Ajax presenteert nieuw thuisshirt met opvallende verwijzing naar EK '88

    Ajax presenteert nieuw thuisshirt met opvallende verwijzing naar EK '88

    vrijdag 22 juni 2018 om 10:50

    Ajax heeft vrijdag zijn nieuwe thuistenue gepresenteerd. Het rood-witte shirt zit komend seizoen tijdens alle wedstrijden in de Johan Cruijff Arena om de schouders van de spelers.

    In de rode baan is een subtiele verwijzing gemaakt naar de Adidas-shirts van het EK in 1988, zo meldt de club in een communiqué. Het shirt is nauwelijks te onderscheiden van het thuisshirt dat Ajax in het seizoen 2012/2013 droeg.

    Zo zijn de rode strepen van kledingsponsor Adidas terug op de mouwen en heeft het shirt een v-hals. Anders is het ruitmotief dat in de rode baan verwerkt is: gebaseerd op, zoals de club het noemt, het succes dat het Nederlands elftal behaalde in 1988 met Ajax-spelers als Aron Winter, Marco van Basten en Frank Rijkaard. In de nek is er wederom plaats voor de drie Amsterdamse kruizen.

    In een eerder stadium presenteerde Ajax al het shirt dat gedragen wordt tijdens uitwedstrijden. Op vreemde bodem zal de ploeg van Erik ten Hag vooral aantreden in zwarte shirts met witte en gouden details. Na het afgelopen seizoen werd er al een oefenwedstrijd gespeeld in het nieuwe uitshirt.

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    Fritz Korbach +21367
    vrijdag 22 juni 2018 om 10:56
    Vreselijk shirt deze keer, lelijke strepen op de mouw
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11925
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:10
    Die strepen staan er altijd op.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21367
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:15
    Nee dat is niet waar
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11925
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:18
    Die strepen staan altijd op de schouders of in de zij (wat nog lelijker is).
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21367
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:23
    Dat is niet waar, afgelopen seizoen bijvoorbeeld stonden er geen strepen op
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11925
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:25
    Jawel, alleen in het lichtgrijs (onder de armen) waardoor het bijna niet zichtbaar was.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21367
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:30
    Ja oke maar heb het natuurlijk over die lelijke rode strepen Paul
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11925
    vrijdag 22 juni 2018 om 13:50
    Dan moeten we een andere kledingsponsor zoeken vrees ik
    Vind ik leuk
    Baijiu +1369
    vrijdag 22 juni 2018 om 12:15
    Nee. In 08/09, een van de eerste of zelfs het eerste shirt met aegon als sponsor stonden er geen strepen op
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11925
    vrijdag 22 juni 2018 om 13:49
    Ik beschouw strepen op 9 van de laatste 10 shirts als altijd ;-)
    Vind ik leuk
    Baijiu +1369
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:42
    Dat is dan een aparte beschouwing
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11925
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:52
    Die strepen blijven erop staan zolang Adidas de kledingsponsor blijft. Dat het er een jaar niet op heeft gestaan heeft dat weinig waarde
    Vind ik leuk
    Aad300 +49
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:14
    Toen hadden ze ook het logo met witte achtergrond enzo erop( ipv alle lijnen wit en de rest ''doorzichtig''/rood). Dat was ook wel mooi!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:11
    En zo is het elk jaar wel wat
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1141
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:54

    Geweldige discussie om niets.
    Bedankt !
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 19:55]
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1141
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:57
    Bedankt !
    Vind ik leuk
    buddha +8750
    vrijdag 22 juni 2018 om 10:56
    EK 88 jaaaaaa toen wonnen we nog wel eens wat ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 12:11
    Ahhh. Mooie tijden.
    1988, toen PSV landskampioen en Europees kampioen werd. Een prima jaar om je shirt op te baseren. :-)
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4384
    vrijdag 22 juni 2018 om 13:55
    Haha
    Briljant
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27995
    vrijdag 22 juni 2018 om 10:56
    Waarom kijkt Dolberg zo zwoel?
    Vind ik leuk
    Utca030 +13484
    vrijdag 22 juni 2018 om 10:58
    Zag ten hag in ze blote reet staan.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27995
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:01
    Nou, gelukkig bleef de fotograaf wel gefocust.
    Anders was dat een gekke shirtpresentatie geworden.
    "Ajax presenteert nieuw thuistenue en penis van Ten Hag"
    Vind ik leuk
    Hupfean +4069
    vrijdag 22 juni 2018 om 10:59
    Misschien was ie geil op dat moment.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27995
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:02
    Wel een ongelukkig moment.
    "Even rechtopstaan voor de foto Kasper. Nee jij zelf, niet kleine Dolberg"
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    vrijdag 22 juni 2018 om 10:59
    Staat een lekker wijf voor hem die vraagt doe je shirt eens uit knapperd! Dus zo een ijskoude is het nu ook weer niet!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27995
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:03
    Haha, ik dacht dat hij juist scoorde doordat hij koel bleef.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:03
    Hij wil dit seizoen weer door PSV genomen worden.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27995
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:06
    Jullie hebben viergever al genomen en dat is genoeg.
    Vind ik leuk
    Sigma +2631
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:15
    Haal dan je vinger uit zijn reet....hehehehehe
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27995
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:19
    Hahaha jezus.
    Stom, geen seconde aan gedacht.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13062
    vrijdag 22 juni 2018 om 13:57
    Ik dachtdat ze een spelertje uit O12 er bij hadden getrokken voor de shirt presentatie.
    Dat noemen ze met recht een blote billen gezicht.

    Voor de goede orde, dan heb ik het over dat fotootje waar hij dat shirt voor zich houdt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 14:11]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27995
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:07
    Ik zou het prima vinden als in o12 ook een Dolberg liep :p
    Vind ik leuk
    RtdDub +13062
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:12
    Hij moet oppassen dat ie geen Viktor Fisher wordt.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27995
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:14
    Dat klopt, al weet ik niet hoeveel invloed je daar als speler op hebt
    Vind ik leuk
    RtdDub +13062
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:19
    Ja... weet je nooit.
    Als je herstellende bent van een blessure en de hele dag op de club oefeningen doet en je fysio geeft aan dat je er s'avonds thuis ook nog wat aan moet doen, en je doet dat dan niet, heb je er wel invloed op.
    Doe je precies wat je verteld wordt en hij blijft iedere keer mis gaan, ja..... daar doe je niet veel aan. Dan ben je gewoon van suiker.
    Zijn IJslandse voorganger is natuurlijk ook niet meer gezien sinds ek2016 en speelde daarvoor ook maar ongeveer 50% van de tijd.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27995
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:23
    Dat klopt, maar ik weet niet wat Fischer heeft gedaan.
    Volgens mij deed die wel zijn best.
    Alleen zijn verwachtingen waren heel hoog
    Vind ik leuk
    RtdDub +13062
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:25
    Ja...die zijn er voor Dolberg gelukkig niet. Dat valt dan weer mee.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27995
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:32
    Ik bedoelde zijn eigen verwachtingen. Fischer wilde meteen door waar hij voor de blessure was.
    Dat gaat gewoon niet 1, 2, 3.
    Daar scheen het bij hem verkeerd te gaan.
    Bij Kopenhagen heeft hij zich weer bij het Deense team gespeeld, dus voetballen kan hij nog wel.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3637
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:42
    Dolberg? Dat zou hooguit het emotieloze deel van de gespleten persoonlijkheid kunnen zijn.. Dit aangezien hij in Rusland is. ;)
    Vind ik leuk
    Utca030 +13484
    vrijdag 22 juni 2018 om 10:56
    Lelijk shirt
    Vind ik leuk
    Hupfean +4069
    vrijdag 22 juni 2018 om 10:57
    Net of er in '88 alleen maar Ajax spelers waren, het was een mooie mix iig. En ons enige succes als land, en dat blijft ook zo ben ik bang.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27995
    vrijdag 22 juni 2018 om 10:58
    Dan kunnen ze er toch wel trots op zijn?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15718
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:00
    Maar blijft toch een beetje raar om daar als club naar te verwijzen. Komt nogal over of het een Ajax-succes was.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27995
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:05
    Nou, ze waren mede verantwoordelijk. Van mij mag iedereen die iemand heeft gestuurd dit wel doen.
    Als je kind kampioen wordt hoef je toch geen foto's van het hele team in je kast te zetten?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15718
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:13
    Nee, maar je loopt nu te leuren als club met iets wat een nationale prestatie was. Ik vind het een beetje (onterecht) narcistisch overkomen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27995
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:14
    Oh zo zie ik dat niet.
    Je kunt volgens mij prima de prestatie van het land en de prestaties van jouw spelers eren zonder het succes te claimen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 12:15
    Kan ook alleen bij Ajax.
    Vind ik leuk
    13 +13129
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:14
    Nou, ik vind het ook nogal raar om je als club Oranje-succes toe te eigenen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27995
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:16
    Ik zie het echt vooral als het eren van de spelers die dat hebben bereikt.
    Ik denk dat iedereen wel weet dat het zonder de andere clubs nooit gelukt zou zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:58
    Voor Ajax is niets gek hoor.
    Vind ik leuk
    Wilex +1147
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:20
    Neem van mij aan dat dit door addidas verzonnen is, die voor die 10 miljoen per jaar ook wat in de melk te brokkelen willen hebben. Geen Ajacied gaat dit echt mooi vinden maar onder de jeugd zal het vast goed verkopen. Heeft Feyenoord trouwens zen nieuwe thuis shirt al gepresenteerd? anders zal het me niks verbazen als addidas daar met dezelfde onzin gaat komen.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4069
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:00
    Tuurlijk! Dat moet zelfs.
    Vind ik leuk
    Aad300 +49
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:32
    Dat patroontje wordt dit jaar in meerdere adidas tenues verwerkt(Nigeria WK tenue bijv.). Heb het idee dat dit niet per se een verwijzing is naar het nederlands elftal van ek 88, denk eerder dat de nieuwe adidas tenues gedeeltelijk geïnspireerd zijn op de shirtjes die ze toen maakten.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    vrijdag 22 juni 2018 om 10:58
    Dat meest verguisde Oranje shirt ooit ? Whahaha
    Vind ik leuk
    erekenner +262
    vrijdag 22 juni 2018 om 10:58
    Dolberg kan altijd nog model worden als z'n voetbalcarrière niet van de grond komt.
    Vind ik leuk
    TdoubleU +1425
    vrijdag 22 juni 2018 om 10:58
    mooi, vooral omdat er meer psvérs in die tijd in oranje stonden!!
    1 Hans van Breukelen (PSV)
    2 Adri van Tiggelen (Anderlecht)
    3 Sjaak Troost (Feyenoord)
    4 Ronald Koeman (PSV)
    5 Aron Winter (Ajax)
    6 Berry van Aerle (PSV)
    7 Gerald Vanenburg (PSV)
    8 Arnold Mühren (Ajax)
    9 John Bosman (Ajax)
    10 Ruud Gullit (AC Milan)
    11 John van 't Schip (Ajax)
    12 Marco van Basten (AC Milan)
    13 Erwin Koeman (KV Mechelen)
    14 Wim Kieft (PSV)
    15 Wim Koevermans (Fortuna Sittard)
    16 Joop Hiele (Feyenoord)
    17 Frank Rijkaard (Real Zaragoza)
    18 Wilbert Suvrijn (Roda JC)
    19 Hendrie Krüzen (FC Den Bosch)
    20 Jan Wouters (Ajax)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 10:59]
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:02
    Zo kun je het ook zien...Kieft, Koeman en Vanenburg zou je ook als Ajacieden kunnen zien...Op het moment spelen er ook veel (ex) PSV'ERS bij Oranje, gaat ook fantastisch!!
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:16
    won PSV dat jaar ook niet de EC1?
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 12:15
    Dat zal toch niet?? Hebben jullie die ook ooit gewonnen? Geloof ik niks van...😂😂 ik kan me de EK nog wel goed herinneren, wat een feest was dat!
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 22 juni 2018 om 12:16
    ik kan mij het dubbel succes nog wel herinneren :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 12:18
    No shit Sherlock ! Even off topic, wat vind je van de trainerswissel?
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 22 juni 2018 om 13:48
    Tja ik vind dat PSV een groot risico neemt om toch een onervaren man neer te zetten. Het kan goed uitpakken maar de kans dat het mis gaat is groter. Dat brands weg is helpt natuurlijk ook niet mee bij PSV
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4384
    vrijdag 22 juni 2018 om 13:57
    Ik zie Groningers. Kijken wat FCG ermee doet
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2493
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:14
    Whaha wat een calimero reactie, en ik zie 5 om 5 en meer spelers uit de Ajax opleiding, dus leuk geprobeerd hahaha
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:17
    Tja kan, maar bij PSV wonnen ze de EC1 en waren op dat moment dus gewoon psv-ers
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2493
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:20
    Nou en? '88 was voor heel Nederland gewoon eem mooie verwijzing dat iemand daar weer een club spelletje van wilt maken is lachwekkend en tekenend voor het niveau hier vaak.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:01
    Straalt meer " we gaan lekker over het veld huppelen" uit dan " we gaan ze opvreetuuhhhhhhh!"...
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +1679
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:01
    Dolberg een jongetje die beter op hockey had kunnen gaan..
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31530
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:02
    Bij feyenoord maken ze het met de kerst wel bekend.
    Vind ik leuk
    Muscles +750
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:02
    Shirt is ok want tegenstanders moeten het vrezen
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:04
    Wat een lelijk shirt:) En wat doet thomas berge in een ajax shirt?
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:05
    Lelijk shirt bij een lelijke club
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:18
    beetje respect naar ajax mag wel hoor
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:19
    Nee dank je
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:05
    Ben een beetje klaar met die op plak logos zoiets moet je er in verwerken niet er op drukken
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:06
    Wel erg sportief van Ajax dat men verwijst naar het EK succes van Oranje van 1988. Het basisteam wat de finale speelde, bestond namelijk uit flink wat PSV-spelers: Van Breukelen, van Aerle, R. Koeman, G. Vanenburg en oud PSV'ers R. Gullit en E. Koeman. Mooi man!
    Vind ik leuk
    Tjeentje +198
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:08
    Tja, als PSV-er zie ik dat je toch wel wat oud Ajacieden opnoemt. Vind de verwijzing ook niet terecht, het gaat over Ajax en Nederland, niet over PSV.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:12
    Dat klopt, maar in 1988 voetbalde R. Koeman en G. Vanenburg toch echt voor PSV. PSV won dat jaar de EC 1 en mede vanuit die flow kon Oranje zover komen op dat bewuste EK. PS dan heb ik A. van Tiggelen hierboven nog maar niet genoemd omdat hij later naar PSV kwam.
    Vind ik leuk
    Laliga +2055
    vrijdag 22 juni 2018 om 12:11
    Lekker boeiend wie erin stond we wonnen die beker! Iniesta krijgt applaus in bernabeu voor het scoren van die goal , en terecht! Interesseert niemand hoeveel spelers van real of barca erin stonden.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4384
    vrijdag 22 juni 2018 om 13:59
    Ik zie Groningers... misplaatste actie van Ajax
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:06
    Nemen ze donny van de beek, lelijkste van de eredivisie om op de foto te gaan... qua uiterlijk is het ook bedroevend gesteld in Amsterdam...
    Vind ik leuk
    Tjeentje +198
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:07
    Ik vind het wel wat hebben, origineel met een leuke, moderne verwijzing naar ‘88. Bravo voor de ontwerpers.
    Vind ik leuk
    Adriaan +449
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:10
    Leip shirt. Maar niet lullig bedoelt maar hier lijkt Dolberg op een homotje kijk die foto hahahahah
    Vind ik leuk
    Clown123 +319
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:11
    V-hals... why?
    Vind ik leuk
    Alisteas +411
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:12
    Die Dolberg lijkt wel alsof dat ie vroeger een meisje was, hahaha! Hoe hij voor foto poseert :(
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5364
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:12
    Wat een humor in de reacties ik ga stuk
    Vind ik leuk
    Mass +5249
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:16
    Het lelijkste shirt ooit wat het Nederlands elftal toen droeg....Foeilelijk
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:18
    Sinds waneer speelt thomas berger bij ajax top aankoop of is die tuinkabouter verliefd op hem
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:27
    Zo dat is foei lelijk zeg, uit is ook al niet best. Maandag Feyenoord, kijken wat die er van bakken
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:30
    Mooi shirt, kan niet wachten dit 17x te bewonderen dit seizoen! Als het spel net zo mooi is wordt het een mooi jaar :)
    Vind ik leuk
    Deltacraft +179
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:31
    Jammer dat het mooiste shirt van Nederland wordt ontsiert door de Adidas-strepen
    Vind ik leuk
    La Luz +589
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:31
    Het valt ook niet mee om er een mooi shirt van te maken.... ;-)
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2808
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:42
    Het is bijna exact hetzelfde als een paar jaar geleden. De Ajax-supporter kan gewoon de oude uit de kast halen ipv een nieuwe kopen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166018
    vrijdag 22 juni 2018 om 12:01
    Ze leven in alles daar nog in het verleden.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 13:56
    en Ajax werkt naar de toekomst toe 5x kampioen de komende jaren!
    Vind ik leuk
    stratumseind +166018
    vrijdag 22 juni 2018 om 13:58
    ook al vroeg aan de drank zie ik
    Vind ik leuk
    kees ee +579
    vrijdag 22 juni 2018 om 12:01
    shirt is verwijzing naar ek 88, . . "pronken met andermans veren heet dat" !?
    Vind ik leuk
    Laliga +2055
    vrijdag 22 juni 2018 om 12:12
    Andermans veren? Als in spelers van toen of als in dat het nederlands elftal niet ajax is?? Gezamenlijke prestatie
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 13:55
    ja en dat gaan we ook doen met psvje Ajax 5 x kampioen de komende jaren!!!!!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20795
    vrijdag 22 juni 2018 om 13:49
    Goede foto ook
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 13:53
    en nu het voetbal nog!!
    Vind ik leuk
    RtdDub +13062
    vrijdag 22 juni 2018 om 13:54
    "1988 met Ajax-spelers als Aron Winter, Marco van Basten en Frank Rijkaard."

    2 van die 3 speelden niet bij Ajax destijds. Winter speelde niet een minuut
    Noem dan Bosman, Wouters, Van 't Schip en\of Muhren
    Vind ik leuk
    Hammie +1190
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:03
    Hoe kun je het verzinnen, zo lelijk....

    Mij cluppie komt niet vaak met mooie shirts maar dit slaat alles bahbah en super saai
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:03
    In '88 vond iedereen dat ruitjes motief afschuwelijk en nu .........!!!!
    En volgens mij was de PSV inbreng groter dan die van Ajax.
    Maar ach we wonnen toen nog eens iets (snik)
    Vind ik leuk
    El Cazador +6097
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:07
    kampioenswaardig, maar wie ben ik om daar over te oordelen!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:26
    mooi shirt voor de best club en voetballers van Nederland
    Vind ik leuk
    Cookee +10641
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:32
    Ik vind Adidas altijd meer bij Feijenoord passen of PSV.
    En wat is het idee achter 1988 en Ajax?
    Doe dan een retro-shirt van Cruyff
    Vind ik leuk
    Pimman +3892
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:41
    Mooi met die V-hals!.. en ja de tijd van de shirts zonder merkstrepen etc is helaas allang voorbij. Maar daar wordt ook fors voor betaald door desbetreffende sponsors!
    Vind ik leuk
    Kuip +7438
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:43
    Afschuwelijk !
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:54
    Mooi die 3 strepen op de mouw.
    Apart ook.
    Vind ik leuk
    Askotta +9
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:44
    W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> www.Sweetsex.top
    Vind ik leuk