LIVE-discussie: Jahanbakhsh terug bij Iran, Benatia ontbreekt bij Marokko

    LIVE-discussie: Jahanbakhsh terug bij Iran, Benatia ontbreekt bij Marokko

    maandag 25 juni 2018 om 19:29

    Spanje, Portugal, Iran en Marokko gaan maandagavond bepalen wie er naar de achtste finale van het WK gaan. Spanje en Portugal gaan aan kop met vier punten, maar ook Iran (drie punten) maakt nog kans.

    Iran neemt het op tegen Portugal en móet winnen om zich te plaatsen voor de achtste finale. Een gelijkspel is niet genoeg. Spanje lijkt zo goed als zeker van de volgende ronde en treft het al uitgeschakelde Marokko. 

    De opstellingen:

    Spanje - Marokko
    Spanje: De Gea, Carvajal, Pique, Ramos, Jordi Alba, Busquets, Iniesta, Thiago, Isco, Costa, Silva

    Marokko: El Kajoui, Hakimi, Da Costa, Saiss, Dirar, Ziyech, El Ahmadi, Belhanda, Boussoufa, Amrabat, Boutaib

    Iran - Portugal
    Iran: Beireanvand, Haji Safi, Pouraliganji, Hosseini, Ramin, Ezatolahi, Omid, Amiri, Medhi, Jahanbakhsh, Sardar

    Portugal: Patricio, Pepe, Raphael, Fonte, Cédric, J. Mário, William, Adrien, Ronaldo, André Silva, Quaresma

    Plaats een reactie

    MichPSV +4883
    maandag 25 juni 2018 om 19:32
    Ik zeg 2-1 voor Iran en 1-2 voor Marokko.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 19:33]
    Vind ik leuk
    Farmer +10111
    maandag 25 juni 2018 om 20:27
    Ik zeg ROOD voor Pepe!! :P
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +804
    maandag 25 juni 2018 om 20:49
    Donkerrood zelfs. Dat ie nog op het veld loopt is mij een raadsel.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +810
    maandag 25 juni 2018 om 19:36
    Iran kan tenminste met 3 punten naar huis toe vanavond.
    Marokko blijft steken op 0
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 19:53
    En toch vind ik dat Marokko het beste van het spel heeft laten zien in deze groep. Tegen Iran en Portugal waren ze gewoon de betere en het ontbrak hen aan geluk en scorend vermogen
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 19:53]
    Vind ik leuk
    NvC +1404
    maandag 25 juni 2018 om 20:02
    Klopt. Met iets meer scherpte in de penalty box hadden ze wel wat puntjes gepakt 👌
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1784
    maandag 25 juni 2018 om 20:58
    hebben jullie een andere tv of gemanipuleerde beelden gezien?
    Vind ik leuk
    NvC +1404
    maandag 25 juni 2018 om 21:03
    Nee
    Vind ik leuk
    NvC +1404
    maandag 25 juni 2018 om 20:00
    Nederland ook.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1541
    maandag 25 juni 2018 om 19:41
    Verrassende opstelling van Portugal met Adrien en Quaresma. Wordt een hele saaie 1-0 voor de neutrale fan, vrees ik.

    Daarna is het waarschijnlijk einde oefening voor ons tegen Uruguay. Heb weinig vertrouwen in die verdediging.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 19:44
    Vanavond nog een zomeravond wedstrijdje spelen. Morgen lekker uitslapen en goed ontbijten. En dan kunnen de Marokkaanse toeristische voetballers weer lekker naar huis en is hun vakantie in Rusland afgelopen. Had het op grootspraak aangekomen, dan had Marokko moeiteloos in de finale gestaan.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 20:00]
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 20:23
    Woo Ping: ga bami eten jongen met je negativiteit altijd. Aan jouw trieste opmerkingen heeft niemand iets. Ze spelen goed voetbal en hebben pech. Dat je dat pijn doet, jammer voor jou.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 20:25]
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 20:34
    Twee wedstrijden nul punten en uitgeschakeld zijn en dat louter en alleen pech noemen. Tsja, het kan inderdaad niet aan de (matige) kwaliteit van dit Marokkaanse team liggen. Het ligt zoals gewoonlijk aan andere externe factoren dat Marokko reeds uitgeschakeld is. Ik hoorde net die Marokkaanse man bij Studio Rusland zeggen dat Marokko topvoetbal speelt op dit WK. Grootspraak zei ik toch.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +804
    maandag 25 juni 2018 om 20:53
    Marokko speelt toch ook gewoon mooi aanvallend voetbal..
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 20:57
    Ik ben er niet echt van onder de indruk. Maar iedereen mag zijn persoonlijke mening en voorkeur hebben. We leven (gelukkig) in een democratie.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +804
    maandag 25 juni 2018 om 21:24
    Heeft niks met persoonlijke mening te maken. Je ziet toch dat ze goed staan te spelen of niet. Spanje heeft het er lastig mee.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 21:32
    Ze houden goed stand tegen het erg tegenvallende Spanje.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 20:03
    Lekkere voetballer die Ziyech, echt elegant en stilistische voetbalstijl en mooi lichaam. Echt een stilist zoals hij over het veld loopt, als een dartelende ballerino! Lijkt echt qua stijl op Pastore, al is die natuurlijk nog wel drie klassen beter!

    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 22:16
    En goedkoper!
    Vind ik leuk
    Futre +1498
    maandag 25 juni 2018 om 22:20
    Precies. Laat Pastore maar komen.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 22:25
    Ik ben heel benieuwd naar het Roma van volgend jaar. In het gekste geval gaan Perotti Manolas SES Pellegrini Bruno Peres weg. Florenzi twijfelt, ik denk terecht. Pastore is een positieve ontwikkeling. Maar ik zie volgend jaar Juve, Napoli, Inter en ik hoop het niet, zelfs Lazio sterker.
    Benieuwd of Monchi écht zo een kanjer is.
    In bocca di lupo!
    Vind ik leuk
    Futre +1498
    maandag 25 juni 2018 om 22:37
    Komt wel goed. De Rossi is op en Nainggolan is weg. Allison levert geld op waardoor Coric, Cristante en Kluivert niks kosten. Pastore aan boord en dan doorpakken richting Brazilië voor defensieve versterkingen. En vergeet niet dat spelers als Darmian, Zappacosta en Kurzawa weg willen bij hun clubs. Ik zie nog wel mooie spelers uit het netwerk van Monchi komen. Crepi :-)
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 22:47
    Hij heeft bewezen een gave te hebben om kwalitatief, financieel en kwa resultaat een club beter te kunnen maken.
    DDR zijn laatste seizoen vrees ik. Misschien ook wel goed. Jaartje amerika en daarna samen met Totti en Monchi Roma groot maken. Ik hoop wel dat het Rooms bloed in de selectie blijft stromen. Tegen liverpool thuis hebben vier echte Romanisti op het veld gestaan!
    Vind ik leuk
    Futre +1498
    maandag 25 juni 2018 om 22:49
    Nu Milan zo diep in de financiele stront zit hoop ik dat Romagnoli terugkomt. Dat is er dan alweer één bij.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 22:51
    Denk niet dat hij terug komt. Ooit trots in een Lazio shirt geposeerd toen hij onder contract stond bij Roma.
    Pellegrini en Ale moeten blijven i.m.o.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 22:53]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 20:09
    Vieze overtreding van Pique waar je gerust ook rood voor kunt geven. Die Ramos is ook weer vies bezig.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 20:09]
    Vind ik leuk
    NvC +1404
    maandag 25 juni 2018 om 20:15
    Het was donker rood.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 20:18
    Die had van het veld af gemoeten!
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +1499
    maandag 25 juni 2018 om 20:09
    Waarom grijpt die videoref nu niet in bij die overtreding van Pique?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 20:17
    Heel dat VAR is Kansloos.
    Vind ik leuk
    Camacho +15
    maandag 25 juni 2018 om 20:09
    Donkerrood!! Maar scheids incl VAR doen niets, lachwekkend!!
    Vind ik leuk
    NvC +1404
    maandag 25 juni 2018 om 20:15
    Ja echt he! Niet normaal! Twee benen vooruit en hij krijgt gewoon niks.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 20:16
    Is gewoon rood!
    Vind ik leuk
    Farmer +10111
    maandag 25 juni 2018 om 20:29
    dieprood idd... gevalletje klassenjustitie zullen we maar zeggen. Ze weten dat Marokko naar huis kan, en Spanje waarschijnlijk door gaat.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +804
    maandag 25 juni 2018 om 20:54
    Marokko is wel vaker benadeeld op dit WK.
    Vind ik leuk
    Farmer +10111
    maandag 25 juni 2018 om 21:04
    Aye, neem de loting alleen al bv...

    En kijk eens hoe simpeltjes 'gastland Rusland' zich al plaatst bv...
    Komen vanmiddag tegen Uruguay, een eerste serieuze tegenstander tegen - en laten we eerlijk zijn: Suarez en Cavani bespelen elkaar nog alsof het een Palestijn en Israëlier zijn, zo vreemd van elkaar - En nóg trokken ze die Russische verdediging zó aan gort met zn 2en al...

    Dan heeft Marokko toch op 'temperament', veel betere spelers rondlopen? Die zitten dr, zoals je nu tegen spanje ziet, er wél bovenop, en zó móet je, vooral op een WK, er bovenop zitten, helemaal tegen een Suarez oid. Dat soort spelers(En Spanje staat ook bol van dat soort kwaliteiten, Iniësta alleen al bv) pak je niet met ingestudeerde zone-dekking bv...

    Nee, ik vind het echt jammer zo, dat Marokko dan zó zwaar geloot heeft(alle selectieve arrogantie, en leedvermaak even terzijde :P). Zuid Korea ook nog wel. dat is ook nog wel een ploegje die wel wil voetballen. En die komen dan uit tegen de Ikea', die Mannschaft, en 'los Sombrero's'....

    Nee kijk dan nog eens weer hoe zo'n mákkelijke Poule, Rusland heeft geloot... O.o

    T is niet de vraag óf het doorgestoken kaart is: wát wil men dr nog aan ontkennen.
    Ik denk dat het in Qatar, nóg erger wordt straks....
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +804
    maandag 25 juni 2018 om 21:19
    Mee eens. Maar Marokko doet het gewoon prima tegen welk land dan ook en verliezen nooit kansloos.
    Vind ik leuk
    Farmer +10111
    maandag 25 juni 2018 om 20:29
    Duidelijker als dat zijn ze dr eigenlijk niet toch?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 21:12
    Deze overtreding staat niks anders op dan rood.
    Vind ik leuk
    Streaker +2898
    maandag 25 juni 2018 om 20:12
    Wat een kneus die Pouralijanji (oid). Extreem slecht uitverdedigen en dan een grote mond tegen zijn keeper. Hoezo niet tegen kritiek kunnen!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 20:16
    Lekkere goal Marokko!
    Vind ik leuk
    schfan1920 +4970
    maandag 25 juni 2018 om 20:20
    Die van Spanje, en met name de voor actie mocht er ook wel zijn.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 20:22
    Vond dat die spits van Marokko wel koeltjes bleef en hem beheerst inschoot.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +4970
    maandag 25 juni 2018 om 20:25
    Dan moet ik je nu maar eerlijk gaan bekennen dat ik alleen de 1-1 heb gezien ;-) kijk de andere.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 21:11
    Jammer dat je dan gelijk wat anders denkt, terwijl het over de goal van Marokko ging.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +4970
    maandag 25 juni 2018 om 21:25
    Ik had niet gereageerd als ik die goal van Spanje niet mooi had gevonden, vandaar.

    En dat het onderwerp hier de goal van Marokko was ( heb hem terug gezien en je hebt gelijk) maar het gaat hier meestal toch een beetje off topic.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 21:27
    Ik probeer het altijd ontopic te houden en wat anderen doen interesseert me niet zo goos. Maar het is al goed hoor-;)
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +1499
    maandag 25 juni 2018 om 20:21
    Doet Ziyech mee eigenlijk? Allemachtig.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 21:34
    Ziyech is weer kampioen balverlies lijden in deze wedstrijd. Voor de zoveelste wedstrijd dit jaar. Ziyech wordt te veel gehyped in Nederland en heeft er een bar slecht WK alsmede een matig seizoen in de ED opzitten dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +1499
    maandag 25 juni 2018 om 20:22
    El Ahmadi meteen geel...lekker consequent door de scheids...
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 20:26
    Klassenjustitie
    Vind ik leuk
    Farmer +10111
    maandag 25 juni 2018 om 20:30
    Ja, slaat nergens op toch?

    En die 2 benen van Pique... nope, niks aan het handje...
    Vind ik leuk
    Camacho +15
    maandag 25 juni 2018 om 20:22
    Hahah wat een scheids! Man man te triest dit echt
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 20:23
    Dit is echt meten met twee maten. EL Ahmadi speelde de bal en Busquets ging erg theatraal naar de grond.
    Vind ik leuk
    Camacho +15
    maandag 25 juni 2018 om 20:25
    Triest gewoon
    Vind ik leuk
    Foebele +47813
    maandag 25 juni 2018 om 20:27
    Daarom heb ik zo'n schurft hekel aan Barcelona gekregen, ik was altijd fan, maar ben echt klaar met die aanstellers en idioten bij Barca. Real heb ik nooit wat gevonden, maar dit soort nare mannetjes met hun aanstellerij, wat al jaren bij iedereen bekend is, zijn gewoon een schande voor de club, net als die dwaas van een Pique, die mag de schoenen van Puyol nog niet eens bekijken!
    Vind ik leuk
    Farmer +10111
    maandag 25 juni 2018 om 20:31
    Als ik zeg dat Neymar het dáár heeft geleerd,.. .zeg ik dan iets verkeerds?
    Vind ik leuk
    Foebele +47813
    maandag 25 juni 2018 om 20:51
    Op zich niet, alleen denk ik dat het niet juist is, want hij had het in Brazilie al.
    Vind ik leuk
    Farmer +10111
    maandag 25 juni 2018 om 21:07
    T ís besmettelijk, blijkbaar. Misschien is het ook juist een Spaans trekje. Ramos is ook zo'n 'paplepel' met dat soort streken, en Pique liet het ook weer even zien...

    Uitdelen is 1 ding, maar dat zijn gewoon roekeloze overtredingen. Als je daarom 'een goede speler' genoemd wordt.. omdat je daarmee wegkomt.(Pepe? :P).. Nou....
    Wat stelt voetbal dan nog voor, anders dan gewoon de selectieve voorkeur van een(blinde)scheidsrechter?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 20:32
    Vieze matennaaiers die Spanjaarden
    Vind ik leuk
    Futre +1498
    maandag 25 juni 2018 om 22:21
    Fijn dat je het ziet. Busquets is de ergste griezel van allemaal.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 20:25
    Wat een kans weer voor Marokko. Die moet je afmaken hoor.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 20:25
    Wtf Iran laten zien?! Sta je na zo een mooie wedstrijd te kijken!


    Respect naar Marokko zo hoor je het spel te spelen!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 20:30
    Marokko had gewoon die wedstrijd tegen Iran moeten winnen dan ging deze wedstrijd nog ergens om. Erg jammer voor Marokko, want hun spel is leuk om naar te kijken.

    Vind ik leuk
    Farmer +10111
    maandag 25 juni 2018 om 20:33
    Mee eens! Al vond ik ze víes tegenvallen tegen Iran, Marokko strijd wel voor wat het waard is, en laat toch wel vermakelijk spel zien. Deze pot tot nu toe, tegen Spanje, vallen ze me 100% mee, en wil ik m'n eerdere kritiek nog wel wat intrekken.

    Ondanks dat ik het nog altijd nog een beetje moeilijk kan verwerken dat een paar 'selectieve Nederlanders, toch voor Marokko kozen', wil ik daar pogen overheen te stappen en ze hier wel een pluim te geven.

    Van alle tegenvallende landjes is Marokko nog wel voor herhaling waard.(Maar aub geen Arabië of het armzalige Egypte of Panama ofzo... Tunesié was ook zo'n waardeloze figurant....Ook Zuid Korea, en zeker Marokko hebben gewoon de dikke-k*tpech met een zware loting.)
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 20:34]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 20:39
    Tegen Iran vond ik Marokko de eerste helft heer en meester en hebben toch aardig wat kansen onbenut gelaten.

    Ik vind Marokko absoluut niet van het niveau Arabië Egypte Panama en Iran en misschien mis ik er nog een paar landen. Marokko heeft puur pech gehad tegen Iran en Portugal, want ze waren in die wedstrijden de bovenliggende partij met de beste kansen. Sterker nog vind Marokko niks onder doen voor Portugal en Spanje
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 20:46]
    Vind ik leuk
    xcountx +408
    maandag 25 juni 2018 om 20:35
    Leuk om naar te kijken? Serieus?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 20:39
    Ja wat is je punt dan?
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 20:53
    Klopt maar hoe hard heb ik net geschreeuwd toen Portugal scoorde! Weg met dit anti voetbal team pijn aan me ogen van die Iraniërs.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 21:00
    Iran had op 0 punten moeten staan met dat schijtbakkenvoetbal. Ik vind ze ook nog eens erg onsportief spelen en tijdrekken in al hun wedstrijden. Ik heb er geen sympathie voor.
    Vind ik leuk
    Camacho +15
    maandag 25 juni 2018 om 20:30
    Over het algemeen ben ik het niet eens met Arno Vermeulen maar over dat aanstellen ben ik het helemaal mee eens!
    Vind ik leuk
    danny9874 +826
    maandag 25 juni 2018 om 20:31
    Wie heeft die aanname van Iniesta gezien in de omschakeling?? Stratum, kom er maar in....
    Vind ik leuk
    Farmer +10111
    maandag 25 juni 2018 om 20:36
    =Floep=, en dood aan de voet? Die bedoelde je? Ja , magnifiek hé?

    Net zo'n fluwelen beheersing als James Rodriguez met die 'diamanten' assist voor de 3-0 tegen Polen. Om in te lijsten!
    Vind ik leuk
    danny9874 +826
    maandag 25 juni 2018 om 20:41
    Mensen uit Groningen hebben er vaak wel kijk op, hé!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 20:31
    Vieze scheids ook zeg. Die Pique had niet eens meer mogen spelen man.
    Vind ik leuk
    xcountx +408
    maandag 25 juni 2018 om 20:37
    Schei uit...viel wel mee...jankerds
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 20:41
    Haha jij jankt dwaas. Ik ben geen Spanjaard noch Marokkaan, dus reageer niet met een gekleurde bril.
    Vind ik leuk
    xcountx +408
    maandag 25 juni 2018 om 20:45
    Waar zeg ik dat dan? Ik vind degenen die om rood zeurden jankerds. Lezen, vriend!!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 20:47
    Het is een vieze overtreding met 2 benen en daar staat gewoon rood voor!
    Vind ik leuk
    xcountx +408
    maandag 25 juni 2018 om 20:49
    Niet viezer dan doelbewust op de voet van de tegenstander gaan staan, wat dus ook gebeurde. Trouwens, niemand raakte geblesseerd
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 20:57
    2 benen is uit den boze!
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +1499
    maandag 25 juni 2018 om 20:32
    Marokko gaat hier niet met 11 man eindigen. Met dank aan de scheids overigens.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 20:34
    Zoals die gekke scheids op de hand van Spanje fluit niet nee. Pique moest er al af met rood.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 20:54
    Dit hele wk hebben ze al pech met de scheids.. die piqué twee beens zegt genoeg.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 21:26
    Klopt.
    Vind ik leuk
    Camacho +15
    maandag 25 juni 2018 om 20:35
    Die scheids denkt laat ik dan maar in de weg lopen haah
    Vind ik leuk
    Mari +5520
    maandag 25 juni 2018 om 20:35
    Bij Roma denken ze nu: shit hadden we Jahanbaks maar gekocht.
    maar € 10 mln duurder
    Scout wordt ontslagen
    Vind ik leuk
    Het Brein +3320
    maandag 25 juni 2018 om 21:01
    Hoe anoniem kun je spelen: Alireza??
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 21:03
    waarom bij hetzelfde doelsaldo Spanje 1 en Portugal 2?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 21:14
    Wat een kans voor Marokko. Onderkant lat.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +804
    maandag 25 juni 2018 om 21:17
    Heerlijk ingeschoten en het zit Marokko niet mee ook.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +804
    maandag 25 juni 2018 om 21:16
    Wow wat een knal van Amrabat had wel een mooiere afwerking verdient.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 21:40
    Alsnog een goal voor Marokko haha wat zat ie er lekker in zeg.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 21:39
    Heerlijke kopbal zeg! 2-1
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 21:43
    Dit Marokko verdient het om verder te komen. Helaas zit het soms niet mee.... Spelen beste voetbal in een poule met Portugal en Spanje.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 21:46
    Abosluut waar. Ik kan echt genieten van dit Marokko. Hebben echt pech gehad.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17620
    maandag 25 juni 2018 om 21:50
    Goed gezien buitenspel goal. Nu wel VAR inschakelen het is te gek voor woorden.
    Vind ik leuk
    Camacho +15
    maandag 25 juni 2018 om 21:52
    Dan wel VAR he? Bedoel geen buitenspel maar de voorgaande overtredingen niet!!
    Vind ik leuk
    Hyena +27303
    maandag 25 juni 2018 om 21:52
    Marokkanen die niet meer teleurstelling om kunnen gaan, je verwacht het niet.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +804
    maandag 25 juni 2018 om 21:55
    Onzin wat je zegt. Is toch meten met 2 maten en dan geen enkele keer VAR ingeschakeld in 3 wedstrijden.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 21:56]
    Vind ik leuk
    Hyena +27303
    maandag 25 juni 2018 om 21:59
    Want dit was wel buitenspel? Niks oneerlijks aan, het was gewoon een 100% doelpunt.
    Vind ik leuk
    Camacho +15
    maandag 25 juni 2018 om 22:07
    Het was zeker geen buitenspel en ik bedoelde te zeggen dat de VAR bij de Spaanse overtredingen niet thuis gaf. Wie zegt dat ik Marokkaan ben? Laat je vooroordelen alsjeblieft achter kerel!
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +804
    maandag 25 juni 2018 om 22:24
    Arm en schouder waren over de lijn, dus wel degelijk buitenspel.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 21:57
    Ok, Hyena. Dank voor je toevoeging!
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +810
    dinsdag 26 juni 2018 om 06:39
    Hebben ze toch nog een punt gepakt dit WK.
    En in alle 3 de potjes behoorlijk gevoetbald.
    Marokko mag trots zijn
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE-discussie: Jahanbakhsh terug bij Iran, Benatia ontbreekt bij Marokko