Lewandowski trekt vernietigende conclusie: Simpelweg te weinig kwaliteit

Lewandowski trekt vernietigende conclusie: "Simpelweg te weinig kwaliteit"

Gepubliceerd: maandag 25 juni 2018 om 09:40ma 25-06-2018 om 09:40

Robert Lewandowski is niet te benijden na de tweede nederlaag in groep H van het WK, waardoor Polen is uitgeschakeld. De topspits laakt zijn ploeggenoten.

Polen ging zondagavond kansloos onderuit tegen Colombia (3-0). De WK-droom is daardoor ten einde voor Lewandowski, die in Rusland niet één keer scoorde. In de WK-kwalificatiecyclus kroonde de spits van Bayern München zich nog tot topscorer.

"Misschien was dit wel het maximale", aldus Lewandowski in Poolse media over het WK-echec. "Laten we eerlijk zijn: het is niet zo dat we de duels verloren op de details. We hebben gevochten en ons best gedaan, maar er zat niet meer in."

"Veel dingen gingen niet zoals ze moesten gaan op een WK. Ik stond voorin op een eiland. We hebben alles gegeven, maar alleen inzet is niet genoeg om te winnen op een WK. We hebben simpelweg te weinig kwaliteit", is tot slot zijn vernietigende conclusie.

Plaats een reactie

riGGY-AFCA +21103
maandag 25 juni 2018 om 09:42
Heeft ook gewoon gelijk!
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
maandag 25 juni 2018 om 09:48
Dat was al lang duidelijk. Maar ze waren erbij, ze mogen trots zijn!
Vind ik leuk
elmagico070 +23756
maandag 25 juni 2018 om 09:54
Maar hebben totaal geen greintje indruk achtergelaten. Echt heel erg zwak wat Polen liet zien en ze zijn terecht uitgeschakeld.
Vind ik leuk
Kopstootje +9537
maandag 25 juni 2018 om 09:49
Klopt als een bus wat hij zegt. Het ontbreekt gewoon aan kwaliteit.
Hetzelfde probleem wat we in Nederland hebben.
Vind ik leuk
FSCeara +8903
maandag 25 juni 2018 om 09:53
De juiste conclusie. Ik had ze wel getipt om door te gaan maar was 1 van de zwakste landen tot nu toe. Als je Lewan uit het spel haalt blijft er heel weinig over.
Vind ik leuk
maandag 25 juni 2018 om 09:53
Zat gisteravond in de zak bij Davinson Sanchez, dan blijft er verder weinig meer over bij de Polen.
Vind ik leuk
Sil95 +11841
maandag 25 juni 2018 om 09:55
Ik was onaangenaam verrast.. Natuurlijk heeft Polen geen wereldploeg maar dat ze zowel tegen Senegal als Colombia zo kansloos onderuit zouden gaan had ik ook weer niet verwacht..
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
maandag 25 juni 2018 om 10:47
Niets geks hoor, had ik al ingecalculeerd.
Vind ik leuk
Hakbal +1034
maandag 25 juni 2018 om 10:01
Zelf was hij ook lekker aan het stuntelen
Vind ik leuk
Smithsonian +41127
maandag 25 juni 2018 om 10:33
Niet meer dan terecht. Echt een bagger elftal.
Vind ik leuk
˩ens1999 +48
maandag 25 juni 2018 om 10:49
Het is maar goed ook dat we Milik hebben verkocht. Zowel Lewandowski als Milik kunnen het niveau gewoon niet aan bij Ajax.
Vind ik leuk
Cazzy +1948
maandag 25 juni 2018 om 11:30
Je hebt gelijk man daarom gaat Lewa waarsschijnelijk naar een B team als Real of blijft hij bij die andere club die in aanzien veel minder is dan Ajax, Bayern ofzo.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29011
maandag 25 juni 2018 om 10:57
Polen valt flink tegen. 'Lewa' heeft gelijk en slaat de spijker op zijn kop.
Vind ik leuk
Psv1989 +2458
maandag 25 juni 2018 om 11:32
Meneer lechia danks is wel stil
Vind ik leuk
LuckyLeeuw +110
maandag 25 juni 2018 om 14:40
Jammer voor Lewandowski maar het liep gewoon voor geen meter bij ze dit wk. Elk wk zit er wel zo een land tussen dat compleet door de mand valt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws