Willem II strikt nieuwe verdediger: We zijn blij dat hij voor ons kiest

    Willem II strikt nieuwe verdediger: "We zijn blij dat hij voor ons kiest"

    woensdag 11 juli 2018 om 13:47

    Willem II heeft zich woensdag verzekerd van de diensten van James McGarry. Maandag meldde het Brabants Dagblad al dat de linksback uit Nieuw-Zeeland op het punt stond om een contract te signeren in Tilburg. 

    Woensdag zijn de handtekeningen gezet door McGarry (20) en technisch directeur Joris Mathijsen. De verdediger, die transfervrij is ingelijfd, heeft voor twee jaar getekend in Tilburg. Willem II beschikt over de optie om het contract met twee jaar te verlengen. 

    "Ik heb zin om aan de competitie te beginnen. De sfeer op de club voelt goed, er hangt een goede cultuur en iedereen kan goed met elkaar opschieten. De gesprekken met de trainers waren positief en hun opvatting over het spel past bij me", reageert McGarry op zijn transfer. Afgelopen seizoen speelde het talent voor Wellington Phoenix, in Australië. 

    Mathijsen verwacht veel van de jeugdinternational. "We zijn erg blij met de komst van James. Het is een talentvolle jongen met een goede mentaliteit. Dit is een kwaliteit van spelers uit Australië en Nieuw-Zeeland. We zijn blij dat hij voor ons kiest om zich verder te ontwikkelen in Europa."

    Plaats een reactie

    Mall00t +5602
    woensdag 11 juli 2018 om 13:52
    Beide heren zien er niet uit alsof ze na het fotomomentje de polonaise zijn gaan lopen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14770
    woensdag 11 juli 2018 om 17:33
    Hoeft ook pas over een dik halfjaar gelukkig.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171883
    woensdag 11 juli 2018 om 14:00
    Gelukkig geen aanvaller , ik vond 5-0 wel genoeg de laatste keer....
    Vind ik leuk
    Mall00t +5602
    woensdag 11 juli 2018 om 14:12
    Je kan ook maar beter voorafgaand aan het seizoen open huis houden ipv tijdens.....
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:30
    Kijk hier houd ik van...zelfspot (Y)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 15:30]
    Vind ik leuk
    El Cazador +6809
    woensdag 11 juli 2018 om 15:10
    foutje VP, Wellington Phoenix FC speelt in Nieuw Zeeland, weleens waar in de Australische competitie
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:32
    Ik ken de beste jongen niet maar het schijnt dat ze deze jongen al langer aan het volgen zijn. Hoofdscout van Willem II schijnt door Piet de Visser getipt te zijn. Nu wil dat niet altijd wat zeggen maar deze jongen schijnt veel power in huis te hebben en een geweldige mentaliteit te hebben.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11647
    woensdag 11 juli 2018 om 15:45
    Dit is echt wel een mooie aankoop.
    Let maar eens op VP-ers, geen angelino of zo, maar wel frisse verrassing.
    Vind ik leuk
    Basschot +2237
    woensdag 11 juli 2018 om 17:13
    Heeft hij een Europees paspoort? Anders dure jongen
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 20:51
    Heeft ook een Iers paspoort
    Vind ik leuk
    Basschot +2237
    donderdag 12 juli 2018 om 14:34
    Dat scheelt wat!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws