PEC Zwolle maakt transfer van 'levensgevaarlijke speler' wereldkundig

    PEC Zwolle maakt transfer van 'levensgevaarlijke speler' wereldkundig

    vrijdag 22 juni 2018 om 16:37

    Het is officieel: Mike van Duinen verruilt Excelsior voor PEC Zwolle. De 26-jarige aanvaller zette vrijdag zijn handtekening onder een contract voor drie seizoenen in Overijssel.

    De overgang hing al even in de lucht, maar beide clubs steggelden lang over de transfersom. PEC wilde niet verder gaan dan 750.000 euro, waar Excelsior 825.000 euro verlangde. De Kralingers zouden mede op aandringen van Van Duinen toch overstag zijn gegaan.

    Van Duinen was afgelopen seizoen met acht goals in 29 competitieduels belangrijk voor Excelsior. Eerder speelde hij voor Roda JC, ADO Den Haag en Fortuna Düsseldorf. "PEC Zwolle is naast een fantastische club ook een hele mooie en logische vervolgstap in mijn carrière", stelt de spits. "De club heeft de afgelopen jaren laten zien dat het geen grijze muis is in de Eredivisie."

    Technisch directeur Gerard Nijkamp is in zijn nopjes. "Iedereen die de Eredivisie volgt weet dat Mike een levensgevaarlijke speler is wanneer hij de bal in of rondom het strafschopgebied krijgt aangespeeld. Wij hebben hem al geruime tijd op de korrel en zien in Mike een voorbereider, aanspeelpunt en afmaker."

    Poll

    Een mooie transfer voor Van Duinen?

    (1432 stemmen)

    Plaats een reactie

    ruud wubbers +12165
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:45
    Helaas dus toch, we zullen er dan maar het beste van moeten maken, dus: Welkom in Zwolle Mike!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29675
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:47
    levensgevaarlijke speler met 8 levensgevaarlijke goals,die niet meer dan 2 ton waard is. Hadden beter necid moeten halen.

    Chapeau excelsior.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18922
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:50
    Speelt waarschijnlijk met een glock in z’n kontzak..
    Vind ik leuk
    Excelsior +1348
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:03
    Necid die is toch te duur voor Zwolle. En ik denk dat Mike nog best kan verassen. Maar ik ben niet echt objectief.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 17:03]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89182
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:33
    Nee joh, was bij ons al die jaren niks en bij jullie ook niet.
    Vind ik leuk
    Excelsior +1348
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:34
    We gaan het zien.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89182
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:35
    Zeker weten, ik heb hem lang genoeg aan het werk gezien om te weten dat het niets is. Is ook 26 en gaat zich niet meer verbeteren.
    Vind ik leuk
    Excelsior +1348
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:40
    De tijd zal het leren.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20610
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:28
    Bij Excelsior deed Mike het goed toch? Bij ons kon die de verwachtingen niet waar maken en was voor de breedte een leuke spits meer ook niet.

    Wens hem alle succes bij Pec.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8457
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:51
    Mike kan echt verassen als hij zegt dat hij naar europese topclub vertrekt.die zou ik de afgelopen jaren niet eens bij ons hebben willen zien en dat was rechterrijtje juup
    Vind ik leuk
    peinke +1994
    zaterdag 23 juni 2018 om 09:58
    Necid, nee joh, die heeft PEC haast financieel naar de afgrond geholpen! En waar baseer je zijn quotes op dan.... Was toch ook niet geweldig! Mijn beeld is dat in ieder geval niet!
    Vind ik leuk
    Dezeun +4315
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:48
    Als de supporters het stadion nog maar in durven

    Zo'n levensgevaarlijke speler
    Vind ik leuk
    HanV +3999
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:53
    Toeschouwers genoeg, er is weer een tribune verbouwd. Record seizoenskaarten gebroken. Maar dat was van voor de transfer.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5351
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:50
    Bruikbaar is iets anders als levensgevaarlijk ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:51
    Vist Pec van de Duinen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 16:52]
    Vind ik leuk
    Tim +4573
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:51
    Nuttige speler als je er 12 mag opstellen.
    Vind ik leuk
    Kramertje +898
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:52
    hopelijk pakt Excelsior ergens een spits vandaan die er meer inschiet dan van Duinen
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29675
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:54
    Laat excelsior dan maar necid halen 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:09
    PEC Zwolle is er recentelijk in geslaagd om spitsen om te katten tot geïsoleerde schiereilandvoetballers.

    Piotr Parzyszek revisited?
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1048
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:09
    Ik denk dat van Duinen net te weinig kwaliteiten heeft om de spits van PEC te worden. Ondanks zijn tomeloze inzet ,komt hij technisch echt tekort,hij is puur een counterspits die het van de snelle uitbraak moet hebben of 'rommelem in de 16'. Maar PEC wil graag verzorgd voetbal spelen en het liefst op de helft van de tegenstander( uitgezonderd de wedstrijden tegen de top 4,terwijl ze het dan ook nog vaak proberen) en dan heb je niet zoveel aan vDuinen.Als pinch-hitter zou hij nog van waarde kunnen zijn voor PEC,,om iets te forceren in het laatste kwartier van de wedstrijd!
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1304
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:16
    Afmaker met 8 goals in 29 wedstrijden. Klinkt ambitieus.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:18
    Veel te veel geld voor een spits als van duinen.

    Maar toch welkom bij pec.

    Hoop wel dat piotr parzyszek blijft.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5802
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:28
    Mike veel suc6 in Zwolle
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89182
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:30
    Harde werker maar geen goalgetter. Rendement is veel te laag. Als mede Hagenees ben ik toch blij dat hij niet naar ons komt.

    Veel succes in Zwolle!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20610
    vrijdag 22 juni 2018 om 23:19
    Kwam toen al veel te kort en hij scoort ook nooit meer dan 10 doelpunten per seizoen. Leuke gozer ja, maar daar hebben we als club geen boodschap aan.
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5287
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:52
    Nijkamp zat al vroeg aan de champagne zo te lezen
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +920
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:00
    Ben er toch ff blij mee dat ie niet naar Den Haag is teruggekeerd. Veel te veel geld voor Duinen en dat heeft Excelsior goed gedaan.

    Succes Mike!
    Vind ik leuk
    Oet +18
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:55
    Van Duinen is denk ik meer als vervanger van Saymak gehaald i.p.v
    eerste spits.

    Wij hebben hem al geruime tijd op de korrel en zien in Mike een voorbereider, aanspeelpunt en afmaker."
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89182
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:33
    Afmaker?? Hahaha, zeg het nog eens?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20610
    vrijdag 22 juni 2018 om 23:19
    :D
    Vind ik leuk
    4everfcu +2337
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:08
    levensgevaarlijk nog wel haha
    Vind ik leuk
    Askotta +9
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:36
    W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> www.Sweetsex.top
    Vind ik leuk
    Het Brein +3855
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:46
    Nijkamp, idioot! Haal Necid is transfervrij...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89182
    vrijdag 22 juni 2018 om 23:53
    Johnsen verkopen en dan Necid halen. Zhang erachter of ernaast.
    Vind ik leuk
    Kramertje +898
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:11
    Mooie titel net of alle buitenlandse moeten gaan uitkijken
    Vind ik leuk
    Humberto01 +294
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:13
    Ik weet niet wat het voor onderhandelaars zijn daar in Zwolle, in Rotterdam lachen ze zich hun ballen uit de broek. Gratis gekomen en 7.5 ton aftikken met nog één jaar te gaan. En in Zwolle zijn ze de helft van hun opbrengst van Sandler al weer kwijt, waarvoor eigenlijk?? Een spits waar er tien van in een dozijn te vinden zijn.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20610
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:31
    Erg goed gedaan van Excelsior en voor Pec is dit erg veel geld en zeker voor een speler van Excelsior met nog maar 1 jaar contract. Hoop voor Pec dat het goed uitpakt.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1331
    zaterdag 23 juni 2018 om 22:23
    Bijna iedereen is niet lovend over zn komst maar ik vind het een superspits die komt er wel bij pec.. Bal vasthouden miste ik bij pec vorig seizoen denk dat namli en mokthar met hem erbij nog veel meer hadden gefunctioneerd
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PEC Zwolle maakt transfer van 'levensgevaarlijke speler' wereldkundig