Update: VVV weet genoeg en stuurt middenvelder terug naar Duitsland

    Update: VVV weet genoeg en stuurt middenvelder terug naar Duitsland

    woensdag 11 juli 2018 om 14:16

    VVV-Venlo heeft een middenvelder van Werder Bremen op proef. Idrissa Touré traint vanaf vrijdag tien dagen mee met de eredivisionist. Dat melden de twee betrokken ploegen via de officiële kanalen.

    Werder Bremen meldt dat Idrissa een korte pauze neemt tijdens de voorbereiding om bij VVV op proef te kunnen. VVV laat via de website weten dat de technische staf na de proefperiode van tien dagen zal beoordelen of Touré een aanwinst zou kunnen zijn voor de club.

    Touré is in het bezit van een Duits paspoort en werd geboren in Berlijn. De middenvelder speelde in de jeugdopleiding onder meer voor RasenBallsport Leipzig en Schalke 04. Vorig jaar maakte hij de overstap van Gelsenkirchen naar Bremen. Bij Werder Bremen zit hij sinds dit seizoen in principe bij de A-selectie. Touré heeft bij de Duitse club nog een contract tot medio 2021.

    Update 11/7 14.16: Touré gaat niet aan de slag in Venlo. VVV laat woensdagmiddag weten dat de middenvelder is teruggekeerd naar Bremen. 'De technische staf ziet in hem niet de versterking die momenteel gevraagd wordt op zijn positie. De aanvallende middenvelder is daarom teruggekeerd naar zijn club Werder Bremen', valt te lezen op het digitale thuis van VVV. Zaterdag speelde Touré een halfuur mee in een oefenwedstrijd van de ploeg van trainer Maurice Steijn. 

    Plaats een reactie

    woensdag 4 juli 2018 om 17:21
    Jaja, hij zou i.i.g. wat kracht en lengte toevoegen.
    Vind ik leuk
    woensdag 4 juli 2018 om 17:27
    Toevallig familie van die andere Touré?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27225
    woensdag 4 juli 2018 om 17:32
    Volgens mij is Touré de Afrikaanse De Vries of De Jong
    Vind ik leuk
    woensdag 4 juli 2018 om 17:43
    Toch niet Peter r de Vries?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27225
    woensdag 4 juli 2018 om 17:53
    Je bedoelt yaya r. Touré?
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 14:39
    Hij bedoelt dat Touré de equivalent is van de meest voorkomende achternaam in Nederland zoals een de Vries of de Jong.
    Vind ik leuk
    Futre +2635
    woensdag 4 juli 2018 om 17:30
    Vastleggen die gozer.

    All the way met Touré en knallen maar.
    Vind ik leuk
    PRICE +32771
    woensdag 4 juli 2018 om 17:43
    Mooie club VVV,benieuwd of ze het niveau van het vorige seizoen halen
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31396
    woensdag 11 juli 2018 om 14:54
    Het was de verkeerde Touré .....
    Vind ik leuk
    woensdag 4 juli 2018 om 17:38
    Zou mooi zijn als het een succes wordt, een tweede Thy (maar dan op een andere positie).
    Vind ik leuk
    woensdag 4 juli 2018 om 18:29
    Ik heb het toch gezegd. Laat VVV maar schuiven. Die hebben een super scouting in Duitsland. We gaan gewoon voor plaats 12.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2521
    woensdag 11 juli 2018 om 14:28
    Hij is al weer weggestuurd hoor;)
    Vind ik leuk
    woensdag 4 juli 2018 om 18:39
    Prima (jeugd) speler zal wel om huur zonder koopoptie gaan kan me niet voorstellen dat Bremen hem laat lopen.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2521
    woensdag 11 juli 2018 om 14:29
    Prima is wel voorbarig, hij is niet goed genoeg bevonden..
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 14:47
    In de beloften zien ballen echt prima. Jammer dat hij niet heeft kunnen overtuigen. De beste van zijn generatie is ook al vertrokken naar Utrecht.
    Vind ik leuk
    Ben +84
    woensdag 4 juli 2018 om 18:58
    VVV moet uitkijken met huren spelers. Op lange termijn ben je altijd verliezende partij. Zonder geld is kopen wel een probleem. Sterkte...
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +856
    woensdag 4 juli 2018 om 19:10
    Hier ben ik het voledig met je eens vorig jaar ook veel te veel gehuurde spelers waarbij alleen Thy heeft voldaan. Geef lekker de jeugd de kans om eens af en toe aan het grote werk te ruiken
    Vind ik leuk
    Radaje +562
    woensdag 4 juli 2018 om 20:06
    Moet je ook jeugd hebben op eredivisie niveau. Kijk toch liever naar huurlingen in de eredivisie. Dan eigen jeugd in de keuken kampioen divisie. Als je maar de juiste huurlingen pakt die er ook echt voor gaan.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +856
    woensdag 4 juli 2018 om 20:44
    Moeten de huurspelers wel mee doen. Aan huurspelers op de bank heb je niets. Hoe wil de jeugd zich verder ontwikkelen als ze geen kans krijgen, kun je de jeugd net zo goed opdoeken. Hoe komt het dat de jeugd niet een hoger niveau heeft?
    Vind ik leuk
    Radaje +562
    woensdag 4 juli 2018 om 21:23
    Omdat de spelers die echt kans maken om het eerste te halen al weg zijn voor dat ze in het eerste komen.
    Vind ik leuk
    woensdag 4 juli 2018 om 20:58
    Unnerstall en rosseler dan je moet wel je huiswerk doen hé.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +856
    woensdag 4 juli 2018 om 23:15
    Die stonden gewoon onder contract hoor. Je moet je toch beter in mijn clubje verdiepen
    Vind ik leuk
    donderdag 5 juli 2018 om 15:25
    Sorry kleine vergissing. Heb jaren aan de kalderkerkerweg gewoond onder aan de berg bij de stoplichten. Bij die balkonnetjes. Was klein eindje lopen naar de koel
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +856
    donderdag 5 juli 2018 om 15:47
    Kan de beste overkomen maakt niets uit hoor
    Vind ik leuk
    Radaje +562
    donderdag 5 juli 2018 om 06:33
    Damien van Bruggen was ook gehuurd. Maar we hebben gewoon geen geld voor spelers te kopen of je moet ze al transfervrij kunnen krijgen. En de jeugd is gewoon niet echt bijzonder. We hebben de laatste jaren wel wel jonge spelers in het eerste gehad, maar daar was ik niet echt van onder de indruk. We moeten gewoon handhaven tot het stadion is opgeknapt en de begroting omhoog kan.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +856
    donderdag 5 juli 2018 om 07:27
    Het gaat mij erom dat als je iemand huurt dat hij dan eigenlijk voor de basis gehaald moet worden. Afgelopen jaar hadden we te veel huurspelers die geen enkele toegevoegde waarde hadden. Een huurspeler op de bank is alleen maar verlies. Als de jeugdspelers niet goed genoeg zijn moeten moeten ze waarschijnlijk beter opleiden. Anders kunnen ze de jeugdafdeling net zo goed opdoeken! Ik ben er van overtuigd dat handhaving ook kan met eigen jeugd op de bank.
    Vind ik leuk
    woensdag 4 juli 2018 om 20:54
    We wachten op nac hahahaha
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2375
    woensdag 11 juli 2018 om 14:33
    Ligt eraan onder welke condities je gaat huren. Mac deelt mee in een toekomstige verkoop van bij City gehuurde spelers. Deze constructie heeft FCG ook met City voor Antuna. Kan in de toekomst heel aantrekkelijk zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 4 juli 2018 om 21:00
    Er sluiten bij vvv minimaal 3 jeugdspelers aan.
    Vind ik leuk
    heur es +497
    woensdag 11 juli 2018 om 14:26
    Te aanvallend zeker? Schijtbakkenvoetbal!
    Vind ik leuk
    Goodie +16
    woensdag 11 juli 2018 om 14:30
    Hadden jullie maar wat verdedigender gespeeld, waren jullie misschien niet kansloos laatste.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 14:51
    Hoop dat VVV Leemans en van Crooy kan behouden anders gaat het lastig worden. Zou zonde zijn altijd mooi tripje noar de koel 😎
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 14:51]
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:08
    Waarschijnlijk vertrekt Leemans deze week uit Venlo, en gaat hij voor PEC Zwolle voetballen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 16:08]
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:31
    Zou een zware aderlating zijn voor VVV had ook verwacht dat hij een grotere club ging pakken (heerenveen utrecht az groningen vitesse) zwolle ondanks een paar goede jaren toch geen zeer grote stap.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: VVV weet genoeg en stuurt middenvelder terug naar Duitsland