Tadic reageert op Ajax-geruchten: Eerst de handtekeningen, dan praten

    Tadic reageert op Ajax-geruchten: "Eerst de handtekeningen, dan praten"

    zaterdag 23 juni 2018 om 00:07

    Dusan Tadic heeft voor het eerst gereageerd op de berichten die hem aan Ajax linken. De aanvaller van Southampton en het Servische elftal is op dit moment echter niet bezig met een transfer. Tadic verloor vrijdagavond in de blessuretijd met 1-2 van Zwitserland.

    De Telegraaf pakte donderdag groot uit met het nieuws dat Ajax maar liefst 17,1 miljoen euro wil betalen om Tadic naar Amsterdam te halen. "Ja, dat is leuk, maar zolang er nog niks getekend is, kan ik er gewoon nog niks over zeggen", laat de Serviër weten aan Voetbal International.

    "Eerst de handtekeningen, dan praten. En er zijn nog geen handtekeningen. Tegelijkertijd ben ik bezig aan een WK en hebben we een nederlaag geleden die hard is aangekomen."

    Tadic maakte vrijdag veel indruk in het Servische elftal, waar hij een van de uitblinkers was. Hij gaf na vijf minuten spelen de assist op doelpuntenmaker Aleksandar Mitrovic en ook daarna was hij bij vlagen de plaaggeest van de Zwitserse defensie. Rafael van der Vaart gaf aan gecharmeerd te zijn van Tadic, maar tegelijkertijd vindt hij het bedrag dat Ajax moet betalen erg veel.

    Lees ookVan der Vaart begrijpt Ajax: "Maar zeventien miljoen euro is wel veel"

    Plaats een reactie

    zaterdag 23 juni 2018 om 00:10
    Die komt.
    Vind ik leuk
    MichPSV +4865
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:16
    Niet.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 07:28
    Dat hoop jij. Maar als je de berichtgeving volgt dan komt hij uiteraard.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 09:13
    NIETS bij psv bedoel je!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:18
    Ik denk ook dat hij komt. "Eerst de handtekening en dan praten" zei ze. En ik zit er nog steeds aan vast ;)
    Vind ik leuk
    chicken +9859
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:47
    Hij bevestigt indirect dat er onderhandelt wordt. Maarja, het blijft een jaar wereldje..top pl zal niet komen voor hem, maar als er een andere club komt die hem aan het twijfelen brengt..
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:49
    Dan kan je er idd van af. Maar voor haar meldde zich helaas geen andere club ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:07
    Hij heeft zelf meerdere clubs uit de PL geweigerd.
    Vind ik leuk
    chicken +9859
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:09
    Dat weet ik dus niet...maar die uitspraak; eerst handtekeningen, dan praten geeft goede moed.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 07:32
    Hij zit midden in een WK, Labyad zei eerst ook dat er niets speelde. Laat die jongen met rust en dan kan hij echt antwoord geven.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7465
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:21
    Hij gaat enkel naar Nederland omdat hij zijn familie mist, mensen uit zijn land hechten enorm aan hun eigen omgeving en familie vandaar dat hij terug wil. En niet elke voetballer heeft maar nooit genoeg geld
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 11:22]
    Vind ik leuk
    chicken +9859
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:35
    Heeft hij familie in nl dan?
    Vind ik leuk
    Obl93 +1860
    zaterdag 23 juni 2018 om 02:47
    Nee, Southampton zoekt eerst een vervanger XD
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 07:32
    Nee hij gaat naar Ajax.
    Vind ik leuk
    Dussie +134
    zaterdag 23 juni 2018 om 10:34
    Wel
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:10
    Gek hoor dat die niks loslaat na deze nederlaag...
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 07:36
    Hij zit nog steeds midden in een WK, laat spelers dan met rust. Die zitten in een bubbel met volledige concentratie. Als meerdere media dit melden dan zal het wel goed komen. Labyad wist eerst ook van niets en een dag later moest hij wel toegeven. Kom op. Ik kan me voorstellen dat een aantal psv`ertjes jaloers zijn.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1530
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:47
    Wat is dat toch met die ajacieden , wees gewoon blij dat hij komt en stop met deze onzin over jaloers enzo . Jaloers op een andere club dat nooit en zeker niet op ajax .
    Vind ik leuk
    stratumseind +139067
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:13
    goeie speler maar wat doen ze met die kleine 3 miljoen salaris die hij nu vangt?
    Vind ik leuk
    2cents +48956
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:15
    Die houdt Southampton lekker in kas.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18751
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:16
    Die maken ze over op zijn bankrekening..... of denk jij soms dat ze contant betalen......
    Vind ik leuk
    stratumseind +139067
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:30
    in arena s misschien?
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:37
    Het salarisplafond bij Ajax is niet maximaal meer 1 miljoen euro meer, voor bepaalde spelers/aankopen waar je direct een versterking aan hebt mogen er uitzonderingen gemaakt worden. Tadic gaat rond de 2 miljoen verdienen en de rest zal wel gecompenseerd worden met tekengeld en bonussen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:45
    En meedelen bij doorverkoop. Toonde vanavond aan versterking te zijn
    Vind ik leuk
    chicken +9859
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:48
    Of een vastgesteld transfer bedrag over 2 jaar. Zoiets deed psv met moreno. Die vertrok ook voor een habbekrats, maar ze hebben er een goede aan gehad.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:44
    Wat je nummers? Voor vi mobile
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 01:48]
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +514
    zaterdag 23 juni 2018 om 07:03
    Ook bij Ajax ben je dat al snel vergelijkbaar met vorig seizoen.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14663
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:25
    Klaas-Jan verdient ook bakken met geld, is dat een directe versterking? Lijkt mij eerder dat Ajax besluit met geld te gooien, waar er genoeg te halen is voor veel minder.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7465
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:30
    Als ervoor weinig zoveel te halen is, zou je beter direct bij jouw club scout kunnen worden, want het blijkt dat het voor onze top 3 verdomd lastig is. Maar deze hebben jou niet dus ik zou zeggen meld je aan
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:17
    Hoeveel verdiend Huntelaar dan? Wanneer je het over de 3 miljoen + aan salaris hebt, dan moet je wel het hele verhaal begrijpen wat er toen stond, daar zat het afgelopen seizoen 2.4 miljoen euro salaris bij wat Huntelaar tot 30 juni nog verdiende bij Schalke 04!
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +5972
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:21
    4 miljoen teken geld. net zoals PSV deed Met Luuk de Jong

    dan kan je hem verder gewoon voor 1,5 miljoen op de loonllijst zetten

    en Ajax heeft gelukkig het geld om dat te doen
    Vind ik leuk
    stratumseind +139067
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:32
    blijft ie maar 2 jaar dan?
    Vind ik leuk
    chicken +9859
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:49
    Ajax zou na 2 jaar meewerken aan een transfer. Tekenen voor 4 jaar geloof ik.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +8428
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:57
    Tekenen tot z'n 34ste.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 07:42
    Ja zoals het er nu naar uitziet wel. Jammer aan de ene kant, maar dan is hij 31 en kan Ajax nog een groot deel van de transfersom terug krijgen.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +5972
    zaterdag 23 juni 2018 om 10:10
    of hij bleeft gewoon al die tijd. en misschien nog wat langer. geen probleem toch als ze niets meer terug krijgen .

    we kunnen het missen in amsterdam, en als hij bv en kampioenschap mogenlijk maakt. wie weet kwalificatie voor de CL

    dan verdien je het daar wel mee terug.

    Ajax moet meer investeren in dit soort spelers om meer mee te doen in de CL. en dus krijg je meer geld binnen word de afstand met PSV en Feyenoord groter

    en zou je dus vaker kampioen moeten kunnen worden.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 07:41
    Inderdaad. Spijker op de kop.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:23
    Die betalen ze nog steeds, maar in een andere constructie, zodat het net lijkt of het binnen het salarishuis valt.

    Ik geloof dat Luuk de Jong toch ook meer verdiende dan intern was afgesproken....
    Vind ik leuk
    2cents +48956
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:25
    Stratum maakt zich zorgen over de boekhouding van Ajax. PSV heeft niet al te lang geleden nog iets teveel uitgegeven en dat kwam ze bijna duur te staan. Daar wilde hij onze club voor behoeden.

    Hij zal nu wel gerustgesteld kunnen gaan slapen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139067
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:27
    nou ik ben er nog nie zo gerust op , wat zal joellekke er van denken met zijn 9 ton per jaar
    Vind ik leuk
    2cents +48956
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:41
    Joelleke droomt er nu al van dat hij Tadic de bal in de voeten mag schuiven of dat hij één van zijn corners of vrije trappen mag binnenknikken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139067
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:45
    dat zou dan wel weer kunnen kloppen inderdaad , veltmenneke die een bal bij een medespeler in de voeten schuift.... das m nog nooit gelukt dus ik snap zijn dromen wel
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 07:44
    Ja en wij hebben de Gemeente ook niet nodig.
    Vind ik leuk
    Futjebal +1420
    zaterdag 23 juni 2018 om 10:01
    hebben jullie de gemeente niet nodig??? als dat zo is dan hadden jullie geen stadion gehad en kon je in het Vondelpark gaan voetballen
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7465
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:36
    Ajax hoefde nooit zo nodig naar de Arena, wij wilden liever de Meer verbouwen. Voor de Gemeente die graag een stadion wilde wat bij de hoofdstad hoorde zijn we uit onze geliefde de Meer gegaan en in dat betonblok gaan spelen. Dus kom niet meer aan met je fabels
    Vind ik leuk
    stratumseind +139067
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:29
    nou dan zijn ze wel vrij hopeloos aan het worden bij jullie.
    De filosofie van een salarisplafond op een dusdanig groot verschil selectief over boord gooien neigt naar paniek
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:37
    Hopeloos of bedoel je wanhopig?

    Ik begrijp best dat je nu daadwerkelijk een horrorscenario voor je ziet:

    Ajax de komende 10 jaar kampioen. Kapitaal dat eindelijk op het veld staat. Een florerende jeugdopleiding, waaruit bodemloos geput kan worden.

    Een Bayern München-scenario, maar dan met onze wereldwijd befaamde en beroemde jeugdopleiding.

    Maar wanhoop niet: jullie hebben Mark van Bommel. Dus dat wordt schoffelen, spugen en ellebogenwerk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:40
    En toen schrok je wakker....
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:43
    Het zou inderdaad kunnen, Horst, dat van Bommel inmiddels wat minder geniepig is geworden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:48
    Vielleicht.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139067
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:51
    aber ich denke nicht
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:02
    Dat weet ik toch van je.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 07:49
    Ich denke dass auch.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139067
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:43
    Ben je vandaag naar de efteling geweest soms?
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:45
    Had je mee gewild?
    Vind ik leuk
    stratumseind +139067
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:47
    pfff hou op , heel dat klotepark door
    mij niet gezien
    Vind ik leuk
    chicken +9859
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:51
    Ze hebben rolstoelen tegenwoordig..

    Met bierhouder;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +139067
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:53
    dat maakt het al weer een stuk relaxter ......
    nu nog iemand die duwt maar dat zal hier op vp geen groot probleem worden denk ik......
    Vind ik leuk
    chicken +9859
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:59
    Dan is er een reële kans dat je ergens in het water eindigt he...maar je kan die meiden ook voor andere zaken huren ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +139067
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:04
    Kan me nauwelijks voorstellen dat iemand van vp hier zulke snode plannen met mij zou hebben....
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:06
    Ikke, ikke, ikke....
    Vind ik leuk
    stratumseind +139067
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:06
    Ik geloof er niks van
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2705
    zaterdag 23 juni 2018 om 07:19
    Welnee Stratum, ik duw je wel hoor. Rijden we gelijk naar de attractie met de bijnaam "Ajax kampioenenplan" en bij de gewone stervelingen is die dan weer bekend als de Fata Morgana :)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 07:21]
    Vind ik leuk
    stratumseind +139067
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:20
    Is dat die attractie waar alles echt lijkt maar niks het is?
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7465
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:44
    Kun je daarna in de PSV Droomvlucht, dat gaat over dromen over zaken waarvan ze zeggen dat die vroeger hebben bestaan...….Zoiets als titels want koester het laatste ritje platte kar maar!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 11:45]
    Vind ik leuk
    Quareck +6262
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:16
    Ik een uurtje in de rolstoel, dan jij een uurtje.. we kunnen ook gewoon ergens een kroeg opzoeken! Daar sta je geen anderhalf uur in de rij voor een “attractie”. Volgende punt, we moeten een bob vinden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139067
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:18
    Kijk tenminste iemand die positief mee denkt.
    Vind ik leuk
    Quareck +6262
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:21
    Ik doe wat ik kan, ik ben vrij inventief als het op kroegbezoeken aankomt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139067
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:21
    Een partner in crime en dorst. dat gaat helemaal goed komen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 08:22]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7465
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:46
    Doe ik wel, ik heb een grote MPV waar een rolstoel behoeftige via de schuifdeur zo inzit en de rolstoel kan achterin want in de efteling kun je enkel een houten huren. En drink niet
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 11:47]
    Vind ik leuk
    Quareck +6262
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:05
    Held!!!!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:14
    Van die BOB snap ik niet zo goed.
    Gewoon goed vasthouden aan het stuur val je ook niet om.
    Vind ik leuk
    Quareck +6262
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:52
    Ik kan niet eens fietsen als ik nuchter ben!
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:54
    Wie heeft het er in godsnaam over fietsen?
    Vind ik leuk
    Quareck +6262
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:02
    Haha.. ik ben idd nog nooit omgevallen met de auto..
    Vind ik leuk
    El Cazador +4734
    zaterdag 23 juni 2018 om 10:38
    dit schot voor open goal kan ik niet laten lopen!!!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:03
    Het ravijn in?
    Vind ik leuk
    stratumseind +139067
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:05
    Kaatsheuvel heeft geen bergen ... laat je niet foppen door de naam
    Vind ik leuk
    chicken +9859
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:06
    Met bier, dat wel..we zijn geen barbaren.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 07:53
    Ik wil je best duwen vrolijke vriend, maar er is een gerede kans dat je in het water belandt.

    Nee zo grof ben ik nou ook weer niet, als je maar niet steeds over psv blijft janken dan zal dat wel goed komen. Ik ben eigenlijk in Kaatsheuvel geboren en daarna via Tilburg naar Den Haag verhuist. De Efteling blijft altijd leuk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:55
    Je bent geweigerd bij de ingang, hè?

    Mocht je je eigen consumpties (bier) niet meenemen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +139067
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:58
    ik kon met mijn aanhanger niet door de draaipoortjes......
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1202
    zaterdag 23 juni 2018 om 04:44
    Hoop meer op een bredere top (6) dan ieder jaar met de herfst op parkeerplek te huldigen
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 07:47
    Ja dat je net die lul als trainer aanstelt. Niet te geloven. Als zijn schoonvader weg is dan zit hij ergens in een hoekje te huilen.
    Vind ik leuk
    Futjebal +1420
    zaterdag 23 juni 2018 om 10:03
    want jij kent hem goed???
    Vind ik leuk
    Skkky50 +1998
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:38
    Bayern München koopt spelers van zijn directe concurrenten. Dat zie ik Ajax de komende jaren van zijn lang zal ze leven nog niet doen. Het is aandoenlijk om te zien dat men bij Ajax werkelijk denkt dat een Bayern München scenario binnenkort zal gebeuren, wat tekenend is voor de arrogantie binnen de supportersgroep.

    Feit is dat Ajax inmiddels vier jaar wacht op de schaal, en beter kan focussen op weer eens kampioen worden dan het Bayern München worden van Nederland.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1530
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:52
    Marco Borsato heeft een mooi nummer voor jouw : De meeste dromen zijn bedrog .
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:11
    Gaat Ajax nu aansluiting vinden bij de Europese top of heeft de jeugd nog een paar jaar nodig?
    Vind ik leuk
    2cents +48956
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:39
    Nee hoor, tekengeld is er altijd betaald. Ook aan spelers uit de opleiding die bijtekenen.

    Alleen weten we daar niet de details van, net zo min als van individuele salarissen.

    Maar goed, de waarheid is dat Slop Tadic een lager salaris bood dan hij bij zijn huidige club krijgt en dat hij daarbij zei dat het voor een speler van Southampton, gelijk Limburgers, een eer moet zijn om bij Ajax te mogen voetballen. Tadic gaf hem groot gelijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:53
    Wij weten dat er geen grotere eer bestaat.

    We zouden er grof geld voor over hebben. Tadic heeft er ook geld voor over. Maar vergeet niet dat Ajax nog steeds een hele grote naam heeft in het voormalige Joegoslavië.

    Darko Bodul
    Božo Broketa
    Joško Gluić
    Nemanja Gudelj
    Dejan Meleg
    Marko Pantelić
    Miralem Sulejmani
    Velibor Vasović
    Joey Didulica
    Joško Gluić
    Robert Murić
    Dusan Tadic
    Vind ik leuk
    2cents +48956
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:56
    Niet perse een heel geruststellend lijstje. ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:59
    Het begon goed.;)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 01:00]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36034
    zaterdag 23 juni 2018 om 06:48
    Hahaha, een lijstje met 20 mislukte namen. :)
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +4724
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:02
    Indrukwekkend lijstje zeg....
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:04
    Ik heb het ook moeten opzoeken....
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:15
    Leuk lijstje, Tadic, maar ietsj zegt me dat het weer nietsj zal worden.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 10:22]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:01
    Wat een achterlijke opmerking over Limburgers
    Vind ik leuk
    2cents +48956
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:08
    Heb je het v Bommel nieuws gemist deze week...?

    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/822180/-het-moest-vooral-een-eer-zijn-als-limburger-om-voor-ajax-te-mogen-spelen-.html
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 01:09]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36034
    zaterdag 23 juni 2018 om 06:52
    Ow dat artikel dat van Bommel zei dat hij niet bij Ajax wilde spelen en dat het bij PSV meteen warm en goed voelde.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 06:52]
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 07:46
    Ja maar dat doet psv toch ook voor spelers die ze eigenlijk niet kunnen betalen. Laten we eerlijk zijn.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7465
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:38
    Wat is er hopeloos aan? voor een goede speler kun je meer betalen, Hakim zit ook boven het plafond. Kluivert was gewoon niet goed genoeg en daar betalen ze het niet voor want dan is het eind zoek! Hopeloos noem je dat terwijl er bij PSV genoeg lopen en hebben rondgelopen die boven het plafond krijgen
    Vind ik leuk
    stratumseind +139067
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:52
    ze zijn daar bij jullie alle principes en clubfilosofien over boord aan het kwakken met een dusdanig geweld dat de grondlegger ervan zich 3x om draait in zijn graf.

    Dat komt na 4 jaar woestijn happen op de rest van nederland zeer hopeloos over .
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:30
    Luuk de Jong is het waard geweest. Tadic zal bewijzen dat hij bet ook waard is, maar vanavond even niet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:40
    Tadic gaat absoluut een versterking voor Ajax zijn en daar mag dan meer voor worden betaalt, daar moet niet moeilijk over gedaan worden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139067
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:46
    nou ben je dat al snel bij ajax ... een versterking
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:52
    Ik geloof zeker dat ook PSV een Tadic graag had gehaald. Helaas valt er met jou nooit normaal over iets te praten wanneer het over een Ajax speler ( aankoop ) gaat.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:00
    Er zit wat afgunst bij inderdaad. Psv kan hem gewoon niet betalen, dat is wel duidelijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:23
    Weet je wel zeker dat Tadic geen jeugdspeler in de weg zit?
    Of doet Ajax niet meer aan jeugdspelers?
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1530
    zaterdag 23 juni 2018 om 10:19
    Gek he ? Met die arrogantie van jullie , een en al lachwekkende gevoelens wekken jullie bij me op .
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 07:59
    Het is toch ook een behoorlijke versterking, zeker voor zo`n jong team?
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:46
    Was vanavond dragende kracht en motor van Servië. Leuk voor Ajax en eredivisie
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 07:59
    Nee idd. eigenlijk kunnen ze de miljoenen van Kluivert gebruiken voor deze transfer, dan is Ziyech nog niet eens verkocht.

    Nou ja ik zou het wel weten, een gelouterde ervaren creatieve middenvelder voor een jochie dat amper droog achter zijn oren is. Waar ook nog eens voor zijn positie als linksbuiten meerdere opties zijn.

    Ik zie Tadic graag komen. Ajax kan nu eenmaal niet enkel 19 jarige spelers opstellen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:21
    Wil je bij blijven kun je je naam beter aanpassen in
    Ajax is mijn koopclub.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    maandag 25 juni 2018 om 05:17
    Ja als je talenten van 18 niet meer kunt behouden dan zal je wel moeten. Genoeg talenten, maar als iemand van 18 niet meer te behouden is dan zul je toch een vervanger moeten halen.

    Zo simpel is het.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 11:14
    Vervanger halen "koopclub" dus.
    Zo simpel is het
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1181
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:42
    Misschien krijgt hij tekengeld zodat het gelijk blijft
    Vind ik leuk
    stratumseind +139067
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:47
    ieder jaar een kruiwagentje tekengeld?
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1181
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:50
    Lol zoiets;)
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:01
    Ieder jaar een kruiwagentje van de Gemeente?
    Vind ik leuk
    stratumseind +139067
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:24
    Das de gemoedelijke Brabantse manier
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:26
    Nou ja ik ben een Brabander in Den Haag nu weliswaar. Een kruiwagentje tekengeld (waar psv ook niet vies van is) is wel eigen geld. Niet van de Gemeente.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139067
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:30
    Oké bedankt voor deze info, ik ga later vandaag ff kijken of ik er iets mee doe . Eerst een litertje koffie
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:32
    Proost.
    Vind ik leuk
    Foebele +47591
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:57
    Minder salaris, mooie tekenbonus, deel van toekomstige transfer welke waarschijnlijk na 2 seizoenen gemaakt zal worden. Niks mis mee.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 07:39
    Dat zullen ze net als psv als handgeld betalen. Daarnaast wil hij 2 jaar in Nederland blijven . Dus ja wat tekengeld en een bovenmodaal salaris. Voor beide partijen goed te doen.
    Vind ik leuk
    Thilo +2849
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:13
    “Ja, dat is leuk”

    Oke ik weet genoeg. Dusan welkom bij Ajax!
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:14
    En dat van der vaart zei; goede keuze om weer terug te gaan naar de eredivisie lol... zelf vond hij voetballen (banken Haha) belangrijker dan terugkomen
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:16
    Servië begon geweldig, ongelofelijk hoe ze het daarna hebben weggegeven. Voorbode voor seizoen Tadic??
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10927
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:23
    Dat zie je verkeerd Jordi, hij is gewoon te dom om toe te geven dat hij veel eerder moest stoppen en zelfs nu is hij nog niet gestopt. Daarom word (is) hij het lachertje van de voetballerij geworden. Heeft een mooie carrière gehad.,. Alleen is dit toch wel een behoorlijke smet op zijn cv.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 00:23]
    Vind ik leuk
    chicken +9859
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:55
    Alsof hij die cv nog nodig heeft haha. Maar idd, sinds sevilla is het niet vd vaart waardig geweest eigelijk.
    Vind ik leuk
    Budazonen +238
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:15
    We gaan je begroeten Tadic. Hoop je hij Ajax potten gaat breken
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:22
    Niet discrimineren op seksuele geaardheid svp
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 06:49
    Om je daarna uit te fluiten. En daarna maken we je speler van het jaar bij Ajax.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36034
    zaterdag 23 juni 2018 om 06:55
    Om bij verkoop weer te stellen dat het een klootzak is en eigenlijk toch niet kon voetballen.
    Vind ik leuk
    Lusitano +228
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:17
    Die komt niet
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7383
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:19
    Net bij de NOS werd de transfer gewoon gemeld.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:48
    Owja toelaat werd gemeld dan
    Vind ik leuk
    chicken +9859
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:57
    Nos meldde het gisteren al. Heel wat betrouwbaar dan dat krantje.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:04
    Ja ik weet niet waar al dat gelul vandaan komt, maar als meerdere kranten en zelfs tv-zenders het melden, dan zou het mij zeer vreemd lijken als hij niet komt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:27
    Tadic was teveel bezig met transfer. Zijn teamgenoten verpletterden in beginfase de Zwitsers, maar op einde verloren. Focus Dusan..., ipv arrogantie...
    Vind ik leuk
    De Haan +143
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:29
    Pff deze nederlaag voor Servië is Aan de scheids te danken. 1 voordeel. Als Servië niet doorgaat kan hij sneller aansluiten. al gun ik hem dat persoonlijk niet natuurlijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:34
    Telecinco in Spanje zag het goed: Servië geeft het zelf weg. Tadic was hier geen item, onzichtbaar.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:38
    Ik gun hem ook niet dat hij sneller aansluit.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22042
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:30
    Verstandige teksten van Tadic. Wat moet hij overigens anders zeggen. Het enige wat hij had kunnen zeggen was dat het bull shit is en dat deed hij niet. Mooi voor de Ajaxfans. En dus ook voor de andere supporters on dit soort goede spelers in de Eredivisie te zien.
    Vind ik leuk
    Foebele +47591
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:31
    Hoe kun je 17 voor Tadic nou veel vinden als je 17,5 (max 22,5) vangt voor Kluivert, 50-60 vraagt voor de Ligt, 42 vangt voor Sanchez, 50 afgeslagen hebt voor Dolberg. Kom op, bedrag van deze tijd, niks veel geld.
    Vind ik leuk
    Foebele +47591
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:32
    Overigens blijkt hier wel uit dat er gesprekken gaande zijn en die ook serieus zijn, anders begin je niet over eerst tekenen dan pas praten.

    Klinkt in ieder geval niet als een onmogelijke opgave, maar als een gat wat overbrugt moet worden en andere zaken die hij belangrijker vindt nu, namelijk het WK.

    Komt dus hopelijk goed met die deal.
    Vind ik leuk
    chicken +9859
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:05
    Na de laaste poule wedstrijd weten we meer.

    Heb hier meer vertrouwen in dan die Argentijn. Is die al gespot op schiphol?
    Vind ik leuk
    Foebele +47591
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:24
    die Argentijn is volgens mij al in Amsterdam geweest en gekeurd, maar Boca blijft de boot afhouden.

    Die deal kan inderdaad zomaar klappen, ben benieuwd wie ze dan op het oog hebben en of ze die snel kunnen halen.

    Hoop in ieder geval op nog een goede CV, Tadic of een speler van zijn kaliber en wellicht nog een buitenspeler, afhankelijk van waar Tadic en Labyad voor in aanmerking zouden komen.

    Een buitenkansje voor een talentvolle linksback zou ook welkom zijn, we hebben nu gewoon maar 1 linksback en met Wober verder ook maar 1 andere linksbenige verdediger.
    Vind ik leuk
    chicken +9859
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:29
    Die keuring was 3 weken terug..hoog tijd om rond te maken of snel door te schakelen. Vind het nu wel mooi geweest.

    Misschien die van drongelen eens proberen. Weet niks van die vent behalve dat jij gedegradeerd is.

    Vraag me af of ajax een poging bij dost gaat wagen. Aanvallend mag er best iets bij, in de spits dan.
    Vind ik leuk
    Foebele +47591
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:53
    Dat zou misschien helemaal geen gekke optie zijn, van Drongelen is een linksback en HSV is inderdaad gedegradeerd.

    Is toch een talentvolle speler en als je hem relatief goedkoop kan oppikken een prima concurrent voor Nico. Die speelt hij niet zomaar uit de basis, maar je hebt je opvolger maar al in huis zou maar zeggen.

    Ajax heeft geen spits nodig, Dolberg moet nu Huntelaar uit de basis gaan spelen en dan hebben we ook nog Bande die centraal kan en Sierhuis bij Jong rondlopen als echte afmaker. Dost gaat hem dus niet worden en hoeft van mij ook niet in de huidige situatie.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:07
    Ach man, Dost. Die kan alleen scoren als alles op hem gericht is en alle voorzetten en hoge ballen voor hem zijn. Voor de rest kan hij echt niet voetballen, zie zijn prestaties in Oranje.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 10:04
    Hopelijk loopt de deal met Boca niet stuk en gaan Ajax en Southampton het eens worden over de koopsom van Tadic.

    Wat betreft extra linksbenige verdediger is Victor Leandro Cuesta-ARG-29jr-187cm-VC/L/R (VM)-Links-International-MW3,50mln-2020-SC Internacional Porto Alegre-Voetballende verdediger met veel overzicht en ervaring, behoorlijk technisch en goede passing...een goede optie.
    Verder voor de positie linkervleugelverdediger is Luis Reyes-MEX-27jr-181cm-VVVL/ML-Links-International-MW1,80mln-Contract Onbekent-Atlas Guadalajara….Ervaren ‘straatvechter’ met een felle speelwijze...een interessante optie.
    En een goede optie als vleugelspits is Javier Ignacio Aquino Carmona-MEX-28jr-167cm-LB (AMC-RB)-Rechts-Int-MW5,00mln-06-2018-Tigres….is snel, geeft veel voorzetten, opbouwend, technisch en scorend vermogen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:44
    Wat een gemekker toch hier. Die padjakker komt alleen als Servië uitgeschakeld is en er geen subtop Premier league club aanbelt. Prof voetballers zijn opurtune bladluizen en dus geldt de hoogste bieder wint.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 00:45]
    Vind ik leuk
    Foebele +47591
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:59
    Dat klopt, voetballers maken daar vaak gebruik/misbruik van. Of dat hier ook speelt weet ik niet, ik hoop in ieder geval een aankoop van dat kaliber, dat kunnen we goed gebruiken.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18364
    zaterdag 23 juni 2018 om 06:33
    En dus? Wat mekker je nou..
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:08
    Daarom handelt Ajax nu, denk je niet?
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:31
    Nu handelen?
    Marc heeft de selectie rond, al op 18 juni 2018.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    maandag 25 juni 2018 om 05:11
    Dat is wel aan Marc besteed. Nou op een verdediger na dan.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2705
    maandag 25 juni 2018 om 12:43
    Ik had niet anders verwacht nadat het hem al zoveel jaar niet gelukt is. Van je fouten moet je leren
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    dinsdag 26 juni 2018 om 03:45
    Ja goed als we in Nederland al geen 18 jarige spelers meer kunnen behouden is het ook niet makkelijk he.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:46
    Ik moet nog eerst zien we zijn ook al de hele tijd met magallan bezig enzo dan komt die wel dan weernie
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:50
    Heerlijk ventje die Tadic
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1835
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:56
    Oei oei Tadic komt wij PSV fans schijten in ons broek van angst..
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 00:57]
    Vind ik leuk
    chicken +9859
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:58
    Fijn dat je het bevestigd :)
    Vind ik leuk
    Lusitano +228
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:04
    Heel makkelijk als hij niet komt dan faal je totaal. Die Tadic wordt weggekaapt mark nu words!
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:09
    We gaan het zien, en anders lachen we je keihard uit. Het laatste ligt meer voor de hand.
    Vind ik leuk
    Lusitano +228
    zaterdag 23 juni 2018 om 10:58
    Wie is we? luister gast ken je niet eens maar als hij komt juich ik dat juist toe... Gaat mij erom dat je een paar weken voor het begin van een paar belangrijke wedstrijden nog steeds je selectie niet op orde hebt. Die soap met maggie wel maggie niet verdediger duurt ook al zes weken.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    dinsdag 26 juni 2018 om 03:44
    Ja dat is een Argentijnse club die steeds meer vraagt en steeds meer uitstelt. Sterk van Ajax dat ze daar niet aan meewerken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:06
    Een sterk verbetere aanbieding van Southampton en hij blijft
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:11
    Haha Southampton deed hem een nieuwe aanbieding en hij weigerde, maar leuk geprobeerd.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:11
    Haha ja idd. Als hij bij Southampton had willen blijven dan had hij dat al lang gedaan, maar het is wel duidelijk dat hij dat juist niet wil.

    Ik proef hier ook wat afgunst. Dag eigen schuld, hij komt gewoon. Met eigen geld nog wel. Wij hebben de Gemeente daar niet voor nodig.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 05:21]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:10
    Na xandro schenk voor de neus te hebben weg gekaapt bij sparta, slaat twente nu weer toe met Tadic
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:13
    Wie willen dan mee doen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:18
    Wie komt in voetbal ap gewoon overbal tranferstngeruchten dan maken gezellige groep wel doetmmer
    Vind ik leuk
    chicken +9859
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:26
    Neem nog een biertje man...proost ;)
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:11
    Haha
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:12
    Je kunt ook water drinken tussen je biertjes. Geen hond begrijpt wat je hier wilt zeggen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:25
    Wie wil dan meedoen met groepsapp gezellige toch.hoort ook gekte en fun als ie wil moet je me.maar even mijn bericht sturen dat is 06151115666 maken wenndann de groep
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 07:22
    Ik zal mijn nummer nog langer maken.
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2842
    zaterdag 23 juni 2018 om 03:00
    Een krabbeltje is zo gezet...
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 03:58
    Hij is in ieder geval al gewend aan verliezen, dus dat wordt niks nieuws als hij naar ajax gaat.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1202
    zaterdag 23 juni 2018 om 04:37
    Complimenten voor Overmars
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18364
    zaterdag 23 juni 2018 om 06:30
    We zullen zien en anders pech.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 07:19
    Ik zie het zomaar gebeuren dat hij op het laatste moment niet naar Ajax komt.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 07:27
    Hij zit midden in een WK, mag die jongen even rust? Labyad zou ook geen contact hebben. Kom op zeg, deze jongen gaat naar Ajax. Simpel.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:01
    Ik hoop dat je gelijk hebt .
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 07:33
    Gelijk het geld van kluivertje uitgegeven.
    Kijk dat is hoe een club te werk moet gaan.
    Die zijn er niet om winst te maken.maar zo goed mogelijk voetbal te spelen.
    Hopelijk ziet Ajax eindelijk het licht!
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:13
    Ik hoop het ook, alleen blijft het wel jammer dat we in Nederland een jongen van 18 niet eens meer kunnen behouden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 07:50
    Ik dacht eigenlijk al dat het rond was, maar nu moet ik het nog maar zien. Als er meerder clubs hem willen dan denk ik dat het lastig wordt voor ajax, of hij moet zelf die keuze al gemaakt hebben en heel graag willen. Zou het wel een topaankoop vinden voor ajax.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:14
    Hij gaat naar Ajax.
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1032
    zaterdag 23 juni 2018 om 09:14
    Als er een grote club uit bijvoorbeeld de Bundesliga of Italie komt, en dat is echt wel te verwachten na nog zo'n wedstrijd, gaat hij echt niet bij Ajax tekenen.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1730
    zaterdag 23 juni 2018 om 09:35
    Gaat echt niet komen, speelt een super WK tot nu toe. Waarom zou hij naar de eredivisie komen....

    Kan naar andere betere competities Premier Legue clubs, Duitsland of Spanje. Grotere clubs meer ambiance meer salaris.

    Waarom dan naar Ajax????

    Die kerel speelt echt voor zn centen....
    Vind ik leuk
    peinke +1838
    zaterdag 23 juni 2018 om 09:40
    Aardige speler, zeker gisteren de eerste helft tegen Zwitserland. Tweede helft had ik het idee dat hij niet helemaal meer mee deed. Zo zijn deze spelers wel. Als het loopt, geweldige spelers, maar geen kar-trekkers en een team over een dood punt trekken. En dat voor zoveel geld? Deze jongen geeft je echt geen garantie dat je de voorronde CL gaat halen! Beetje gekke investering die volgens mij meer onder druk van de achterban gebeurd dan daadwerkelijk een complementaire aanvulling op het team is! Het enige is dan toch ervaring! En toch meer een buitenspeler dan een middenvelder, maar misschien vergis ik me daarin!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 09:42]
    Vind ik leuk
    Cantona +958
    zaterdag 23 juni 2018 om 09:48
    Als je hem zo ziet spelen dan kan ik me niet voorstellen dat ze hem voor 17 miljoen laten gaan.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +844
    zaterdag 23 juni 2018 om 09:58
    Volgens mij heeft hij een afkoopclausule in zijn contract staan
    Vind ik leuk
    Cantona +958
    zaterdag 23 juni 2018 om 10:01
    17,1 miljoen bij degradatie meende ik
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +844
    zaterdag 23 juni 2018 om 10:07
    Ik denk dat ze dat bij Ajax wel ff gecheckt hebben voordat ze überhaupt interesse toonde
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +844
    zaterdag 23 juni 2018 om 09:56
    Het zou toch geweldig zijn als Tadic terugkeert op de Nederlandse velden.
    Vind ik leuk
    Cantona +958
    zaterdag 23 juni 2018 om 10:04
    Zou hem liever weer bij Groningen zien maar dat is onhaalbaar natuurlijk.
    Ik vond het al jammer dat hij naar Twente ging en deze stap ben ik ook niet echt blij mee maar als er meer kwaliteit op de Nederlandse velden komt dan gaat het niveau uiteindelijk ook omhoog.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +844
    zaterdag 23 juni 2018 om 10:09
    Ik zou hem ook liever bij VVV zien! Haha maar ik zou al blij zijn als zo'n kwaliteit speler terug komt op de Nederlandse velden!
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12602
    zaterdag 23 juni 2018 om 10:15
    Normaal ga je eerst praten voordat je handtekeningen zet :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 10:23
    Alles wat FC Midtjylland het afgelopen seizoen aan van der Vaart heeft betaald was ook veel te veel.
    17 miljoen voor een berg aan ervaring is niet veel. Dat kun je zelf nooit opleiden.
    AS Roma betaald ook veel teveel voor Kluivert. Ik zie liever een Tadic die er zin in heeft dan een over een pony getilde Kluivert.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    dinsdag 26 juni 2018 om 03:50
    Helemaal gelijk. Je ruilt een verwende kleuter in voor een topspeler met ervaring. Niet weer een jochie van 18. Gewoon goed gedaan en ja de afgunst begrijp ik wel, hoe zielig ook.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +340
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:20
    Oh je, dat gaat 'm weer niet worden!
    Vind ik leuk
    aswin +43
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:26
    Zie je mensen als er een club komt met een groter zak geld dan Ajax en dat zie ik gebeuren gaat hij echt niet naar Amsterdam
    Vind ik leuk
    Cookee +8804
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:59
    Hij is 30, die halen ze voor Lucky-Ajax zeker?
    Mooie speler hoor, maar is hij wel fit, want naar Ajax vanuit de PL dan ben je aan het afbouwen toch? Dat is een stap terug.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    dinsdag 26 juni 2018 om 03:51
    29
    Vind ik leuk
    Cookee +8804
    dinsdag 26 juni 2018 om 20:50
    Over 2 maanden 30.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    woensdag 27 juni 2018 om 08:59
    Laten we het houden op bijna 30 dan haha.
    Vind ik leuk
    reinmark +11
    zaterdag 23 juni 2018 om 23:49
    Psv supporters mogen zich wel eens wat fatsoenlijker opstelling richting ajax.
    Volgens mij hebben ze een europa cup kunnen winnen met nagenoeg enkel ajacieden in de ploeg.
    Graag een beetje dankbaarheid tonen.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2097
    woensdag 27 juni 2018 om 09:01
    Ja dat klopt inderdaad. Dat was gewoon oud Ajax, maar door Philips kon psv al die spelers kopen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws