'Ajax wil Blind-transfer binnen 48 uur afronden; club zette Van der Sar in'

'Ajax wil Blind-transfer binnen 48 uur afronden; club zette Van der Sar in'

Gepubliceerd: donderdag 12 juli 2018 om 06:24do 12-07-2018 om 06:24

Ajax hoopt de transfer van Daley Blind binnen 48 uur af te ronden. De Amsterdammers naderen een akkoord met Manchester United en hebben haast.

Dat meldt De Telegraaf. Ajax heeft haast om twee redenen: over dertien dagen staat de wedstrijd tegen Sturm Graz (voorronde Champions League) voor de deur en maandag vertrekt United richting Amerika voor een trainingskamp. Dat gebeurt in principe mét Blind.

Beide partijen beseffen dat het beter is als er zo snel mogelijk duidelijkheid komt over de toekomst van de linkspoot. Blind wil liever vandaag dan morgen weg, schrijft De Telegraaf. Mocht hij met United op het vliegtuig stappen, dan krijgt hij op het trainingskamp wéér een bijrol.

Transferbedrag
United hield vast aan een transfersom van zeventien miljoen euro, maar dat was te veel voor Ajax. De verdediger annex middenvelder is volgend jaar zomer immers transfervrij. Algemeen directeur Edwin van der Sar, die een verleden heeft bij United, werd ingezet om de prijs naar beneden te halen. Dat lijkt gelukt, al is niet duidelijk wat de Amsterdammers daadwerkelijk gaan betalen voor Blind.

De Telegraaf schrijft dat er nog 'een paar obstakels' zijn en dat het wachten is op witte rook. Blind heeft behoorlijke persoonlijke eisen, maar dat is voor Ajax geen probleem. Hij kan in Amsterdam een contract voor drie of vier jaar tekenen.

Poll

Gaat Ajax kampioen worden?

(16707 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 12 juli 2018 om 06:25
Welkom terug
Vind ik leuk
Plattekar bv +32063
donderdag 12 juli 2018 om 08:00
Ajax is lekker bezig. T lijkt erop dat de Ligt ook gewoon blijft. Gaat weer tussen Ajax en Psv komend seizoen.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 08:14
Ben ik met je eens, ik ga er dit seizoen dan zelfs ook maar gewoon van uit dat het kampioenschap simpel na amsterdam gaat
Ma ja daar ga ik al een paar jaar van uit ;)
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 10:05
Ik geloofde vroeger ook in sinterklaas.
Vind ik leuk
Gilze +756
donderdag 12 juli 2018 om 10:18
En nu geloof je in een volle portemonnee in Enschede ?
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 10:44
Ha, ha de doekoes in Enschede zijn op. We zijn al blij als we 11 man op het veld kunnen krijgen :)
Vind ik leuk
Gilze +756
donderdag 12 juli 2018 om 12:01
Ik moet je bekennen dat ik t zonde vind als deze club zou ophouden te bestaan

PSV is ook geholpen door gemeente en hebben sindsdien wat titels gehaald
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 11:36
Geloof ik nog steeds in maar sinds ik hem de laatste jaren telkens aleen maar vraag een prijs na amsterdam of almelo te brengen en daar zeer weinig van komt vind ik hem wel steeds minder sympathiek ;)
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 01:32
Wie zegt dat ie niet bestaat. Ik zie elk jaar de intocht weer.
Vind ik leuk
COYG +7770
donderdag 12 juli 2018 om 08:27
Toch denk ik dat Feyenoord zich dit jaar echt weer even gaat bemoeien met de titelstrijd. Waarschijnlijk tot het einde. AZ zal waarschijnlijk ook weer een poging wagen. Echter ligt het er wel aan wie beiden clubs gaan kopen.
Vind ik leuk
Adje80 +9733
donderdag 12 juli 2018 om 08:46
Waar basseer je dat op? Ik denk namelijk dat feyenoord niet in de buurt komt van psv en ajax.. Hebben zich niet versterkt, El ahmadi gaan ze echt missen
Vind ik leuk
COYG +7770
donderdag 12 juli 2018 om 09:03
Je weet toch wel welke voorwaarde ik gaf? Ligt eraan welke spelers ze halen... Dus als Fer, Janmaat en Clasie komen en Berghuis blijft, dan kan Feyenoord makkelijk meedoen.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 10:45
Maar dat gaat iet gebeuren.. ze zijn druk bezig de st. 'Vrienden van Feyenoord' terug te betalen. Blijft weinig kapitaal over tenzij ze een transferklapper maken.
Vind ik leuk
COYG +7770
donderdag 12 juli 2018 om 11:05
3,5 miljoen betaald... Ze hebben nog 26 miljoen in kas dan. Feyenoord is niet arm hoor. Alleen qua salarissen zitten ze nagenoeg aan het plafond. Maar als Vilhena ook nog weggaat is er weer veel ruimte.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 12:32
Ik zeg ook niet dat ze arm zijn, ze geven het kapitaal dat ze hebben alleen niet uit op het veld.. zoals Ajax ook jaren heeft gedaan: eerst investeren in de organisatie. Die moet gezond zijn. Dan kun je risico nemen met investeringen met spelers
Vind ik leuk
Olfie +5538
donderdag 12 juli 2018 om 09:27
Ik denk het ook. De eerste drie weken ofzo.
Vind ik leuk
COYG +7770
donderdag 12 juli 2018 om 10:11
Nooit eens serieus kunnen reageren. Volgens mij zijn de Ajacieden een beetje bang ;P
Vind ik leuk
mcmodd +26111
donderdag 12 juli 2018 om 14:55
Trek je er niks van aan man. De tijd datje tevoren met zekerheid kon zeggen of een club kampioenskansen had is allang voorbij. Toen Feyenoord vorig jaar kampioen werd dachten we allemaal dat dat dit jaar nog eens kon gebeuren. Het gebeurde niet. Al jaren lopen ze in Amsterdam te blèren dat Ajax de beste is en worden ze geen kampioen. Toch blijven die kreten komen. PSV werd nu kampioen en iedereen denkt dat ze dat dit jaar niet meer lukt. Enig bewijs heb ik niet gezien, ook niet voor het tegendeel. Niemand kan weten voordat een competitie begint wie deze gaat winnen. Meestal duurt het wel tot een wedstrijd of tien voor het einde dat zich de kampioenskandidaten zich aftekenen en dan nog gaat het vaak nog de laatste wedstrijd fout. Oh, je hebt de allerbeste gekocht die er rondloopt? Wie zegt dat juist die niet helemaal verrot onder de kerstboom in Uruqay zit, of in Portugal?
Vind ik leuk
COYG +7770
donderdag 12 juli 2018 om 15:41
Ja klopt helemaal. Je weet het niet. Ookal koop je goed in, geeft dit nog geen garantie op de titel of een ander succes. En je beste speler hoeft niet eens een goed jaar te draaien. Ookal gaat iedereen daar gelijk wel van uit.
Vind ik leuk
VanGoal +1004
donderdag 12 juli 2018 om 08:16
Zouden deze 48 uur net zo lang duren als de 72 van magallan?
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 08:21
Scheelt 24 uur aan dus verwacht dat deze keer wel iets korter duurt ;)
Vind ik leuk
John M. +5065
donderdag 12 juli 2018 om 09:02
Met hetzelfde resultaat??
Vind ik leuk
Mari +11838
donderdag 12 juli 2018 om 09:34
Geen vraagteken ajb, maar uitroepteken
Vind ik leuk
Mari +11838
donderdag 12 juli 2018 om 09:33
Ik hoop het. Met een beetje mazzel 72 weken
Vind ik leuk
Il Gordo +17023
donderdag 12 juli 2018 om 08:37
Heeft ManU al een plan B? 't Is niet zomaar iemand die ze laten gaan (als ik alle reacties op Blind goed begrijp ;-)).
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 11:26
nou welkom ! weer tikkie terug of op zij waren daar van verlost komt het weer terug dat is een Risocofactor !!!!
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 11:40
Met zijn allen elke keer risico in elke pass geven lijkt me ook niet verstandig zekers niet buiten de eredivisie om
Ik geef toe de meest spectaculaire speler is het niet maar als iedere speler even spactaculair is valt het ook niet meer op
Vind ik leuk
Hupfean +5129
donderdag 12 juli 2018 om 14:37
Gefeliciteerd met de terugkeer van Blind, ik hoor geruchten dat wellicht Schöne in beeld is bij ons. Iets van gehoord misschien? Het schijnt dat ie nog niet terug is bij Ajax.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 14:59
Schone is idd nog niet terug bij ajax maar wat ik erover kon vinden heeft dat met het wk te maken hij heeft samen met tagliafico langer rust gekregen,
Zou wel een leuke speler voor jullie zijn jullie hebben hem tenslotte ook na nederland gehaald als ik me niet vergis toch? Dus zou wel mooi zijn als hij bij jullie nog aantal wedstrijdjes wou ballen maar of dat er ook echt in zit heb ik verder weinig over gelezen
Vind ik leuk
Hupfean +5129
donderdag 12 juli 2018 om 17:02
Klopt idd, en hij heeft ooit in een interview gezegd dat ie nog een keer voor Heerenveen wou spelen. Zou een ideale vervanger zijn van Schaars. We wachten het af. Thx.
Vind ik leuk
De Goffert +744
donderdag 12 juli 2018 om 06:30
Zou een zeer geweldige actie zijn! Vind Blind zeer gegroeid maar begrijp eigenlijk niet dat Blind terug wilt naar Ajax. Niks ten nadele van Ajax hoor, prachtclub!, maar zo’n speler zou bij een Europese middenmoot ook makkelijk meekunnen en daar waarschijnlijk meer verdienen.
Voor de ED een geweldige aanwinst!
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24779
donderdag 12 juli 2018 om 06:32
Bloed kruipt waar het niet gaan kan zie je wel
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
donderdag 12 juli 2018 om 07:27
Je vergeet een komma. Let erop!
Vind ik leuk
Diesel1977 +1520
donderdag 12 juli 2018 om 07:38
Anders een ban;)
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
donderdag 12 juli 2018 om 07:42
Hoppa.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 07:30
Ben ik het wel mee eens daarom ook aleen maar mooier dat deze speler nu op deze leeftijd al terug wilt komen
Vind ik leuk
Neuzekneus +2260
donderdag 12 juli 2018 om 07:44
Ik zeg, meer spelers zouden zoals Blind moeten zijn. Ok ergens anders kan hij miss meer verdienen. Maar dit soort jongens hebben nog een soort van clubliefde. Nu Suarez nog :p
Vind ik leuk
LIO7 +1738
donderdag 12 juli 2018 om 06:30
Toch haalt Ajax even twee volwaardige Premier League spelers. Petje af hoor.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 06:37
Volwaardig? heeft het laatste half jaar geen uur gespeeld
Vind ik leuk
deir712 +498
donderdag 12 juli 2018 om 06:43
Bij de PL subtop zou hij als controleur op het middenveld of linksback zo mee kunnen draaien me dunkt. Volwaardig ja.
Vind ik leuk
Sanuk +3557
donderdag 12 juli 2018 om 08:29
Een speler van een degradatieclubje en een bankzitter, waar blijkbaar geen interesse voor is bij andere clubs.
Vind ik leuk
Il Gordo +17023
donderdag 12 juli 2018 om 08:39
Los van dat ik Blind niet vind toevoegen, is het inderdaad een knap staaltje van Ajax!
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3294
donderdag 12 juli 2018 om 06:32
Ajaxliefde maakt blind😂
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6824
donderdag 12 juli 2018 om 07:19
Hoe verzin je het in godsnaam ? Vertel je grapje ook maar in de klas, denk dat de rest van groep 3 er ook wel om kan lachen.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3294
donderdag 12 juli 2018 om 17:09
Verzin jij wat leukers dan 😂... Int leven moet je niet altijd te serieus zijn
Vind ik leuk
Neuzekneus +2260
donderdag 12 juli 2018 om 18:52
Psies. Soms moet je er gewoon blind voor zijn :p
Vind ik leuk
thierryer +1973
donderdag 12 juli 2018 om 06:34
Is hard nodig tegen sturm grass. F de jong en vd beek niet fit en schone wk in de benen. Alhoewel ik hem als rol naast de Ligt zie hebben we hem over 2 weken hard nodig op middenveld.
Vind ik leuk
Zultkop +6369
donderdag 12 juli 2018 om 06:57
Had ook een goed wk die schøne. Die kan het allemaal niet meer bijbenen, geen materiaal meer voor de basis
Vind ik leuk
thierryer +1973
donderdag 12 juli 2018 om 07:07
Bij gebrek aan beter tot frenkie de Jong weer fit is.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 07:07]
Vind ik leuk
Zultkop +6369
donderdag 12 juli 2018 om 07:44
Ach ja, ervaren is ie wel.
Vind ik leuk
Itsese +5945
donderdag 12 juli 2018 om 06:36
Dacht dat ze in Amsterdam alleen zwarte rook kende.
Vind ik leuk
Blindsy +17263
donderdag 12 juli 2018 om 07:06
Uh...?
Vind ik leuk
Itsese +5945
donderdag 12 juli 2018 om 07:15
Snap dat het een seizoen was om snel te vergeten:) of zou het toch het kortetermijngeheugen zijn dat is aangetast?
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 07:22]
Vind ik leuk
thierryer +1973
donderdag 12 juli 2018 om 07:21
Je zegt het goed! Verleden telt niet meer.
Vind ik leuk
Itsese +5945
donderdag 12 juli 2018 om 07:25
Mee eens, ben ook benieuwd hoe het “nieuwe” Ajax gaat draaien. Blind en Tadic klinkt allemaal leuk. Ze zullen al snel aan de bak moeten en gelijk presteren, zou wat zijn met zulke aankopen + salarissen en dan de voorrondes niet doorkomen.
Vind ik leuk
Blindsy +17263
donderdag 12 juli 2018 om 08:20
Nou, ik ben geen Ajacied, vroeg mij af of de zwarte rook op iets concreets wees, wat dan duidelijk aan mij voorbij ging.
Maar is zwarte rook een metafoor voor een mislukt seizoen?
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 08:21]
Vind ik leuk
wattenstaafje +23625
donderdag 12 juli 2018 om 07:07
Je moet niet denken...daar gaat het fout. :-)
Vind ik leuk
Oud Fluks +1028
donderdag 12 juli 2018 om 07:02
Hopelijk binnen 48 uur witte rook voor hem en een zeer welkome versterking voor dit zeer jonge Ajax !
Vind ik leuk
Kuip +9702
donderdag 12 juli 2018 om 07:04
Nu alleen nog van Drongelen en Ajax is klaar. Blind hoort trouwens op het middenveld en Tadic voorin.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 07:29
Wat Blind en Tadic betreft helemaal eens.
Vind ik leuk
Il Gordo +17023
donderdag 12 juli 2018 om 09:00
Van Drongelen zou niet eens een gekke transfer zijn nee. Mag wat mij betreft ook naar De Kuip komen ;-)
Vind ik leuk
wattenstaafje +23625
donderdag 12 juli 2018 om 07:05
Er is Ajax alles aangelegen om Ten Hag zo maximaal mogelijk te faciliteren. Hoewel ik het een prima zet vind om Blind terug te halen, is dit naar mijn idee toch een rookgordijn om de zittende directieleden uit de wind te houden wanneer Te Hag faalt, hij heeft immers de duurste aankopen gekregen.
Vind ik leuk
Blindsy +17263
donderdag 12 juli 2018 om 07:15
Is het niet een kwestie van flink investeren om eindelijk weer wat te gaan winnen? Tuurlijk behoudt iedereen hierdoor zn baan, maar zonder grote investeringen wéér met lege handen staan, gaat sowieso tot het vertrek van wat kopstukken leiden.
Anders gezegd, Ajax is bijna gedwongen om zulke investeringen te plegen, omdat het op andere manieren absoluut niet is gelukt.
Waar het al die tijd aan heeft ontbroken, is ervaring. Met het aantrekken van Tadic én Blind, lijkt daar eindelijk wat aan gedaan te zijn.
Vind ik leuk
Werner1913 +10270
donderdag 12 juli 2018 om 07:24
Alsof Ajax in de jaren ervoor niet flink geinvesteerd heeft....
Vind ik leuk
Blindsy +17263
donderdag 12 juli 2018 om 08:04
Niet in de categorie '(internationaal) ervaren'.
Vind ik leuk
De Belsj +907
donderdag 12 juli 2018 om 08:50
Zeker wel, maar als dat geen enkel concreet resultaat heeft die moet je je toch langzamerhand gaan afvragen wat je verkeerd doet....
Vind ik leuk
Il Gordo +17023
donderdag 12 juli 2018 om 09:02
Ja, geïnvesteerd wel. Goede keuzes qua investeringen niet of ieder geval minder (Duarte, Viergever, Sinkgraven, Kristensen).

Eigenlijk misschien alleen Neres en Ziyech die een meerwaarde zijn gebleken.
Vind ik leuk
Gilze +756
donderdag 12 juli 2018 om 13:10
Het word tijd dat mick Jagger een seizoenkaart van PSV gaat krijgen voor t leven
Vind ik leuk
wattenstaafje +23625
donderdag 12 juli 2018 om 07:51
Dat sowieso Blindsy, alleen hadden ze dat vorig jaar en het jaar daarvoor ook dergelijke aankopen kunnen doen. Na het wegsturen van Keizer en het aanstellen van plan B, met alle commotie er omheen, kunnen ze nu niets anders naar mijn idee. Daarom zie ik het als zelfbescherming van enkele lieden. Nogmaals, de aankopen zijn gewoon prima.

Vind ik leuk
Blindsy +17263
donderdag 12 juli 2018 om 07:56
Ja, zoals jij het zegt, zal het waarschijnlijk ook wel zitten, hoor.
Maar, hoewel wat laat, uiteindelijk worden er nu wel de juiste keuzes gemaakt.
Als De Ligt nu ook gewoon blijft, zet ik weer een 1 bij Ajax.
Maar dat heb ik de afgelopen jaren ook gedaan ;-)
Vind ik leuk
wattenstaafje +23625
donderdag 12 juli 2018 om 07:58
;-) we houden hoop ;-)
Vind ik leuk
Blindsy +17263
donderdag 12 juli 2018 om 08:03
Als niet-Ajacied heb ik andere hoop.. ;-) maar ik wil ook graag reëel zijn. Dit zijn gewoon prima transfers, straks ís het team compleet, en dat vóór het tweeluik met Sturm Graz. Goed bezig, dus.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23625
donderdag 12 juli 2018 om 08:11
Hoop is hoop ;-)
Vind ik leuk
De Belsj +907
donderdag 12 juli 2018 om 08:49
Na dat tweeluik met datzelfde Sturm Graz, toch niet bepaald een hoogvlieger in Europa, is de paniek weer compleet in Amsterdam. De zoveelste versie van 'ut is nix en ut weurt nix' zoals ze in Mestreech zeggen :)
Vind ik leuk
Blindsy +17263
donderdag 12 juli 2018 om 14:05
Ach, laten we er nou ook eens van uit gaan dat Ajax, met weer een Frenkie de Jong, een Dolberg, een Tadic voor Ziyech, en met Blind én een nog 1 jaar in Amsterdam blijvende De Ligt... 'gewoon ' van Sturm Graz kan winnen... Is toch ook beter voor het gehele Nederlandse voetbal, dat clubs via playoffs nog de EL / CL kunnen halen?
Want ik ga je garanderen, dit gaat de komende jaren, véél Nederlandse clubs, niet meer lukken. Zet een 'normaal' Feyenoord of Vitesse tegenover de nr 3 van Oekraine of Rusland, en 'we' hebben gewoon een behoorlijke uitdaging om die te verslaan.
Vind ik leuk
De Belsj +907
vrijdag 13 juli 2018 om 08:08
Ik ben het hier helemaal met je eens Blindsy! Voor zowel AZ als voor Vitesse gaar de eerste waarschijnlijke tegenstanders in de EL al het eindstation betekenen. Terwijl Kairat en Viitorul nou ook niet echt tot de Europese top gerekend hoeven te worden. Maar goed, dan zijn we in elk geval weer een jaar verlost van alle hemelbestijgende berichten over die cluppies...
Vind ik leuk
Il Gordo +17023
donderdag 12 juli 2018 om 09:05
Ze moeten wel, ook omdat ze het nota bene op een aandeelhoudersvergadering hebben verkondigd. Dat kun je moeilijk die belofte niet nakomen. Kan wel, maar dan ben je zeker aan de beurt.
Vind ik leuk
alffie +1922
donderdag 12 juli 2018 om 09:35
Wat hebben ze verkondigd?
Ik was erbij, ben heel benieuwd!
Vind ik leuk
2cents +59432
donderdag 12 juli 2018 om 08:40
Het lot van de directie is nu eenmaal verbonden aan dat van Ten Hag.

Keizer vroeg ook, maar kreeg niets.

Het zou natuurlijk ook zonde zijn als Overmars er met Ten Hag uit vliegt en dan een ander het geld gaat uitgeven dat Overmars verdiend heeft. ;)
Vind ik leuk
wattenstaafje +23625
donderdag 12 juli 2018 om 08:54
Dan kun je het maar beter nu doen ;-)
Vind ik leuk
Laliga +2662
donderdag 12 juli 2018 om 10:52
Denk dat overmars zowieso niet ter discussie staat , zie ten hag en van der sar er wel uit worden gegooid . Overmars heeft al langer laten zien prima spelers te kunnen verkopen en laat nu ook zien de juiste keuzes te maken met inkomende transfers blind/tadic. Er staat weer een elftal waarmee je gewoon kampioen moet worden en dat is toch zijn primaire taak denk ik. Het is jou club dus ben wel beniewd zou jij overmars eruit gooien als er dit seizoen geen titel wordt gepakt?
Vind ik leuk
2cents +59432
donderdag 12 juli 2018 om 11:07
Gaat niet zozeer om mij. Ik ben altijd al tevreden geweest over Overmars. Buiten de laatste trainersperikelen om dan.

Overmars zette Keizer buiten omdat hij Ten Hag moest en zou halen. Dat zorgt ervoor dat zijn hoofd zal worden geeist als Ten Hag faalt. Zeker met dit materiaal.

Maar als Ten Hag Ajax nu kampioen maakt dan is Overmars de held. Zo gaat dat.
Vind ik leuk
De Belsj +907
vrijdag 13 juli 2018 om 08:11
Ajax? Kanpioen? Wanneer? Slecht geslapen vannacht?
Vind ik leuk
2cents +59432
vrijdag 13 juli 2018 om 08:29
Nee prima, maar bedankt voor het vragen.

De kans dat Ajax kampioen wordt is nog vrij reëel. Dat weet jij ook wel.

Schat hem groter in dan de kans dat jou club keukenkampioen wordt.
Vind ik leuk
De Belsj +907
vrijdag 13 juli 2018 om 08:33
Mijn club speelt in de Jupiler Pro League. Ff iets anders hè?
Vind ik leuk
2cents +59432
vrijdag 13 juli 2018 om 08:48
Dan is een kampioenschap ook alweer een tijd geleden...
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 07:24
Ajax wilt zoveel. Bewijs maar dat het lukt.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29076
donderdag 12 juli 2018 om 07:29
Prima speler voor de ED Blind. In Oranje kan hij zelden potten breken. Ik had van hem meer verwacht. Maar voor Ajax een goede aankoop.
Vind ik leuk
derksen +9001
donderdag 12 juli 2018 om 07:35
Blind heb het fantastisch gedaan in Engeland
Zeker als je bedenkt dat hij eerst door Ajax was weggestuurd naar Groningen en weer terug en toen man United
Ik heb hem zat wedstrijden zien spelen in Engeland en hij was vaak niet de minste
Azijn zeikerds
Vind ik leuk
Bizzy +23310
donderdag 12 juli 2018 om 07:45
Tussen Man U en Ajax zitten nog genoeg clubs voor Blind toch (zoals jij het voorstelt)

Waarom komt hij op 29 jarige lft terug dan. Onvoldoende intersse in de speler Blind ?
Vind ik leuk
derksen +9001
donderdag 12 juli 2018 om 07:52
Misschien is die buitenland wel zat
Zal mij een rotzorg wezen waarom hij terug wil
Vind alleen dat hij lang niet zo slecht heb gedaan daar
Vind ik leuk
Il Gordo +17023
donderdag 12 juli 2018 om 08:41
Nou, fantastisch... Het was niet dramatisch, maar fantastisch is het andere uiterste. Laten we het op "redelijk" houden ;-)
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 07:41
Maak van die 48 uren maar 480 uren
Vind ik leuk
rpaulp50 +13240
donderdag 12 juli 2018 om 07:45
V.d. Sar is ingezet......ik laat me graag verrassen......
Vind ik leuk
John M. +5065
donderdag 12 juli 2018 om 09:27
Je weet toch dat v.d.Sar iedereen van zijn stoel praat, of ze het nou verstaan of niet.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13240
donderdag 12 juli 2018 om 09:30
Ha ha, ik krijg geen hoogte van die man, maar dat kan door z'n lengte komen....
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5164
donderdag 12 juli 2018 om 07:45
Ik snap niet zo goed waarom Blind dit sportief gezien zou willen...
Vind ik leuk
De Belsj +907
donderdag 12 juli 2018 om 08:45
Ja, daar heb je gelijk in: niet bepaald een "promotie" :)
Vind ik leuk
Smithsonian +41327
donderdag 12 juli 2018 om 07:54
Niet zoveel geld waard maar voor de eredivisie is hij prima.
Vind ik leuk
De Belsj +907
donderdag 12 juli 2018 om 08:44
Ja voor een club die niet (zoals elk jaar opnieuw tevergeefs) nastreeft om kampioen te worden.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23625
donderdag 12 juli 2018 om 08:56
Wat je schrijft klopt niet.
Vind ik leuk
De Belsj +907
donderdag 12 juli 2018 om 09:14
Wat klopt niet eerwaarde Wattenstaafje?
Vind ik leuk
wattenstaafje +23625
donderdag 12 juli 2018 om 09:15
Elk jaar en Tevergeefs
Vind ik leuk
De Belsj +907
donderdag 12 juli 2018 om 09:19
Ik schreef niet dat ze niet elk jaar kampioen worden. Ik schreef dat ze er elk jaar opnieuw naar streven om kanpioen te worden. En dat "af en toe" op een deceptie uitloopt voor de supporters :)
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 08:04
Wat een miskoop is dit, hier word ajax niet beter van. Nochalante slak die goed is voor groningen maar niet voor ons ajax, kom op zeg is dit het niveau wat we nastreven
Vind ik leuk
Downvalley +278
donderdag 12 juli 2018 om 08:05
Gelukkig weer een goede aankoop van Ajax.
Eindelijk is men wakker geworden, tegenwoordig moet je een elftal hebben met routine en niet alleen talenten.
Talenten hebben is zeker mooi maar daar red je het niet mee......... dat is de afgelopen jaren wel al bewezen.
Gelukkig is men dit jaar niet meer blind, en daarom zeg ik welkom terug Blind
Vind ik leuk
#TenHagOut +488
donderdag 12 juli 2018 om 08:06
Tja Blind weet niet wat je er van moet vinden. Is dit nou de topaankoop dit seizoen? En met Ten Hag weet je het nooit waar dit eindigd.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 08:23
Mooi al die angstige berichten hier haha
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
donderdag 12 juli 2018 om 08:29
Hedde gene ene zak aan is meeloper. Dit wordt de kat in de zak helaas.
Vind ik leuk
Polly11 +4093
donderdag 12 juli 2018 om 08:29
Zou heel knap zijn, en goed voor het Nederlands voetbal. PSV moet nu wel gaan antwoorden met een aantal versterkingen
Vind ik leuk
Kevinm +1884
donderdag 12 juli 2018 om 08:30
'Blind heeft heel wat persoonlijke eisen'. Hij mag blij zijn als Ajax hem terughaalt.
Vind ik leuk
De Belsj +907
donderdag 12 juli 2018 om 08:42
Gewoon bij die 17 miljoen blijven. En die krenterige Amsterdammers een koekje van eigen deeg geven!
Vind ik leuk
aimdam +746
donderdag 12 juli 2018 om 08:47
Ik vind het geen versterking.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik juist blij was toen hij vertrok.
Ik kan niet snappen dat ze viergever lieten gaan en voor zoveel miljoenen blind terug halen.
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
donderdag 12 juli 2018 om 09:50
Ja klopt, ze weten niet waar ze me bezig zijn.
Vind ik leuk
JanTa48 +7265
donderdag 12 juli 2018 om 08:47
Daley, welkom thuis op je oude nest in Amsterdam.
Vind ik leuk
Het Brein +4697
donderdag 12 juli 2018 om 09:14
Liever hem dan Magallan. Veel ervaring, is bij Ajax op zn plek...
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 09:14
Is dit weer een maggalan 48 uurtje of een normaal 48 uurtje?
Vind ik leuk
Zot Joke +593
donderdag 12 juli 2018 om 09:28
Eerst zien en dan geloven!
Vind ik leuk
Mari +11838
donderdag 12 juli 2018 om 09:29
Dus Blind heeft bijgetekend, wetende dat hij daardoor duurder wordt en Ajax hierdoor naait!
Vind ik leuk
JanTa48 +7265
donderdag 12 juli 2018 om 09:41
Nee, Manchester had nog een optie voor 1 jaar en die is geligt.
Vind ik leuk
henk1952 +118
donderdag 12 juli 2018 om 09:29
Net als de laatste 4 jaar.. Denk ik dat Ajax kampioen word..
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 09:30]
Vind ik leuk
Mari +11838
donderdag 12 juli 2018 om 09:35
Ik dacht dat Ajax nu mannen in het team wilde.
Echte kerels.
Nu krijgen we mietjes
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
donderdag 12 juli 2018 om 09:52
Waar het hart vol van is.
Vind ik leuk
Mari +11838
donderdag 12 juli 2018 om 09:57
Wat? is je hart vol van mietjes, buk dan is straks niet allen je hart vol, maar ook je hol
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 09:57]
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
donderdag 12 juli 2018 om 10:01
Wat lul je nou ben je nog in je puberteit degenridder, jij begint erover.
Vind ik leuk
Mari +11838
donderdag 12 juli 2018 om 10:02
Ik merk het al; te dom
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
donderdag 12 juli 2018 om 10:04
Flikker toch op ga je flippo’s tellen jonghe.
Vind ik leuk
Mari +11838
donderdag 12 juli 2018 om 10:04
Zal ik doen, kan jij gaan bukken
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
donderdag 12 juli 2018 om 10:05
Dat jij rugridder ben moette zelf weten. Mr ni met mij viespeuk.
Vind ik leuk
Mari +11838
donderdag 12 juli 2018 om 10:07
Jij gaat zeker voor all in one? of heb je liever
all you can swallow
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
donderdag 12 juli 2018 om 10:14
Nee worm; gij moet uwe smoel dichthouwe
Vind ik leuk
Mari +11838
donderdag 12 juli 2018 om 10:31
Je bleef lang weg, zat je vol? Ouwe snol
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 10:32]
Vind ik leuk
WilcoS64 +3221
donderdag 12 juli 2018 om 09:50
He's coming home.
Vind ik leuk
Lesseh +151
donderdag 12 juli 2018 om 10:00
Ajax is de enigste club in Europa die Daley Blind wil inlijven, veel te duur voor deze matige speler die alleen maar ballen terug en zijwaarts speelt en dat voor 17 miljoen. Hij heeft niet voor niets geen basis plaats meer bij Manchester United. Ze zijn inderdaad BLIND bij Ajax.


[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 10:01]
Vind ik leuk
Sunil010 +293
donderdag 12 juli 2018 om 10:06
Blijf aub weg!!!


Hahahaha nee hoor van mij mogen meer terug keren naar Nederland!
Wij kunnen wel wat kwaliteitsinjectie gebruiken in onze competitie!
Vind ik leuk
powerer +6
donderdag 12 juli 2018 om 10:08
Ben je echt gescheiden en heb je je vrouw of man nog steeds nodig, dan is er een geweldige man die je kan helpen met bidden en je geliefde zal terugkomen, ik ben een getuige van This Man Dr Sacre die een spirituele is man die een gebed deed en mijn man die me scheidde met twee kinderen kwam terug en smeekte me dat het hem speet, we zijn terug en hebben een gelukkig gezin als je hulp nodig hebt neem contact met hem op via e-mail sacretempleofpower@gmail.com of bel of WhatsApp : +2348159768201 als u een probleem hebt

Mijn naam is Mrs Johnson Sarah uit Washington DC USA
Vind ik leuk
stratumseind +191621
donderdag 12 juli 2018 om 10:08
Ze hebben dus letterlijk hun joker ingezet...
Vind ik leuk
El Cazador +8651
donderdag 12 juli 2018 om 10:17
Jaloers of zo, omdat er in Eindhoven alleen maar Jokers zitten!!
Vind ik leuk
Wzpwzdab +134
donderdag 12 juli 2018 om 10:10
Ja ja wereldwonder scholletje 2 die snelle rakker dat word champions league winst
Vind ik leuk
Donnygo +4063
donderdag 12 juli 2018 om 10:13
Goede aankoop, ervaring die nodig is voor achterin en eventueel op het middenveld.
Vind ik leuk
El Cazador +8651
donderdag 12 juli 2018 om 10:16
Welkom terug Daley
Vind ik leuk
Mari +11838
donderdag 12 juli 2018 om 10:42
Hmm Sar wordt ingezet.
Mooi, dan kan het alsnog mis gaan.


Uit onbetrouwbare bron:
Blind weigert. Uit het salaris spreekt een gebrek aan respect.
€1 mln is te weinig.



Vind ik leuk
Nenam-til +2402
donderdag 12 juli 2018 om 11:01
Zei het toch gister ;-)
Vind ik leuk
Iefmeister +7910
donderdag 12 juli 2018 om 11:15
Koopclub
Vind ik leuk
Mari +11838
donderdag 12 juli 2018 om 11:23
Waar speelt Bruma? En hoe heeft hij het aldaar gedaan het afgelopen seizoen
Vind ik leuk
PoepWagen +2087
donderdag 12 juli 2018 om 11:56
Nou Robben nog en dan staat er een aardig elftal!
Vind ik leuk
ajaxdev +590
donderdag 12 juli 2018 om 11:57
Blind is een welkome aanvulling op de selectie. Ervaring op hoogste niveau en geen onruststoker. Dus is meer dan welkom terug bij ajax.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 14:00
Goede aankoop, Blind is terug op het niveau waar hij thuis hoort. In de top van de eredivisie
Vind ik leuk
AFCA_S +4
donderdag 12 juli 2018 om 14:11
Leuk ! Maar waar gaat hij spelen?
Vind ik leuk
whiskey33 +585
donderdag 12 juli 2018 om 14:47
Ajax heft nu al 3 spelers teruggehaald uit Engeland (Siem de jong, Blind & Tadic). die hebben het alledrie niet gemaakt in Engeland, en die moeten ajax omhoog tillen?????
Vind ik leuk
Foebele +53581
donderdag 12 juli 2018 om 14:55
Lekker bezig mannen, dit is wat we nodig hebben. Kijk nou naar dit team, dat is toch gewoon een lekker elftalletje!?

Onana
Kristensen de Ligt Blind Tagliafico
Donny Tadic Frenkie
Neres Dolberg Labyad

Dan hebben we de volgende wissels: van Leer, Schuurs, Wober, Orejuela, Siem, Schone, Eiting, Johnson, Cerny, Huntelaar en Bande

Dan zeg ik niet alleen dat we kampioen worden, maar dat we de dubbel pakken!
Vind ik leuk
De Belsj +907
vrijdag 13 juli 2018 om 08:38
Ik lig inderdaad nu al dubbel....
Vind ik leuk
asda247 +0
donderdag 12 juli 2018 om 15:18
GOOD DAY AND WELCOME TO ASDA FINANCE LTD®
Do you need 100% Finance?
We are currently seeking to invest in any good, profitable business, please present only viable business ideas.If you have any projects that needs funding, kindly revert to me with your business plan and also if we find your business to be worthy of investment, you will be promptly contacted.
Whatever your circumstances, self employed, retired, have a poor credit rating, we could help with our flexible repayment shedule.we can also service your financial need with less pay back problem that is why we fund you for just 2% interest rate only.

Thanks and God Blessings.
please Contact us at:
hacklords.investors@gmail.com
whatsapp +17042750147
Vind ik leuk
Arvin +6703
donderdag 12 juli 2018 om 15:22
Mooie transfer. Sowieso grotere namen de laatste tijd. Tadic, blind, lozano, Romero. Goed voor de eredivisie!
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 22:09
Versterking zit aangekomen, dat is wel nodig!!
Vind ik leuk
De Belsj +907
vrijdag 13 juli 2018 om 08:36
Ja hoor: de volgende Blindganger naar Amsterdam …
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws