Eredivisie-rentree lonkt voor Malone: 'Hij is een van de jongens op het lijstje'

Eredivisie-rentree lonkt voor Malone: 'Hij is een van de jongens op het lijstje'

Gepubliceerd: maandag 25 juni 2018 om 18:22ma 25-06-2018 om 18:22

ADO Den Haag-trainer Fons Groenendijk hoopt op de komst van Dion Malone. De rechtsback mag transfervrij vertrekken bij het Azerbeidzjaanse Qabala en flirtte al met de club uit Den Haag. Voor Malone zou het een terugkeer betekenen bij ADO.

"Dat is een wens die ik heb uitgesproken. Beide partijen moeten zich daarin vinden", zegt Groenendijk op de persconferentie. "Ik heb in de laatste maanden van vorig seizoen een prima indruk van hem gekregen, toen ik kwam."

"Hij speelde toen een goede rol. Dat is absoluut een speler die toegevoegde waarde heeft voor ADO en waarvan ik zeg: die mag komen. Dat moet hij willen en het moet mogelijk zijn. Ik bemoei me niet met de gesprekken die gaan over geld."

Groenendijk hoopt spoedig op witte rook. "Als beide partijen eruit komen, zou ik hem graag zien. Ik heb wel contact gehad met hem. Hij is een van de jongens die op het lijstje staat van mogelijke versterkingen."

Plaats een reactie

G.Kopf +5009
maandag 25 juni 2018 om 18:23
Soort van home Malone dus.
Ja echt grappig.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 18:24]
Vind ik leuk
#Keizerout +45795
maandag 25 juni 2018 om 18:28
Dat is gewoon een goede grap, jammer dat je hem zo weggooit.
Vind ik leuk
★Timmio★ +25075
maandag 25 juni 2018 om 18:30
Doet me een beetje denken aan het twitteraccount 'kakhiel'. Altijd zo flauw en eindigend met iets in de trand van 'haha echt kut'
Vind ik leuk
#Keizerout +45795
maandag 25 juni 2018 om 18:32
Ja, maar bij kakhiel denk je ook 'jezus wat kut'
Home Malone vind ik een prima woordspeling.
Kun je bij wijze van spreke zo een filmposter bij maken.
Vind ik leuk
G.Kopf +5009
maandag 25 juni 2018 om 18:48
Sorry
Vind ik leuk
#Keizerout +45795
maandag 25 juni 2018 om 18:51
Haha, nergens voor nodig
Vind ik leuk
MMA +46
maandag 25 juni 2018 om 18:54
Grappige Post Malone.
Vind ik leuk
Nozem +236
maandag 25 juni 2018 om 18:25
Vind het persoonlijk geen geweldenaar heeft het leuk gedaan het half jaar voor hij vertrok. Daarvoor was het niet veel...
Vind ik leuk
maandag 25 juni 2018 om 18:26
genoeg voor ADO dan
Vind ik leuk
allround +1826
dinsdag 26 juni 2018 om 22:16
mis! dubbel Dom
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
maandag 25 juni 2018 om 18:33
Malone is een prima speler, maar dan moet je hem wel op de juiste plek zetten.
Vind ik leuk
Nozem +236
maandag 25 juni 2018 om 18:37
Nou hoezo genoeg voor ado dan? Klinkt beetje neerbuigend naar mijn mooie club! Terugkerende spelers in Den Haag blijken later vaak ook niet heel succesvol kijk naar teixera, kolk, boussabon en zo zijn er nog wel wat..
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
maandag 25 juni 2018 om 18:47
Je reageert op mij en denk niet dat dat je bedoeling was-:)

Je hebt wel gelijk wat betreft je reactie, zulke reacties moet je overheen lezen al is het soms best lastig.
Vind ik leuk
JonnyBones +605
maandag 25 juni 2018 om 18:58
Immers en Beugelsdijk zijn een succes
Vind ik leuk
Nozem +236
maandag 25 juni 2018 om 22:21
Immers wel ja maar uitzondering op de regel. Vind beugelsdijk mooie vent leuke verdediger maar daar kan je ook verbeteren op zijn positie. Misschien geen populaire uitspraak omdat het een echte haagse jongen in de selectie is maar goed..
Vind ik leuk
dinsdag 26 juni 2018 om 06:59
Daarvoor stond hij back en hij is eigenlijk box to box speler. Als hij gehaald word moet het voor middenveld zijn, anders niet halen.
Vind ik leuk
allround +1826
dinsdag 26 juni 2018 om 22:17
Gelijk heb je Maurice! komt er meer snelheid in het spel ipv Khayati "de zaalvoetballer".
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
dinsdag 26 juni 2018 om 23:25
Wat is er met je oude account gebeurt?
Vind ik leuk
donderdag 28 juni 2018 om 06:57
Die krijg ik niet op telefoon heel apart.
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
donderdag 28 juni 2018 om 07:39
Raar ook.
Vind ik leuk
raoul88 +871
maandag 25 juni 2018 om 18:42
Dat hoop ik echt dat hij komt!!! Ook best goed als rechtsback geweest, maar als middenvelder wel beter!!
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
maandag 25 juni 2018 om 18:49
Het is sowieso een nuttige multifunctionele speler. Wordt de bank ook sterker door dit soort spelers aan te trekken. Hoop wel dat Gorter ruimte maakt voor een ander.
Vind ik leuk
raoul88 +871
maandag 25 juni 2018 om 19:08
Jazeker goos! Ik vind ook dat Gorter weg moet of als evt reserve speler handig kan zijn, indien er blessures aantreden.. nu nog hopen dat die Zhang en van rhijn komen... dan hebben we sterke selectie!!!!
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
maandag 25 juni 2018 om 19:34
Gorter komt zelfs voor op de bank tekort.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95411
maandag 25 juni 2018 om 19:14
Vind het geen rechtsback. Speelde zijn beste wedstrijden op het middenveld.
Vind ik leuk
ThomDH070 +1020
maandag 25 juni 2018 om 19:19
ADO heeft Malone een aanbieding gedaan voor 3 jaar
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
maandag 25 juni 2018 om 20:14
Verkeerd gepost.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 20:15]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws