Twitter-bericht uit Turkije: Vitesse officieel in onderhandeling over schaduwspits

Twitter-bericht uit Turkije: Vitesse officieel in onderhandeling over schaduwspits

Gepubliceerd: dinsdag 3 juli 2018 om 14:50di 03-07-2018 om 14:50

Trabzonspor onderhandelt momenteel met Vitesse over de transfer van Matus Bero. De Turkse club meldt dat dinsdagmiddag via de officiële kanalen. Bero is een 22-jarige Slowaak die bij zij club nog een contract heeft voor twee seizoenen. 

Bero, een schaduwspits, brak een paar jaar geleden door bij het Slowaakse AS Trencin. Trabzonspor haalde hem in 2016 naar de Süper Lig. Hij kwam tot op heden drie keer uit voor de nationale ploeg. Wat Bero moet kosten, is niet bekend. 

Vitesse staat dit seizoen onder leiding van de Russische trainer Leonid Slutsky. Op 26 juli spelen de Arnhemmers hun eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen. Dan staat de eerste voorronde van de Europa League op het programma.

Tot op heden werden er vijf nieuwe spelers gecontracteerd: Khalid Karami, Rasmus Thelander, Oussama Darfalou, Max Clark en Jake Clarke-Salter.

Plaats een reactie

dinsdag 3 juli 2018 om 14:57
Het lijkt wel alsof de Russen bij Vitesse er een schepje bovenop gooien.
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 15:07
Komt allemaal goed.
Wij houden van Russen in, Arnhem.
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 15:09
De Russen hebben toch een heel mooi trainingscomplex aangelegd? Komen er nog leuke talenten aan uit de eigen opleiding bij Vitesse?
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 15:10
Is niet nodig.
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 15:12
Want? Vitesse gaat met 11 Russen onder leiding van een Russische trainer spelen?
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 15:13
Maakt mij geen ruk uit.
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 15:13
ok
Vind ik leuk
Rene80 +2422
dinsdag 3 juli 2018 om 16:10
zo hey jij bent nog eens een kortzichtige supporter ( ik ga er even vanuit dat je supporter bent van Vitesse) hoe kun je in hemelsnaam zeggen dat het niet boeit wat er uit je jeugdopleiding komt.. en geen ruk uitmaken als er 11 russen spelen haha.. wtf gast! Hoop toch dat je het allemaal sarcastisch bedoeld.
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 16:33
Ajacieden en Nekkers lopen altijd te zeiken.
Dus kun je beter kortaf zijn.
Vind ik leuk
Rene80 +2422
dinsdag 3 juli 2018 om 16:38
OF je doet gewoon normaal en dwingt een normale discussie af ;). zo maar een idee he.
Nooit verlagen naar mensen die zich niet gedragen zoals jij vind dat het hoort .
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 16:41
Ik laat mij door niemand commanderen.
Ga een stukje zwemmen, kneusje. Misschien koel je wat af.
Fijne dag.
Vind ik leuk
Rene80 +2422
dinsdag 3 juli 2018 om 16:43
wow jij moet gezellig zijn op verjaardagen! Heel goed hoor. lekker kortaf blijven doen. Kom je ver mee in het leven! Adios mijn schatje
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 16:46
Klopt !
Vind ik leuk
mba4u2c +3580
dinsdag 3 juli 2018 om 19:13
Hij weet er in elk geval heel wat reacties mee te krijgen, inclusief van jou...
Vind ik leuk
vincent026 +114
dinsdag 3 juli 2018 om 15:13
Ja
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 15:13
Heb je ook namen?
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 15:16
Dimitri, Igor, Vladimir, Boris, Youri
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 15:27
Van Bergen, Schuurman, Klein Holte, Lelieveld, Buitink, Ten Teije, Mercan, Berden. En nog wat.
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 15:37
Haha, ik dacht dat hij Russische namen wilde horen.
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 15:15
Er komen zeker talenten aan maar het gros speelt nog in O17 en dergelijke.

Recent hebben een aantal jeugd spelers hun eerste contract getekend maar vitesse is pas sinds 2011 weer echt serieus bezig met de jeugd daarvoor was er weinig geld beschikbaar voor de jeugd dus er zal nog wat geduld nodig zijn voor je er echt de vruchten van plukt.
Vind ik leuk
woensdag 4 juli 2018 om 00:01
Vitesse betaald op papier € 1.640.000. Opvallende constructie om de verkopende club (Trabzonspor) nog €550.000 aan Bero en €150.000 aan zijn manager te laten betalen. Scheelt Vitesse ook de nodige belasting van pak 'em weg €350.000
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 14:59
Vreemdelingen leger
Vind ik leuk
Kiwi +230
dinsdag 3 juli 2018 om 15:05
Ajax heeft op het moment 11 nationaliteiten in hun selectie. Vitesse maar 6. Maar goed, roep wat je wilt.
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 15:16
Ik bedoel het meer qua vrij onbekende spelers, voor mij dan. Voel je niet zo aangevallen..
Vind ik leuk
Kiwi +230
dinsdag 3 juli 2018 om 15:25
Tja. Ajax contracteert iemand voor 8,5 miljoen die in België degradeert. Het is maar waar je welke waarde aan hecht.
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 15:46
Nu je het zegt. Ik heb weinig vertrouwen in die Bande.
Vind ik leuk
VA1 +2903
dinsdag 3 juli 2018 om 15:54
Haha, zo die zit!!
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 16:10
Zielepoot ben je, alles vergelijken met Ajax... Maarja, zegt genoeg over je natuurlijk.
Vind ik leuk
Kiwi +230
dinsdag 3 juli 2018 om 16:17
Jij bent een Ajax fan die per se als eerste op een Vitesse topic moet reageren met verwijten als 'vreemdelingen leger'. Wat had je verwacht dat er ging gebeuren dan..?

Negatieve kreten plaatsen kan je wel, maar ineens is meneer in een hoekje gelult en ben ik een zielepoot.. Maar goed, nogmaals, roep wat je wilt, je zet jezelf alleen maar meer voor lul.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 3 juli 2018 om 16:18]
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 16:32
Hoort 'm nou, jij neemt aan dat ik me best doe om als eerste te reageren? Sorry maar ik doe niet aan die onzin.
En wat bedoel je met in een hoekje gelult? Ik geloof niet echt dat daar sprake van is...
Verder ben ik een voetbalfan met Ajax als favoriete club, is iets heel anders.
Fijne dag nog jongetje en denk aan je hart!
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 15:08
Jij, hoeft het vreemdelingenleger niet te onderhouden, Anthony.
Maak je dus niet druk in die hitte.
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 15:17
Ik maak me niet druk hoor, maar bedankt voor je reactie.
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 15:18
Graag gedaan
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 15:12
Mount en een keepertje huren van onze vrienden in Londen, en dan zijn we wel klaar.
Vind ik leuk
Antonio_4 +2172
dinsdag 3 juli 2018 om 15:01
Haha, ben echt benieuwd hoe Vitesse het gaat doen.

Dit zijn de type transfers die de Belgische clubs makkelijker aandurfden en mede daardoor Europees veel punten hebben gepakt.
Vind ik leuk
chicken +14771
dinsdag 3 juli 2018 om 15:02
Off topic...

Voor de ajacieden...boca zit achter gomez aan van ac milaan. 25 jarige cv...
Die Argentijnen zijn nog steeds bezig iets te vinden dus. Op deze jongen zou 6M geboden zijn en in onderhandeling.

Bron; leandro contento.
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 15:21
Ajax is al met blind bezig boca mag nu gaan wachten
Vind ik leuk
chicken +14771
dinsdag 3 juli 2018 om 15:22
Blind als cvm..die wil ik niet in de verdediging zien met 30 meter vrije ruimte erachter hoor...
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 15:25
Blind en dan nog een vleugel en dan is het wel genoeg. De jeugd is sterk zat bij ons om de rest op te vangen. Als jij denkt dat Ajax alla City spelers gaat kopen heb je het mis.
Vind ik leuk
chicken +14771
dinsdag 3 juli 2018 om 15:35
Laat doe vleugel maar zitten dan en haal een echte cv erbij.
Vind ik leuk
heur es +874
dinsdag 3 juli 2018 om 15:03
Een 2e Roda JC, waar spelen die komend seizoen?
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 15:09
Niet bij het criminele Twente. Helaas voor jou heur es.
Vind ik leuk
Kiwi +230
dinsdag 3 juli 2018 om 15:22
Uit bij FC Twente ;)
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 15:03
Versterking is een absolute noodzaak,ivm de Euro-Leage.Goed gedaan Vites
Vind ik leuk
SimonSays +7366
dinsdag 3 juli 2018 om 15:08
Met dit weer ben ik ook een schaduwspits.

En terwijl de temperatuur stijgt, bewandelt het niveau van mijn grappen de omgekeerde weg.
Vind ik leuk
Smithsonian +43120
dinsdag 3 juli 2018 om 15:10
Aah de 220 jarige
Vind ik leuk
Red de Kuip +2504
dinsdag 3 juli 2018 om 15:12
Lekker man die roebeltjes.
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 15:18
Heerlijk...
Vind ik leuk
dinsdag 3 juli 2018 om 15:19
Heeft erdogan Twitter weer voor 5 min gedeblokkeerd
Vind ik leuk
Shelbourne +5952
dinsdag 3 juli 2018 om 15:30
Goed dat Vitesse voor een middenvelder gaat, daar ontbrak het aan. Ken de speler niet heel goed, maar het is wel een international en heeft redelijk wat gespeeld bij een Turkse subtopper. Op basis daarvan lijkt het mij een interessante kandidaat. Dat gerucht over Golovin lijkt mij een fabeltje, maar als ze deze jongen deze week kunnen binnehalen en ze houden alles bij elkaar, dan hebben ze een aardige ploeg voor in de Europa League.
Vind ik leuk
pico323 +7532
dinsdag 3 juli 2018 om 16:39
Buitink heeft inmiddels ook een contract van vier jaar getekend. Vitesse is goed bezig. .Kan een mooi jaar worden met Ajax als grootste favoriet voor de titel.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 3 juli 2018 om 16:40]
Vind ik leuk