Willem II strikt nieuwe verdediger: We zijn blij dat hij voor ons kiest

    Willem II strikt nieuwe verdediger: "We zijn blij dat hij voor ons kiest"

    woensdag 11 juli 2018 om 13:47

    Willem II heeft zich woensdag verzekerd van de diensten van James McGarry. Maandag meldde het Brabants Dagblad al dat de linksback uit Nieuw-Zeeland op het punt stond om een contract te signeren in Tilburg. 

    Woensdag zijn de handtekeningen gezet door McGarry (20) en technisch directeur Joris Mathijsen. De verdediger, die transfervrij is ingelijfd, heeft voor twee jaar getekend in Tilburg. Willem II beschikt over de optie om het contract met twee jaar te verlengen. 

    "Ik heb zin om aan de competitie te beginnen. De sfeer op de club voelt goed, er hangt een goede cultuur en iedereen kan goed met elkaar opschieten. De gesprekken met de trainers waren positief en hun opvatting over het spel past bij me", reageert McGarry op zijn transfer. Afgelopen seizoen speelde het talent voor Wellington Phoenix, in Australië. 

    Mathijsen verwacht veel van de jeugdinternational. "We zijn erg blij met de komst van James. Het is een talentvolle jongen met een goede mentaliteit. Dit is een kwaliteit van spelers uit Australië en Nieuw-Zeeland. We zijn blij dat hij voor ons kiest om zich verder te ontwikkelen in Europa."

    Plaats een reactie

    Mall00t +5487
    woensdag 11 juli 2018 om 13:52
    Beide heren zien er niet uit alsof ze na het fotomomentje de polonaise zijn gaan lopen.
    Vind ik leuk
    PRICE +17770
    woensdag 11 juli 2018 om 14:09
    Shirt van Willem 2 nog steeds zonder sponsor,zou wel beter zijn dat er nog iets komt voor aanvang van de competitie.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:11
    Of de strepen doortrekken, dat er niet zo’n lelijk wit vlak komt.
    Vind ik leuk
    PRICE +17770
    woensdag 11 juli 2018 om 15:16
    Ook een optie ha ha,maar de centen zijn hard nodig van een sponsor
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:17
    Dat lijkt me ook; maar komt die voorlopig niet; dan in een retroshirt zonder sponsor spelen? Verkoop je misschien wat extra shirtjes
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:29
    Naar verluid wordt de nieuwe shirtsponsor a.s. vrijdag bekend gemaakt. Het contract is schijnbaar afgelopen week al getekend.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:31
    Weet je al wie toevallig? Benieuwd!
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:34
    Nee dat weet ik helaas ook nog niet. Overigens top dat ondanks je clubvoorkeur (waar ik een gruwelijke hekel aan heb) je toch op een normale manier een gesprek kan voeren...klasse!
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:40
    Haha ik heb hetzelfde met jouw (kut)cluppie, maar verstand komt met de jaren toch?!
    Ik hoop gewoon op een mooie klassering voor NAC, een plekje lager mogen de stillems wel van mij hoor! In ieder geval twee mooie derbies dit jaar weer, ik heb er zin in!
    Succes komend jaar, we spreken elkaar rond 21 oktober wel denk ik 😀
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:43
    ja ik proef dat die 1-2 + de hogere klassering afgelopen seizoen nog steeds een beetje pijn doen...We hebben er weer zin in!
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:47
    Haha klopt ja
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 15:47]
    Vind ik leuk
    wil +863
    donderdag 12 juli 2018 om 22:51
    DESTIL is de nieuwe sponsor.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 22:53]
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 18:51
    Die zijn al weleens sponsor geweest als ik me niet vergis?
    Vind ik leuk
    wil +863
    zaterdag 14 juli 2018 om 18:45
    Klopt inderdaad.
    Vind ik leuk
    Rodajc +11089
    woensdag 11 juli 2018 om 17:33
    Hoeft ook pas over een dik halfjaar gelukkig.
    Vind ik leuk
    stratumseind +138675
    woensdag 11 juli 2018 om 14:00
    Gelukkig geen aanvaller , ik vond 5-0 wel genoeg de laatste keer....
    Vind ik leuk
    Mall00t +5487
    woensdag 11 juli 2018 om 14:12
    Je kan ook maar beter voorafgaand aan het seizoen open huis houden ipv tijdens.....
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:30
    Kijk hier houd ik van...zelfspot (Y)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 15:30]
    Vind ik leuk
    El Cazador +4750
    woensdag 11 juli 2018 om 15:10
    foutje VP, Wellington Phoenix FC speelt in Nieuw Zeeland, weleens waar in de Australische competitie
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:32
    Ik ken de beste jongen niet maar het schijnt dat ze deze jongen al langer aan het volgen zijn. Hoofdscout van Willem II schijnt door Piet de Visser getipt te zijn. Nu wil dat niet altijd wat zeggen maar deze jongen schijnt veel power in huis te hebben en een geweldige mentaliteit te hebben.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:45
    Dit is echt wel een mooie aankoop.
    Let maar eens op VP-ers, geen angelino of zo, maar wel frisse verrassing.
    Vind ik leuk
    Basschot +1812
    woensdag 11 juli 2018 om 17:13
    Heeft hij een Europees paspoort? Anders dure jongen
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 20:51
    Heeft ook een Iers paspoort
    Vind ik leuk
    Basschot +1812
    donderdag 12 juli 2018 om 14:34
    Dat scheelt wat!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Willem II strikt nieuwe verdediger: "We zijn blij dat hij voor ons kiest"