'PSV denkt aan exotische verrassing: WK-ganger van Panama in beeld'

    'PSV denkt aan exotische verrassing: WK-ganger van Panama in beeld'

    PSV heeft het oog laten vallen op José Luis Rodriguez. Het Mexicaanse AS meldt dat zondag. Luis Rodriguez was afgelopen maand één van de lichtpuntjes bij Panama op het WK in Rusland. 

    De twintigjarige Rodriguez staat onder contract bij AA Gent. Hij ligt vast tot medio 2019. Een wedstrijd op het hoogste niveau van België speelde het talent nog niet. Afgelopen seizoen kwam Rodriguez uit voor het beloftenteam van AA Gent. Daar werd hij vooral gebruikt als centrale middenvelder. 

    De bondscoach van Panama ziet Rodriguez blijkbaar meer als een vleugelaanvaller. Op het WK in Rusland deed de linkspoot drie keer mee in de groepsfase, tegen België, Engeland en Tunesië. Panama verloor al die duels. 

    PSV zal deze zomer waarschijnlijk op zoek moeten naar aanvallende versterkingen. Hirving Lozano staat in de belangstelling van buitenlandse topclubs en ook Steven Bergwijn en Luuk de Jong worden gelinkt aan een vertrek. 

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +91561
    zondag 8 juli 2018 om 18:13
    Dat is geen versterking.

    Korrel zout, kruiwagens aan zout verhaal.
    [Reactie gewijzigd op zondag 8 juli 2018 om 18:36]
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    zondag 8 juli 2018 om 18:14
    Nee, daarnaast had ik PSV ook wel hoger ingeschat.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91561
    zondag 8 juli 2018 om 18:15
    Heb nog wat toegevoegd. Ik denk een broodje aap.
    Vind ik leuk
    Futre +2936
    zondag 8 juli 2018 om 18:57
    Aan de andere kant: je kunt nooit teveel Panamezen in je team hebben, gap. 😉
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91561
    zondag 8 juli 2018 om 19:34
    Dan heb je parkeerruimte nodig voor al die bussen. :-p
    Vind ik leuk
    GOAL! +448
    maandag 9 juli 2018 om 01:05
    Panamaniers...;)
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 19:24
    Afleidingsmanoeuvre, Marc overmars heeft direct een bod gedaan van 50 miljoen
    [Reactie gewijzigd op zondag 8 juli 2018 om 19:32]
    Vind ik leuk
    3Bier +8655
    zondag 8 juli 2018 om 20:11
    Dan zal hij hem over 2 jaar voor 100 miljoen verkopen
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 06:59
    Of net zo goed worden als sulejmani
    Vind ik leuk
    Het Brein +4010
    zondag 8 juli 2018 om 19:01
    Backup voor Bergwijn? Dat kan toch?
    Vind ik leuk
    Michiel1913 +8750
    zondag 8 juli 2018 om 18:13
    Liet soms leuke dingen zien maar komt echt te kort om Lozano te vervangen wel leuk om hem er bij te hebben.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 18:23
    Een speler waarvan je bijna wel zeker weet dat die lozano op hetzelfde niveau kan vervangen is door psv denk ik niet eens te betalen daarbij zijn zulke spelers vaak niet echt geintreseert in het spelen in de eredivisie
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 16:57
    En toch liep Lozano hier vorig jaar ineens rond.

    Ik geef direct toe dat ze niet voor het oprapen liggen, maar mogelijk is het wel.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 17:12
    Ja dat is zo en een beetje geluk moet je er ook bij hebben denk ik als die mexicaanse club waar lozano weg komt geweten had dat dit voor psv zo goed zou uitpakken was deze transfer ook wel anders gelopen waarschijnlijk
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5490
    zondag 8 juli 2018 om 18:15
    Had misschien voor ons nog geen eens zo gek geweest. Vindt dat hij nu nog tekort komt voor PSV
    Vind ik leuk
    stratumseind +166387
    zondag 8 juli 2018 om 18:21
    al weer een parel groeibriljant en toptalent
    Vind ik leuk
    Eendracht +15744
    zondag 8 juli 2018 om 18:26
    Niet te hard roepen...
    Marc O. leest hier mee..
    Vind ik leuk
    stratumseind +166387
    zondag 8 juli 2018 om 18:28
    cash is te druk met ouwe afdankertjes te strikken voor de hoofdprijs
    Vind ik leuk
    410hhw +1775
    zondag 8 juli 2018 om 18:34
    Oh oh oh wat een jaloezie weer straat.
    Vind ik leuk
    Michiel1913 +8750
    zondag 8 juli 2018 om 18:38
    Een oh te kort en een A te veel.
    [Reactie gewijzigd op zondag 8 juli 2018 om 18:40]
    Vind ik leuk
    stratumseind +166387
    zondag 8 juli 2018 om 18:40
    op blind??? hahahaha nog nie voor 12 euro.
    Die is net zo vlug als dikke stront in een trechter.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 18:38
    In 1 van de 15.000 oesters zit een pareltje. We kunnen dus nog wel enkele transfergeruchten van VP verwachten.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166387
    zondag 8 juli 2018 om 18:44
    oesters.....verdomme nou krijg ik weer trek.......
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 18:47
    Pas op, je krijgt er dorst van :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +166387
    zondag 8 juli 2018 om 18:58
    daarom juist......
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 20:26
    Kan jullie misschien eindelijk een wereldbekertje bezorgen.......
    Vind ik leuk
    stratumseind +166387
    zondag 8 juli 2018 om 22:33
    hoeft niet , we hebben de drie mooiste kampioenschappen ooit behaald in de nederlandse geschiedenis op onze naam staan , das zat
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 07:46
    En nog steeds geen 3 sterretjes?
    Tsjonge......
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    zondag 8 juli 2018 om 18:25
    Pa na Ma. Vader laat moeder voorgaan. 😁
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    zondag 8 juli 2018 om 18:27
    Ze zijn wel netjes opgevoed daar.
    Vind ik leuk
    cheeks +3572
    zondag 8 juli 2018 om 18:29
    Broodje aap. Van Bommel heeft niet voor niets Gapko en Malen erbij gehaald. En dan is Gudmondson er ook nog.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166387
    zondag 8 juli 2018 om 18:31
    Ik ben vroeger een aantal keer in gent geweest maar vond er weinig exotisch aan
    Vind ik leuk
    zwollie +7510
    zondag 8 juli 2018 om 18:49
    Denken kan altijd, maar of hij haalbaar is?
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 18:56
    Wanneer PSV in staat is om een grootheid als H. Lozano naar EHV te halen, dan zal het duidelijk zijn dat deze Panamees een appeltje eitje is. Echter ik geloof niet dat PSV daadwerkelijk geïnteresseerd is in deze speler.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 18:52
    Wou dat het voorbij was,want al die fanta verhalen worden saai.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 18:56
    Ha ha ha in de calimero competitie kan alles, iemand uit Panama!
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 18:58
    Hé Bartje ben jij het? Ben je weer terug hier? Maar wel onder een nieuwe account, zie ik. Wat is er toch gebeurd, jongen?
    [Reactie gewijzigd op zondag 8 juli 2018 om 18:58]
    Vind ik leuk
    Het Brein +4010
    zondag 8 juli 2018 om 18:57
    Als Lozano gaat, neem ik toch aan dat Bergwijn moet blijven!
    Vind ik leuk
    stratumseind +166387
    zondag 8 juli 2018 om 18:59
    moeten is een groot woord , psv zal dan wel de prijs opschroeven waarschijnlijk
    Vind ik leuk
    Het Brein +4010
    zondag 8 juli 2018 om 19:03
    Je kunt ook gewoon zeggen dat ie dan een basisplaats heeft en dan kan deze jongen als backup gehaald worden..
    Vind ik leuk
    stratumseind +166387
    zondag 8 juli 2018 om 19:04
    bergwijn is al basis
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 20:28
    Niet altijd aan geld denken, Cash, eh Straat......
    Tjonge, jonge, jonge.......
    Vind ik leuk
    stratumseind +166387
    zondag 8 juli 2018 om 21:25
    ik moet inderdaad opletten dat ik jullie virus niet te pakken krijg
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 22:20
    Zijn allemaal geldwolven, Brabanders, groot gebracht door het geld-geloof, en de wietteelt.........
    Vind ik leuk
    stratumseind +166387
    zondag 8 juli 2018 om 22:27
    wat is er mis met wiet?
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1175
    zondag 8 juli 2018 om 19:04
    Ah PSV koopt weer nieuwe eigen jeugd, nu uit Panama. Welke kant van het kanaal? Hopelijk de goede kant.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 19:09
    Wilco, Wilco een speler van 20 jaar oud is geen jeugdspeler meer. En van welke kant van het kanaal hij komt, is ook niet belangrijk; Panama is namelijk geen Helmond.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1175
    zondag 8 juli 2018 om 19:19
    Ach was een beetje stangen.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 19:22
    Ooooooooooohhhhhhh!
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1175
    zondag 8 juli 2018 om 19:25
    Wat mij betreft een prima aanwinst als je zag hoe Panama het op de WK deed, hoeven we niet bang van te zijn ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 19:27
    Nee, maar het zou mij verbazen wanneer PSV deze Panamees zou gaan aantrekken.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1175
    zondag 8 juli 2018 om 19:28
    Wie gaat Lozano dan vervangen?
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 19:33
    Ik zou het bij God niet weten. Maar dat Lozano niet meer te houden is voor PSV is 100% zeker. Ik neem aan dat Ome Toon, Frank Arnesen en John de Jong hun huiswerk goed gedaan hebben en er een waardige vervanger voor Lozano aangetrokken wordt. De achterhoede van PSV is op orde. Nu het middenveld en de voorhoede nog. Want ook Pereiro en / of Bergwijn vertrekken nog mogelijk. Het wordt nog een drukke zomer bij PSV.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1175
    zondag 8 juli 2018 om 19:38
    Gaat jullie heel veel geld opleveren. Ik zou toch ook centraal achterin nog wat doen. Als Bergwijn vertrekt dan komen jullie echt knel te zitten, maar met geld en CL moet je wel vervangers kunnen halen.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 19:42
    We gaan het zien Wilco. De transferwindow duurt nog tot 31 augustus en dat is nog een hele lange periode tot het zover is.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1175
    zondag 8 juli 2018 om 20:58
    Bij mij in Leiden zit trouwens een Chinees restaurant Woo Ping ;-)
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4462
    zondag 8 juli 2018 om 19:08
    Nu hebben we net drie wedstrijden kunnen zien dat die Panamezen er geen kut van kunnen en dan zou uitgerekend een Nederlandse club, notabene de kampioen, zo’n afgekeurde honkballer moeten binnenhalen. Zou wel typisch Nederland zijn. En dan over een paar maanden weer afvragen hoe het kan dat Nederlandse clubs er niks van bakken in Europa.
    Vind ik leuk
    yuuup +9467
    zondag 8 juli 2018 om 19:21
    De nieuwe visvijver van PSV? En dat terwijl Ajax de PL als nieuwe visgrond heeft. Ajax is heel snel het Bayern van Nederland.
    [Reactie gewijzigd op zondag 8 juli 2018 om 19:22]
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 19:26
    Te oude, over de datum zijnde vis stinkt en is niet om op te eten. En dat geldt ook voor die te oude vis uit de PL. De PL clubs staan bij PSV in de rij om Lazono te mogen overnemen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 8 juli 2018 om 19:28]
    Vind ik leuk
    yuuup +9467
    maandag 9 juli 2018 om 02:49
    Laat je niet zo opfokken baas. Geintje moet kunnen. Al is het tegenwoordig lastig om degenen die af en toe een plaagstootje uitdelen te onderscheiden van de kanslozen die alleen maar aan het zieken zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 10:42
    Dat klopt inderdaad (helemaal).
    Vind ik leuk
    Smash +3247
    zondag 8 juli 2018 om 19:31
    Leuk verzonnen VP. PSV gaat echt niet af op 3 wedstrijdjes tijdens het WK.
    Voor die tijd hadden ze waarschijnlijk nog nooit van hem gehoord.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 20:26
    Inderdaad. Niveau psv
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws