Ajacied kampt met overbelasting en laat trainingskamp schieten: 'Eerst herstellen'

    Ajacied kampt met overbelasting en laat trainingskamp schieten: 'Eerst herstellen'

    zondag 24 juni 2018 om 12:16

    Donny van de Beek is volgende week níet van de partij tijdens het trainingskamp van Ajax in Duitsland. Trainer Erik ten Hag bevestigt dat in gesprek met Ajax Life. Van de Beek is niet fit. 

    "Bij Donny sluimert al het hele voorjaar een blessure, veroorzaakt door overbelasting, aan de adductoren en dat willen we eerst helemaal laten herstellen voordat hij aan het nieuwe seizoen begint", aldus Ten Hag

    Het trainingskamp van volgende week gaat dus aan de neus van de Oranje-international voorbij, maar dat betekent niet dat Van de Beek niets kan en gaat doen. "Donny ligt zeker niet helemaal stil. Hij gaat ook aan zijn conditie werken. Het is puur dat hij in Amsterdam gerichter aan zijn herstel kan werken dan in Duitsland."

    Ajax pakt maandag de bus naar Duitsland. Daar staat een dag later een oefenduel met SC Preußen Münster op het programma. Ook Frenkie de Jong ontbreekt sowieso tijdens die wedstrijd. Hij is nog niet hersteld van een enkelkwetsuur. 

    Plaats een reactie

    zondag 24 juni 2018 om 12:24
    Genoeg spelers die hem kunne opvangen. Niet belangrijk.
    Blijft wel een rare speler. Hij doet veel meer dan je werkelijk denkt, is bijna altijd onzichtbaar, maar toch zorgt voor meer drive in ;t elftal
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 12:25]
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 12:29
    Dat vind ik altijd wel de mooiere spelers in een elftal.
    Vind ik leuk
    Adje80 +5195
    zondag 24 juni 2018 om 13:05
    Dus jij kijkt graag naar onzichtbare spelers? Ik zie liever spelers als isco en iniesta wie aanwezig zijn
    Vind ik leuk
    Kuip +5781
    zondag 24 juni 2018 om 13:43
    In heel Nederland spelen tegenwoordig onzichtbare spelers. Ook Oranje is onzichtbaar op dit WK. Maar ze spelen fantastisch.
    Vind ik leuk
    yuuup +8573
    zondag 24 juni 2018 om 13:46
    Sommige mensen zien zijn inbreng niet. Die mensen hebben geen verstand van voetbal.
    Vind ik leuk
    PRICE +17711
    zondag 24 juni 2018 om 13:19
    Oefen campagne niet druk maken
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 12:29
    Eens! Vind Donny een hele nuttige speler, kan goed verdedigen, scorend vermogen en een prima inzicht. Benieuwd wat zijn marktwaarde is.
    Vind ik leuk
    Stranger +4079
    zondag 24 juni 2018 om 15:06
    Onze Amsterdamse vrienden kennende zal het wel richting 40 miljoen gaan;-)
    Vind ik leuk
    Morris +20969
    zondag 24 juni 2018 om 12:29
    Blijft een rare reactie..
    Schrijft veel meer dan dat hij zegt. Overdreven aanwezig op VP en zorgt voor veel ergernis.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 12:31
    Krijg een beetje genoeg van deze site door figuren zoals jij. Mense moeten leren om op hun zelf te letten. Hou het voetbal gerelateerd en stop met zoeken naar dingen.

    Daarnaast heb ik 2 reacties gister geplaatst en vandaag is mijn eerste. Who the fk cares.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 12:32]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26286
    zondag 24 juni 2018 om 12:56
    Heb je anders wel aan jezelf te danken...
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 12:58
    Oh natuurlijk ben jij der Met de kippe bij. Nu alleen midden noord nog en het plaatje is compleet.

    Maar jou neem Ik al helemaal niet serieus door de discriminerende uitlatinge van je.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26286
    zondag 24 juni 2018 om 12:59
    Jaja.... je hebt er kijk op. Poolse kafmees.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 13:00
    Dit bedoel Ik dus. Eng ventje.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26286
    zondag 24 juni 2018 om 13:01
    Je denkt dat je wat snapt, maar het is niet zo.

    Je denkt dat je wat weet, maar ook dat is niet zo.

    Je bent een vervelende Poolse eikelbijter en wat jij discriminerend noemt roep je over jezelf af.Misschien niet nu, maar in heel veel eerdere gevallen wel.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 13:04
    Je moet uitkijken Met dat soort uitspraken. Je wilt nu doen overkome dat Je zelf alles beter weet.
    Je hebt niet eens door volgens mij dat Je discriminerend bezig bent. Heeft een andere Pool Je vroeger gepest ofzo. Get a life
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26286
    zondag 24 juni 2018 om 13:06
    Zoals ik al zei.... je denkt dat je wat weet....

    Ken je de uitdrukking: Wie zaait zal oogsten? Als jij 3 maanden lang loopt te zeveren dan moet je niet verwachten dat mensen je ineens voor vol aan gaan zien.

    En dus roep je het over jezelf af.
    Vind ik leuk
    SimonSays +4630
    zondag 24 juni 2018 om 13:41
    Ken jij de uitdrukking: Wie gipsmortel maakt zal stucen?

    En voor de Nederlanders onder ons, zoals ikzelf: wie koeien melkt zal kaas maken.

    En voor de Amsterdammers: wie cannabis zaait zal toppen oogsten.

    En voor de Brabanders:
    wie XTC produceert zal chemisch drugsafval lozen. 🤔

    En voor de Rotterdammers: wie een gebouw bouwt zal er een bijnaam voor verzinnen :p
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 13:52]
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 13:30
    Niet op hem ingaan. Ben het wel met je eens. Maar hij zegt dit soort dingen express om je te treiteren gewoon niet op ingaan.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26286
    zondag 24 juni 2018 om 14:01
    Toch fijn dat er mensen zijn zoals jij. Voor als ze er zelf niet meer uit komen. Sjembek.
    Vind ik leuk
    3puntertje +1104
    zondag 24 juni 2018 om 14:40
    Barry, jij bent net zo als onze polski.
    Jij bent hier ook alleen maar om mensen te treiteren.
    Iets meer respect voor je medemens kan jij wel gebruiken.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26286
    maandag 25 juni 2018 om 14:19
    Je hebt goed opgelet.... maar niet heus.
    Vind ik leuk
    3puntertje +1104
    maandag 25 juni 2018 om 15:36
    Ik doe niet anders dan goed opletten
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26286
    maandag 25 juni 2018 om 15:46
    Blijkbaar niet.
    Vind ik leuk
    3puntertje +1104
    maandag 25 juni 2018 om 20:14
    Goed argument.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 13:04
    ik sluit me hier bij aan!
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 13:05
    👍🏻
    Vind ik leuk
    Morris +20969
    zondag 24 juni 2018 om 13:40
    Bijzondere reactie. Jij zegt iets over Vd beek wat ook over jou gezegd kan worden. Ik heb nog nooit gereageerd op jou. Ik lees slechts prullenbak opmerkingen.
    Blijkbaar mag dat niet gezegd worden. Het is zo slecht onderbouwd dat er niet eens over te discussiëren valt.

    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 12:41
    Simpele remedie. Overheen lezen. Scheelt ook weer in de hoeveelheid niet-voetbalinhoudelijke schrijfsels op VP.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +512
    zondag 24 juni 2018 om 12:31
    Maakt niks uit de reserve bank is overvol,deze zal wel via de achterdeur verdwijnen.
    Vind ik leuk
    Berbr +1058
    zondag 24 juni 2018 om 13:10
    Ik had gisteren ook kramp in mn adductor
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 13:25
    Lastig standje??
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 13:13
    Niet mee eens, zoals je zegt donny doet veel dingen die niet opvallen maar die dingen zijn heel belangrijk! Wordt een belangrijke pion voor ten hag dit seizoen mark my words
    Vind ik leuk
    slechtekont +3576
    zondag 24 juni 2018 om 13:20
    Met 11 goals en 6 assist ben je niet bepaald onzichtbaar imo.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2215
    zondag 24 juni 2018 om 16:48
    Hij heeft zeker een turbo in zijn achterzak...
    Vind ik leuk
    Fritske01 +446
    zondag 24 juni 2018 om 12:28
    ach guttegut, hij krijg zn beentjes niet meer bij elkaar. Laat het maar niet overslaan naar z'n vriendin dan.
    Maar, Ff serieus. Deze jongens krijgen natuurlijk wel ineens een veel hogere training intensiteit voor hun kiezen. Nog een reden om niet te vroeg uit Nederland te vertrekken. Belasting in Engeland, Duitsland en Spanje is nog veel hoger
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 12:31]
    Vind ik leuk
    Niels92 +13393
    zondag 24 juni 2018 om 12:30
    Van de Beek heeft tenminste een vriendin, jij moet het met je vriendje doen :)
    Vind ik leuk
    Stranger +4079
    zondag 24 juni 2018 om 15:09
    Er zijn genoeg mensen die dat lekker vinden om het met hun vriendje te doen.
    Mijn vriendin is er daar ook een van;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +138670
    zondag 24 juni 2018 om 17:20
    krijg nou wat ....ziek geweest?
    Vind ik leuk
    Niels92 +13393
    zondag 24 juni 2018 om 19:00
    Zoiets ja.
    Vind ik leuk
    stratumseind +138670
    zondag 24 juni 2018 om 19:01
    ohhh das minder ... alles weer in orde dan?
    Vind ik leuk
    Niels92 +13393
    zondag 24 juni 2018 om 19:03
    Ik had een ongeluk gehad, maar gaat weer redelijk goed, alleen voorlopig heel rustig aandoen de komende tijd en naar de fysiotherapie en pijnstillers slikken :(
    Vind ik leuk
    stratumseind +138670
    zondag 24 juni 2018 om 19:16
    das klote..... een auto ongeluk ?
    Vind ik leuk
    Niels92 +13393
    zondag 24 juni 2018 om 19:19
    Ja :(

    Daarom zeg ik ook altijd, leef zoals je wil en laat je door niemand tegenhouden, je bent langer dood dan dat je leeft, je kan er zomaar morgen niet meer zijn.
    Vind ik leuk
    stratumseind +138670
    zondag 24 juni 2018 om 19:25
    zo ist maar net.

    het is veel te kort om er niet van te genieten

    sterkte in ieder geval met je herstel
    Vind ik leuk
    Niels92 +13393
    zondag 24 juni 2018 om 19:28
    Thnx ouwe :)
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 12:29
    Donny van de Beek??..nou daar gaat het kampioenschap van Ajax
    Vind ik leuk
    Muscles +389
    zondag 24 juni 2018 om 12:41
    Donnie is type Klaassen, nuttig en betrouwbaar maar maakt niet echt het verschil. Geef mij maar middenveld met Labyad, Frenkie en Gravenberch cq Eiting cq Matusewa.....
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 13:34
    Gravenberch is 16....

    Doe mij dan maar Donny. En Labyad???? We krijgen straks Tadic!
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +457
    zondag 24 juni 2018 om 12:51
    Voorbode voor een transfer, nu alleen netjes ingepakt zodat hij niet zoals met Kluivert de hoon van het publiek over zich heen krijgt?
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 12:51]
    Vind ik leuk
    HanV +3427
    zondag 24 juni 2018 om 13:07
    Er bestaan meer dingen in het voetbal dan transfers, zoals blessures.
    Vind ik leuk
    Romario9 +9717
    zondag 24 juni 2018 om 13:04
    Dit krijg je ervan als je spelers al op zo jonge leeftijd in het diepe gooit...
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 13:21
    Oververmoeid van achter de feiten aanlopen telkens, moedeloos nu al en het seizoen moet nog beginnen....
    Vind ik leuk
    Mari +5519
    zondag 24 juni 2018 om 13:30
    hmm, niet sterk genoeg voor topvoetbal? Ik hoop voor deze jongen(s) dat dit niet het geval is.
    Trouwens, ik sluit toch niet uit dat Zyech blijft.
    Als er geen club komt waar hij zich goed bij voelt dan zou hij zomaar kunnen zeggen; ik blijf nog een jaar. Ajax is zich nu goed aan het versterken, dit zou voor hem een punt kunnen zijn
    Vind ik leuk
    SimonSays +4630
    zondag 24 juni 2018 om 13:34
    Altijd voorzichtig zijn met de adductoren..
    Vind ik leuk
    Dorzon +4003
    zondag 24 juni 2018 om 13:35
    Het was ook een slopend seizoen. De hele tijd in de achtervolging nieuwe trainer langer trainen. Dan raak je inderdaad overbelast
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 09:05
    Het gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten, competitie, beker en zwaar europees programma.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ajacied kampt met overbelasting en laat trainingskamp schieten: 'Eerst herstellen'