Transfer El Ahmadi rond: komst wordt bevestigd door Al Ittihad

Transfer El Ahmadi rond: komst wordt bevestigd door Al Ittihad

Gepubliceerd: maandag 9 juli 2018 om 19:10ma 09-07-2018 om 19:10

Het vertrek van Karim El Ahmadi bij Feyenoord is bijna in kannen en kruiken. De aanvoerder van de Rotterdammers staat op het punt om een contract te signeren bij Al-Ittihad, een topclub uit Saudi-Arabië. Dat blijkt uit foto's op social media. 

Te zien is hoe El Ahmadi (33) poseert met een sjeik na zijn aankomst op het vliegveld van Dubai. Volgens diverse journalisten wordt de international van Marokko zondag of maandag medisch gekeurd. Daarna kan El Ahmadi een tweejarig contract signeren bij Al-Ittihad.

Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst bevestigde zaterdag reeds dat El Ahmadi gaat vertrekken uit De Kuip. Een lucratieve transfer in de herfst van zijn carrière wordt de controleur gegund. 

El Ahmadi had in Rotterdam-Zuid nog een contract voor één jaar. Onbekend is wat Feyenoord voor transferbedrag incasseert voor hem. 

Update 09/07 19.10 uur: De transfer van El Ahmadi is nu ook helemaal rond. Al-Ittihad heeft zijn komst bevestigd op Twitter.

Poll

Is Al-Ittihad een goede club voor El Ahmadi?

(2984 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 8 juli 2018 om 19:30
Succes Karim! Het is je meer dan gegund.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5626
zondag 8 juli 2018 om 19:30
El Ahmadi is volgens deze titel de belichaming van heel Feijenoord...
Vind ik leuk
Counterattack +11762
zondag 8 juli 2018 om 19:31
El gaat voor Al.
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 21:39
El gaat naar el... of al gaat naar al


Het is de zelfde woord alleen vertaalt iedereen hem anders.
Vind ik leuk
Counterattack +11762
zondag 8 juli 2018 om 21:51
El va al paraiso.
Hij gaat naar het paradijs.
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 21:54
Wat heeft Spaans met Arabisch te maken?
Vind ik leuk
Counterattack +11762
zondag 8 juli 2018 om 21:56
Weet ik veel, maar El Al is de joodse luchtvaartmaatschappij en zijn spaanse woorden die je kunt verwerken in een woordspeling, waarbij ik op moet letten dat mensen niet denken dat het hier om IS gaat met de 70 maagden die op hem zouden wachten. Ik deed maar wat. Sorry.
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 22:13
Sorry is ook weer niet nodig.. dacht misschien is er een link die ik niet wist haha
Vind ik leuk
Counterattack +11762
zondag 8 juli 2018 om 22:15
Vergt inderdaad wel enig doordenken, waarbij je de politiek en de geschiedenis en de speldeprikken op deze site kunt betrekken, maar laat maar zitten, mijn typevingers waren niet in staat om mijn gedachten te verwoorden.
Vind ik leuk
Futre +4952
maandag 9 juli 2018 om 19:20
Ik mag jouw diepte in posts graag verkennen.
Vind ik leuk
Counterattack +11762
maandag 9 juli 2018 om 20:58
Heb je een uurtje??

El Ahmadi is een verbinder.

El Al is de joodse luchtvaartmaatschappij.
Israel staat op gespannen voet met Arabische wereld.

Voor een moslim is het oosten het paradijs (Mekka).
Voor een jihadist is het paradijs het negatieve doel.

El Ahmadi verbindt het goede in zich door met zijn naam en die van zijn club via de ElAl te verbinden.

De bijlmerramp was een vliegtuig van ElAl,
neergestort op de stad met historische joodse banden.

Dit alles heeft niet geleid tot verwijdering maar tot toenadering naar elkaar.

Ofwel van elk topic kunnen we een ruziestuk maken maar met positivisme kunnen we daarin verbinden.

En zo hoopte ik even dat VP een leuke site met alleen inhoudelijke discussies en onderling respect zou zijn.

Nu gooi ik het erop wetende dat je dan voor hypocriet en moraalridder kan worden uitgemaak, soie…...
Vind ik leuk
Futre +4952
maandag 9 juli 2018 om 21:15
Ik geniet 👍🏼
Vind ik leuk
Counterattack +11762
maandag 9 juli 2018 om 21:21
Leuk, maar mijn echte en diepere gedachten horen niet op VP, is nl een voetbalsite. Ik wil mijn voetbalanalyses en visie toetsen en delen, maar reageer soms op alle getroll. Dit soort spinsels kan wel elders of op jouw niveau. Hadden ze allemaal maar zoveel intellect en klasse. :-)
Vind ik leuk
Futre +4952
maandag 9 juli 2018 om 21:24
😂 ik heb het serieus reageren al opgegeven. Ik mag nu graag totale onzin posten in de hoop dat iemand het grappig vindt. Triest maar waar 😉
Vind ik leuk
Counterattack +11762
maandag 9 juli 2018 om 21:37
Gewoon doen, is ook leuk en niet triest.
De ware liefhebber geniet van de serieuze reacties en van de subjectieve repliek als deze met respect gebeurt. Niet triest dus... :-)))
Vind ik leuk
maandag 9 juli 2018 om 19:45
Al bundy ?
Vind ik leuk
Counterattack +11762
maandag 9 juli 2018 om 20:48
Die kwam ook aan in gedachten op.
Wereldnaam heb jij trouwens als avatar. :-)
Vind ik leuk
Gudoeman +380
zondag 8 juli 2018 om 19:33
Succes jongen!!
Vind ik leuk
ficusje +2903
zondag 8 juli 2018 om 19:36
Ff cashen daar,verdient deze jongen 100% inzet altijd.zeker een verlies voor feyenoord.
Vind ik leuk
Blindsy +18962
zondag 8 juli 2018 om 19:36
Ik ga er niet omheen draaien, Dubai is voor mij een no-go area. Had hem liever in Frankrijk zien ballen.
Maar het is zijn keuze, en de miljoenen die hij hiermee kan opstrijken, gun ik hem wél van harte.
Vind ik leuk
Tweey +2106
zondag 8 juli 2018 om 19:56
Wat heeft hij met jouw nogo area te maken? 😂😂😂. Die hoort in de top 5 domme reacties.
Vind ik leuk
Futre +4952
maandag 9 juli 2018 om 19:23
Blindsy, hij gaat naar Saudi Arabië. Nigel de Jong gaat naar Qatar. Wie gaat er naar jouw no go area? 😉😂
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 19:38
Ben ik nou gek of mist die kerel een arm?
Vind ik leuk
Deck010 +9833
zondag 8 juli 2018 om 19:45
Hij is zo blij met El Amhadi dat ik niet wil weten waar zijn rechterhand zit op de foto 🙈
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 20:48
Aah ik zie het al, El Ahmadi wordt niet alleen speler bij de club, ook de rechterhand van de sheik. Dank voor de opheldering!
Vind ik leuk
Het Brein +4795
zondag 8 juli 2018 om 19:42
Tja, nou mag politiek en voetbal niet stroken, blijft apart dat je daar wilt spelen..
Vind ik leuk
Fritske01 +5129
zondag 8 juli 2018 om 19:48
Nog steeds onderschatte speler. Van zijn vertrek gaat Feyenoord last krijgen.
Vind ik leuk
Roy_87_ +1574
zondag 8 juli 2018 om 19:51
ik wil ook zo look.
Wit tafelkleed + sandalen 👍
Vind ik leuk
Smash +4136
zondag 8 juli 2018 om 19:52
Deze speler gaat Feijenoord enorm missen komend seizoen!
Vind ik leuk
Foebele +53312
zondag 8 juli 2018 om 19:55
Prima voor alle partijen, Feyenoord lekker met Ayoub en mogelijk Clasie verder gaan, EL Ahmadi nog ff zijn zakken vullen en zo is iedereen blij toch?
Vind ik leuk
ajax1973 +2375
zondag 8 juli 2018 om 19:57
heeft groot gelijk als je kan moet je zorgen dat je nog effe de kas kan spekken
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 20:00
Poseert voor de camera...als hij achter de camera poseert was hij wel cameraman geworden
Vind ik leuk
Kopstootje +9505
zondag 8 juli 2018 om 20:02
Word ook een toyboy van de sjeik.
Vind ik leuk
Nenam-til +2400
zondag 8 juli 2018 om 20:05
Het land waar dagelijks onschuldigen mensen worden vermoord... Tja...
Vind ik leuk
J Kiprich +19007
zondag 8 juli 2018 om 20:41
Bedoel jij niet Qatar?
Vind ik leuk
Nenam-til +2400
zondag 8 juli 2018 om 20:44
Komop jij weet ook wat er in Saoedi gebeurd! Van Homo's tot
mensen met een eigen mening, worden daar allemaal vermoord.
Vind ik leuk
J Kiprich +19007
zondag 8 juli 2018 om 20:59
Ik las verkeerd, dacht dat hij naar een club in Dubai ging. Maar de hele regio is in mijn optiek een foute keuze. Maar SA spant wel de kroon ja. Als je het over een broeinest hebt van toegestane radicalisering dan is dat wel het summum. Zal mij benieuwen hoecin de toekomst de verhoudingen gaan liggen als de fossiele brandstoffen op raken of het westen massaal alternatieven gaat gebruiken. Dat kan nog wel eens een interessantte ontwikkeling worden.
Vind ik leuk
Futre +4952
maandag 9 juli 2018 om 19:28
Ik zou er eens gaan kijken, Jozef. Ze beschikken namelijk al over de grootste zonnepaneelvelden ter wereld. Die zijn helemaal klaar voor een wereld zonder olie. Het westen blijft ook in de toekomst gewoon betalen aan het midden oosten en... daar komt ie, Zuid Europa.

Spanje, Italie en Griekenland hebben ook begrepen dat je iets kunt met zonne energie.
Vind ik leuk
J Kiprich +19007
maandag 9 juli 2018 om 19:38
Overal worden gigantische zonnepaneelvelden uit de grond gestampt. Nederland is daarin zelfs koploper, vooral omdat het hier ook vanuit zelfvoorziening wordt gezien. Het enige waar nog echt behoefte aan is, is een betaalbare opslag. Ik zie niet in waarom wij de zonne-energie strax elders moeten halen. Volgend jaar ben ik aan de beurt ;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 19:39]
Vind ik leuk
Futre +4952
maandag 9 juli 2018 om 19:41
Haha. In Nederland hebben zonnepanelen een Return on Investment van 7 a 8 jaar. In Zuid Europa 3 jaar en in Arabië minder dan 1 jaar. Hang er een wall van Tesla aan en je hebt binnen 12 maanden je investering terug. Dat red je in Noord Europa nooit.
Vind ik leuk
J Kiprich +19007
maandag 9 juli 2018 om 19:47
Ik heb de berekening al gemaakt. Nagenoeg volledig zelfvoorzienend en met uiterlijk 6 jaar (pessimistisch) terugverdient. En de effectieve levensduur gaat alleen maar omhoog. Bovendien stampen ze hier het ene na het andere project uit de grond.
[Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 19:47]
Vind ik leuk
Futre +4952
maandag 9 juli 2018 om 20:49
Klinkt goed. Mooi project, Jozef.

Ik heb hier overigens al zonnecellen in ruitenglas gezien. Ook gaaf want je ziet het niet zitten en de hoek is niet belangrijk meer. Wel zo handig met de skyscrapers.
Vind ik leuk
J Kiprich +19007
maandag 9 juli 2018 om 21:00
Volgend jaar wil ik ze er op hebben liggen. Plat dak met de hele dag zon dus dat gaat goedkomen.

Waar is hier als ik vragen mag? Dat principe kende ik nog niet, maar de techniek staat niet stilmet die panelen.
Vind ik leuk
Futre +4952
maandag 9 juli 2018 om 21:20
Tof man. Word je nog blijer als de zon schijnt.

Hier is New York. Over zon gesproken. Jezusheet hier de laatste dagen. Morgen wordt huilen 33/34 Celsius 😅
Vind ik leuk
J Kiprich +19007
maandag 9 juli 2018 om 21:28
Twee keer geweest en toen was het nog lente maar ook al bloedheet. Fantastische stad, gaan nog zeker een keer terug. Doe je goed, of moet je voornamelijk werken? Kan me nog herinneren dat we bij Stk zijn wezen eten in het hippe meatdistrict. Liep daar een Rocky Balboa lookalike rond die de taxi's regelde.
Vind ik leuk
Futre +4952
maandag 9 juli 2018 om 21:36
Rocky haha. Supergave stad idd. Ik heb in best wat landen gewoond en NY is zeker geen goede afspiegeling van de VS maar dit is de beste stad van de wereld als het gaat om kansen, creativiteit en leven. Manhattan is superveilig en lekker schoon. Je bent hier geweest dus je begrijpt vast wat ik bedoel.
Vind ik leuk
J Kiprich +19007
maandag 9 juli 2018 om 21:42
Klopt, en de overgang van NY naar Orlando is best groot. Zeker als je kijkt naar de mensen op straat ;-)
Vind ik leuk
Futre +4952
maandag 9 juli 2018 om 21:46
Zo dan! Niet normaal. Van salade bar naar super size refill.
Vind ik leuk
Counterattack +11762
maandag 9 juli 2018 om 22:27
New York, elk jaar in december cursus, lijkt wel op jouw avatar, nl Fuster. :-)
Vind ik leuk
Futre +4952
maandag 9 juli 2018 om 22:45
Heel nice 😊
Vind ik leuk
derksen +9161
zondag 8 juli 2018 om 20:16
Ja ik ben een idioot ik kijk te veel en lees alles (terwijl ik geen Nederlands kan)
Maar Marokko is wel de meest achterlijke competitie op de wereld elke thuis wedstrijd winst of gelijk en een uit wedstrijd is verlies of gelijk
De meest waardeloze competitie ter wereld het is werkelijk vreselijk
Echt nog erger als Saoedi Arabië daar beslist de sjeik wie er kampioen wordt, maar daar betaald de sjeik ook naar
Elhamadi naar iritititad vreselijk een competitie niet normaal zo ongelooflijk slecht daar wil je nog niet geblesseerd gevonden worden!
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 20:28
Jammer, zo'n speler houd je liever in Nederland
Vind ik leuk
hefbrug38 +534
maandag 9 juli 2018 om 09:05
Ik ben blij dat hij opzout
Vind ik leuk
maandag 9 juli 2018 om 09:10
Waarom dan?
Vind ik leuk
hefbrug38 +534
maandag 9 juli 2018 om 09:16
Bij 10 spel momenten loopt hij 9 x te schoppen naar de tegenstander
Vind ik leuk
Roya +1755
zondag 8 juli 2018 om 20:56
Iedereen mag roepen of blèren wat hij of zij ook maar wilt deze man is belangrijk geweest voor Feyenoord en een transfer is hem gegund

Roep maar over zakkenvullen die van KEA zijn al gevuld gun die gast nog een avontuur
Vind ik leuk
Butsbal +14757
zondag 8 juli 2018 om 21:29
Ajax schijnt ook interesse te hebben gehad.
Vind ik leuk
ficusje +2903
zondag 8 juli 2018 om 23:27
Ben blij dat ik jou hier volgend seizoen niet meer hier zie,negatieve.
Vind ik leuk
Butsbal +14757
zondag 8 juli 2018 om 23:54
Gelukkig, je stopt ermee.
Veel succes verder in je leven.
Houdoe en bedankt.
Vind ik leuk
ficusje +2903
zondag 8 juli 2018 om 23:58
Jij stopt ermee,let maar op.ajax gaat het gewoon afmaken in nederland.
Vind ik leuk
Butsbal +14757
maandag 9 juli 2018 om 23:37
Whahahaha. Ik slaap lekker vannacht.
Vind ik leuk
ficusje +2903
dinsdag 10 juli 2018 om 01:10
Wordt vaak bedplassen denk ik.
Vind ik leuk
Butsbal +14757
dinsdag 10 juli 2018 om 10:27
Is meestal ander vocht met natte dromen over kampioenschappen. Maar ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen aan iemand die nooit kampioen wordt...
Vind ik leuk
ficusje +2903
dinsdag 10 juli 2018 om 11:23
Tja,ajax is nog altijd meer kampioen geworden dan psv,en dat zal altijd zo blijven.
Vind ik leuk
Butsbal +14757
dinsdag 10 juli 2018 om 11:37
Ik denk dat ik meer kampioenschappen van PSV heb meegemaakt dan jij van Ajax. En dat zal altijd zo blijven. Of ben jij 107 jaar oud ?
Vind ik leuk
ficusje +2903
woensdag 11 juli 2018 om 15:39
ben van de jaren 50,dus meer dan jou.
Vind ik leuk
Butsbal +14757
woensdag 11 juli 2018 om 19:27
Aanname
Vind ik leuk
HansVites +6459
zondag 8 juli 2018 om 21:40
Mooi voor hem elke week voor tientallen uitzinnige supporters spelen, of zou die het voor het geld doen?
Vind ik leuk
Butsbal +14757
dinsdag 10 juli 2018 om 11:39
Nou hij gaat natuurlijk voor de topwedstrijden, de derby's, waar soms wel 41 man op af komen !
Vind ik leuk
Smithsonian +43385
zondag 8 juli 2018 om 22:01
Het ga je goed held.
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 22:59
Was een van de betere spelers aan de kant van marroko op het wk.
Vind ik leuk
VLUUPIK +248
maandag 9 juli 2018 om 01:39
Veel succes Karim! Jammer dat we er geen cent verder aan over houden helaas.
Vind ik leuk
hefbrug38 +534
maandag 9 juli 2018 om 09:02
Zo die schopper zijn we gelukkig Kwijt in de ere divisie
Vind ik leuk
Yass +138
maandag 9 juli 2018 om 20:19
Je vergist je waarschijnlijk met een andere speler haha. Schopper hahah, wat zeg jij allemaal
Vind ik leuk
El Cazador +8943
maandag 9 juli 2018 om 19:15
Als ik Feijenoord was zou ik meerdere middenvelders laten door selecteren, verkopen dus en meer creativiteit binnen halen.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3769
maandag 9 juli 2018 om 19:16
Bye bye 👋
Vind ik leuk
G.Kopf +5009
maandag 9 juli 2018 om 19:23
Wel lullig dat ie door de helft getrapt gaat worden door de Jong.
Vind ik leuk
Yass +138
maandag 9 juli 2018 om 19:34
Begrijpelijk toch, aardig op leeftijd, nu eve bij vullen, niks mis mee. Respectvolle voetballer toch wel, nooit iets geks over gehoord bij clubs
Vind ik leuk
Iefmeister +7999
maandag 9 juli 2018 om 19:37
Verliest Feyenoord een belangrijke kracht mee. Jammer voor de ere ook.
Vind ik leuk
Angelo.v.g +107
maandag 9 juli 2018 om 19:46
Karim gelijk heb je ! Gun je het beste in de toekomst. Bedankt voor je inzet altijd!
Vind ik leuk
ForzaVVV +1250
maandag 9 juli 2018 om 21:48
Mooie transfer voor hem!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws