Oranje komende vier jaar bij NOS: Dat zien we ook deze weken weer met het WK

    Oranje komende vier jaar bij NOS: "Dat zien we ook deze weken weer met het WK"

    maandag 9 juli 2018 om 15:18

    Alle wedstrijden van het Nederlands elftal zijn de komende vier jaar te zien bij de NOS. Dat maakt de omroep maandag bekend.

    Het Nederlands elftal speelt de komende vier jaar kwalificatiewedstrijden voor het EK van 2020 en het WK van 2022, wedstrijden in de Nations League en vriendschappelijke interlands. Alles is live te zien bij de NOS.

    "Oranje hoort bij de NOS, bij de publieke omroep", stelt algemeen directeur Gerard Timmer. "Sport in het algemeen en voetbal in het bijzonder is in staat mensen in alle geledingen van de samenleving te verbinden. Dat zien we ook deze weken weer met het WK."

    Als Oranje zich weet te plaatsen voor de eindtoernooien van 2020 en 2022, worden ook die wedstrijden uitgezonden door de NOS. De rechten voor het eerstvolgende EK en WK lagen immers al bij de omroep.

    Het eerste optreden van het Nederlands elftal is de oefeninterland tegen Peru op donderdag 6 september. Vervolgens start de Nations League. Tussen september en november neemt de ploeg van bondscoach Ronald Koeman het twee keer op tegen Frankrijk en Duitsland.

    Lees meer over:NederlandNederland

    Plaats een reactie

    RtdDub +11828
    maandag 9 juli 2018 om 15:23
    Kwalificatie:
    WK 2002 = NOS 👎
    EK 2004 t/m WK 2014 = commerciëlen 👌
    EK 2016 = NOS 👎
    WK 2018 = NOS 👎

    Boek je vakanties maar voor 2020 en 2022
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 15:23]
    Vind ik leuk
    davidben +4600
    maandag 9 juli 2018 om 15:28
    Je bent een romanticus
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18051
    maandag 9 juli 2018 om 15:33
    De feiten spreken al voor zich. Ik wou wat zeggen over het verspillen van belasting geld. Maar jij maak een veel beter punt.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11828
    maandag 9 juli 2018 om 15:43
    Ja.. nou. Schaamteloos gejat is het. Zelf niet verzonnen
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 16:30
    Jah ik wil naar Qatar met het Nederlands elftal graag
    Vind ik leuk
    KevinFCG +127
    maandag 9 juli 2018 om 15:25
    Goede zaak. Ben het eens met de mening van Timmer dat het Nederlands elftal (met name de eindtoernooien) toch echt op een open zender uitgezonden moeten worden. Wil er niet aan denken dat de eindtoernooien achter de betaalmuur komen met nog meer reclames.
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 15:27]
    Vind ik leuk
    The Iceman +7747
    maandag 9 juli 2018 om 15:28
    Er bestaan ook commerciële zenders op het open net he
    Vind ik leuk
    Laliga +1960
    maandag 9 juli 2018 om 15:28
    Deels met je eens , zou indd op de open kanalen te zien moeten zijn. Wel vind ik dat ze echt wat moeten doen aan de programmas eromheen.. andere presentatoren en gasten! Maak het gezzelig en inhoudelijk , een beetje tussen vi en studio rusland in. Laat de echte humor en grappen over aan vi ( waar ik ook van houd ) maar maak het wel minder saai als het nu is want daar kan ik iniedergeval echt niet een avond naar kijken.
    Vind ik leuk
    KevinFCG +127
    maandag 9 juli 2018 om 15:30
    Ik ben er ook geen fan van. Zoals de reageerder onder mij ook al zegt. Hondje Messi en dat soort nonsense vind ik ook niks. Ze moeten vooral zorg dragen voor leuke gasten en goede scherpe analyses.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2970
    maandag 9 juli 2018 om 15:32
    Als ik me niet vergis, staat er in de media wet dat alle wedstrijden omtrend het Nederlands elftal op het open net te zien moet zijn.
    Vind ik leuk
    KevinFCG +127
    maandag 9 juli 2018 om 15:33
    Echt? Ga ik straks maar eens opzoeken, ben wel benieuwd.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2970
    maandag 9 juli 2018 om 15:35
    Geloof dat het stond in het stukje over het vrouwen elftal dat het net als de heren altijd uitgezonden moet worden op het open net. Bind bij er AUB niet aanvast ;)
    Vind ik leuk
    KevinFCG +127
    maandag 9 juli 2018 om 15:37
    De volgende evenementen moeten volledig en rechtstreeks worden uitgezonden op een openbaar kanaal:
    Sport
    1. Voetbal (heren):
    a. Wereldkampioenschap en Europees kampioenschap: het gehele eindtoernooi;
    b. Alle interlands van het Nederlands elftal;

    Je hebt helemaal gelijk Donny!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2970
    maandag 9 juli 2018 om 15:39
    Is mijn geheugen toch beter dan ik dacht hahah Maar bedankt voor het uitzoeken.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2970
    maandag 9 juli 2018 om 15:26
    Goed, nu nog zorgen dat alles er omheen goed regelt wordt mbt goede analyse en geen ongein als hondje messi en achterlijke toontjes. Neem een kijkje bij de buren zowel Engeland, Belgie en Duitsland die weten hoe je dat met kwaliteit doen.
    Vind ik leuk
    KevinFCG +127
    maandag 9 juli 2018 om 15:29
    Vooral Duitsland en Engeland inderdaad. 'Gewoon' goede analyses en gesprekken zonder al te veel nonsense eromheen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18051
    maandag 9 juli 2018 om 15:40
    Dit WK had best samen met de Belgen uitgezonden kunnen worden. Een duo presentatie zoals bij de Eretribune op zaterdag zoals Fozx dat heeft. Je hoeft maar de helft van de gasten te regelen. Kun je dus kundige mensen vragen/aanstellen in plaats die vulling die ze nu gebruiken.

    En de kosten gehalveerd, of nog meer. Maar 1 ploeg afsturen en reportages uitwisselen had al helemaal beter geweest dit toernooi. Tussen de reclames door stelt Tom Egbers 2 vragen aan de analisten, wordt er 2x geschakeld naar een nietszeggende verslaggever ter plaatse met een paar seconden vertraging in de verbinding waardoor je je afvraagd waarom dat weer nodig was.
    De NOS vind vooral zelf dat ze erg goed zijn, maar het is gewoon tenenkrommend.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2970
    maandag 9 juli 2018 om 16:04
    Dat combineren is vooral een goed idee voor als je er niet bij bent denk ik.

    De NOS wil maar 1 ding en dat is een sfeer krijgen als in de huiskamer, met correct gelul en veel praten zonder inhoud en open deuren intrappen krijg je dat niet, al plaatsen ze 10 bankstellen en laten ze 10 hondjes in de show toe.

    Dat schakelen is altijd al een probleem geweest bij de NOS het heeft zelden toegevoegde waarde in nieuws of sfeer.

    Zolang hun analisten hebben die maar correct blijven en niet echt een mening geven (zeg gewoon wanneer het slecht is) komt er geen sfeer en echte nieuws waarde.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 15:31
    man man hier ken ik echt gpdverdomee boos om worde hebben ederlandse eftal hoort helemaal niet thuis op de nos laatt maar lekker om de comeericele zender ik als belasting betaler ben hier de dupe van en maar lkeer bezuining op de wjong he maar eeffkes miljoen uitgevn aand de voetbal is geen rpobleem he vuile pokke hufters daar in de staat

    heb geodverdomme een brief gehad van de wajong vorig ja jij ken werken dus ij gaan jouw uitkerig et 50 omlaaag doen das gewoon stelen he stelen van de arme ken godverdomme niet werken ander had ik niet een uitkering vuile smerige tuig die staat godverdomme 50 euro minder van 50 euro ken je best leuke digen doen hoor shagje roken biertje drinken maar nee zefs dat moet ze apakken maar ffe miljarden voor voetbal betale is geen probleem he vuile tuig hufters

    moet godverdomme watershapbelasting en grof vuil belastig betalen en heb het al niet zo breed en dat had niet gehoeven vuile hufter als voetbal naar comerciele tv gaat komt elasting geld vrij en met dat belasting geld ken wordenyuitgetrokken voor de arme onder ons

    man man ken hier echt zo boos om worden hebben heb echt zin om heel mijn tafel tot moes te slaan ik heb het nie breed en de staat gaat ffe miljsarden overaken voor voetbal pokke schurft hufters
    moet is ffe gvd voor de grap in mij leven kijken he ben godvrdomme 54 jaaar ke noch geeens mijn reet afvegen met luxe schijt papier moet altijd die gore goedkope schuurmiddel van de aldi kopen omdat ik geen geld daarvoor heb dit jaar is er weer bezuinigd opd e wajong heb brief ken werken ok dan gaat uiterking et 50 omlaag maar voor voetbal ken wij wel miljoene uitrkeken he terwijl de normale beaslting betaler hier de dupe van wordt vuile pokke huterfers daar in de staat met name de schijt rutte
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 15:42]
    Vind ik leuk
    KevinFCG +127
    maandag 9 juli 2018 om 15:32
    Rustig aan hé, het is pas maandag! En dit is een voetbalforum, geen een of andere bashpagina tegen de regering. Daarvoor moet je op Facebook zijn.
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 15:35]
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 15:40
    Ik dacht dat jij uit zou loggen en niet meer terug zou komen, pompoenkop. Kom je beloftes na alsjeblieft.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18051
    maandag 9 juli 2018 om 15:42
    Joepie, je hebt helemaal gelijk. Denk ik. Want het is zo slecht geschreven dat ik niet verder dan de eerste 2 regels ben gekomen.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 15:45
    Ik ben heel benieuwd wat je allemaal aan je reactie gewijzigd hebt.
    Vind ik leuk
    KevinFCG +127
    maandag 9 juli 2018 om 15:49
    Het was al niks maar hij heeft het in spelling en hoeveelheid nog erger gemaakt...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18051
    maandag 9 juli 2018 om 15:54
    Bewust verslechterd? Wat triest is dat dan...
    Vind ik leuk
    KevinFCG +127
    maandag 9 juli 2018 om 15:55
    Hij begon met één alinea hiërogliefen maar het werden er uiteindelijk 4!
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 15:53
    Het is niet eens grappig, waarschijnlijk is dit een kindje van 13 jaar die het grappig vind hier bullshit te gaan lopen spammen. einde van de dag is deze randdebiel ook weer gebanned :)
    Vind ik leuk
    3Bier +7608
    maandag 9 juli 2018 om 15:59
    Zelfs te arm om spellingcorrectie aan te schaffen?
    Vind ik leuk
    The Iceman +7747
    maandag 9 juli 2018 om 16:21
    Hahaha. He’s so poor he can’t even pay attention.
    Vind ik leuk
    lebonton +800
    maandag 9 juli 2018 om 16:24
    Één troost Jeroen, als die man van de Wajong dit leest, zit je zo weer thuis.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 17:13
    Ach .... zolang je nog shag en bier kunt kopen, valt het allemaal wel mee. Dat zijn blijkbaar toch de 1e levensbehoeften als ik dit zo lees tussen het spijkerschrift door.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2287
    maandag 9 juli 2018 om 15:33
    de nos geeft de comp al verdraaid in beeld ze snijden en praten zelfs een kut wedstrijd zo dat het wat lijkt ook nu op het wk praten ze over geweldige wedstrijden als het pijn doet aan de ogen was beter als er vak mensen op zaten niet deze linkse prutsers
    Vind ik leuk
    Keesvm1 +81
    maandag 9 juli 2018 om 15:33
    Football’s coming home, It’s coming home
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1230
    maandag 9 juli 2018 om 15:35
    2 potjes tegen de fransen en duitsers lekker binnenkomen in de Nations League.
    Zitten we bij de volgende editie al in de B categorie.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2970
    maandag 9 juli 2018 om 15:38
    Dat is toch niet verkeerd geeft juist wat meer kansen, nu weet je dat er maar een hele kleine kans om resultaat te halen.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 16:40
    Kom kom, niet zo negatief.. Als Duitsland net zo voetbalt als tijdens het WK dan moet dat geen probleem zijn haha.
    Vind ik leuk
    HansVites +4593
    maandag 9 juli 2018 om 15:36
    Gelukkig niet meer bij Veronica of SBS6 of een van die andere camping zenders.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 15:37
    Narcistische Omroep Stichters
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29431
    maandag 9 juli 2018 om 15:44
    Ach heel veel zinloze potjes en toernooitjes waar we niet bij zijn. Great.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5509
    maandag 9 juli 2018 om 15:47
    Voetbal hoort gewoon bij de
    commerciële omroep.
    Hier hoeft geen belastinggeld aan opgemaakt worden. Als de NOS het niet uitzend dan kunnen we het gewoon op een commerciële zender zien.
    De publieke omroep behoort juist sporten uit te zenden die anders niet op tv zouden komen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18051
    maandag 9 juli 2018 om 15:53
    Helemaal eens en vooral je laatste zin. Een uitzending van Studio Sport is nu driekwart voetbal en dan de rest van de sporten afgeraffeld. Terwijl je daar dus wel de beelden van hebt. Geef die sporten dan ook het podium die ze verdienen, en niet alleen maar popiejopie meelopen achter de successen aan.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 15:49
    Zo komen we nooit van Tom Egberts af
    Vind ik leuk
    Cookee +9940
    maandag 9 juli 2018 om 17:46
    Allemaal van ons geld. Heel dom van de NOS, ik had liever de Leeuwinnen genomen, op mannelijk gebied zie ik vooralsnog geen talent opstaan.
    En zowel Ajax als PSV zoeken in Z-Amerika, dus veel kans gaat een Nederlander bij onze topclubs ook niet krijgen.
    Vind ik leuk
    Aalstars +139
    maandag 9 juli 2018 om 18:28
    wat mij betreft prima nieuws ook met oog op toernooien die al bij NOS vastliggen.

    Nog ff wat anders. Zou de KNVB zich niet samen met Duitsland (of evt Engeland) kandidaat kunnen stellen voor het wk 2030? Vs, Canada en Mexico gaan het in 2026 ook samen doen. Alleen is niet haalbaar meer voor een klein landje (maar blijkbaar ook niet meer voor de grote landen).....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Oranje komende vier jaar bij NOS: "Dat zien we ook deze weken weer met het WK"