Transfervrije middenvelder hoort niets meer van FC Twente: 'Wil niet lang wachten'

Transfervrije middenvelder hoort niets meer van FC Twente: 'Wil niet lang wachten'

Gepubliceerd: woensdag 20 juni 2018 om 13:11wo 20-06-2018 om 13:11

Chris David wil graag aan de slag bij FC Twente, maar na een gesprek met de degradant hoorde de transfervrije middenvelder al een hele tijd niets meer van de club. David zegt dat woensdag in gesprek met Twentefans. 

Een maand geleden zaten Twente en David (25), die een aflopend contract heeft bij FC Utrecht, voor de eerste keer rond de tafel. "Daarna heb ik niks meer vernomen", wordt hij geciteerd.

"De laatste tijd zijn er veel mensen die mij hebben gevraagd of ik terugkeer naar FC Twente. Daar kan ik op dit moment weinig over zeggen. FC Twente blijft mijn cluppie en ik hoop dat zij er gauw weer bovenop komen. De komende tijd zal ik mijn opties naast elkaar leggen en moet dan een keer de knoop doorhakken. Ik wil ook niet te lang meer wachten."

"Het is voor mij nu belangrijk om naar een club te gaan waar ik minimaal vijfentwintig á dertig wedstrijden in een seizoen kan spelen", vervolgt David. "Ik ben topfit en wil laten zien wat ik kan. Het zou mooi zijn direct in het begin van de voorbereiding te kunnen aansluiten bij een club."

Tussen 2000 en 2013 speelde David in de jeugdopleiding Enschede. Twente huurde de middenvelder in 2015 ook tijdelijk van Fulham. 

Plaats een reactie

lemon9 +955
woensdag 20 juni 2018 om 13:20
Geen geld dus
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 13:24
Maakte ooit een prachtige goal tegen Palace voor Fulham in de Premier League, toen had je het idee kunnen krijgen dat het wel wat kon worden.. Volgens mij ook wel erg veel blessureleed gekend.
Vind ik leuk
Hammers96 +2791
woensdag 20 juni 2018 om 13:25
Ik word als FC Twente supporter stront chagerijnig van de lakse manier van handelen die de club nu hanteerd.
elke dag hoor je namen voorbij komen , van Rens van Eijden tot Bapoh en van Overtoom tot Rienstra maar er gebeurd geen ene fuck. Helemaal klaar mee
Vind ik leuk
TopsyKrets +1589
woensdag 20 juni 2018 om 13:27
Ik ook, ze naaien nu gewoon de al ruim 18.000 jaarkaarthouders.
Het is 1 grote FARCE!
Vind ik leuk
frankn27 +5638
woensdag 20 juni 2018 om 13:34
Het is maar goed dat de bestuurders niet van zulke paniekvogels zijn... of moeten ze ook paniekerig te werk gaan net als jullie, is met van Halst al gebleken dat dat ook niet de manier is toch?
Zorgvuldig te werk gaan...
Voor aanvang van de competitie staat er echt een nagenoeg complete selectie... mark my words
Vind ik leuk
Hammers96 +2791
woensdag 20 juni 2018 om 13:52
Voor aanvang van de competitie staat er een complete selectie die nog niet volledig fit is en nog niet op elkaar ingespeeld is ja.
Het is altijd hetzelfde liedje hier , ze hebben het hele seizoen om de lijstjes klaar te hebben liggen en alles moet altijd op het laatste moment
Vind ik leuk
Lucky Kes +6058
woensdag 20 juni 2018 om 16:23
Ach, zelfs bij de topclubs (Ajax en PSV) is de selectie bij lange na niet rond.
Als het nu begin augustus was zou ik me zorgen maken maar nu nog niet.
Vind ik leuk
Bossie020 +5840
woensdag 20 juni 2018 om 13:30
Rienstra?

Die lijkt mij niet haalbaar voor FC Twente.
Vind ik leuk
frankn27 +5638
woensdag 20 juni 2018 om 13:32
dan moet je beter luisteren naar wat de heren die beslissen hebben gezegd.... het is gewoon nooit goed wat die mensen doen... er wordt telkens geroepen: we willen transparantie en duidelijkheid! en dan komen ze met een bericht in de media waarin ze uitleggen wat het stappenplan is en dan is het nog elke dag paniek in de tent.... zo kan je het als bestuurder nooit goed doen...
Vind ik leuk
Hammers96 +2791
woensdag 20 juni 2018 om 13:54
Luister voor de grap eens naar de uitspraken van Velderman en dan weet je waar die onrust vandaam komt. Binnen 2 weken duidelijkheid vd fiscus werd 1,5 maand en na Brama snel nieuwe spelers bleek ook een uit de duim gezogen list te zijn om de supporters rustig te houden
Vind ik leuk
frankn27 +5638
woensdag 20 juni 2018 om 14:27
En als hij dat weet waarom zou die dat dan zeggen? als hij weet dat hij daar dan zelf door in de problemen komt?
Maar ik begrijp dat je dus liever van die vage uitspraken hoort waar die alle kanten mee op kan... je weet wel die interviews met trainers en spelers altijd na een wedstrijd, de open deuren etc
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 13:46
Rienstra naar twente? Lol
Vind ik leuk
Hoofdscout00 +2961
woensdag 20 juni 2018 om 13:32
Ik denk dat brekebeentje David heen opties heeft. Altijd geblesseerd en al jaren niet op niveau gespeeld.

Schijnt wel een utstekende speler te zijn
Vind ik leuk
Smithsonian +41017
woensdag 20 juni 2018 om 13:38
Geld is op.
Vind ik leuk
frankn27 +5638
woensdag 20 juni 2018 om 13:41
Nieuw schip in aantocht
Vind ik leuk
RtdDub +13420
woensdag 20 juni 2018 om 13:53
Heb het idee dat ze bij Twente (nog) niet heel erg in de financiële positie zijn om spelers te contracteren.
Zullen er eerst een zooitje weg moeten en dan kijken ze volgens mij eerst waar Tedje mee op de proppen gaat komen.
Vind ik leuk
frankn27 +5638
woensdag 20 juni 2018 om 14:28
eerst de aandelen verkopen aan investeerders... zijn ze nu over aan het steggelen
Vind ik leuk
RtdDub +13420
woensdag 20 juni 2018 om 14:35
Zat ik er niet zo heel ver naast.
Vind ik leuk
twentegoal +674
woensdag 20 juni 2018 om 14:54
geen paniek
Vind ik leuk
Wally g +539
woensdag 20 juni 2018 om 17:31
Niemand wil wachten op Twente !
Vind ik leuk
Lucky Kes +6058
woensdag 20 juni 2018 om 17:52
Ik wel!
Vind ik leuk
Wally g +539