'We speelden als stel schoolkinderen, op deze manier komen we in de problemen'

    'We speelden als stel schoolkinderen, op deze manier komen we in de problemen'

    donderdag 21 juni 2018 om 15:29

    Als Duitsland een deceptie op het WK wil voorkomen, moet er iets veranderen. Dat is de mening van middenvelder Sami Khedira.

    "Ook al gooien we de hele ploeg nu om, als we met dezelfde houding en dezelfde intensiteit spelen, komen we in de problemen", zo tekent persbureau Reuters op uit de mond van Khedira. De middenvelder van Juventus had weinig positiefs te melden over de manier waarop de regerend kampioen voor de dag kwam tegen Mexico. "We speelden als een stel schoolkinderen."

    Duitsland ging in de openingswedstrijd van het WK met 0-1 onderuit tegen Mexico. Zaterdag neemt de ploeg van Joachim Löw het op tegen Zweden, dat de eerste wedstrijd met 1-0 won van Zuid-Korea. "We zullen overal compacter moeten staan. We moeten slimmer spelen", weet Khedira.

    De 31-jarige routinier wil overigens niets weten van een slechte sfeer in het Duitse kamp, waar meerdere groepsdiscussies zijn geweest. "We hebben geprobeerd samen dingen te analyseren en te verbeteren. We hebben niet met de beschuldigende vinger gewezen. We moeten als elf strijders het veld op."

    Poll

    Hoe ver gaat Duitsland komen op het WK?

    (2923 stemmen)

    Plaats een reactie

    Timmio Iotio +11301
    donderdag 21 juni 2018 om 15:33
    KOM IGEN SVERIGE!
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17238
    donderdag 21 juni 2018 om 15:35
    Ja ja Tim... Je was toch voor Ijsland?
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11301
    donderdag 21 juni 2018 om 15:35
    Maar die spelen toch niet tegen Duitsland?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17238
    donderdag 21 juni 2018 om 15:37
    Nog niet nee :)...
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11301
    donderdag 21 juni 2018 om 15:37
    Hopelijk helemaal niet. Sverige mag deze 0-0 spelen en floep is het al gedaan :D
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17238
    donderdag 21 juni 2018 om 15:38
    Duitsland gaat gewoon knallen!
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11301
    donderdag 21 juni 2018 om 15:39
    Helaas wel :)
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11301
    donderdag 21 juni 2018 om 15:37
    En ja, absoluut, net zoals de rest van het toernooi, de kwalificaties, het EK, die kwalificaties en de kwalificaties voor 2014. Beginnend aan het volgen toen IJsland nog bekend stond als een land zo zwak als de Faroër eilanden haast dat nog nooit wat bereikt had en waarschijnlijk ook nooit zou doen.


    Op Plaats 2 staat Denemarken, die ik sinds 2010 al het succes gun.
    Plaats 3 Irak, Plaats 4 Ierland en Nederland, waarvan de top 5 soms een beetje switcht maar over het algemeen zo staat als ik nu zeg. Misschien haalt Irak Denemarken nog in idk
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17238
    donderdag 21 juni 2018 om 15:37
    En je bent geboren in? ;)
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11301
    donderdag 21 juni 2018 om 15:39
    Uje
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17238
    donderdag 21 juni 2018 om 15:40
    Leuk plaatsje is dat! :)
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11301
    donderdag 21 juni 2018 om 15:41
    Zeker!
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 17:29
    Ahaa, vind dit heel interessant. Ben zelf namelijk een Irakees en ben ook erg benieuwd. Vanwaar je keuze voor Irak?
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11301
    donderdag 21 juni 2018 om 17:33
    Half Irakees :) Meer contact met mn Irakese familie ook dan mn Nederlandse maar heb totaal geen cultuur meegekregen haha.

    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 17:40
    Oo hahaha. Interessant man! Mag ik ook vragen uit welk gebied je vader/ moeder komt en welke taal zij spreken?
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11301
    donderdag 21 juni 2018 om 17:43
    Baghdad. Verdeer Arabisch Engels en Nederlands
    Moeder's kant
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 17:48
    Ahaa. Interessant om te weten man!
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11301
    donderdag 21 juni 2018 om 17:49
    Shukren :)
    (meteen een van de 10 woorden die ik ken ofzo haha)
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 17:51
    Ahahaha. Mooi toch.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11301
    donderdag 21 juni 2018 om 17:52
    Zeker waar, heeft ook wat unieks. Ben nog nooit iemand tegen gekomen die minstens 1% was op familieleden na haha
    Vind ik leuk
    Sunil010 +82
    donderdag 21 juni 2018 om 19:22
    Hahahaha Khedira, sprak je maar ook zo over Erdogan!!!
    Jij en Ozil heb gewoon de sfeer in de groep verneukt!!!
    Vind ik leuk
    Sunil010 +82
    donderdag 21 juni 2018 om 22:24
    Nee heb je moeders iq op mijn naam gezet!
    Zo beter...??
    Duitsland had ze er gewoon moet uit tyffen...:-)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 03:02]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'We speelden als stel schoolkinderen, op deze manier komen we in de problemen'