Lewandowski trekt vernietigende conclusie: Simpelweg te weinig kwaliteit

    Lewandowski trekt vernietigende conclusie: "Simpelweg te weinig kwaliteit"

    Robert Lewandowski is niet te benijden na de tweede nederlaag in groep H van het WK, waardoor Polen is uitgeschakeld. De topspits laakt zijn ploeggenoten.

    Polen ging zondagavond kansloos onderuit tegen Colombia (3-0). De WK-droom is daardoor ten einde voor Lewandowski, die in Rusland niet één keer scoorde. In de WK-kwalificatiecyclus kroonde de spits van Bayern München zich nog tot topscorer.

    "Misschien was dit wel het maximale", aldus Lewandowski in Poolse media over het WK-echec. "Laten we eerlijk zijn: het is niet zo dat we de duels verloren op de details. We hebben gevochten en ons best gedaan, maar er zat niet meer in."

    "Veel dingen gingen niet zoals ze moesten gaan op een WK. Ik stond voorin op een eiland. We hebben alles gegeven, maar alleen inzet is niet genoeg om te winnen op een WK. We hebben simpelweg te weinig kwaliteit", is tot slot zijn vernietigende conclusie.

    Plaats een reactie

    maandag 25 juni 2018 om 09:42
    Meneer Poolse guy op vp van wie ik de naam kwijt ben maar misschien iets met legia in zijn naam heeft:
    Ben jij het hier mee eens?
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 09:42]
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1750
    maandag 25 juni 2018 om 09:46
    Lechia Gdansk is zijn naam en hij is sinds gisteravond spoorloos.
    Vind ik leuk
    Always PSV +11689
    maandag 25 juni 2018 om 10:02
    Of hij is aarbeien plukken of heeft een andere account aangemaakt!
    Vind ik leuk
    Tim +4717
    maandag 25 juni 2018 om 13:41
    Die ligt apelam in een heg in een vreemde tuin zijn roes uit te slapen en droomt over naakt muurtjes stuccen samen met Anna Stachurska.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9358
    maandag 25 juni 2018 om 09:48
    Ik zou hier eigenlijk niet zo hard om moeten lachen aangezien Nederland het WK niet eens haalde maar mijn god wat had die vent er een vertrouwen in he
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 09:56
    Dit he. Hij was er bijna van overtuigd dat ze op de sloffen zouden winnen.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 09:54
    onze huis pool met zijn grote mond over polen ,is al een paar dagen afwezig ,die reageert alleen op clubs topics vanaf nu
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3109
    maandag 25 juni 2018 om 10:27
    Die ligt verstopt onder een 20 tal zakken Knauf
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19563
    maandag 25 juni 2018 om 09:42
    Heeft ook gewoon gelijk!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    maandag 25 juni 2018 om 09:48
    Dat was al lang duidelijk. Maar ze waren erbij, ze mogen trots zijn!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 25 juni 2018 om 09:54
    Maar hebben totaal geen greintje indruk achtergelaten. Echt heel erg zwak wat Polen liet zien en ze zijn terecht uitgeschakeld.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3240
    maandag 25 juni 2018 om 09:54
    Heb anders een paar kwalificatiewedstrijden van ze gezien en dat was gewoon goed. Had wel wat meer van ze verwacht, stond er echt van te kijken dat het verval zo groot was.
    Vind ik leuk
    Vowtar +5216
    maandag 25 juni 2018 om 10:02
    Tsja, dat is het verschil tussen de tegenstanders in de kwalificatie en die op het WK. Tegen die kleintjes kan je Lewandowski makkelijk in stelling brengen. Hij weet vervolgens wel hoe je een goal moet maken. Dit WK heeft hij echter twee volledige wedstrijden op een eilandje heeft gestaan. Dan heb je nagenoeg niks aan zo'n topspits.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3240
    maandag 25 juni 2018 om 10:57
    Misschien? Als ik de wedstrijden die ik gezien heb vergelijk met de wedstrijden van dit toernooi dan zie ik 1 heel groot verschil en dat is de echte wil om te winnen (de strijd en passie ontbreekt nu).
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9471
    maandag 25 juni 2018 om 09:49
    Klopt als een bus wat hij zegt. Het ontbreekt gewoon aan kwaliteit.
    Hetzelfde probleem wat we in Nederland hebben.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8729
    maandag 25 juni 2018 om 09:53
    De juiste conclusie. Ik had ze wel getipt om door te gaan maar was 1 van de zwakste landen tot nu toe. Als je Lewan uit het spel haalt blijft er heel weinig over.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 09:53
    Zat gisteravond in de zak bij Davinson Sanchez, dan blijft er verder weinig meer over bij de Polen.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10791
    maandag 25 juni 2018 om 09:55
    Ik was onaangenaam verrast.. Natuurlijk heeft Polen geen wereldploeg maar dat ze zowel tegen Senegal als Colombia zo kansloos onderuit zouden gaan had ik ook weer niet verwacht..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    maandag 25 juni 2018 om 10:47
    Niets geks hoor, had ik al ingecalculeerd.
    Vind ik leuk
    Hakbal +990
    maandag 25 juni 2018 om 10:01
    Zelf was hij ook lekker aan het stuntelen
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31720
    maandag 25 juni 2018 om 10:33
    Niet meer dan terecht. Echt een bagger elftal.
    Vind ik leuk
    ˩ens1999 +48
    maandag 25 juni 2018 om 10:49
    Het is maar goed ook dat we Milik hebben verkocht. Zowel Lewandowski als Milik kunnen het niveau gewoon niet aan bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Cazzy +1797
    maandag 25 juni 2018 om 11:30
    Je hebt gelijk man daarom gaat Lewa waarsschijnelijk naar een B team als Real of blijft hij bij die andere club die in aanzien veel minder is dan Ajax, Bayern ofzo.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 12:34
    Pff... Lewa is natuurlijk veel te slecht voor Ajax. Zelfs Labyad is een betere spits. Dat zijn de aankopen waarvoor ajax moet gaan!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26433
    maandag 25 juni 2018 om 10:57
    Polen valt flink tegen. 'Lewa' heeft gelijk en slaat de spijker op zijn kop.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2139
    maandag 25 juni 2018 om 11:32
    Meneer lechia danks is wel stil
    Vind ik leuk
    LuckyLeeuw +112
    maandag 25 juni 2018 om 14:40
    Jammer voor Lewandowski maar het liep gewoon voor geen meter bij ze dit wk. Elk wk zit er wel zo een land tussen dat compleet door de mand valt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws