'Van Geel denkt naast Clasie en Janmaat aan nog een oude bekende van Feyenoord'

    'Van Geel denkt naast Clasie en Janmaat aan nog een oude bekende van Feyenoord'

    dinsdag 10 juli 2018 om 06:45

    Technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord lijkt zich na de Colombiaan Luis Sinisterra weer 'gewoon' op bekende gezichten te richten. In De Kuip wordt gefluisterd dat Leroy Fer in beeld komt als Tonny Vilhena vertrekt.

    Dat meldt het Algemeen Dagblad. Van Geel haalde ooit al Otman Bakkal, Karim El Ahmadi en Jean-Paul Boëtius terug naar De Kuip. Nu prijken de namen van ex-Feyenoorders Jordy Clasie en Daryl Janmaat hoog op het verlanglijstje. Maar ook Fer zou dus in beeld kunnen komen als opvolger van Vilhena, voor wie enige belangstelling is. Feyenoord nam bovendien al afscheid van Karim El Ahmadi.

    Fer, elfvoudig Oranje-international, speelt sinds begin 2016 voor Swansea City. Hij kon niet voorkomen dat de club uit Wales afgelopen seizoen degradeerde uit de Premier League. Fer doorliep de jeugdopleiding van Feyenoord, speelde enkele seizoenen in het eerste elftal, maar vertrok medio 2011 naar FC Twente. Daarna kwam hij ook nog uit voor Norwich City en Queens Park Rangers.

    Poll

    Moet Feyenoord Fer proberen te halen?

    (3812 stemmen)

    Plaats een reactie

    Adje80 +8257
    dinsdag 10 juli 2018 om 06:50
    Fer is sowieso een veel betere optie dan clasie..
    Vind ik leuk
    PRICE +31888
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:02
    Fer zou een veel meer goede kracht speler zijn dan Clasie,goede zet als dat zou lukken
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 07:05]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +5716
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:05
    Totaal andere speler voor andere positie. Op de plek van Vilhena prima, op de plek van El Ahmadi (Clasie) mist ie het overzicht.
    Vind ik leuk
    Luiehond +1955
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:06
    Fer en Clasie das de beste optie!
    Vind ik leuk
    Berbr +1621
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:26
    Van Geel denkt (bijna) alleen maar aan oude bekenden.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3060
    dinsdag 10 juli 2018 om 06:52
    Ze hebben de scout alweer ontslagen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:00
    Het immense netwerk van Van Geel wordt weer aangesproken. ;-)
    Vind ik leuk
    Wilex +1036
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:06
    De creativiteit spat er weer vanaf idd.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10321
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:16
    Die is nu in Manchester om Blind te bekijken?
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 06:53
    Zou een mooie versterking voor de eredivisie zijn!

    Ze houden wel van een reunie feestje daar in Rotterdam
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 06:54]
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18024
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:43
    Ik had graag Kalou weer bij Feyenoord gezien.
    Vind ik leuk
    wrmdatta +30
    dinsdag 10 juli 2018 om 06:58
    Fer vond het destijds nodig om naar Twente te gaan, denk niet dat hij nog erg welkom is..
    Vind ik leuk
    mazu +1656
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:02
    Fer ging toen Feyenoord in fincieel zwaar weer zat en zijn transferopbrengst heeft er samen met die van Wijnaldum mede voor gezorgd dat Feyenoord weer gezond werd. Ik neem hem niets kwalijk en het zou mooi zijn als hij terugkeerd bij Feyenoord.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 07:02]
    Vind ik leuk
    Bdog +5194
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:02
    Vond dat ook niet helemaal fair.
    Vind ik leuk
    Luiehond +1955
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:04
    Onzin! Fer is gewoon een hele goeie voor Feyenoord en dat zullen de supporters wel accepteren neem ik aan.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12341
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:42
    Wat mij betreft wel!
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:02
    Echt top scouting hebben ze in Rotterdam verbaast me ieder jaar weer
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:20
    Zo makkelijk dit weer heh. Wie moeten ze dan halen? Als je spelers van dit kaliber kan halen dan doe je dat toch? Sommige teams huren 1 speler al 3 jaar... Dat is ook niet top, maar het gebeurt wel. Als je deze spelers haalt en een paar talenten uit het buitenland is het toch ook goed. Het eerste talent is al gehaald...
    Vind ik leuk
    Deck010 +4483
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:39
    Ik verbaas me eerder over clubs met een enorme begroting en een even zo groot scoutingapparaat die vervolgens al jaren geen prijs meer pakken. Die vroegtijdig in de beker worden uitgeschakeld en altijd maar blijven roepen de beste te zijn.
    Maar ach...zo hebben we allemaal wel iets toch?

    Vind ik leuk
    Het Zuiden +102
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:06
    Meschien peter Houtman ook nog
    Vind ik leuk
    13 +11312
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:55
    We zijn blij dat hij na hartproblemen zijn rol van stadionspeaker weer heeft kunnen oppakken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:10
    Nu nog Wijnaldum en de Vrij :P

    Fer is top! Halen als het kan! Degradeert ie zeer waarschijnlijk een keer niet haha!
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1239
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:16
    Als v geel daadwerkelijk Janmaat,Clasie & Fer kan binnenhalen heb die het prima prestatie geleverd op de transfermarkt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:19
    Ze denken zeker dat ze een goed gevulde portemonnee hebben nou dat kunnen ze vergeten , ze kunnen spelers op de korrel hebben maar kunnen betalen ?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +5716
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:37
    Misschien willen z 'm huren? Misschien hebben ze nog centen van vorig jaar (verkopen en CL)? En daarnaast is er wel salaris ruimte met het vertrek van Bassie, Gustafson en El Ahmadi.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6052
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:40
    Ah, meneer de boekhouder aan het woord. Vertel me eens, wat zijn de budgetten dit jaar bij Feyenoord?
    Vind ik leuk
    2cents +53371
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:21
    Fer, die werd hier afgelopen week nog door een Feyenoorder als absolute persona non grata bestempeld. Benieuwd hoe dit zich ontwikkeld.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12341
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:42
    Niet door mij, van harte welkom!
    Vind ik leuk
    orion73 +1356
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:22
    Lijkt wel een reunie te worden bij Feyenoord. Als Jorgensen vertrekt komt dan Ove Kindvall weer in beeld?
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1931
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:30
    Van Geel zal ook eens verrassen..
    Vind ik leuk
    13 +11312
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:58
    Net zoals hij verraste met Sinisterra, Jørgensen, Berghuis, Pellè, Guidetti bedoel je?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 15:59]
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1931
    dinsdag 10 juli 2018 om 17:10
    Waren dat ze allemaal?
    Vind ik leuk
    13 +11312
    dinsdag 10 juli 2018 om 18:18
    Het was niet mijn bedoeling om een zogenaamde uitputtende opsomming te presenteren, wel om je erop te wijzen dat het niet zo is dat Van Geel nooit verrast.
    Vind ik leuk
    LIO7 +970
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:34
    Langzaam het “oude” Feyenoord weer terug. Prima toch?
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7733
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:47
    Daar werden ze 18 jaar geen kampioen mee
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88838
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:16
    Al die spelers waren toen jong, nu hebben ze bagage,
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7733
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:46
    Ik ben er niet zo van, dit betreft spelers die het nou niet bepaald gered hebben
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88838
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:49
    Hebben een mega ervaring en hebben toch vrij veel wedstrijden in de benen! Zou je een Klaassen terug willen?
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18024
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:49
    Absoluut waar. Maar ik zag persoonlijk altijd eerder een Wijnaldum terugkomen dan Fer.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88838
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:50
    Leeftijden liggen nogal uit elkaar en Wijnaldum terughalen, van welk geld? ;-)
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18024
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:42
    Ik bedoel niet qua jaar maar Wijnaldum wel en Fer niet ;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88838
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:46
    Snap je nog niet?. ;-)

    Wijnaldum is te duur en Fer kan van grote waarde zijn met de bagage die hij heeft.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18024
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:50
    Ja dat snap ik. Jij snapt mij niet ;)
    Wijnaldum is sowieso onhaalbaar de komende jaren.
    Fer heb ik eigenlijk geen idee. We zullen zien!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88838
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:57
    Fer is een 100% versterking. Meer dan een Yassin Ayoub. Is een aanjager die Fer en kan ook scoren..
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18024
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:02
    Ja dat ben ik met je eens. Fysiek ook goed.
    In Amrabat heb ik ook veel vertrouwen. Ga er ook vanuit dat Vilhena ook nog vertrekt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88838
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:04
    Amrabat, ik heb geen idee over hem om eerlijk te zijn. Hij heeft mij zelf nog niet overtuigd in z'n eerste jaar. Moet het dit jaar laten zien. Vilhena zal wel vertrekken, denk ik ook.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18024
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:11
    Heb echt vertrouwen in hem. Fysieke speler. Wel de lastige taak om El Ahmadi op te volgen.
    Fer schijnt de eventuele opvolger voor Vilhena te moeten zijn.
    Maar ook in de jeugd leuke spelers. Maar ervaring ook belangrijk vooral ook in de play-offs EL.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88838
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:14
    Zijn meerdere spelers die fysiek zijn maar alleen daarmee red je het niet. Ik zie het er nog niet in, kan nog komen maar weet het niet. Fer is zeker de natuurlijke opvolger van Vilhena. Ook een echte nummer 8.

    Ervaring is mega belangrijk.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18024
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:16
    Zeker. Ben erg benieuwd. Gaat nog een hoop gebeuren de komende weken.
    Ook qua keepers ben ik benieuwd. Ik hoop dat Bijlow de kans gaat krijgen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88838
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:18
    Leuke keeper ook maar wel een klein afbraakrisico op zo'n jonge leeftijd. En in Europees verband direct voor de leeuwen gooien. Ik ben zelf altijd fan van een iets meer ervaren doelman omdat hij sturing kan geven aan de verdediging. Dat zou Bijlow ook kunnen mits hij dat van nature heeft.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18024
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:24
    Ligt ook aan de verdediging. Nu Haps geblesseerd is komt Malacia erin. Behoorlijk onervaren maar wel n bijtertje. De rechterflank misschien Janmaat dus dan weer ervaring. Het centrum wordt dus afwachten. Zou me niet verbazen als idd Van Beek vertrekt. St Juste vind ik ook een goede verdediger maar ook vaak geblesseerd. Zou wel graag een type Chielini zien haha.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88838
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:32
    Als Janmaat (denk ook niet dat het mogelijk is) niet komt dan zal St. Juste er waarschijnlijk staan of Nieuwkoop. St. Juste is leuk voor de eredivisie maar in Europa sta je ermee voor schut. Niet rot bedoeld of zo hoor, wij staan er niet. Botteghin is ook op aan het raken en met Jan Scharie win je in Europees verband ook de schoonheidsprijs niet. Maar tot nu toe vind ik van Beek wel de beste uit jullie verdediging. Haps is redelijk begonnen maar heeft zijn blessures. Haps is ook voor eredivisiebegrippen een goede. Maar ook met oog op Europa is het geen zekerheidje. Denk dat Feyenoord wel moet gaan voor een nieuwe CV..........een type Giorgio Chiellini wilt iedereen wel hebben. Zal mooi zijn als die drie spelers komen, dan nog een goede CV en back voor de rechterflank erbij en er staat een mooi team.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18024
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:37
    Ja precies. Dat was ook in de CL pijnlijk. En dan kom je tegen Manchester City met n gehavend elftal.....
    Ja Van Beek echt een sterk seizoen.
    Botteghin en van der Heijden is idd over. Moet vers bloed komen.
    Vind ik leuk
    Deck010 +4483
    dinsdag 10 juli 2018 om 11:16
    Poeh....helaas ben ik het helemaal niet met je eens.
    St. Juste is denk ik een goede verdediger in wording. Hij was overigens de man die het winnende doelpunt maakte tegen Napoli, dus denk dat hij die druk wel degelijk aan kan. Botteghin is misschien niet snel genoeg meer, maar maakt bijzonder veel goed met zijn inzicht en onverzettelijkheid. Jan Scharie ben ik met je eens, maar van Beek is afgelopen seizoen echt niet meegevallen. Eindeloos balletjes breed of terug, kwam geen enkele dreiging van hem.
    Vind ik leuk
    13 +11312
    dinsdag 10 juli 2018 om 16:01
    Ik had graag Vermeer nog een jaartje bij ons aan het werk gezien.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18024
    dinsdag 10 juli 2018 om 16:13
    Hij is helaas weer geblesseerd. Vrees dat hij2e keus gaat worden als hij blijft.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1084
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:35
    Fer huren, Clasie huren en Janmaat huren? Deze kan je nooit alle 3 halen.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1961
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:39
    Als je hem maar bij een paardenmarkt vandaan houdt.
    Vind ik leuk
    San Marco +472
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:46
    Is toch schitterend dat de eredivisie gekleurd wordt met deze toppers, krijgen we weer mooie wedstrijden en wellicht kunnen we via deze jongens europees weer de weg omhoog vinden.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7733
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:49
    Vaak is het niks om terug te vallen op geflopte spelers, vergane glorie is het
    Vind ik leuk
    Nielsk +1084
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:57
    Elia, Berghuis, Pelle, KEA. Hebben jou tegendeel bewezen, bij jullie gaat een rijtje wat inderdaad niks meer was
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88838
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:15
    Net als Huntelaar bedoel je. ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:51
    Vilhena zo snel mogelijk gaan kunnen ze zaken doen.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1084
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:57
    Daar kan je een zeer leuk bedrag voor vangen inderdaad
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29342
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:05
    Ze lezen eindelijk mee.

    Vergeet clasie en haal fer.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1084
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:09
    Of probeer ze allebei te huren, Tapia, Ayoub, Toornstra en Amrabat, als je alleen Fer haalt zal je dus Burgers en Kokcu op de bank moeten hebben en dat is nu nog te licht voor het eerste
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:12
    Kökcü zou het wel aankunnen denk ik. En Tapia zal toch wel weggaan denk ik. Dan heb je straks Ayoub, Amrabat, Fer, Clasie en Toornstra. RVP waarschijnlijk op 10 als Jørgensen blijft. Nou dan heb je wel een beestachtig goed team.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1084
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:14
    Weet niet of hij het al aan kan, dacht iedereen ook van Hansson, Touré, Hankouri… Jeugdspelers is leuk voor erbij, dat als de kans er toe doet ze de kans kunnen grijpen (Burgers ook), maar niet mee rekenen voor basisplaatsen
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:20
    Nee gewoon nu de kans geven. Kökcü is net 18 en Burger is 17. Beiden kunnen nog wel een jaartje wennen. Kökcü heeft al wel veel laten zien. Net als Wehrmann en El Bouchataoui bijvoorbeeld. Gelukkig zijn het eindelijk de middenvelders die weer door kunnen breken. En liever dan niet als rechtsachter testen.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1084
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:26
    Dat hebben wij vaker gedaan, stop eens met dat rechtsachter testen, met Karsdorp ging dat goed, maar houd deze jongens op hun positie. Redden ze het rechtsachter niet is gelijk hun carrière kapot
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:54
    Nou ja Karsdorp was het grootste talent van Nederland, op het middenveld in zijn jeugdjaren. Hij kreeg ineens veel blessures net als Nieuwkoop. Die back posities zijn erg explosief, je moet ineens gaan sprinten bijvoorbeeld. En veel vaker dan op het middenveld. Daarom hoop ik dat Nieuwkoop op het middenveld terug komt. Maar gezien de geruchten zie ik dat niet meer gebeuren. Plus vond ik hem bij tijd en wijlen zelfs beter dan Karsdorp. Alleen dit seizoen was Nieuwkoop niet zo goed, uiteraard weer door al die blessures.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1084
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:23
    Hij is wel goed, begrijp me niet verkeerd maar laat zo'n Kokcu waar ook de clubs achterna zitten, lekker op zijn positie staan en een Burger zelf ook... Verdediging staat er als Janmaat komt
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:33
    Klopt helemaal. Maak talenten niet kapot. En met Janmaat hebben we een niveau als Karsdorp weer terug. Gelijk de beste rechtsback hier in Nederland. Verder denk ik echt dat Van Beek nog wel weggaat. Heeft een aflopend contract en moet dus of verlengen of weg. En dan moeten we zo'n talent uit Argentinië of Brazilië halen die ons geld op kan leveren. Met Fer, Janmaat en eventueel Clasie heb je allemaal oudere spelers. Waarvan Clasie dan gehuurd is. In de basis moet je altijd een aantal spelers hebben die je veel geld gaan opleveren. Dus dan heb je Berghuis, Bijlow, Jørgensen en dan misschien Haps, Fer misschien ook nog wel na twee seizoenen. Feyenoord moet natuurlijk ook aan de toekomst denken.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1084
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:49
    Brazilië en Argentinië klinkt heel leuk, maar deze spelers zijn niet haalbaar. Verder moet je talent uiteraard brengen maar niet te snel, dus het geld komt vanzelf op het veld. Fer en Clasie moet je huren met optie tot koop als deze mogelijkheid er is, van Beek zal verlengen ga ik van uit. Bij jou lijstje moet je Malacia, Tapia en Larsson voegen + de grote talenten die nu al aangesloten zijn in de voorbereiding. Verder hoop ik op onze nieuwe buitenspeler
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 11:40
    Die buitenspeler zal dan wel ten koste gaan van iemand. Ik hoop op een nieuwe CV naast Scharie.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1084
    dinsdag 10 juli 2018 om 13:51
    Ik hoop op een verdediging met Janmaat - St. Juste - van Beek - Haps/Malacia en dat van Beek dus zijn oude vorm weer vind
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 14:49
    Ja ik hoop, als hij blijft, dat Sven dan inderdaad zijn vorm terug vindt. Wel zie ik liever Van der Heijden in de basis. De wedstrijden die hij speelde, zeker de laatste 10 was hij heel goed. Terwijl Van Beek nogal eens foutjes maakte, die Van der Heijden dan op moest lossen. Ook Van der Heijdens passing vind ik van belang.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1084
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:20
    En toch denk ik met een snelle verdediging en ook van Beek in zijn vorm dat je dan een betere verdediging hebt
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:24
    Ik hoop dat je gelijk hebt dan. Verder zie ik het seizoen wel met vertrouwen tegemoet.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1084
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:26
    Anders ik wel, KEA mag dan weg zijn, toch kunnen wij verassen, zolang het team maar grotendeels bij elkaar blijft en versterkt wordt
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 09:25
    Ja versterken is écht nodig. Voorin zijn we aardig verzadigd, maar de rest is hier en daar toch wel onder ons niveau. Zegaar subtop of lager.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88838
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:14
    Maar dat is een nummer 8 Teo, Clasie voor op 6.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29342
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:37
    Mja.. maar je hebt amrabat en ayoub ook nog...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88838
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:39
    Dan heb je een mooie bank Teo.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:10
    In Engeland is er al jaren lof voor Leroy Fer. Dus als hij gehaald zou kunnen worden dan zou dat best een stunt kunnen zijn. Gelijk de beste nummer 8 hier in Nederland.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 08:54]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88838
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:12
    Dat zijn drie versterkingen maar het is denk ik nooit haalbaar.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10321
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:13
    Clasie, Janmaat, Fer... gaan we dit 'retro-scouting' noemen?
    Maar serieus, Ayoub, Fer, Clasie.. met Tapia, Toornstra en Amrabat daar achter? Niet verkeerd hoor!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 08:19]
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:22
    Ik snap niet wat iedereen erg vind aan oud-spelers terug halen. Weet je wel hoe moeilijk het is om als buitenlander hier te slagen. Deze jongens hebben de club en weten wat ze moeten doen om geliefd te zijn. Plus ze zijn ervaren én van een hoog niveau, op Clasie na dan waarschijnlijk. Zie naar een buitenlandse speler te vinden die ook zo goed ks. En ervaren.
    Echter mogen er wel een paar talenten bijkomen uit het buitenland, als backup bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10321
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:59
    Helemaal eens, zou het ook een stunt vinden als Ajax Blind al weer weet terug te halen.
    Overigens, iedereen doet nu net alsof Clasie heeft gefaald, maar hij heeft gewoon 3 'halve seizoenen' gespeel. Zat dus meestal bij de selectie, en kwam in die wedstrijden tot gemiddeld 60 minuten. In Engeland zitten er genoeg spelers met een marktwaarde van 10-15 miljoen op de bank, zijn tegenwoordig normale bedragen voor een speler die niet eens als basisspeler wordt gehaald.
    De vraag is best gerechtvaardigd of hij na 3 van zulke seizoenen er weer direct kan staan, maar hier wordt net gedaan alsof het helemaal klaar is met Clasie, maar voorlopig hééft hij 2 halve seizoenen bij Southampton meegedaan. Davey Klaassen zat al snel op de tribune ;-)
    Ik zou zijn komst gewoon toejuichen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 09:04]
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:15
    Precies. Altijd zijn het wel mensen van de club die jij in je eerste zin noemt die dit roepen. Ze lopen altijd te provoceren, maar willen het nooit toegeven. Bij een PSV topic zijn ze weer bezig. En dan zelf zeggen dat de PSV'ers bezig zijn. Nee laat mij maar lekker Feyenoord fan zijn die gewoon objectief kan zijn en verder plezier heb met Feyenoord i.p.v. ruzie lopen zoeken hier.

    Ook zegt iedereen nu al dat Feyenoord niet mee gaat doen om de titel. Nou als ze de spelers halen die gelinkt worden aan de club, dan kan ik al wel zeggen dat ze met een beetje tactiek, gewoon weer meedoen. Wie weet zelfs dé kandidaat. Maar we moeten niet te veel hoop hebben. Laat de druk maar lekker laag zijn.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10321
    dinsdag 10 juli 2018 om 17:12
    Met jou kan ik praten!
    Vind ik leuk
    martinho +861
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:18
    Ik denk niet dat dat haalbaar is voor Feyenoord, maar als het lukt een goede versterking. En natuurlijk alleen maar leuk voor de eredivisie.
    Vind ik leuk
    fr0do +1278
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:22
    Misschien wil hij wel liever naar Twente
    Vind ik leuk
    Bizzy +20009
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:28
    Ik ben fan van de speler Fer. Destijds hadden we die naar Psv moeten halen.
    Mits fit is hij zeker van waarde
    Vind ik leuk
    Pds010 +845
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:32
    Misschien wil Fer naar twente want daar wou die toen zonodig heen om prijzen te winnen..
    We zijn het nog steeds niet vergeten Ferader!

    Laay Jordy maar lekker komen! 😁
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:18
    Haha ik hoop dat je dit niet serieus meent?!
    Hij heeft ons het nodige geld opgeleverd in barre tijden. Zelfde geldt voor Wijnaldum en Castaignos. Zij leverden het geld op waardoor we er nu nog zijn. Fer en Wijnaldum zijn nog steeds welkom bij Feyenoord in mijn ogen.
    Vind ik leuk
    Founder +241
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:34
    Wat is die van Geel toch creatief!
    Vind ik leuk
    Blindsy +10321
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:05
    Ja, een linksbuiten uit Belgie, of Daley Blind terughalen, is vele malen creatiever.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1084
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:36
    Fer zal het nog moeilijk krijgen zou hij komen, het legioen is nog niet vergeten dat hij Feyenoord in een moeilijke periode verliet om 'prijzen' te winnen, of in ieder geval mee te doen om prijzen! 'Leroy, Leroy, who the f*ck is Leroy' bijvoorbeeld
    Vind ik leuk
    popiejopie +2388
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:51
    Van het legioen heb je tegenwoordig ook geen last meer.

    Van het ooit zo fanatieke Feyenoord publiek is niks meer over.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1084
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:21
    Daar kom je nog wel achter, zijn net zo fanatiek, alleen vergelijk jij een moeilijke periode met een betere periode
    Vind ik leuk
    popiejopie +2388
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:35
    Een moeilijke periode?

    Feyenoord is onlangs kampioen geworden, dat waren ze 10 a 15 jaar geleden niet en toen was de Kuip een stuk sfeervoller dan nu.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1084
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:51
    In de crisis was er een erg fanatieke aanhang, ook vlak daarna tot de prijzen kwamen en toen was de 'rust' terug in de Kuip
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:22
    Ja hoor daar is er weer één. Kom maar eens naar de Kuip dan. Zal je zien en horen dat ze er nog zijn hoor.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 09:22]
    Vind ik leuk
    popiejopie +2388
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:34
    Ga me nou a.u.b. niet vertellen dat de sfeer in de Kuip tegenwoordig goed is. Ok er zit veel man en er wordt af en toe een liedje gezongen maar kom op zeg wat is het verder triest geworden in vergelijking met bijvoorbeeld 10-15 jaar geleden.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2388
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:50
    FER was toch die speler die Feyenoord verliet voor FC Twente?

    Kan de spandoeken FERrader nog herinneren.
    Vind ik leuk
    kcim +2663
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:50
    Vind Fer een goede speler alleen heeft hij er dubieuze record in Engeland met de degradaties.
    Hij heeft niet veel geluk gehad met de keuzes van teams.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 08:51]
    Vind ik leuk
    soplul +2987
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:51
    Lachen dat iederen dan van Geel weer aanvalt :)
    Elke gerucht wordt hier ook meteen als een done deal gezien.
    Niveautje.

    Maar goed, jammer dat de Vrij al een nieuwe club heeft.
    Anders zou de media hem ook nog even kunnen linken.
    Echter rond BMI is het rustig dus wie weet komt dat volgende week in de media.

    Kunnen de roeptoeters weer :)
    Vind ik leuk
    wilheimus +1479
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:09
    Rond mijn BMI is het wat minder rustig, de vakantiekilo's komen nu al..
    Vind ik leuk
    Meh +49
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:06
    De vorige keer dat Feyenoord allemaal oud spelers terug ging halen, kwamen ze financieel in noodweer omdat ze te veel salaris betaalden, voor veel te lange contracten voor spelers die het niet meer op konden brengen.

    Hopelijk hebben ze geleerd van het verleden. Maar kan niet echt zeggen dat ik heel enthousiast wordt van een Feyenoord dat enkel maar denkt aan oud spelers weer terug te halen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:27
    Dat waren ook geen oud spelers van Feyenoord. Alleen Gio en Tomasson. Maar inderdaad kostten die veel salaris. Het leverde ook bijna een titel op. Met de winterstop stonden ze dik bovenaan. Maar oude spelers worden sneller moe en toen ging het fout.
    Vind ik leuk
    FcuFan1988 +177
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:23
    nou nou dan krijgt de eredivisie tog nog aanzien. met de ervaring die er gekocht wordt in de hoofdstad en rotterdam. zal dan wel een spannende titelstrijd worden. al hoop ik natuurlijk dat fc utreg kampioen wordt. ^_^ maar goed als je puur op basis van de selectie's zou moeten gokken wie er kampioen gaat worden(traditionele top 3) met de aankopen die nog gedaan moeten worden zou ik voor komend seizoen geen favoriet aan kunnen wijzen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:47
    Jaaaa!! Daar gaan we weer. Lang leve de scouting en het fantastische netwerk van Feyenoord! Het wordt bijna satire.
    Vind ik leuk
    inimini +2606
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:52
    Leuk dat ze met de hype mee gaan doen om spelers terug te halen maar Fer is geen optie. Veel te duur. Straks komt er nog een artikel dat ze ook bezig zijn met Gini. Clasie is de enige reële optie en zelfs dat wordt lastig.
    Vind ik leuk
    Leeuw +5487
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:04
    Mee eens. Fer is te duur en van Geel moet juist nu willen doorselecteren met nieuwe spelers. Waar blijft hun geweldige scouting? Kom met nieuwe en of ervaren middenvelders en maak onze eredivisie lekker spannend.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3022
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:02
    Fer is bij mij ook altijd in beeld. Ik kijk altijd de EPL, en elke keer als Swansea speelt dan zie ik hem...
    Vind ik leuk
    wilheimus +1479
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:08
    Goede ontwikkeling dat de eredivisie dit soort spelers weer terughaalt voordat ze echt over hun top zijn. Tadic, Fer en Janmaat (en mogelijk anderen) zouden in mijn optiek nog veel kunnen toevoegen aan de eredivisie en niet alleen gehaald worden 'voor in de kleedkamer'.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2952
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:09
    Zou Fer niet halen die degradeerd met zijn clubs de afgelopen jaren. ;)

    Zou op zich wel een optie kunnen zijn enkel zijn het wel weer spelers waar je net als met KEA niet veel terug krijgt, Clasie, Fer en Janmaat zijn leuk kwa naam en geschiedenis bij Feyenoord maar echte blik op de toekomst is het niet.

    Die nieuwe Colombiaan is een goede verrassing maar de rest is toch allemaal maar van het lijstje wie ken ik.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1257
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:14
    Specialist in degraderen, klein risicotje.
    Vind ik leuk
    Laliga +1968
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:16
    Fer zou zeker wel van toegevoegde waarde zijn maar zelfde verhaal als wat ik gister op een ander topic over janmaat schreef lijkt het me niet haalbaar.. die gaan echt niet weg voor minder dan 7/8 mil en wil feyenoord dat neerleggen met het salaris wat die gasten verdienen zal je toch ergens moeten compenseren in de vorm van tekengeld
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:21
    Dat wordt een weerzien van oud bekenden daar in Rotterdam. Ik hoop dat ze wel begrijpen dat (uitzondering daar gelaten) deel 2 van een film altijd minder is. Iets met verwachtingspatroon ofzo....
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:31
    Denk dat het nu toch echt tijd gaat worden dat meneer van Geel op gaat stappen. Dit gaat natuurlijk nergens over. Allemaal hap klare brokken ophalen.
    Gaat nergens meer over!!
    Vind ik leuk
    Horas +545
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:43
    Wil Twente hem niet?
    Vind ik leuk
    broedkip +1537
    dinsdag 10 juli 2018 om 11:13
    Hij denkt te veel die v Geel. Kan Gio ook niet weer gaan spelen? Wat een soap met deze man.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5750
    dinsdag 10 juli 2018 om 11:33
    bespeur ik een nieuwe trend in de ED????
    veel clubs kopen routine in omdat ze inzien dat het met jeugd alleen niet werkt. Als Fer & Classie terug komen dan word deze trend wel bevestigd
    Vind ik leuk
    fire36 +4
    dinsdag 10 juli 2018 om 13:08
    voor Fer is het beter dat hij nog in een van de buitenlandse Topclubs kan spelen de eredivisie is voor hem op dit moment niet een goede optie omdat hij nog heel goed het niveau van een topclubs/subtopper aan kan Feyenoord is voor hem nu niet echt geschikt misschien als die rond die 30 is dat Feyenoord hem dan pas haalt maar haal nu clasie maar terug dat is veel beter ook beter voor de club zelf
    Vind ik leuk
    13 +11312
    dinsdag 10 juli 2018 om 18:22
    Ja, ik weet dat hij weer geblesseerd is en daardoor ga je inmiddels ook twijfelen aan zijn fysiek natuurlijk. Had hem na winterstop graag weer onder de lat gezien of komend seizoen. Maar na alles wat er gebeurd is, plus blessure, weet ik inderdaad niet of dat nog gaat gebeuren. Heb tegen Napoli in elk geval van hem genoten.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4323
    woensdag 11 juli 2018 om 12:35
    Ik denk dat Feyenoord meer aan Fer en Janmaat heeft dan aan Clasie. Ik denk dat ik nu op heel veel tenen ga staan omdat hij een echte jongen van de club is maar zo goed is hij niet en met sentimenten win je geen wedstrijden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Van Geel denkt naast Clasie en Janmaat aan nog een oude bekende van Feyenoord'