    Wat gaat micha rook doen dan?
    Vind ik leuk
    Tilbo1896 +130
    woensdag 20 juni 2018 om 20:57
    We hebben spelers nodig geen ex spelers !!
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 11:24
    Wij als supporters zijn alleen maar geinteresseerd in AANKOPEN van spelers.
    Waar blijven die broodnodige aankopen Mathijssen ?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Willem II stelt oude bekende aan als teammanager: 'Belang functie flink veranderd'