'Hart, vetmeting, oogarts, tandarts: ik ben uitmuntend door de testen gekomen'

    'Hart, vetmeting, oogarts, tandarts: ik ben uitmuntend door de testen gekomen'

    maandag 25 juni 2018 om 09:28

    Alexander Büttner voelt zich klaar om komend seizoen te vlammen in het shirt van Vitesse. Als de voortekenen niet liegen, is hij topfit.

    Büttner zit op gewicht (72 kilo) en ging tijdens zijn vakantie op Ibiza dagelijks naar de sportschool. "Ik voel me lekker en ben hartstikke gretig", vertelt hij zondag, na de eerste training van Vitesse, aan de Gelderlander. "En met reden, natuurlijk. Ik wil echt weer eens een heel jaar voetballen."

    Afgelopen seizoen was het kwakkelen geblazen voor Büttner, die uit de selectie werd gezet vanwege een te hoog vetpercentage. "Die twee seizoenen bij Vitesse stemmen me dus allerminst tevreden", stelt de linksback. "Maar tegenslag is ook leerzaam. Ik heb me teruggeknokt. Ik heb de laatste maanden van het vorige seizoen laten zien wat ik kan."

    "Dat ik werd teruggezet naar het beloftenteam hakte er wel in, hoor", blikt Büttner terug. "Ik blijf van mening dat het terugzetten niet helemaal terecht was. Maar ik heb me als prof opgesteld en heb me opgericht. Ik ben nu ook uitmuntend door de fitheidstesten van Vitesse gekomen. Hart, vetmeting, oogarts, tandarts. Alles was goed."

    Plaats een reactie

    maandag 25 juni 2018 om 09:31
    Nu alleen de psychologische test nog ;)
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 09:37]
    Vind ik leuk
    Ruud40 +11245
    maandag 25 juni 2018 om 10:58
    Vind Buttner toch echt een "voetballervedette" die s'morgens voor de spiegel een "haircheck" doet en als het haar goed zit dan kan zijn dag verder niet meer stuk.

    En dat soort speler laat het op het veld vaker afweten dan niet.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 11:03
    Tanden flossen, niet te vergeten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 juni 2018 om 00:03
    tanden poetsen weet hij al niet hoe dat moet. Als hij gaat flossen verwondt hij zchzelf ben ik bang.
    Vind ik leuk
    chicken +10059
    maandag 25 juni 2018 om 11:08
    Hij vergat alleen een tijdje voor een grote spiegel te gaan staan ;)

    Mooi dat hij weer afgetraind is. Kan best gaan verrassen dit seizoen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 juni 2018 om 00:04
    lachspiegel: zag zelf niet dat hij te dik was
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 09:32
    Tandarts? Mis ik iets? Gewoon goed poetsen niets aan de hand toch? Gewoon een beetje zelfdiscipline, oh wacht....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22378
    maandag 25 juni 2018 om 09:38
    Sommige aanvallers hebben aan een klein gaatje genoeg.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 10:00
    Scherp, zo op de maandag morgen.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4750
    maandag 25 juni 2018 om 10:24
    bij hun wag's
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10934
    maandag 25 juni 2018 om 09:40
    Aan het gestel van een gebit kun je zien of een mens gezond is... dus ja tandarts (-:
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 09:40]
    Vind ik leuk
    Mari +5526
    maandag 25 juni 2018 om 09:36
    Met dank aan Frezer
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 09:43
    zit ook een goede kop op en neemt ervaring mee voor Vitess
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 10:10
    Goede kop twijfel ik nou net over.
    Die actie voorafgaand aan die rode kaart in Europa en dat overgewicht.
    In mijn ogen kunnen dit soort spelers heel nuttig zijn (Ja, zelfs als het doelloos rennen is volgens de analisten), maar moeten ze niet te veel gaan denken over hoe goed ze wel niet zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 09:43
    Gelukkig hebben we Angelino in plaats van deze vent... pff
    Vind ik leuk
    heur es +208
    maandag 25 juni 2018 om 09:54
    Is gewoon je werk om in sport goed in conditie te zijn! Hij zal moeten knokken voor zijn plaats. Die back uit Engeland is erg goed. En zoals je van een Engelse speler kan verwachten, top in conditie!
    Vind ik leuk
    Vapormax +1733
    maandag 25 juni 2018 om 09:54
    Voor mij de linksback van Vitesse !!!
    Vind ik leuk
    Dicky +17121
    maandag 25 juni 2018 om 10:09
    Ik hoop dat Clark eerste keus wordt. Het blinde peerd uut Doetinchem mag wat mij betreft vandaag nog vertrekken.
    Vind ik leuk
    RtdDub +9467
    maandag 25 juni 2018 om 14:39
    Snap ik. Buttner loopt al 1,5 jaar een salaris te stelen in Arnhem.
    Vind ik leuk
    Pur Sang +235
    maandag 25 juni 2018 om 10:21
    Goed zo, jongen. Ga maar lekker glanzen.
    Vind ik leuk
    xcountx +408
    maandag 25 juni 2018 om 10:24
    Quizvraag; is deze uitspraak A) van Donald Trump B) van Alexander Büttner C) Beiden
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2606
    maandag 25 juni 2018 om 10:25
    Alex heeft een gigantische spleet tussen z'n tanden....... Vitesse bang dat tegenstanders door 'm heen gaan?
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 10:26]
    Vind ik leuk
    heur es +208
    maandag 25 juni 2018 om 10:31
    Weet iemand toevallig of Michel Jansen (van mijn clubbie) de Hoofd Opleiding van Vitesse gaat opvolgen. Deze schijnt ontslagen te zijn!

    Michel, ik hoop het voor je, je hebt ons in moeilijke tijden altijd geholpen, SUCCES!
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 juni 2018 om 00:10
    Niet dat ik weet. Volgens mij ook niet ontslagen. Jansen is uiteraard meer dan welkom terug te komen naar Arnhem, maar dexe functie lijkt me nog wat hoog gegrepen gezien zijn leeftijd.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 11:10
    Is toch niet te geloven dat deze kerel na man utd gewoon 2 seizoenen bij Vitesse niet normaal bij kan blijven. Ik had hem allang de laan uit gestuurd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 juni 2018 om 00:14
    En van de winter weer een interview vol verontwaardiging, als Clark hem de bank op heeft gedrukt. Zo'n typich buttnerverhaal, waarin hij meldt dat hij een huis van 4 verdiepingen heeft, bij man u speelde en zonder Van Gaal nu de linksback van Oranje was.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Hart, vetmeting, oogarts, tandarts: ik ben uitmuntend door de testen gekomen'