Update: Overmars zet definitief streep door Ajax-transfer en gaat voor Blind

Update: Overmars zet definitief streep door Ajax-transfer en gaat voor Blind

Gepubliceerd: dinsdag 10 juli 2018 om 19:22di 10-07-2018 om 19:22

De transfer van Lisandro Magallán naar Ajax is van de baan. Boca Juniors laat dinsdag weten dat de Argentijnse verdediger in Buenos Aires blijft.

Boca-voorzitter Daniel Angelici is duidelijk: Magallán speelt nog zeker zes maanden voor de kampioen van Argentinië. "Ja, hij blijft. Het voorstel van Ajax was erg goed, maar we hebben de voorkeur gegeven aan het sportieve belang", vertelt Angelici aan ESPN.

Het nieuws uit Argentinië lijkt het einde van een slepende transfersoap te markeren. Magallán werd eind 2017 voor het eerst gelinkt aan Ajax en in mei volgde een medische keuring op De Toekomst. Boca Juniors wilde echter geen groen licht geven zolang er geen vervanger was gevonden.

Het afketsen van de Magallán-deal zou weleens kunnen betekenen dat Daley Blind dicht bij een terugkeer naar Ajax is. De Amsterdammers hopen de 28-jarige verdediger deze zomer over te nemen van Manchester United. Hij moet samen met Matthijs de Ligt het hart van de Ajax-defensie vormen.

Update 19.22: Ook Marc Overmars komt met het verlossende woord: Lisandro Magallán stapt niet over naar Ajax. De Argentijnse verdediger blijft bij Boca Juniors, zo bevestigt Ajax-directeur aan het Algemeen Dagblad. De Amsterdamse club had vóór het afketsen van de deal al een voorkeur voor Daley Blind.

Plaats een reactie

Yuri +3581
dinsdag 10 juli 2018 om 18:03
Welkom Blind! ❌❌❌
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 18:06
Precies Ajax heeft af gebeld blind is dus bijna zeker
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 19:31
Niets is zeker tot het allemaal rond is. Dit bericht bevestigd dat.
Vind ik leuk
RebelVox +9420
dinsdag 10 juli 2018 om 19:52
Mooi die prutser blijft in Argentinie
Vind ik leuk
Champ1 +238
woensdag 11 juli 2018 om 10:07
Daar bestaat heel ajax uit dus zou er goed bij passen
Vind ik leuk
markpark +1010
woensdag 11 juli 2018 om 19:31
Plaat, zie hier kop.
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 18:09
Gelukkig dat die Magallán niet komt. Is bij nader inzien toch maar een middelmatige voetballer ;)
Vind ik leuk
Yuri +3581
dinsdag 10 juli 2018 om 18:10
Het duurde gewoon Magallang
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24785
dinsdag 10 juli 2018 om 18:11
Mijn eerste keus was het zeer zeker niet, ik ben blij dat hij voor dat bedrag daar blijft
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
dinsdag 10 juli 2018 om 18:10
je mist een kruisje. ;-) (knipoog hé)
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 20:18
3kusjes voor blind? 🤢
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 22:37
Het is inmiddels X X X X 4 jaar niks he!.
Welkom in de echte wereld!.
Vind ik leuk
Mitchy10 +2069
dinsdag 10 juli 2018 om 18:04
Verrassing.. wachten op Blind of een grote teleurstelling.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19095
dinsdag 10 juli 2018 om 18:05
Wie? Nog nooit van gehoord. Knap dat ze het zo lang onder de radar hebben gehouden en jammer dat het nu niet doorgaat. Slecht gekozen door de speler.
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 18:08
Wel sneu voor die jongen en raar van de club. Financieel overeenkomen en laten keuren maar vervolgens niet laten gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 18:09
Gelukkig hebben ze wel gereageerd binnen de deadline van 72 uur.
Vind ik leuk
Youri99 +10133
dinsdag 10 juli 2018 om 18:10
Kan vast niet veel zijn geweest, anders hadden we er wel eerder over gehoord
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3477
dinsdag 10 juli 2018 om 18:06
Dus ineens is hij wel iets meer als een middelmatige speler. Nu hij blijft, is het vanwege sportieve belangen...
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19095
dinsdag 10 juli 2018 om 18:13
Ik denk dat Ajax het afgekapt heeft en dat zij dit zo communiceren om geen gezichtsverlies te krijgen. Daar hebben ze nu Magallan én zijn vervanger.
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3477
dinsdag 10 juli 2018 om 18:16
Dat klinkt in dit geval wel aannemelijker als het Boca verhaal dat zij het afgekapt hebben. Wens ze inderdaad veel plezier met Magallan en zijn vervanger. ;)
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 18:06
Zou een aardige stunt zijn in Amsterdam
Vind ik leuk
FCG1971 +4387
dinsdag 10 juli 2018 om 18:07
Het blijven toch vreselijke boeven die Zuid-Amerikanen om mee te onderhandelen. Voor een stuiver meer laten ze je keihard vallen.
Vind ik leuk
Donnygo +3959
dinsdag 10 juli 2018 om 18:07
Zou dan als een club proberen Boca te vermijden want dit is natuurlijk gewoon een smerige streek.

Verder misschien maar goed ook lekker je richten op andere opties waaronder Blind en/of andere CV want zie Blind meer als een 6.
Vind ik leuk
freekhoi +27
dinsdag 10 juli 2018 om 18:07
Vrij vertaald: Blind komt dus stop die argentijn maar in je reet
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 18:08
Dan niet joh, en door.
Vind ik leuk
Nenam-til +2402
dinsdag 10 juli 2018 om 18:08
Nee Ajax heeft een andere keus vanwege jullie gedoe! En niet andersom.

Blind daar gaan we voor! En daar zijn we blij mee!
Vind ik leuk
chicken +14017
dinsdag 10 juli 2018 om 18:45
Als die dan maar snel komt. En niet wachten tot eind augustus in de hoop dat de prijs daalt.

Ergens denk ik dat er een akkoord is met MU. Anders hadden we dit nieuws niet gehad.
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 19:34
Nenam-til,
Zouden de 72 uur inmiddels om zijn?
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 18:08
Yes gelukkig. Dit nog is nog eens goed nieuws.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
dinsdag 10 juli 2018 om 18:08
Was dat niet de taak van Overmars om er een punt achter te zetten. Nu loop je toch wel een blauwtje op.
Vind ik leuk
renemar +724
dinsdag 10 juli 2018 om 18:10
Je moet natuurlijk nooit meer zaken (willen) doen met die club. Eerst maanden aan het lijntje gehouden en uiteindelijk de transfer afblazen.
Dat had AJAX allang moeten doen. Ze hebben zich gewoon laten piepelen door die gangsters. Amateurs.
Vind ik leuk
Roy_87_ +1582
dinsdag 10 juli 2018 om 18:12
Hopelijk staren ze zich in Amsterdam niet Blind op Daley.
Vind ik leuk
Hupfean +5097
dinsdag 10 juli 2018 om 18:13
Die is te makkelijk en vast al een x gemaakt.
Vind ik leuk
Roy_87_ +1582
dinsdag 10 juli 2018 om 18:37
Achja een beetje droge humor op zijn tijd moet kunnen xD
Vind ik leuk
Hupfean +5097
dinsdag 10 juli 2018 om 18:13
Lekker laten gaan dan en doorschakelen. Ze moeten zich niet voor het karretje laten spannen.
Vind ik leuk
Garinsha +5038
dinsdag 10 juli 2018 om 18:13
Boca heeft ajax hier zwaar aan het lijntje gehouden..

Klote argentijnen.
Vind ik leuk
Breezer4u +1900
dinsdag 10 juli 2018 om 18:14
Bizar verhaal weer, ik had ze een dikke rekening gestuurd aan gemaakte kosten.
Deze jongen is zelfs medisch gekeurd..
Vind ik leuk
Garinsha +5038
dinsdag 10 juli 2018 om 18:27
ja man komop man het is geen poppenkast.
Vind ik leuk
Breezer4u +1900
dinsdag 10 juli 2018 om 18:48
Juist wel, het was 1 grote poppenkast van Boca.
Wie in z'n poten snijdt moet bloeden!
Vind ik leuk
Garinsha +5038
dinsdag 10 juli 2018 om 22:18
Ja klopt maar ik bedoel ajax is geen poppenkast en laat zich zo in de maling nemen zij moesten dit allang afkappen hier worden geen spelletjes gespeeld.
Vind ik leuk
Breezer4u +1900
woensdag 11 juli 2018 om 09:01
Ahaa, ik begrijp hem nu. Sorry.
Vind ik leuk
#Keizerout +41548
dinsdag 10 juli 2018 om 18:14
Ik hoop dat Boca degradeert
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 18:15
Hahaha! Goed gesproken, Sjakie!
Vind ik leuk
Excelsior +1419
dinsdag 10 juli 2018 om 18:17
Sportief
Vind ik leuk
#Keizerout +41548
dinsdag 10 juli 2018 om 18:19
Thanks.
Ik vind het gewoon een hele gekke manier van zakendoen.
Eerst akkoord gaan. Dan de boel uitstellen, dan nog meer uitstellen. En nog wat uitstellen, omdat je zelf de zaakjes niet op orde hebt. En dan toch maar terugkrabbelen.
Nou dan mogen ze van mij degraderen.
Vind ik leuk
Excelsior +1419
dinsdag 10 juli 2018 om 18:35
Ik vind het gekke logica.
Vind ik leuk
#Keizerout +41548
dinsdag 10 juli 2018 om 18:38
Dat mag.
Zij doen iets wat ik vervelend vind, dus gun ik ze ook iets vervelends terug.
Dat is de logica erachter.
Vind ik leuk
2cents +59099
dinsdag 10 juli 2018 om 19:53
Kan goed zijn dat Ajax zelf de stekker heeft getrokken en dat Boca nu met de gebakken peren zit.

Ze hebben keihard gevochten voor die vervanger en ook nog eens dik voor hem betaald. Nu hebben ze alleen niet meer de munten van Ajax om dat te compenseren.

En Ajax? Dat lijkt inmiddels een betere optie gevonden te hebben. Blind zou echt op zoveel gebieden een echte meerwaarde zijn voor deze ploeg.
Vind ik leuk
#Keizerout +41548
dinsdag 10 juli 2018 om 19:58
Dat zou inderdaad goed kunnen. Sinds Blind wordt genoemd is het ineens ook een twijfelgeval. Dan moeten ze nu wel vol inzetten op Blind. Anders zijn we ineens de lul :p

Wel sneu voor Magellan trouwens.
Vind ik leuk
2cents +59099
dinsdag 10 juli 2018 om 20:01
Zeker sneu, maar Boca zal nu wel alle connecties inzetten om hem nu of in de winter te slijten in Europa.

Ten Hag was zo open over Blind dat je mag verwachten dat Ajax er met Utd uit verwacht te komen. Anders zegt hij daar niets over.
Vind ik leuk
#Keizerout +41548
dinsdag 10 juli 2018 om 21:20
Ik verwacht het ook, maar ik lees het liever vandaag dan morgen :p
Vind ik leuk
wattenstaafje +23488
dinsdag 10 juli 2018 om 18:14
Mazzel
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 18:15
Ik vind Blind te klein qua postuur om centraal te gaan spelen. In de lijn vóór de defensie of aan de linkerkant (als Tagliafico gebleseerd/geschorst is) prima!
Vind ik leuk
COYG +7766
dinsdag 10 juli 2018 om 20:35
Blind is ook veels te traag voor centraal achterin. Op 6 daarentegen moet wel lukken.
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 18:15
Wat moet je in godsnaam met blind, pfff
Totaal geen versterking.
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 18:18
Voor eredivisie begrippen is Blind een prima aankoop met ervaring.
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 18:16
Gelukkig maar, middelmatige speler. We hebben ook een spits nodig. Ik betwijfel of dolberg zijn oude niveau gaat halen. Klaas-Jan Huntelaar is ook al 34.
Vind ik leuk
Breezer4u +1900
woensdag 11 juli 2018 om 09:03
@ajax 2018-2019 Wat mij betreft had Cassiera al eerder een kans gekregen . Had hem zeker niet verhuurd nu. Gok dat de pijn zit bij Dolberg. Die moet het dit seizoen laten zien anders is het over en sluiten.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 11:38
Gek: hoewel groot fan van 'Blonde Dolly' heb ik ook mijn twijfels of hij ooit nog op het oude niveau terug weet te komen.
Cassiera vond ik een zeventje, maar voor Ajax moet je niet alleen letterlijk een negen zijn, ook qua beoordeling moet je er op uit komen.
Klaas-Jan heeft zijn waarde vorig seizoen wel bewezen, maar ook dat ook hij niet meer dan een klein achtje is - om de becijfering te blijven. Prima als stand-in, pinch-hitter en stormram, maar niet meer als basisspits.
Vind ik leuk
raoul88 +853
dinsdag 10 juli 2018 om 18:16
Gewoon 10 miljoen bieden op Blind en hij komt!!
Vind ik leuk
Mari +11718
dinsdag 10 juli 2018 om 18:17
Volgens mij had Ajax die conclusie al lang getrokken. Nu dus ook zijn club.
Ik zou toch willen weten hoe de speler er zelf over denkt. We weten hoe Kluivert erover dacht
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 18:19
Bah.. wat een vies woord ‘Kluivert’.
Vind ik leuk
Argento8523 +7052
dinsdag 10 juli 2018 om 18:18
Mooi
Kan Ajax voor Blind gaan

Vele malen beter
Vind ik leuk
Der Monarch +2108
dinsdag 10 juli 2018 om 18:20
Die kans was inmiddels behoorlijk groot. Ten Hag had al aangegeven dat of Blind of Magallan zou komen en dat Blind zijn voorkeur zou hebben. Optelsommetje dus.
Vind ik leuk
Zilt +41
dinsdag 10 juli 2018 om 18:21
Goh..
Vind ik leuk
Champ1 +238
dinsdag 10 juli 2018 om 18:26
Whaha daar gaan ze geld hebben maar de spelers willen niet
Vind ik leuk
Het Brein +4681
dinsdag 10 juli 2018 om 18:27
Alle ballen op Blind! Dat ik dit ooit zou zeggen :o
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 18:40
Magallán kan het niveau van Ajax gewoon niet aan. Dat heeft Ajax dus goed gezien. Ajax moet eens leren om spelers te halen net onder het niveau Varane of Goddin. Sarr of Diop zijn spelers die zich in de kijker kunnen spelen bij Ajax en die zijn ook een stuk beter. Die zijn een stuk beter dan een Blind.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 18:40]
Vind ik leuk
John040 +2504
dinsdag 10 juli 2018 om 18:41
Niet doen alsof dit eeen Ajaxplan was, ze hebben Ajax gewoon te licht bevonden . En bij Man United willen ze gewoon het volle pond voor die overschatte Blind. Dus lekker diep in de buidel tasten Ajax.
Vind ik leuk
Nar +752
dinsdag 10 juli 2018 om 18:50
Of hij loopt volgend jaar gratis weg. Man U heeft niets te willen.
Vind ik leuk
R94 +2011
dinsdag 10 juli 2018 om 19:28
Ik geloof niet dat ze er bij United heel erg van wakker liggen wanneer ze 10 miljoen meer of minder hebben
Vind ik leuk
Nar +752
dinsdag 10 juli 2018 om 19:30
Ze vragen 17, dus 10 is prima denk ik
Vind ik leuk
Foebele +53582
dinsdag 10 juli 2018 om 18:45
Opzouten met die zooi, lekker vol voor Blind gaan, kost iets meer maar dan weet je wel wat je in huis haalt en bij Magallan is het nog allemaal maar afwachten, die zal zich ook moeten aanpassen en Daley hoeft dat totaal niet.
Vind ik leuk
Nar +752
dinsdag 10 juli 2018 om 18:49
Het is misschien maar beter ook. Dit soort jongens krijgen misschien wel heimwee.
Ik denk dat Magallan dit een perfekt moment vond om meer te verdienen en hij heeft Ajax gewoon gebruikt. Prima natuurlijk en begrijpelijk, maar beter dat zo’n speler niet komt. Dan liever Daley.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29011
dinsdag 10 juli 2018 om 18:55
Het kan toch niet zo zijn dat de Magallan-soap hier gaat eindigen?? Hoe moeten we nu zonder ons dagelijks portie Argentijns drama voor amateurs?? Afkicken geblazen!
Vind ik leuk
mcmodd +25950
dinsdag 10 juli 2018 om 18:56
En moeiteloos schuiven de zielen op naar een optie die nog veel moeilijker te verwezenlijken is. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar om nu al het gevoel te wekken dat Daley Blind in Duiven is gesignaleerd, is belachelijk. Reken maar dat ook Blind zal zeggen: Dit wil ik kunnen verdienen en dat is wat mijn club vraagt. Daarmee aeg ik ook niet dat Ajax een flinke transfersom kan betalen, maar meer dan 10 miljoen en hooguit een salaris van anderhalf miljoen betaalt men echt niet. Dat zou zomaar een beetje erg veel te weinig kunnen zijn, maar wie weet: Blind is tenslotte wel nog een beetje Ajacied. NB. Dat Maggalán niet komt heb ik vanaf het begin volgehouden. Het was me de hele tijd, toch tweeëneenhalve maand, te glibberig.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23488
dinsdag 10 juli 2018 om 19:04
Duiven is niet om de hoek.
Vind ik leuk
mcmodd +25950
dinsdag 10 juli 2018 om 19:31
Ik zeg toch ook niet dat Blind nog steeds zo snel is van voor zijn Engelse avontuur? Ik schat zo’n 50-60 km, zo rechtstreeks van zijn vakantieplekkie ri. Amsterdam.
Vind ik leuk
035 +7184
dinsdag 10 juli 2018 om 20:16
Richting Arnhem? :-)
Vind ik leuk
wattenstaafje +23488
dinsdag 10 juli 2018 om 20:17
:-) zou ie toch naar.....neh...
Vind ik leuk
2cents +59099
dinsdag 10 juli 2018 om 19:55
Met Blind is Ajax er al uit.
Vind ik leuk
mcmodd +25950
woensdag 11 juli 2018 om 09:25
Ja, prima. Ik ben allang akkoord maar ik denk Blind zelf nog niet.
Vind ik leuk
2cents +59099
woensdag 11 juli 2018 om 10:13
Jij bent akkoord, maar Blind nog niet?
Vind ik leuk
mcmodd +25950
woensdag 11 juli 2018 om 10:27
Ja, dat is makkelijk zat (alleen zit niemand te wachten op het moment dat ik akkoord geef) ;—/))
Vind ik leuk
2cents +59099
woensdag 11 juli 2018 om 10:30
Daar vraagt dan ook niemand naar en daar heeft ook niemand het over. Raar dus dat je daarover begint.

Blind en Ajax zijn akkoord. Ajax en Utd nog niet.
Vind ik leuk
mcmodd +25950
donderdag 12 juli 2018 om 10:03
Als jij alleen maar dingen zegt waar vraag naar is zal het stil worden in het leven. Enige creativiteit in taal kan je altijd indammen, maar het spreekrecht is voor allen. Let eens op wat er gebeurt als je eens iets beweert en anderen zeggen dat niemand daarop zit te wachten. Goedemorgen centenkwestie, I put my two pennies elswhere.
Vind ik leuk
2cents +59099
donderdag 12 juli 2018 om 10:07
Gaat er niet om dat je niet je mening mag geven. Als dat niet de bedoeling was zou ik ook niet om je reactie vragen.

Gaat erom dat jij geen partij bent in deze deal. Dus jouw akkoord zegt er dan toch niets over?

Als he bedoelt te zeggen dat jij voor zijn komst bent dan had ik dat niet direct begrepen.

Hele punt was dat je stelde dat het nog lastig zou worden Blind over de streep te trekken. Terwijl er met Blind juist al overeenstemming was.
Vind ik leuk
mcmodd +25950
donderdag 12 juli 2018 om 10:22
Dat was heel mijn punt niet. Natuurlijk ben ik geen partij in deze deal, toch bemoei ik me er lekker tegenaan. Dat kun je humor noemen, maar dat kan ik je niet uitleggen. Daar hebben mensen gevoel voor, en dus soms ook niet.
Vind ik leuk
2cents +59099
donderdag 12 juli 2018 om 10:27
Je zegt toch vrij letterlijk dat Blind zelf nog lastig zat zou worden, nog buiten Utd...

Terwijl er dus al lang een overstemming was.
Vind ik leuk
mcmodd +25950
donderdag 12 juli 2018 om 11:15
Nee, er wordt nog steeds over zijn salaris gesteggeld, dat is wat ik bedoel.
Vind ik leuk
2cents +59099
donderdag 12 juli 2018 om 11:23
Hoe kom je daarbij?
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1960
dinsdag 10 juli 2018 om 19:00
Snap niet wat Ajax zag in hem en ook In Blind is me een raadsel laat ze maar een linksbuiten halen want Labyad is geen buitenspeler en die Bande tjah wat ik tot nu toe heb ik gezien is het niet veel en die fragiele Noorse egotripper ook niet.
Vind ik leuk
Muscles +1403
dinsdag 10 juli 2018 om 19:10
Deze club op de zwarte lijst FIFA laten zetten want dit slaat tegen alles wat zaken doen is. Bovendien erg stom van ze. Ajax nu snel schakelen naar Daley Blind
Vind ik leuk
wattenstaafje +23488
dinsdag 10 juli 2018 om 19:12
Ajax was er al lang klaar mee.
Vind ik leuk
Blindsy +17233
dinsdag 10 juli 2018 om 19:15
De drie langste dagen óóit.. zijn ein-de-lijk voorbij.
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 19:16
Dit was toch allang bekend dat hij njet zou komen! Laat hem mooi in Zuid-Amerika blijven. Stelletje zeurpieten daaro.
Vind ik leuk
stratumseind +191483
dinsdag 10 juli 2018 om 19:16
Hoho cash zijn 72 uur zijn nog niet voorbij..... of toch
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 19:24
Smerig aso volk die Argentijnen
Vind ik leuk
035 +7184
dinsdag 10 juli 2018 om 20:20
Wat heeft dit met het Argentijnse volk te maken?
Vind ik leuk
TopsyKrets +1589
dinsdag 10 juli 2018 om 20:20
Hoeveel ken je er persoonlijk?
Vind ik leuk
R94 +2011
dinsdag 10 juli 2018 om 19:26
Het contrast met het gezeik op Blind in het Nederlands Elftal shirt en nu het onthaal als een verlosser, ongelofelijk
Vind ik leuk
El Cazador +8602
dinsdag 10 juli 2018 om 19:27
Ben benieuwd wie er allemaal nog verkocht gaan worden!!!
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 19:30
Dat gaat weer fout. Er komt helemaal niks
Vind ik leuk
Champ1 +238
dinsdag 10 juli 2018 om 19:30
Hij wil bij een kampioen spelen
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 20:17
Let maar op die verkopen ze straks voor meer geld..
Vind ik leuk
TopsyKrets +1589
dinsdag 10 juli 2018 om 20:19
Blind stond hoger op de verlanglijst?
Wat een leugenaar, sinds 2017 interesse voor die Argentijn, Blind amper/max een paar maanden.
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 20:26
En blind komt ook niet en dan is alles weer als vanouds. Veel woorden maar zoals gewoonlijk geen daden.
Vind ik leuk
Pur Sang +480
dinsdag 10 juli 2018 om 20:30
100% terecht, al had ik de deal eerder afgeblazen. Het is graag of niet. Succes met het binnenhalen van Daley Blind!
Vind ik leuk
broedkip +1921
dinsdag 10 juli 2018 om 21:02
Eind 2017 hadden ze toch ook voor Blind kunnen gaan? Toen speelde hij ook niet. Maar Magallan had de voorkeur, alleen nu lees je wat anders.
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 21:18
De komsf van Blind is belangrijk voor Ajax en hopelijk een signaal naar de rest om te blijven. Ajax is niet veel kwijtgeraakt en heeft met het halen van Tadic en Blind ervaring binnen gehaald.
van de Beek zou van mij mogen gaan net als Siem de Jong.
Vind ik leuk
Siemjo +299
dinsdag 10 juli 2018 om 21:24
Weer maandenlang aan het lijntje gehouden. Wanneer gaat men eens bij Ajax na een overeenkomst met een club en de keuring van de speler eens spijkers met koppen slaan. Laat een speler na de keuring direct tekenen. Maar laat niet alles op zijn beloop. Nu moet men wederom halverwege de voorbereiding omschakelen.
Vind ik leuk
whiskey33 +582
dinsdag 10 juli 2018 om 21:24
Laat vd Beek maar naar psv komen dan. Goede speler
Vind ik leuk
Iefmeister +7903
dinsdag 10 juli 2018 om 21:40
Wat een idiote afspraken. Tijd verloren. Daar gaat je CL voorbereiding weer.
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1632
woensdag 11 juli 2018 om 02:06
Hoezo? Omdat maga..nog wat niet komt?
Vind ik leuk
Iefmeister +7903
woensdag 11 juli 2018 om 15:03
Nee natuurlijk niet. Maar omdat het CL avontuur voorbij is voordat je met de ogen knipt.
Overmars moet natuurlijk weer dealtjes sluiten en koopjes jagen. Tot ah eind weet je niet wie jouw cluppie gaat opstellen in die belangrijke wesstrijden. Laat staan dat ze een beetje kunnen trainen samen.
Niks geleerd van vorige jaren.
Vind ik leuk
Speedy +346
dinsdag 10 juli 2018 om 21:54
Liever Blind dan Mallagan
Vind ik leuk
James655 +898
dinsdag 10 juli 2018 om 22:05
Geen zaken meer doen met Boca. Je zult nooit weten of je iemand binnen hebt en ondertussen kun je niet verder met een alternatief. Nu maar hopen dat Blind concreet kan worden. Ook bij Manchester moet je maar afwachten. Maar wat zeg ik!.......... De hele voetbalwereld is verkankerd dus wat mag je nog aan ethiek verwachten in deze troep.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3202
dinsdag 10 juli 2018 om 22:59
Waardeloze kut Argentijnen!
Vind ik leuk
Smithsonian +41127
dinsdag 10 juli 2018 om 23:41
De volgende soap is in aantocht 😂
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1632
woensdag 11 juli 2018 om 02:03
Zou écht geweldig zijn!!
Vind ik leuk
Nielsk +2203
woensdag 11 juli 2018 om 07:46
Nee, deze speler moest komen, het was rond. Toen kwam Blind in beeld toen duidelijk werd dat Boca niet mee zou werken en nu is Blind prio 1. Hij is prio 2 want als Magallán was gekomen had niemand gesproken over Blind en was dit de top aankoop geweest
Vind ik leuk
JWK +644
woensdag 11 juli 2018 om 09:18
❌❌❌ Daley Blind⚪️🔴⚪️
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 11:52
Komt goed van pas!!
Vind ik leuk
Tfoe +3890
woensdag 11 juli 2018 om 17:59
Toch weer 7 weken nieuws mee gehad met wederom gebakken lucht...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws