'Van Nieff hard op weg naar Heracles: club richt zich nu op PSV-vertrekker (20)'

    'Van Nieff hard op weg naar Heracles: club richt zich nu op PSV-vertrekker (20)'

    donderdag 21 juni 2018 om 17:13

    Yoëll van Nieff maakt naar alle waarschijnlijkheid de overstap naar Heracles Almelo. De middenvelder van FC Groningen tekent op korte termijn een meerjarig contract in Almelo.

    Dat melden RTV Noord en TC Tubantia donderdagmiddag. Ook FC Emmen wilde Van Nieff hebben, maar de promovendus lijkt dus mis te grijpen. De middenvelder had in Groningen nog een contract tot deze zomer. RTV Noord weet dat Van Nieff ook met meerdere buitenlandse clubs sprak. Om welke clubs het gaat, is niet bekend. Van Nieff speelde eerder op huurbasis voor FC Dordrecht en Excelsior.

    Heracles hoopt nu de volgende stap te zetten en wil zich gaan melden voor Joey Konings. De Heraclieden hebben volgens RTV Noord namelijk belangstelling voor de spits, die deze zomer vertrekt bij PSV. Konings is twintig jaar en speelde in het beloftenelftal van de Eindhovenaren voornamelijk als spits. Ook NAC Breda werd aan Konings gelinkt.

    Poll

    Een mooie stap voor Van Nieff?

    (993 stemmen)

    Plaats een reactie

    MichPSV +8760
    donderdag 21 juni 2018 om 17:14
    Voor 5 miljoen want het is een koning's spits.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 17:21]
    Vind ik leuk
    snorrepof +1198
    donderdag 21 juni 2018 om 17:21
    1 goal in 14 wedstrijden als spits zijnde - 5 miljoen is dan wel het minimum
    Vind ik leuk
    Degraaf +17688
    donderdag 21 juni 2018 om 18:16
    Sterker nog voor € 0,00 Transfervrij hé ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 17:40
    Perfecte spelers voor het beleid dat Heracles hanteert. Er zijn op Bram Castro na vooralsnog geen belangrijke basiskrachten vertrokken. Hopelijk blijft het stil rondom Kuwas!
    Vind ik leuk
    Tim +4728
    donderdag 21 juni 2018 om 17:56
    Ongelofelijk dat die trainer het niet in Roland Baas zag zitten en dan vervolgens de nóg slechtere Van Nieff wél wil hebben. Op het middenveld is hij wel bruikbaar maar op linksback is het echt een zeer behäbige speler.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14768
    donderdag 21 juni 2018 om 18:23
    Binnen 54 minuten gaat het van richten op Konings naar het vastleggen van Konings, hebben ze verdomd snel gedaan daar in Almelo.
    Vind ik leuk
    Kuip +7915
    donderdag 21 juni 2018 om 18:26
    Heracles is weer goed bezig. Haalt altijd de juiste spelers voor een zacht prijsje die vervolgens weer goed verkocht worden. Die van Nieff is gewoon een prima speler. Ik snap niet dat hij bij Groningen niet uit de verf kwam.
    Vind ik leuk
    jave +1549
    donderdag 21 juni 2018 om 19:16
    Is hem gegund. Heeft z’n beperkingen maar is een sympathieke en hardwerkende speler! Succes daar Yoell!
    Vind ik leuk
    El Lobo +2056
    donderdag 21 juni 2018 om 20:01
    Welkom!;-)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws