Sparta-versterking wil onder contract uit: 'Twente heeft zijn kop gek gemaakt'

    Sparta-versterking wil onder contract uit: 'Twente heeft zijn kop gek gemaakt'

    vrijdag 22 juni 2018 om 14:08

    Henk van Stee, technisch manager van Sparta, is woest. De donderdag gepresenteerde Xandro Schenk wil onder zijn contract uitkomen. Hij is vrijdag niet op komen dagen op het Kasteel.

    Donderdag leek alles nog koek en ei: Schenk werd gepresenteerd door Sparta, dat hem overnam van Go Ahead Eagles. FC Twente lijkt echter roet in het eten te gooien. "Iederen was blij, die jongen zelf ook, totdat FC Twente belde met Xandro's vader en hem een aanbieding deed die veel hoger is dan onze aanbieding', aldus Van Stee tegenover RTV Rijnmond.

    Sparta en Twente hebben elkaar donderdag kort gesproken, maar momenteel is er sprake van een radiostilte. "Zijn kop is gek gemaakt door FC Twente. Wij hebben gebeld met FC Twente en gevraagd waar ze mee bezig zijn, dit kunnen ze niet maken. Ze hebben achter de rug van de agenten van Schenk zijn vader benaderd", foetert Van Stee. Twente heeft volgens Van Stee beweerd dat Schenk niets heeft getekend.

    Van Stee is ook teleurgesteld in Schenk. "Zij hebben hem gek gemaakt, aan de andere kant vind ik ook dat ie kloten moet hebben. Ik hoop dat hij tot bezinning komt in de komende dagen." Mocht dat niet zo zijn zou Sparta er een arbitragezaak van kunnen maken. "Dan ga ik er voor 99 procent vanuit dat wij in het gelijk worden gesteld."

    Plaats een reactie

    pos +7820
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:12
    Hij was toch al gepresenteerd ook in het stadion ? Met shirt aan enzo.
    Nee dan kan je niet meer terug hoor lijkt me. Sukkel.
    Vind ik leuk
    Spartan +5360
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:10
    Schandalig van twente om zijn vader alsnog te benaderen! Een dag nadat ie gepresenteerd is.
    Xandro kan lekker wegblijven, maar twente zal er voor moeten betalen!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:17
    Het contract was nog niet getekend, dan mag twente hem gwn benaderen.
    Vind ik leuk
    Spartan +5360
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:34
    Nee want ze hebben zijn vader benaderd en niet zijn zaakwaarnemers.

    Met de zaakwaarnemers waren alle documenten al ondertekend.

    Het is verboden een speler te benaderen buiten de zaakwaarnemer om.

    Typisch Twente!
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 02:49
    Als se speler niet getekend heeft is de rest niks waard
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2158
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:44
    Dat hij al is gepresenteerd betekend ook dat hij zijn woord heedt gegeven...wat ook bindend is....
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4150
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:57
    Waarschijnlijk mag dat in Tukkerland, want jullie nemen het niet zo nauw met de wetgeving. Clowntje Staatsen zal hier wel weer en riedeltje knip en plakwerk onder plaatsen, maar dat leest geen hond meer. Als je gepresenteerd bent en je hebt in het clubshirt geposeerd dan moet je wel een erg goede jurist hebben die de rechter dan nog kan overtuigen dat er geen mondelinge overeenkomst is. Want zoals iedereen buiten Twente weet; een mondelinge overeenkomst is ook een (rechtsgeldige) overeenkomst.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 11:29
    In Rotterdam mag dat ook..ik herinner mij Guidetti. Is verantwoordelijkheid speler. Guidetti kocht Twente af met een miljoen.
    Vind ik leuk
    Fred1975 +443
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:58
    Een mondelinge overeenkomst is rechtsgeldig. Daarnaast is er een foto in Spartashirt, die komt er niet onderuit! Wel weer Duitse FC Rentestreken om hem alsnog proberen weg te kapen.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 11:31
    Hij kan Sparta afkopen, met zijn eigen geld. Dat heeft Guidetti ook gedaan, toen hij bij Twente had getekend en Feyenoord hem de kop gek maakte.
    Vind ik leuk
    Toes010 +1571
    woensdag 27 juni 2018 om 01:05
    Feyenoord maakte hem niet gek, Manchester City deed hem alsnog een nieuw voorstel, vervolgens pas aan Feyenoord verhuurd. Feyenoord was absoluut geen partij in de contractbreuk.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12862
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:12
    Schenk moet Younes om advies gaan vragen..
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:36
    of gewoon Mino Ratiola benaderen voor zijn zaaknemer te zijn
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 11:32
    En Guidetti...Ging naar Feyenoord toch ipv Twente?
    Vind ik leuk
    jvh93 +147
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:13
    Schandalig! waar is Twente, en waar is deze meneer Schenk mee bezig?
    Laat jezelf lekker fotograferen met Sparta-shirt voor aankondiging dat je daarheen gaat om vervolgens toch naar Twente te willen/gaan?
    En enorm schandalig van Twente om jezelf te melden op de dag dat deze speller gepresenteerd is bij een andere ploeg. Hoop dat Twente nog lang in de jupiler league blijft door dit soort praktijken
    Vind ik leuk
    Metal +2378
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:30
    Twente blijft een club die ongepast gedrag blijft vertonen. Hopen dat de KNVB eens echt in gaat grijpen.
    Hoe kun je als bestuur VAK P straffen voor hun gedrag terwijl je als bestuur zelf ook als een stel vandalen door voetballand tekeer gaat.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 11:27
    Is verantwoordelijkheid van speler. Ik herinner mij Guidetti...
    Vind ik leuk
    Eleveldski +1133
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:11
    Tot volgend jaar haatdragend persoon.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:17
    Twente is en blijft een kut club
    Vind ik leuk
    Eleveldski +1133
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:14
    Jij bent en blijft een kut kind? Haatdragend persoon, bekrompen persoon en vooral hypocriet persoon. Succes met het haten van FC Twente.
    Vind ik leuk
    SP AR TA +30
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:20
    Sinds vandaag ik zeker ja! Hadden jaren geleden al echt gestrafd moeten worden. Hoop nu helemaal dat sparta er een zaak van maakt en twente nog meer geld verliest. Sorry hoor maar je club blijven verdedigen nu is kansloos. Zijn gewoon hartstikke fout bezig!
    Vind ik leuk
    Eleveldski +1133
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:31
    En wat kan ik daar persoonlijk aan doen? Waar een mens zich druk om kan maken. Kom anders even naar de Grolsch Veste je beklag doen bij Velderman en co. Stakker :-)
    Vind ik leuk
    SP AR TA +30
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:21
    Waar maak jij je dan druk om? Dat mensen je club niet mogen. Dat is gewoon hartstikke logisch en jij bevestigd dat maar weer is! Stelletje huichelaars ga lekker naar duitsland joh!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 19:21]
    Vind ik leuk
    Eleveldski +1133
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:49
    Eens*. Niet is. Ben jij toevallig DJ Jean?
    Vind ik leuk
    Echt? +209
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:48
    Eerst de boel belazeren en dan in de slachtofferrol schieten , die kennen we.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:59
    Sparta niet dan?
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 11:30
    Als jij dat zegt ben ik alleen maar blij
    Vind ik leuk
    derksen +8307
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:14
    Veel belangrijker VP is het dramatisch spelende Brazilië!
    Brazilië heel veel geluk dat het niet achter staat
    Vind ik leuk
    Toppert +1494
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:41
    Dank voor de tip, ik schakel gelijk in...
    Vind ik leuk
    derksen +8307
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:50
    Die neymar loop weer eens te huilen en janken en blerre tegen kuipers niet normaal meer
    Vind ik leuk
    Eleveldski +1133
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:12
    Lekker tweede helftje hoor.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1240
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:15
    Zou schandalig zijn als hij nu alsnog naar Twente gaat. Niet netjes ook van Twente en dan druk ik mij nog zacht uit. Sparta heeft hem al gepresenteerd en al dus terug kan niet meer.
    Vind ik leuk
    FvD1969 +9
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:20
    Zou schandalig zijn als hij nog bij Sparta MAG
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1240
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:28
    Klopt maar eerst het hele verhaal maar eens horen.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3133
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:23
    Is natuurlijk complete onzin dit... Schenk en FC Twente moet al langer hebben gespeeld. Dat contact ga je niet in een dagje aan.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1240
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:29
    Zou haast wel moeten idd maar blijft niet netjes.
    Vind ik leuk
    Spartan +5360
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:31
    Complete onzin?
    Hij is al gepresenteerd in spartashirt.
    Dan is het onbehoorlijk van Twente om hem nog snel een nwe aanbieding te doen.

    Bekastingdienst kom er maar in! Twente heeft blijkbaar voldoende geld.

    Vind ik leuk
    SP AR TA +30
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:13
    https://www.rijnmond.nl/nieuws/169916/Van-Stee-Xandro-Schenk-wil-onder-contract-met-Sparta-uit - Ff kijken grote vriend. Daarna zal je niet meer zo grote mond hebben met je fraude clubje!
    Vind ik leuk
    pos +7820
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:25
    En na die presentatie had Twente ook gelijk zich terug moeten trekken. Die goser moet je ook gelijk niet meer willen eigenlijk dan.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1240
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:29
    Ja klopt hoor maar ben benieuwd naar het hele verhaal.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1151
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:57
    Als hij niks heeft getekend kan alles mogelijk zijn
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 11:38
    Heeft Twente geleerd van Feyenoord. Google maar eens op Guidetti....Rotterdamse hypocrisie dus...en dan druk ik mij nog zacht uit.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1240
    zondag 24 juni 2018 om 11:40
    Ik ken de zaak en dat was niet netjes ook maar wat heeft Sparta daarmee te maken? Is gewoon niet netjes van Twente in dit geval. Maar als deze speler lekker weg wil dikke doei!
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 11:45
    Zegt niks over Twente, zegt alles over de speler. Van mij hoeft hij ook niet meer te komen.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1240
    zondag 24 juni 2018 om 11:46
    Ja snap ik. Die jongen snijdt zichzelf in de vingers.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23662
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:15
    Loser.

    Heeft twente nog centen uberhaupt?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4150
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:01
    Volgens J.Staatsen heeft FC Twente nog een miljoenmiljard op de bank.
    Vind ik leuk
    RtdDub +9466
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:15
    Twente gaat dit jaar met verve de populariteitsprijs, die ze vorig jaar hebben gewonnen, verdedigen, zie ik.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3048
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:27
    Eerst het verhaal van Twente afwachten voordat er wéér veroordeeld wordt.
    Net zoiets als toen VP schreef dat Twente weigerde te betalen en alle hoon en haat weer tegen zich kreeg terwijl 2 dagen later uit kwam dat Twente "gevraagt" had voor uitstel zo niet kwijtschelding.
    Is ook heel wat anders toch?
    Of het verhaal dat Twente een X-bedrag aan de belasting moest betalen, weer uitgemaakt werd voor wanbetalers, blijkt dat het nog ging voor de crisis waar elke goed betaalde clubs ook hetzelfde belasting aanslag moest betalen (de hele top en subtop en net daaronder).
    Vind ik leuk
    Toppert +1494
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:45
    Aangaande Twente heb je daar ook zeker gelijk in. Misschien probeerde Twente op het laatste moment Schenk nog op andere gedachten te brengen. Dat staat natuurlijk vrij. Het is alleen van Schenk wel een beetje raar op zich zo te gedragen.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3048
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:13
    Klopt helemaal.
    En ergens hieronder schrijf ik ook dat ik het niet netjes vind van zowel Twente als speler als het verhaal hierboven waar is.
    Maar ik vind het eerder "slecht" gedaan van speler dan van club.
    Vind ik leuk
    RtdDub +9466
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:00
    Klopt. Maar het feit blijft at Schenk een contract bij Sparta heeft getekend.
    Volgens mij was jij het die me eerder deze week uitlegde waarom Twente zo afwachtend is tot nu toe en dat klonk allemaal prima en aannemelijk.
    Zoals het me nu dus aannemelijk lijkt dat om de door jou genoemde redenen Twente weer naast de pot piste en op deze manier nog heeft geprobeerd te redden wat er te redden viel.

    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3048
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:16
    Zou kunnen dat Twente nu alsnog geprobeert heeft om Schenk alsnog naar Twente te halen.
    Maar het hele verhaal ken ik (nog) niet dus wil ik ook (nog) niet oordelen.
    Maar ik vind het sowieso, hoe je het went of keert, juist verkeerd van de speler zelf.
    Als hij al een contract had getekend bij Sparta had hij Twente moeten afwijzen door te stellen dat ze te laat zijn.
    Nu lijkt het hiero dat alleen Twente "schuldig" is.
    Vind ik leuk
    RtdDub +9466
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:18
    We wachten af. Sparta is er de club niet naar om dit zo naar buiten brengen als dat niet zo zou zijn.
    En laten we het er maar op houden dat Twente voorlopig nog wel een poosje de schijn tegen zal hebben
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3048
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:24
    Dat Twente de schijn tegen heeft is al drie jaar of in die geest.
    Nogmaals, ik vind het niet netjes hoe alles tot stand is gekomen maar wel veel vaker al voorgekomen is.
    Denk maar aan jullie held Guidetti.
    Hij had zelfs al een contract getekent en afgekocht voor 1 milj om naar Feyenoord te gaan.
    Zo zijn er wel meerdere voorbeelden.
    Vind ik dus eerder fout van de speler dan van welke club dan ook.
    Vind ik leuk
    RtdDub +9466
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:30
    Nu doe je voorkomen alsof Feyenoord dat miljoen heeft afgetikt. Er was destijds niet eens geld om de eneco te betalen dus dat is niet zo. City betaalde dat miljoen en leende hem later uit aan Feyenoord. Was er ook pas de 4de pot bij ofzo.
    Feyenoord heeft niks te maken gehad met City\Twente en Guidetti contracten.
    En laten we wel wezen, dat ene seizoen bij Feyenoord weg laten en Twente zou nu zeggen dat ze prima handel hebben gedaan met dat miljoen.

    Gaat wel vaker mis met dit soort dingen, klopt, maar ik zie twente hier niet 1,2,3 Sparta geld bieden om dat contract maar te vergeten.
    Mooiste voorbeeld is Obe Mikel. Die leverde utd, meen ik, 28 miljoen van Chelsea om een dubbel contract af te kopen.

    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3048
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:56
    Oh je moet me niet verkeerd begrijpen.
    Ik zeg nergens dat Feyenoord die miljoen betaald heeft.
    Guidetti had dat contract getekent en zelf ontbonden.
    Ik ging er van uit dat Guidetti het zelf had afgekocht.
    En ja, wij vonden het allemaal wel goed zomaar gratis dat miljoen.

    Ik weet ook niet of Schenk daadwerkelijk een contract heeft getekent, maar dan moet Schenk dat dus zelf afkopen?
    Met of zonder geld van Twente.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 11:41
    Guidetti heeft de miljoen betaald...maar het is Rotterdamse hypocrisie ten top. Maar dat wisten we al langer. Het is de verantwoordelijkheid van de speler, niet van de club.
    Vind ik leuk
    jvh93 +147
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:15
    Deze jongen zet zichzelf op deze manier wel al 3-0 achter als hij alsnog naar Sparta zal gaan. Hij zou volledig het vertrouwen terug moeten winnen. Slim is hij niet in ieder geval
    Vind ik leuk
    FvD1969 +9
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:19
    Gelijk financieel slachten. En niet meer opstellen als hij moet blijven. Eens een loser altijd een loser. Liefst een seizoen uitsluiten voor alle Nederlandse competities.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:25
    Twente gaat dus door met dezelfde praktijken
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3133
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:29
    Dezelfde praktijken? Na de degradatie was al duidelijk dat spelers die in de eerste divisie of onder kant eredivisie spelen bij ons meer zouden kunnen verdienen en dan heb ik het nog niet gehad over het stadion en de fans. Klinkt egoïstisch maar dit zagen we toch wel aankomen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:47
    Blijft het schandalig dat je via zijn vader hem een hoger bod doet, terwijl er al een overeenkomst met Sparta was.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3133
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:55
    Dat is ook zo. Wij weten ook wel hoe dat voelt. 2011 John Guidetti tekent bij Twente en wil onder zijn contract uit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:49
    Twente de meest walgelijke kut club die er is SP-AR-TA
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:04
    Dat slaat natuurlijk nergens op, dat is IS al.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +457
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:31
    Gelukkig wel. Iedereen blij met de degradatie, so waarom zou Twente ene reet geven om de mening van anderen.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 11:42
    Heeft Twente geleerd van Feyenoord...Google maar op Guidetti...
    Vind ik leuk
    Cookee +8844
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:26
    Geld was de meest ergerlijke uitvinding ooit,
    het is de wortel van alle kwaad,
    oprechtheid en eerlijkheid verliest keer op keer van hebzucht.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1135
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:30
    Haha, boefjes uit Enschede. En die Schenk, ruggengraat van een naaktslak.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3048
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:31
    Als het 100% waar is zoals het hier staat vind ik het niet netjes van mijn club maar ook niet netjes van Schenk zelf.
    Maar ik denk eerder dat er ook een ander verhaal aan vast zit waar VP misschien over een dag of twee mee komt.
    Dus ik wil nog niet ver-oordelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:46
    Heb je het hele verhaal gelezen?
    https://www.rijnmond.nl/nieuws/169916/Van-Stee-Xandro-Schenk-wil-onder-contract-met-Sparta-uit
    kan je daar lezen.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4150
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:06
    Je bent een van de weinige FC Twente supporters die realistisch is en de hand in eigen boezem steekt.
    Mijn complimenten. Jou gun ik een snelle terugkeer van FC Twente wel.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3048
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:03
    Thanks
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:31
    Dat fc list en bedrog is weer lekker bezig. 🙄
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:32
    Als Xandro Schenk nog geen officiele contract met een pen heeft getekend. Dan kan je In principe nog alle kanten op. Dus kan van Stee wel de media er bij gaan halen en een potje negatief te keer gaan maar daar schiet je niks mee op. Zo werkt het soms in de voetballerij. Zo’n situatie hebben we ook deels gekend met John Guidetti. Had het shirt van Twente al aan, maar moest zo nodig naar Rotterdam. Dus van Stee hou je gedeisd en ken de wetten van het voetbal klein kind.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5126
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:34
    Klopt echter volgens mij kregen we toen wel alsnog een flinke zak centen voor guidetti
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +4200
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:43
    Omdat guidetti al wel een contract had getekend bij Twente...
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:46
    Ik haal alleen met dit voorbeeld aan dat dit voorkomt en zo lang er niks officieels getekend is, kan de speler nog alle kanten op. Dus Sparta moet niet lopen janken als er geen offieciele contracten zijn getekend.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1240
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:03
    Sparta jankt niet, Sparta is boos. En niet geheel onterecht lijkt mij. Er is wel een akkoord getekend tussen de speler en de club alleen nog geen contract. Anders zou Van Stee ook geen poot hebben om op te staan. Ik snap je voorbeeld heel goed hoor maar ben toch benieuwd naar het hele verhaal in deze zaak. Blijft niet netjes van Twente.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3048
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:20
    Niet netjes van Twente, klopt.
    Maar zulke gevallen is veel vaker voorgekomen.
    Maar ik vind het juist schandaliger van de speler.
    Hij had ook kunnen weigeren tegen Twente en gewoon naar Sparta kunnen gaan.
    Hij had zgn getekent en Twente niet.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1240
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:23
    Ja precies ik snap wat je bedoeld. Snap het vooral van de speler en zijn familie niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:41
    Als Sparta een flinke transfersom vragen en anders hem houden.... Hij zal ongemotiveerd zijn. Dus eerst maar jaartje tribune
    Vind ik leuk
    DannyH79 +376
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:47
    Twente is in ieder geval weer met een schone lei begonnen......dit akkefietje ziet er alweer goed uit en belooft wat voor de toekomst....
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:47
    Als er nog niks getekend is , mag hij heen gaan waar hij wil
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:52
    Mondelinge overeenkomst is ook bindend.... En volgens mij heeft ie zich laten fotograferen in een Sparta shirtje....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 16:53]
    Vind ik leuk
    Echt? +209
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:53
    Dit is gewoon onzin, zeg dan gewoon niks Julian
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 21:54]
    Vind ik leuk
    NickOs +45
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:02
    Klein belangrijk punt: Schenk had nog geen contract getekend voor Sparta. Dat maakt het niet minder klote en erg slecht gehandeld door zowel Twente en Schenk maar juridisch wel een stuk lastiger.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:38
    Volgens mij is een mondelinge overeenkomst b8ndend... En zijn zaakwaarnemer had alles al getekend. Daarbij laat ie zich interviewen en fotograferen in een Spartashirt. Volgens mij kan je er dan rederlijke wijs van uitgaan dat ie Spartaan is.
    Vind ik leuk
    bennings +287
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:02
    Laat hem lekker naar Twente gaan joh wat moet je met een speler die toch al niet meer wilt ,en effe serieus gaat hij Sparta of Twente beter maken pffffff....
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:10
    Blijft toch een rare kop, sparta-versterking,ik zou er geen geld opzetten.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +457
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:30
    Sparta schenkt Twente Schenk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:00
    Is niet de eerste keer, kan met nog wel iets met ene Rob Wielaert bedenken die bij NAC tekenede en toen speelde ze bij Twente hetzelfde spelletje. Conclusie die gaat na Twente want bij Sparta wil niemand hem meer zien. Wederom applaus voor Twente wat een beleid daar
    Vind ik leuk
    SP AR TA +30
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:18
    Ongelooflijk trietse mensen die werken bij twente! Het imago van deze club is zero. Van mij mogen ze lekker fuseren met schalke. Heel nederland happy want de enigste die Twente nog mogen zijn de fans zelf. Van stee als het mogelijk is, voor de rechter slepen dat fc fraude en zorgen dat het salaris wat die bij ons zou krijgen lekker storten op onze jeugdopleiding. Begroting van 16 mil? Ken makkelijk 2 ton vanaf. Mij zien ze niet meer in enschede geen enkele cent die ik uitgeef aan die club!!!!!
    Vind ik leuk
    Echt? +209
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:45
    Ja dat zal Schalke willen😂
    Vind ik leuk
    FCG1971 +702
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:22
    En daar zijn ze weer... de oplichters uit het Oosten. Je zou sponsor zijn van die rattenbende. Ik zeg, Staatsen kom er maar in........
    Vind ik leuk
    Wally g +449
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:23
    Dat mag eigenlijk geen oosten genoemd worden west Duitsland klinkt beter !!!
    Vind ik leuk
    FCG1971 +702
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:26
    Ik wil onze oosterburen niet schofferen Wally.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +4200
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:32
    Renze de Vries .
    Vind ik leuk
    FCG1971 +702
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:28
    Jij bent echt ziek in je hoofd om wijlen Renze de Vries te betrekken in jouw idiote hersenspinsels.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +4200
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:59
    Dus je mag twente wel voor oplichters uitmaken, maar jouw groningen natuurlijk niet.
    Teer zieltje .
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +457
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:39
    Renze de Vries.
    Dat was toch die oplichter met dat Zwartgeld gebeuren in Groningen.
    Toch vreemd dat aanhangers van die oplichters nu zo ageren tegen Twente?
    Vind ik leuk
    FCG1971 +702
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:15
    Dit lijkt wel heel veel op de teksten van Staatsen. Is de coke in Tukkerland echt zo slecht.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +457
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:36
    Moet je FF aan je moeder vragen die heeft het laatste grammetje gekocht.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:04
    Twente blijft gewoon een naar clubje op het gebied van transfers.
    Vind ik leuk
    Caniggia +664
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:15
    Twente smerig vies clubje is het eigenlijk. Hoe kunnen ze nu nog steeds zoveel geld hebben.Ik denk dat de fiscus nog maar eens moet kijken.Wat een misselijkmakende club.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:24
    Tja, FC Duitsland blijft lekker frauderen..
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +4200
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:35
    Fc Turkije heeft ook een geschiedenis.
    Vind ik leuk
    Lesseh +18
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:50
    Is te verwachten van een club als FC Twente, die leren het nooit ook na al die elende wat ze hebben gehad gaan ze gewoonweg door met de ongewenste en niet faire praktijken. Eigenlijk wel zielig.😤☹👎
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 18:51]
    Vind ik leuk
    Wally g +449
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:20
    Tjonge jonge Twente is een fraude gevoelige club en nu dit ..... wat een zootje daar .... geen woorden voor , ik zeg kaal plukken tot de laatste cent !
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +457
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:41
    Wanneer begin je te janken over Ajax, Feijenoord, Utrecht, NAC, Groningen etc.
    Of je kan je zeer beperkte brein alleen anti Twente sentiment aan?
    Vind ik leuk
    Wally g +449
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:33
    O kijk als jij het voor het zeggen had mag ff fraude gaan en staan waar ze willen , maar o als het andersom zou zijn dan sta je vast met je zakdoekje vooraan . Hou je gewoon aan de regels !
    Vind ik leuk
    FCG1971 +702
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:17
    En wederom een tekst die geleend is van Staatsen
    Vind ik leuk
    Dunneke +116
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:31
    Het is en blijft een naar clubje in Enschede
    Vind ik leuk
    Askotta +9
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:42
    W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> www.Sweetsex.top
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3048
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:12
    Was jij al dat gezeik over Twente ook zat?
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:28
    Als dat waar is een kloten streek van Twente. En een zeer slechte mentaliteit van de speler in kwestie
    Vind ik leuk
    038power +42
    zaterdag 23 juni 2018 om 10:11
    Domme jongen die Schenk, maar tevens niet netjes van Twente.Maar ach die leven boven en onder de wet....
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 22:03
    Gevalletje Guidetti gewoon. Zoals Feyenoord deze speler, had al contract bij Twente getekend, de kop gek maakte. Om het maar op zijn Spartaans te zeggen.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 08:43
    Bla bla bla!

    Zakelijk gaat het soms anders👌👍

    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 08:45]
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 11:07
    Een Guidetti dus. Rotterdamse hypocrisie, huilie huilie.
    Vind ik leuk
    Tilbo1896 +123
    woensdag 27 juni 2018 om 00:54
    Dikke ton per jaar , en dan ouwhoeren over het is niet bindend waar komt dat geld weer vandaan!? Keertje goed doorlichten knvb, samen met de fiot !!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Sparta-versterking wil onder contract uit: 'Twente heeft zijn kop gek gemaakt'