Fortuna haalt in België vierde versterking op: 'Meer dan 100 duels ervaring'

    Fortuna haalt in België vierde versterking op: 'Meer dan 100 duels ervaring'

    vrijdag 22 juni 2018 om 16:25

    Fortuna Sittard heeft komend seizoen de beschikking over Ahmed El Messaoudi. De 22-jarige middenvelder komt op huurbasis over van KV Mechelen, meldt de Limburgse promovendus vrijdag.

    "Ik heb de Eredivisie altijd al een interessante competitie gevonden vanwege de manier van voetballen en de sfeer. In Sittard is aan sfeer sowieso geen gebrek, heb ik gehoord", laat El Messaoudi weten op de clubsite.

    De huurdeal stemt ook technisch directeur Mustafa Aztopal tevreden. "Ahmed is een fysiek sterke verdedigende middenvelder met meer dan honderd wedstrijden ervaring in de hoogste Belgische klasse. Hij past met zijn jeugdigheid, leergierige instelling en ambitie ook prima in de visie van de club."

    El Messaoudi heeft nog een driejarig contract bij Mechelen, waarvoor hij het afgelopen seizoen negentien competitiewedstrijden speelde. De Marokkaan kon echter niet voorkomen dat de club degradeerde uit de Jupiler Pro League.

    Fortuna versterkte de selectie eerder al met Alessandro Ciranni (MVV), Mark Diemers (De Graafschap) en Andrija Novakovich (Reading). Daar tegenover staat het vertrek van onder meer Perr Schuurs (Ajax).

    Poll

    Gaat Fortuna zich handhaven?

    (3773 stemmen)

    Plaats een reactie

    Il Gordo +1139
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:33
    Volgens mij is dat Fortuna best leuke spelers aan het halen. Die Novakovich is ook een prima spits. Diemers kun je er goed bij hebben. En dan ook het contract van Semedo kunnen verlengen. In alle rust lekker bezig daar.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 16:33]
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14646
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:33
    Heeft ie een stuk van z'n broekpijpen afgeknipt of zo?
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:35
    Noem je trousers. Zijn hip tegenwoordig. Dat jij niets van Fashion weet is jouw probleem.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22291
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:38
    Waanzinnig probleem ook
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14646
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:01
    Mag me toch afvragen waarom zo'n jongen een broek draagt van twee maten te klein?

    Bovendien, wat is fashion tegenwoordig? Laatste tijd zie ik ook echt mensen lopen met hartstikke kapotte broeken, en bij, vooral jongere vrouwen, broeken met discopijpen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 17:22]
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2235
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:41
    Trousers is gewoon Engels voor broek, hoor...
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:42
    Korte trousers/Pantalon. Asjeblieft
    Vind ik leuk
    Hans Worst +622
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:48
    Komt omdat mannen teveel vrouwelijke hormonen hebben lijkt t wel.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1664
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:04
    Zo iets heet mode !!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 17:04]
    Vind ik leuk
    Hans Worst +622
    zaterdag 23 juni 2018 om 16:26
    Tja, een beetje kerel trekt niet van die flauwekul aan.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1664
    zaterdag 23 juni 2018 om 16:27
    Haha ik trek het niet aan nee maar is wel de nieuwe mode Haha
    Vind ik leuk
    Foebele +47813
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:48
    Ik blijf er bij dat Ajax Schuurs aan Fortuna moet verhuren, Perr gaat bij Ajax geen basisplek veroveren en nog een jaar JPL is voor hem gewoon geen goede zaak.

    Dat hij aan het Ajax spelletje zou moeten wennen wil ik nooit van zijn leven ooit meer horen, die onzin verkoop je maar aan een ander.

    Qua hoeveelheid CV's kunnen we hem er prima bij hebben, maar hij staat toch gewoon stil in zijn ontwikkeling als hij nu weer een jaar JPL moet spelen? Zoveel speelminuten gaat hij niet maken, zeker niet als de Ligt blijft en ze Magallan eindelijk binnen hebben.

    Ook Wober moet hij nog maar uit de basis zien te houden, dat is ook geen ABC'tje, want Wober is als het goed is de enige linksbenige CV, Perr, Matthijs en Magallan zijn rechtsbenig.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14646
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:26
    Schuurs wordt denk ik een nieuwe Zivkovic.
    Vind ik leuk
    Foebele +47813
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:37
    Nee, dat wordt hij totaal niet, want Zivko paste als type spits niet bij Ajax, Perr als opbouwende verdediger juist wel.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14646
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:40
    Zivkovic werd gehaald omdat het een groot talent was, spelend bij een Nederlandse club en Ajax zag zijn enige kans om hem te kopen. In dat geval vind ik Richairo wel te vergelijken met Perr.
    Vind ik leuk
    Foebele +47813
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:53
    Je vergeleek ze met het idee dat Perr zou floppen net als Zivko, nu maak je ineens een hele andere vergelijking die verder ook op geen enkele wijze iets zegt over het al dan niet slagen van Perr bij Ajax.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7864
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:35
    Ik heb vernomen hier dat er door beide clubs word afgewacht wat er met de Ligt gebeurd.word die verkocht dan blijft hij bij Ajax, blijft de Ligt dan is er de mogelijkheid dat Schuurs nog op huurbasis in Sittarf blijft.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1730
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:50
    Emmen of Fortuna eruit direct en andere via nacompetitie.
    Allebei helemaal niks te zoeken in de eredivisie !
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:03
    Gelukkig is dat nog niet zo zeker als het feit dat Vitesse wéér geen kampioen gaat worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:03
    Op basis van Wat?
    Vind ik leuk
    FSCeara +7864
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:37
    Jullie lietennze toch ook in Europa spelen terwijl je buiten Arnhem niet veel te zoeken hebt.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1139
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:16
    Nah, geef mij maar Fortuna. Sympathieke club, leuk stadion, goeie achterban en in het verleden leuke spelers voortgebracht. Van mij mogen ze er zeker in blijven. En zeker wel van toegevoegde waarde.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +654
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:17
    Geld van Schuurs is inmiddels wel op denk ik.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7864
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:37
    Begroting dit jaar is 6 tot 8 miljoen dus is gewoon voor ons eerste jaar prima.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80967
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:38
    Leuk dit voor Fortuna.........toch het andere groengeel!
    Vind ik leuk
    FSCeara +7864
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:51
    Heb dat van van de week uitgepluist.bericht waar jij de link had geplakt was van jaar geleden
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80967
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:04
    Meen je niet, en dat stond op de site van de KNVB nog. Wat een amateurs zeg daar, Damn!

    Gelukkig maar goos, ik gun het andere groengeel meer dan de andere clubs. Ik zie jullie graag weer als stabiele ED club.

    GreenYellow till we die!!!
    Vind ik leuk
    FSCeara +7864
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:49
    Volgens een andere pagina van de KNVB van februari zou alleen Den Bosch momenteel in car. 1 zitten.
    Vind ik leuk
    Askotta +9
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:37
    W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> www.Sweetsex.top
    Vind ik leuk
    El Cazador +4749
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:20
    Is Fortuna uit gewinkeld??
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Fortuna haalt in België vierde versterking op: 'Meer dan 100 duels ervaring'