'Ajax wil Blind-transfer binnen 48 uur afronden; club zette Van der Sar in'

    'Ajax wil Blind-transfer binnen 48 uur afronden; club zette Van der Sar in'

    donderdag 12 juli 2018 om 06:24

    Ajax hoopt de transfer van Daley Blind binnen 48 uur af te ronden. De Amsterdammers naderen een akkoord met Manchester United en hebben haast.

    Dat meldt De Telegraaf. Ajax heeft haast om twee redenen: over dertien dagen staat de wedstrijd tegen Sturm Graz (voorronde Champions League) voor de deur en maandag vertrekt United richting Amerika voor een trainingskamp. Dat gebeurt in principe mét Blind.

    Beide partijen beseffen dat het beter is als er zo snel mogelijk duidelijkheid komt over de toekomst van de linkspoot. Blind wil liever vandaag dan morgen weg, schrijft De Telegraaf. Mocht hij met United op het vliegtuig stappen, dan krijgt hij op het trainingskamp wéér een bijrol.

    Transferbedrag
    United hield vast aan een transfersom van zeventien miljoen euro, maar dat was te veel voor Ajax. De verdediger annex middenvelder is volgend jaar zomer immers transfervrij. Algemeen directeur Edwin van der Sar, die een verleden heeft bij United, werd ingezet om de prijs naar beneden te halen. Dat lijkt gelukt, al is niet duidelijk wat de Amsterdammers daadwerkelijk gaan betalen voor Blind.

    De Telegraaf schrijft dat er nog 'een paar obstakels' zijn en dat het wachten is op witte rook. Blind heeft behoorlijke persoonlijke eisen, maar dat is voor Ajax geen probleem. Hij kan in Amsterdam een contract voor drie of vier jaar tekenen.

    Poll

    Gaat Ajax kampioen worden?

    (16672 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 12 juli 2018 om 06:25
    Welkom terug
    Vind ik leuk
    PRICE +17894
    donderdag 12 juli 2018 om 07:06
    Gaat dus rond komen,goede zet van Ajax
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 07:28
    Vind ik ook goede zet
    Speler met ervaring en kwaliteiten die op een goede leeftijd terug komt en niet midden of achter in de 30 om nog een half seizoen af en toe wat te laten zien
    Daanaast een speler die echt wel een band met ajax heeft de club goed kent en de taal spreekt
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 07:29]
    Vind ik leuk
    Sanuk +2526
    donderdag 12 juli 2018 om 08:25
    Nu tenhag nog aan de logopedie.
    Vind ik leuk
    JustH +10772
    donderdag 12 juli 2018 om 08:41
    Ga Ten Hag, is beoordelen op zijn vakgebied.
    Of ga anders, Eva Jinek beoordelen op haar sport prestaties
    Vind ik leuk
    Olfie +3600
    donderdag 12 juli 2018 om 09:25
    Ten Hag is woordvoerder door zijn rol bij Ajax 1. Een deel van zijn functie dus, al is het zeker niet het belangrijkste deel. Bij Eva Jinek lijkt mij dit niet het geval.
    Vind ik leuk
    JustH +10772
    donderdag 12 juli 2018 om 09:48
    Je snapt hoop ik wel wat ik bedoel toch?
    Laat die man lekker zijn werk doen, ja hij heeft een accent en dat hebben we allemaal.
    Vind ik leuk
    Olfie +3600
    donderdag 12 juli 2018 om 11:22
    Snap zeker wat je bedoelt, al gaat je vergelijk niet helemaal op. Overigens maakt mij zijn accent geen reet uit, meer wat ie zegt. Maar dat terzijde.
    Vind ik leuk
    JustH +10772
    donderdag 12 juli 2018 om 13:00
    Bij Utrecht was het echt allemaal geweldig wat hij vertelde, en nu opeens niet meer. Wordt de club dan beoordeelt? Of de persoon?
    Vind ik leuk
    Olfie +3600
    donderdag 12 juli 2018 om 17:52
    Ik zeg nergens dat wat hij bij Utrecht vertelde geweldig was, maar dat terzijde. De persoon wordt beoordeeld, en de standaard ligt hoger bij de ene club dan bij de ander. Zoals dat bij spelers ook gebeurd. Vaak genoeg kunnen spelers uitblinken bij een middenmoter, maar tekort komen bij een top-3 club.

    Overigens nogmaals; dit is allen zonder waarde-oordeel over Ten Hag.
    Vind ik leuk
    JustH +10772
    donderdag 12 juli 2018 om 17:59
    Iedereen vond hem geweldig, de kroonprins onder de trainers. En nu? Zou het echt opeens een onbenul zijn, of praten de mensen de roeptoeters gewoon na?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 09:37
    Eva Jinek is een topper in blaas voetbal
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 01:29
    Is ze zo zwanger geworden? De nieuwe Amsterdamse methode. We loper inderdaad altijd met alles voorop.
    Vind ik leuk
    freekhoi +25
    donderdag 12 juli 2018 om 10:44
    Die prestaties houden anders ook niet over
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10303
    donderdag 12 juli 2018 om 13:33
    Het zwanger zijn vertroebelt mijn geile blik op Jinek wel.
    Vind ik leuk
    Gerro +5459
    donderdag 12 juli 2018 om 22:55
    Ik beoordeel Eva liever ergens anders op.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 09:00
    Jij spreekt ook alleen maar Brabants dialect, en functioneert toch goed in je werk neem ik aan.......
    Vind ik leuk
    Mari +5540
    donderdag 12 juli 2018 om 09:31
    Foute aanname. Iemand die zo denkt, kan niet functioneren.
    Hopelijk heeft hij geen kinderen, die zal hij besmetten
    Vind ik leuk
    Hakbal +720
    donderdag 12 juli 2018 om 09:46
    Kansloze opmerking. Jij bent goed bezig ofniet. Hoop dat jij je kinderen niet besmet want anders lopen nog meer kansloze zielen op deze aarde. Vraag aub de dokter om een spuitje
    Vind ik leuk
    Mari +5540
    donderdag 12 juli 2018 om 15:18
    Ik heb de dokter om een voor je gevraagd. Hij komt.zo. niet weggaan dus
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 09:02
    Mischien kan blind wel vertalen ;)
    Vind ik leuk
    Mari +5540
    donderdag 12 juli 2018 om 09:30
    Wat ben jij toch een achterlijke klootzak.
    Vind ik leuk
    Iggy +3012
    donderdag 12 juli 2018 om 15:10
    Ach, daar heb je haar ook weer.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +352
    donderdag 12 juli 2018 om 10:38
    Ten Hag heeft wel iets gedaan want hij praat iets anders.
    Vind ik leuk
    Mari +5540
    donderdag 12 juli 2018 om 09:30
    En de personificatie is van boring voetbal.
    Vind ik leuk
    benny-boys +368
    donderdag 12 juli 2018 om 09:08
    Tikkie, Tikkie terug is weer TERUG.
    Vind ik leuk
    Youri99 +7557
    donderdag 12 juli 2018 om 09:16
    Ik denk dat Blind niet zomaar miljoenen goedkoper word, De Ligt zal dus volgend jaar wel naar Man Utd gaan.
    Vind ik leuk
    Mari +5540
    donderdag 12 juli 2018 om 09:29
    Jij bent voor PSV?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:43
    De vraag is of hij een betere zet is dan Magellan. Naar wat ik begreep halen ze 1 van de 2 spelers.

    Persoonlijk zie ik denk liever een Argentijnse sloopkogel achterin dan die halfslappe slome blind.
    Daarnaast is de Argentijn ook stukken goedkoper.

    Als ze doordenken proberen ze dit:
    Haal Magellan en zet hem naast de Ligt. Beloof de ligt volle medewerking transfer zomer '19 en pik dan blind transfervrij op die je een flinke tekenbonus geef. Ben je het goedkoopste uitvalt Ajax.
    Vind ik leuk
    patergizmo +284
    donderdag 12 juli 2018 om 10:54
    Jan Vertonghen is volgend jaar ook transfervrij, en is 31 dus mag ook wel terug
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10303
    donderdag 12 juli 2018 om 11:43
    Ajax en United zijn akkoord voor een bedrag van 12 miljoen alleen zijn er nog wat andere dingen die geregeld moeten worden.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +14582
    donderdag 12 juli 2018 om 08:00
    Ajax is lekker bezig. T lijkt erop dat de Ligt ook gewoon blijft. Gaat weer tussen Ajax en Psv komend seizoen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 08:14
    Ben ik met je eens, ik ga er dit seizoen dan zelfs ook maar gewoon van uit dat het kampioenschap simpel na amsterdam gaat
    Ma ja daar ga ik al een paar jaar van uit ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:05
    Ik geloofde vroeger ook in sinterklaas.
    Vind ik leuk
    Gilze +61
    donderdag 12 juli 2018 om 10:18
    En nu geloof je in een volle portemonnee in Enschede ?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:44
    Ha, ha de doekoes in Enschede zijn op. We zijn al blij als we 11 man op het veld kunnen krijgen :)
    Vind ik leuk
    Gilze +61
    donderdag 12 juli 2018 om 12:01
    Ik moet je bekennen dat ik t zonde vind als deze club zou ophouden te bestaan

    PSV is ook geholpen door gemeente en hebben sindsdien wat titels gehaald
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:36
    Geloof ik nog steeds in maar sinds ik hem de laatste jaren telkens aleen maar vraag een prijs na amsterdam of almelo te brengen en daar zeer weinig van komt vind ik hem wel steeds minder sympathiek ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 01:32
    Wie zegt dat ie niet bestaat. Ik zie elk jaar de intocht weer.
    Vind ik leuk
    Zwitserland +3141
    donderdag 12 juli 2018 om 08:15
    Dan moet PSV wel de selectie bij elkaar houden.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +14582
    donderdag 12 juli 2018 om 08:24
    Als er iets goeds voor terugkomt...voorlopig kunnen we met Angelino, Dumfries, Romero en Viergever niet zeggen dat het brandhout is.
    Vind ik leuk
    Zwitserland +3141
    donderdag 12 juli 2018 om 08:46
    Geen brandhout, maar ook geen spelers die direct er zullen staan. Heeft tijd nodig. Ajax zal dit seizoen een maar volwassen ploeg hebben. Wat uiteindelijk de doorslag zal geven zullen in mei zien.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +14582
    donderdag 12 juli 2018 om 08:54
    Wat bedoel je met " die zullen er niet meteen staan " ?
    Vind ik leuk
    pim4ever +649
    donderdag 12 juli 2018 om 09:20
    Snap je dat echt niet, of ben je het er gewoon niet mee eens?
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +14582
    donderdag 12 juli 2018 om 09:26
    Ik begrijp niet waarom je denkt dat spelers als Viergever, Angelino, Romero etc er " niet meteen zullen staan ". Het is PSV, het is onder van Bommel, het is Play off CL....Natuurlijk zullen die er staan !
    Vind ik leuk
    Mari +5540
    donderdag 12 juli 2018 om 09:33
    CL!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12597
    donderdag 12 juli 2018 om 09:52
    Hij bedoeld waarschijnlijk dat nieuwe spelers moeten wennen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 08:27
    Toch denk ik dat Feyenoord zich dit jaar echt weer even gaat bemoeien met de titelstrijd. Waarschijnlijk tot het einde. AZ zal waarschijnlijk ook weer een poging wagen. Echter ligt het er wel aan wie beiden clubs gaan kopen.
    Vind ik leuk
    Adje80 +5228
    donderdag 12 juli 2018 om 08:46
    Waar basseer je dat op? Ik denk namelijk dat feyenoord niet in de buurt komt van psv en ajax.. Hebben zich niet versterkt, El ahmadi gaan ze echt missen
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 09:03
    Je weet toch wel welke voorwaarde ik gaf? Ligt eraan welke spelers ze halen... Dus als Fer, Janmaat en Clasie komen en Berghuis blijft, dan kan Feyenoord makkelijk meedoen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:45
    Maar dat gaat iet gebeuren.. ze zijn druk bezig de st. 'Vrienden van Feyenoord' terug te betalen. Blijft weinig kapitaal over tenzij ze een transferklapper maken.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:05
    3,5 miljoen betaald... Ze hebben nog 26 miljoen in kas dan. Feyenoord is niet arm hoor. Alleen qua salarissen zitten ze nagenoeg aan het plafond. Maar als Vilhena ook nog weggaat is er weer veel ruimte.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 12:32
    Ik zeg ook niet dat ze arm zijn, ze geven het kapitaal dat ze hebben alleen niet uit op het veld.. zoals Ajax ook jaren heeft gedaan: eerst investeren in de organisatie. Die moet gezond zijn. Dan kun je risico nemen met investeringen met spelers
    Vind ik leuk
    Olfie +3600
    donderdag 12 juli 2018 om 09:27
    Ik denk het ook. De eerste drie weken ofzo.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:11
    Nooit eens serieus kunnen reageren. Volgens mij zijn de Ajacieden een beetje bang ;P
    Vind ik leuk
    mcmodd +19831
    donderdag 12 juli 2018 om 14:55
    Trek je er niks van aan man. De tijd datje tevoren met zekerheid kon zeggen of een club kampioenskansen had is allang voorbij. Toen Feyenoord vorig jaar kampioen werd dachten we allemaal dat dat dit jaar nog eens kon gebeuren. Het gebeurde niet. Al jaren lopen ze in Amsterdam te blèren dat Ajax de beste is en worden ze geen kampioen. Toch blijven die kreten komen. PSV werd nu kampioen en iedereen denkt dat ze dat dit jaar niet meer lukt. Enig bewijs heb ik niet gezien, ook niet voor het tegendeel. Niemand kan weten voordat een competitie begint wie deze gaat winnen. Meestal duurt het wel tot een wedstrijd of tien voor het einde dat zich de kampioenskandidaten zich aftekenen en dan nog gaat het vaak nog de laatste wedstrijd fout. Oh, je hebt de allerbeste gekocht die er rondloopt? Wie zegt dat juist die niet helemaal verrot onder de kerstboom in Uruqay zit, of in Portugal?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 15:41
    Ja klopt helemaal. Je weet het niet. Ookal koop je goed in, geeft dit nog geen garantie op de titel of een ander succes. En je beste speler hoeft niet eens een goed jaar te draaien. Ookal gaat iedereen daar gelijk wel van uit.
    Vind ik leuk
    VanGoal +449
    donderdag 12 juli 2018 om 08:16
    Zouden deze 48 uur net zo lang duren als de 72 van magallan?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 08:21
    Scheelt 24 uur aan dus verwacht dat deze keer wel iets korter duurt ;)
    Vind ik leuk
    John M. +4182
    donderdag 12 juli 2018 om 09:02
    Met hetzelfde resultaat??
    Vind ik leuk
    Mari +5540
    donderdag 12 juli 2018 om 09:34
    Geen vraagteken ajb, maar uitroepteken
    Vind ik leuk
    Mari +5540
    donderdag 12 juli 2018 om 09:33
    Ik hoop het. Met een beetje mazzel 72 weken
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 08:37
    Heeft ManU al een plan B? 't Is niet zomaar iemand die ze laten gaan (als ik alle reacties op Blind goed begrijp ;-)).
    Vind ik leuk
    JustH +10772
    donderdag 12 juli 2018 om 08:42
    Dat ligt aan Man, United
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:26
    nou welkom ! weer tikkie terug of op zij waren daar van verlost komt het weer terug dat is een Risocofactor !!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:40
    Met zijn allen elke keer risico in elke pass geven lijkt me ook niet verstandig zekers niet buiten de eredivisie om
    Ik geef toe de meest spectaculaire speler is het niet maar als iedere speler even spactaculair is valt het ook niet meer op
    Vind ik leuk
    Hupfean +2968
    donderdag 12 juli 2018 om 14:37
    Gefeliciteerd met de terugkeer van Blind, ik hoor geruchten dat wellicht Schöne in beeld is bij ons. Iets van gehoord misschien? Het schijnt dat ie nog niet terug is bij Ajax.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 14:59
    Schone is idd nog niet terug bij ajax maar wat ik erover kon vinden heeft dat met het wk te maken hij heeft samen met tagliafico langer rust gekregen,
    Zou wel een leuke speler voor jullie zijn jullie hebben hem tenslotte ook na nederland gehaald als ik me niet vergis toch? Dus zou wel mooi zijn als hij bij jullie nog aantal wedstrijdjes wou ballen maar of dat er ook echt in zit heb ik verder weinig over gelezen
    Vind ik leuk
    Hupfean +2968
    donderdag 12 juli 2018 om 17:02
    Klopt idd, en hij heeft ooit in een interview gezegd dat ie nog een keer voor Heerenveen wou spelen. Zou een ideale vervanger zijn van Schaars. We wachten het af. Thx.
    Vind ik leuk
    Utca030 +8010
    donderdag 12 juli 2018 om 06:29
    Blind heeft totaal geen meerwaarde, blijf gewoon een simpele voetballer.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +16768
    donderdag 12 juli 2018 om 06:31
    Ben ik niet mee eens, voor de eredivisie een zeer welkome versterking. Over routine niet eens gesproken
    Vind ik leuk
    Utca030 +8010
    donderdag 12 juli 2018 om 06:34
    Ja sorry fritz vind het het voor zo veel geld en salaris,niet een meerwaarde hebben.routine dat wel.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +16768
    donderdag 12 juli 2018 om 06:40
    Dat verdiend zich vanzelf weer terug denk ik, de kans om CL te halen en een eventuele landskampioenschap is vele malen groter wanneer je spelers van dit kaliber in huis hebt
    Vind ik leuk
    Utca030 +8010
    donderdag 12 juli 2018 om 06:47
    We zullen zien fritz succes gozer.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +16768
    donderdag 12 juli 2018 om 06:58
    Thanx goos
    Vind ik leuk
    Adje80 +5228
    donderdag 12 juli 2018 om 06:44
    Wat heeft geld te maken met meerwaarde voor het elftal?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 07:25
    Mij ook een raadsel of bedoelt hij financiele meerwaarde? ;-)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 08:37
    Amen.
    Vind ik leuk
    VanGoal +449
    donderdag 12 juli 2018 om 08:18
    Fritz, welke rol zie jij Blind het liefst?
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +16768
    donderdag 12 juli 2018 om 09:44
    Liefst libero, net voor de verdediging of naast De Ligt
    Vind ik leuk
    Garinsha +4124
    donderdag 12 juli 2018 om 08:04
    Amen.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2526
    donderdag 12 juli 2018 om 08:27
    Bijna iedereen was blij toen hij vertrok, nu zijn ze blij dat hij terugkomt, de lat ligt voortaan laag.
    Vind ik leuk
    JustH +10772
    donderdag 12 juli 2018 om 08:45
    Dat is zeker niet waar, misschien wel blij voor hem.
    Maar jij trekt het gemakkelijkheidshalve maar weer het negatieve in.
    Is ook een vorm van leven, maar wel een kut leven!
    Vind ik leuk
    Olfie +3600
    donderdag 12 juli 2018 om 09:28
    Bijna iedereen. Dan bedoel je vast de niet-Ajax supporters? Ik was er in ieder geval niet blij mee, want met zijn rol op 6 was hij erg belangrijk in het kampioenschap.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +964
    donderdag 12 juli 2018 om 10:28
    Kan me herinneren dat blind na het wk aansloot en het team gelijk beter maakte en echt liet zien een leider voor de ploeg te willen en kunnen zijn en toen stond united op de stoep zoals meestal gebeurd in die gevallen. Ik was zeker niet blij met zijn vertrek en ga heel blij zijn met zijn terugkeer als het doorgaat.
    Vind ik leuk
    Hupfean +2968
    donderdag 12 juli 2018 om 14:38
    Voor de ED niet, daarvoor is hij goed genoeg.
    Vind ik leuk
    De Goffert +183
    donderdag 12 juli 2018 om 06:30
    Zou een zeer geweldige actie zijn! Vind Blind zeer gegroeid maar begrijp eigenlijk niet dat Blind terug wilt naar Ajax. Niks ten nadele van Ajax hoor, prachtclub!, maar zo’n speler zou bij een Europese middenmoot ook makkelijk meekunnen en daar waarschijnlijk meer verdienen.
    Voor de ED een geweldige aanwinst!
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +16768
    donderdag 12 juli 2018 om 06:32
    Bloed kruipt waar het niet gaan kan zie je wel
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81124
    donderdag 12 juli 2018 om 07:27
    Je vergeet een komma. Let erop!
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1180
    donderdag 12 juli 2018 om 07:38
    Anders een ban;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81124
    donderdag 12 juli 2018 om 07:42
    Hoppa.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 07:30
    Ben ik het wel mee eens daarom ook aleen maar mooier dat deze speler nu op deze leeftijd al terug wilt komen
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +815
    donderdag 12 juli 2018 om 07:44
    Ik zeg, meer spelers zouden zoals Blind moeten zijn. Ok ergens anders kan hij miss meer verdienen. Maar dit soort jongens hebben nog een soort van clubliefde. Nu Suarez nog :p
    Vind ik leuk
    LIO7 +366
    donderdag 12 juli 2018 om 06:30
    Toch haalt Ajax even twee volwaardige Premier League spelers. Petje af hoor.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 06:37
    Volwaardig? heeft het laatste half jaar geen uur gespeeld
    Vind ik leuk
    deir712 +317
    donderdag 12 juli 2018 om 06:43
    Bij de PL subtop zou hij als controleur op het middenveld of linksback zo mee kunnen draaien me dunkt. Volwaardig ja.
    Vind ik leuk
    Jur74 +6881
    donderdag 12 juli 2018 om 06:46
    Als linksback is hij te traag, ook in de eredivisie. Als ten hag hem als lb neerzet wil ik het wel eens zien tegen snelle jongens als Berghuis.
    Vind ik leuk
    deir712 +317
    donderdag 12 juli 2018 om 06:51
    Tekort aan snelheid los je vaak op met slim positioneren. Dat kan hij wel, zelfs tegen Berghuis. En tegenwoordig is een linksback vaak meer een linkshalf, als ze met drie centrale spelen - om even ouderwetse termen te gebruiken :-D
    Vind ik leuk
    Jur74 +6881
    donderdag 12 juli 2018 om 08:47
    Berghuis is een speler die continue in beweging is en dus denk ik dat het moeilijk word voor blind als hij op lb komt, als defensieve middenvelder kan je hem er absoluut bij hebben.
    Vind ik leuk
    Olfie +3600
    donderdag 12 juli 2018 om 09:30
    Met Tagliafico zie ik Blind niet op LB terecht komen.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4984
    donderdag 12 juli 2018 om 07:15
    En hij kan ook al niet keepen!

    Waarom zou hij in godsnaam linksback gaan spelen?

    Het is een nr 6 of evt een linker centrale verdediger die veel inschuift (zoals Vertonghen)...
    Vind ik leuk
    deir712 +317
    donderdag 12 juli 2018 om 08:17
    Helemaal mee eens. Zie hem ook liever controlerend op het middenveld... Maar hij kan ook LB spelen, net als Vertonghen trouwens....
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 15:28
    Controleur op het middenveld en back up linker centrumverdediger of linksback. Moet mi nog wel een rechter centrale verdediger komen als back up voor de Ligt.
    Vind ik leuk
    John M. +4182
    donderdag 12 juli 2018 om 09:10
    Maar wel twee klassen minder dan Vertonghen.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2695
    donderdag 12 juli 2018 om 07:16
    Haha Berghuis is maar een zacht eitje vergeleken met de spelers waar Blind de afgelopen jaren tegen heeft gespeeld.
    Vind ik leuk
    Basik013 +245
    donderdag 12 juli 2018 om 07:17
    Ten hag gaat nico er heusniet af halen hoor..
    Vind ik leuk
    Sanuk +2526
    donderdag 12 juli 2018 om 08:29
    Een speler van een degradatieclubje en een bankzitter, waar blijkbaar geen interesse voor is bij andere clubs.
    Vind ik leuk
    JustH +10772
    donderdag 12 juli 2018 om 08:50
    Maak jij je nou maar druk om je club in die
    "Kaatje Kut Divisie".
    Zal weer zwaar genoeg worden.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 08:50]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 08:39
    Los van dat ik Blind niet vind toevoegen, is het inderdaad een knap staaltje van Ajax!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 06:32
    Ajaxliefde maakt blind😂
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2695
    donderdag 12 juli 2018 om 07:19
    Hoe verzin je het in godsnaam ? Vertel je grapje ook maar in de klas, denk dat de rest van groep 3 er ook wel om kan lachen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 17:09
    Verzin jij wat leukers dan 😂... Int leven moet je niet altijd te serieus zijn
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +815
    donderdag 12 juli 2018 om 18:52
    Psies. Soms moet je er gewoon blind voor zijn :p
    Vind ik leuk
    thierryer +1175
    donderdag 12 juli 2018 om 06:34
    Is hard nodig tegen sturm grass. F de jong en vd beek niet fit en schone wk in de benen. Alhoewel ik hem als rol naast de Ligt zie hebben we hem over 2 weken hard nodig op middenveld.
    Vind ik leuk
    Zultkop +3206
    donderdag 12 juli 2018 om 06:57
    Had ook een goed wk die schøne. Die kan het allemaal niet meer bijbenen, geen materiaal meer voor de basis
    Vind ik leuk
    thierryer +1175
    donderdag 12 juli 2018 om 07:07
    Bij gebrek aan beter tot frenkie de Jong weer fit is.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 07:07]
    Vind ik leuk
    Zultkop +3206
    donderdag 12 juli 2018 om 07:44
    Ach ja, ervaren is ie wel.
    Vind ik leuk
    Itsese +3174
    donderdag 12 juli 2018 om 06:36
    Dacht dat ze in Amsterdam alleen zwarte rook kende.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7828
    donderdag 12 juli 2018 om 07:06
    Uh...?
    Vind ik leuk
    Itsese +3174
    donderdag 12 juli 2018 om 07:15
    Snap dat het een seizoen was om snel te vergeten:) of zou het toch het kortetermijngeheugen zijn dat is aangetast?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 07:22]
    Vind ik leuk
    thierryer +1175
    donderdag 12 juli 2018 om 07:21
    Je zegt het goed! Verleden telt niet meer.
    Vind ik leuk
    Itsese +3174
    donderdag 12 juli 2018 om 07:25
    Mee eens, ben ook benieuwd hoe het “nieuwe” Ajax gaat draaien. Blind en Tadic klinkt allemaal leuk. Ze zullen al snel aan de bak moeten en gelijk presteren, zou wat zijn met zulke aankopen + salarissen en dan de voorrondes niet doorkomen.
    Vind ik leuk
    AFFA +1352
    donderdag 12 juli 2018 om 07:54
    Dat hoop jij.
    Vind ik leuk
    Itsese +3174
    donderdag 12 juli 2018 om 07:58
    Dat maak jij ervan, Ik hoop gewoon dat Ajax erdoor komt, kampioen wordt je toch niet;)
    Vind ik leuk
    AFFA +1352
    donderdag 12 juli 2018 om 08:08
    We gaan het zien.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +815
    donderdag 12 juli 2018 om 18:55
    Ik draai t wel om. CL haal je waarsch niet. Kampioen moet wel kunnen denk ik. Zoals elk jaar. Als je ziet wat Ajax ingekocht heeft ivm een PSV, die van ginkel al kwijt is, misschien Chucky ook nog. Toch de twee sterkhouders. Ach, moge de beste winnen denk ik dan maar
    Vind ik leuk
    Itsese +3174
    vrijdag 13 juli 2018 om 04:39
    Wij zijn PSV, niet altijd de beste, maar worden gewoon kampioen.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +815
    vrijdag 13 juli 2018 om 10:54
    we shall see :)
    Vind ik leuk
    Blindsy +7828
    donderdag 12 juli 2018 om 08:20
    Nou, ik ben geen Ajacied, vroeg mij af of de zwarte rook op iets concreets wees, wat dan duidelijk aan mij voorbij ging.
    Maar is zwarte rook een metafoor voor een mislukt seizoen?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 08:21]
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18397
    donderdag 12 juli 2018 om 07:07
    Je moet niet denken...daar gaat het fout. :-)
    Vind ik leuk
    Jackhalls +63
    donderdag 12 juli 2018 om 06:56
    Goed bezig ajax !!!
    Ik heb nog 1 speler die ik graag zie komen en dat is chadli !!!
    Vind ik leuk
    Bertus +4098
    donderdag 12 juli 2018 om 07:15
    Die komt echt niet naar de eredivisie. Toch weer net ander garnituur dan Blind en Tadic.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +6096
    donderdag 12 juli 2018 om 07:20
    Die Chadli heeft amper gespeeld bij een laagvlieger, wat maakt hem zo anders als een Tadic dan? Die heeft een goed WK gespeeld en veel in de BPL gespeeld.
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    donderdag 12 juli 2018 om 08:53
    Gewoon drie klassen beter, misschien is dat genoeg?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +6096
    donderdag 12 juli 2018 om 08:57
    Daarom speelt hij ook zoveel, en mocht hij weg bij Spurs.
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    donderdag 12 juli 2018 om 09:17
    Ik begrijp dat je het niveau van de Spurs niet al te hoog vindt. Niettemin stonden er gisteren, in de halve finale van het WK, toch 5 spelers van diezelfde club op het veld. Ik wil alleen maar zeggen dat er tussen het niveau van de Spurs en Ajax een klein gat zit. Ha ha :)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +6096
    donderdag 12 juli 2018 om 09:20
    Het gaat hier om Chadli, die was dus niet goed genoeg voor de Spurs, zelfs gedegradeerd met z'n club.En zelfs daar mocht hij amper speelminuten maken.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 09:21]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 07:30
    Chadli is onlangs gedegradeerd met West Brom.. Is Imo wel haalbaar maar niet echt nodig met Neres op rechts.
    Vind ik leuk
    Jackhalls +63
    donderdag 12 juli 2018 om 09:06
    Als ik jeroen grueter moet geloven heeft chadli nog geen 300 min gespeeld bij west brom. Als je zulke spelers niet meer kan halen.... gewoon weer hand geld en redelijk salaris. Er komt ook weer zat binnen met transfer van kluivert en ziyech. Streep dat weg tegen elkaar en je hebt 3 betere spelers
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 08:40
    Ik zou graag een Harry Kane zien komen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 07:02
    Ons Ajax onze trots is goed bezig.
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    donderdag 12 juli 2018 om 08:52
    Over twee weken, na Sturm Graz, piepen jullie wel weer anders. Zoals elk jaar opnieuw. Maar goed, dan is de rest van Nederland goddank weer voor 11 maanden van dat gezeik af....
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +2030
    donderdag 12 juli 2018 om 11:39
    Hahaha, een unicum benoemen en doen alsof het elk jaar gebeurd.. En dan ook nog de "gehate Ajax arrogantie" overnemen door te doen alsof je voor de rest van Nederland spreekt.. Goed bezig!
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:13
    Niet alleen voor de rest van Nederland hoor, ook voor mijn eigen landje!
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +2030
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:05
    Scherpe reactie hoor.. na zo´n 21 uur..
    Vind ik leuk
    Gilze +61
    donderdag 12 juli 2018 om 13:15
    Hebben we deskundig advies van een degradant nodig????

    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:14
    Is Standard de Liège dan gedegradeerd? Wellicht is me iets ontgaan?
    Vind ik leuk
    Gilze +61
    vrijdag 13 juli 2018 om 19:20
    Nee maar Roda jc wel
    Of heb ik iets gemist?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 07:02
    Hopelijk binnen 48 uur witte rook voor hem en een zeer welkome versterking voor dit zeer jonge Ajax !
    Vind ik leuk
    Kuip +5800
    donderdag 12 juli 2018 om 07:04
    Nu alleen nog van Drongelen en Ajax is klaar. Blind hoort trouwens op het middenveld en Tadic voorin.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 07:29
    Wat Blind en Tadic betreft helemaal eens.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 09:00
    Van Drongelen zou niet eens een gekke transfer zijn nee. Mag wat mij betreft ook naar De Kuip komen ;-)
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18397
    donderdag 12 juli 2018 om 07:05
    Er is Ajax alles aangelegen om Ten Hag zo maximaal mogelijk te faciliteren. Hoewel ik het een prima zet vind om Blind terug te halen, is dit naar mijn idee toch een rookgordijn om de zittende directieleden uit de wind te houden wanneer Te Hag faalt, hij heeft immers de duurste aankopen gekregen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7828
    donderdag 12 juli 2018 om 07:15
    Is het niet een kwestie van flink investeren om eindelijk weer wat te gaan winnen? Tuurlijk behoudt iedereen hierdoor zn baan, maar zonder grote investeringen wéér met lege handen staan, gaat sowieso tot het vertrek van wat kopstukken leiden.
    Anders gezegd, Ajax is bijna gedwongen om zulke investeringen te plegen, omdat het op andere manieren absoluut niet is gelukt.
    Waar het al die tijd aan heeft ontbroken, is ervaring. Met het aantrekken van Tadic én Blind, lijkt daar eindelijk wat aan gedaan te zijn.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6194
    donderdag 12 juli 2018 om 07:24
    Alsof Ajax in de jaren ervoor niet flink geinvesteerd heeft....
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 07:29
    Niet goed geïnvesteerd nee bij 1 speler na en die ging al na 1 seizoen weer weg.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7828
    donderdag 12 juli 2018 om 08:14
    Ja maar dan noem je ook wel iemand op (Sanchez). Van 4-5 miljoen naar 40 miljoen in een jaar, nog nooit vertoond in Nederland. Daar heeft de internationale concurrentie echt liggen slapen. Ajax had hem net voor de Zuid Amerikaanse Cupfinale vastgelegd, die cup won hij ook nog eventjes voor zn vertrek naar Ajax.
    Blijkbaar had de absolute top zn twijfels, maar bij Ajax liet Sanchez meteen zien de absolute top te zijn.
    Dit flikt Overmars nooit meer, waarschijnlijk, maar dit was absoluut topwerk.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 08:15]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 09:03
    Was inderdaad knap gedaan door Overmars! En ook precies op het moment verkocht dat de transfermarkt opgeblazen was, met de transfers van Neymar en het nieuwe tv contract in Engeland.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7828
    donderdag 12 juli 2018 om 14:02
    Ja, elkaar Sarren is best leuk.. maar ere wie ere toekomt. Een 18? 19?-jarige CV, met zijn club op weg naar de finale van het Zuid-Amerikaans kampioenschap... Barca had enige interesse (maar dan voor de breedte of Jong Barca, toch?) , verder hebben alle overige clubs volgens mij liggen slapen .En, die mazzel moet je dan ook hebben, geen domme zaakwaarnemers die ook inzagen dat het beter voor het jochie was om eerst bij Ajax te starten... Uitstekend gehandeld door Ajax, onder verder ideale omstandigheden. Dit lukt echt NOOIT meer. En daarom nog steeds, een diepe buiging.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7828
    donderdag 12 juli 2018 om 08:04
    Niet in de categorie '(internationaal) ervaren'.
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    donderdag 12 juli 2018 om 08:50
    Zeker wel, maar als dat geen enkel concreet resultaat heeft die moet je je toch langzamerhand gaan afvragen wat je verkeerd doet....
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 09:02
    Ja, geïnvesteerd wel. Goede keuzes qua investeringen niet of ieder geval minder (Duarte, Viergever, Sinkgraven, Kristensen).

    Eigenlijk misschien alleen Neres en Ziyech die een meerwaarde zijn gebleken.
    Vind ik leuk
    Gilze +61
    donderdag 12 juli 2018 om 13:10
    Het word tijd dat mick Jagger een seizoenkaart van PSV gaat krijgen voor t leven
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 07:24
    Dergelijke investeringen had Ajax toch veel eerder kunnen doen nadat je 2x een prijs bent misgelopen.
    Je zag dat je sterkhouders de deur uit gingen lopen en nog bleef het stilletjes en dat is natuurlijk wel een gemis.
    Laat ik hopen dat ze van hun fouten hebben geleerd en dat iedereen bij Ajax wakker is.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7828
    donderdag 12 juli 2018 om 07:51
    Wakker zijn ze wel.
    Tuurlijk is er geinvesteerd, maar niet in de juiste categorie spelers.
    Wat je de laatste jaren ziet, is dat men voor echte talenten flinkt durft te betalen (Neres, Bandé, Ziyech) maar nu ook wel inziet dat men ook ervaren spelers moet aantrekken.
    Denk maar eens terug aan Paulsen. Was toch een aanwinst? Met dat soort ervaring heb je de perfecte mix met je eigen jeugd en aangekocht talent.
    Als nu De Vrij zou blijven? Dan staat er wel wat, samen met Blind. En laat die Tadic maar lekker schuiven...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 07:52]
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18397
    donderdag 12 juli 2018 om 07:51
    Dat sowieso Blindsy, alleen hadden ze dat vorig jaar en het jaar daarvoor ook dergelijke aankopen kunnen doen. Na het wegsturen van Keizer en het aanstellen van plan B, met alle commotie er omheen, kunnen ze nu niets anders naar mijn idee. Daarom zie ik het als zelfbescherming van enkele lieden. Nogmaals, de aankopen zijn gewoon prima.

    Vind ik leuk
    Blindsy +7828
    donderdag 12 juli 2018 om 07:56
    Ja, zoals jij het zegt, zal het waarschijnlijk ook wel zitten, hoor.
    Maar, hoewel wat laat, uiteindelijk worden er nu wel de juiste keuzes gemaakt.
    Als De Ligt nu ook gewoon blijft, zet ik weer een 1 bij Ajax.
    Maar dat heb ik de afgelopen jaren ook gedaan ;-)
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18397
    donderdag 12 juli 2018 om 07:58
    ;-) we houden hoop ;-)
    Vind ik leuk
    Blindsy +7828
    donderdag 12 juli 2018 om 08:03
    Als niet-Ajacied heb ik andere hoop.. ;-) maar ik wil ook graag reëel zijn. Dit zijn gewoon prima transfers, straks ís het team compleet, en dat vóór het tweeluik met Sturm Graz. Goed bezig, dus.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18397
    donderdag 12 juli 2018 om 08:11
    Hoop is hoop ;-)
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    donderdag 12 juli 2018 om 08:49
    Na dat tweeluik met datzelfde Sturm Graz, toch niet bepaald een hoogvlieger in Europa, is de paniek weer compleet in Amsterdam. De zoveelste versie van 'ut is nix en ut weurt nix' zoals ze in Mestreech zeggen :)
    Vind ik leuk
    Blindsy +7828
    donderdag 12 juli 2018 om 14:05
    Ach, laten we er nou ook eens van uit gaan dat Ajax, met weer een Frenkie de Jong, een Dolberg, een Tadic voor Ziyech, en met Blind én een nog 1 jaar in Amsterdam blijvende De Ligt... 'gewoon ' van Sturm Graz kan winnen... Is toch ook beter voor het gehele Nederlandse voetbal, dat clubs via playoffs nog de EL / CL kunnen halen?
    Want ik ga je garanderen, dit gaat de komende jaren, véél Nederlandse clubs, niet meer lukken. Zet een 'normaal' Feyenoord of Vitesse tegenover de nr 3 van Oekraine of Rusland, en 'we' hebben gewoon een behoorlijke uitdaging om die te verslaan.
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:08
    Ik ben het hier helemaal met je eens Blindsy! Voor zowel AZ als voor Vitesse gaar de eerste waarschijnlijke tegenstanders in de EL al het eindstation betekenen. Terwijl Kairat en Viitorul nou ook niet echt tot de Europese top gerekend hoeven te worden. Maar goed, dan zijn we in elk geval weer een jaar verlost van alle hemelbestijgende berichten over die cluppies...
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 09:05
    Ze moeten wel, ook omdat ze het nota bene op een aandeelhoudersvergadering hebben verkondigd. Dat kun je moeilijk die belofte niet nakomen. Kan wel, maar dan ben je zeker aan de beurt.
    Vind ik leuk
    alffie +1607
    donderdag 12 juli 2018 om 09:35
    Wat hebben ze verkondigd?
    Ik was erbij, ben heel benieuwd!
    Vind ik leuk
    JustH +10772
    donderdag 12 juli 2018 om 08:54
    Ajax, moest eerst een buffer hebben om goed te investeren.
    Die is er nu.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7828
    donderdag 12 juli 2018 om 13:52
    Die buffer was er de afgelopen 2 jaar ook al. Overmars begrijpt inmiddels dat hij het met alleen opgeleid en aangekocht talent niet redt... Verder willen Sar en hij natuurlijk aan de macht blijven. Paar aardige aankopen zijn sowieso de garantie dat de fans er achter gaan staan... maar er moet nu wel wat gewonnen worden. Een 5e jaar zonder prijzen zal door niemand geaccepteerd worden.
    En je moet nog maar zien of je alle kikkers vóór Sturm Graz in de kruiwagen hebt gehouden. Denk daarbij -vooral- aan De Ligt. Want als Ziyech toch nog aan iemand gesleten kan worden, en De Ligt nu al de stap naar de absolute top wil maken? Zijn Tadic en Blind gewoon vervangers. Niks meer, niks minder.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 13:53]
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:10
    En met de rente van die buffer mogen ze nou in Amsterdam doen wat ze zelf willen hoor! Fantastisch zo'n beursgenoteerd cluppie...
    Vind ik leuk
    JustH +10772
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:47
    Hoe gaat het met jullie geldschieter?
    Hij is vrij he, las ik.
    Vind ik leuk
    2cents +49693
    donderdag 12 juli 2018 om 08:40
    Het lot van de directie is nu eenmaal verbonden aan dat van Ten Hag.

    Keizer vroeg ook, maar kreeg niets.

    Het zou natuurlijk ook zonde zijn als Overmars er met Ten Hag uit vliegt en dan een ander het geld gaat uitgeven dat Overmars verdiend heeft. ;)
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18397
    donderdag 12 juli 2018 om 08:54
    Dan kun je het maar beter nu doen ;-)
    Vind ik leuk
    Laliga +1779
    donderdag 12 juli 2018 om 10:52
    Denk dat overmars zowieso niet ter discussie staat , zie ten hag en van der sar er wel uit worden gegooid . Overmars heeft al langer laten zien prima spelers te kunnen verkopen en laat nu ook zien de juiste keuzes te maken met inkomende transfers blind/tadic. Er staat weer een elftal waarmee je gewoon kampioen moet worden en dat is toch zijn primaire taak denk ik. Het is jou club dus ben wel beniewd zou jij overmars eruit gooien als er dit seizoen geen titel wordt gepakt?
    Vind ik leuk
    2cents +49693
    donderdag 12 juli 2018 om 11:07
    Gaat niet zozeer om mij. Ik ben altijd al tevreden geweest over Overmars. Buiten de laatste trainersperikelen om dan.

    Overmars zette Keizer buiten omdat hij Ten Hag moest en zou halen. Dat zorgt ervoor dat zijn hoofd zal worden geeist als Ten Hag faalt. Zeker met dit materiaal.

    Maar als Ten Hag Ajax nu kampioen maakt dan is Overmars de held. Zo gaat dat.
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:11
    Ajax? Kanpioen? Wanneer? Slecht geslapen vannacht?
    Vind ik leuk
    2cents +49693
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:29
    Nee prima, maar bedankt voor het vragen.

    De kans dat Ajax kampioen wordt is nog vrij reëel. Dat weet jij ook wel.

    Schat hem groter in dan de kans dat jou club keukenkampioen wordt.
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:33
    Mijn club speelt in de Jupiler Pro League. Ff iets anders hè?
    Vind ik leuk
    2cents +49693
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:48
    Dan is een kampioenschap ook alweer een tijd geleden...
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 07:08
    Die blind/zicht grappen vind ík zelfs afgezaagd. En ik kan toch wel wat flauwigheid verdragen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7828
    donderdag 12 juli 2018 om 07:17
    Kan ik op persoonlijke titel beamen. ;-)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 07:17]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 07:26
    Goeie moggel.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7828
    donderdag 12 juli 2018 om 07:45
    Goeiesmorreges, wordt t n mooie donderdag, daar in Amsterdam?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 09:07
    En hoe. Zonnetje is altijd aanwezig in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7828
    donderdag 12 juli 2018 om 13:57
    Uh, ik bedoelde het minder prikkelend, gewoon feitelijk. Lekker aan een terrasje, of beetje fietsen door de binnenstad, dát werk. Die Godenzoden-act van je, die ken ik nou wel :-)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 13:58]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 16:01
    Bedoede het ook niet verkeerd maat. Heb laatste tijd iets te druk met prive dingen. Dus even geen tijd voor leuke dingen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7828
    donderdag 12 juli 2018 om 17:42
    Gabber, je bedoelt het nóóit verkeerd ;-) Succes met je privé-dingen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 07:24
    Ajax wilt zoveel. Bewijs maar dat het lukt.
    Vind ik leuk
    cheeks +3066
    donderdag 12 juli 2018 om 07:28
    Hoop dat het doorgaat. Zaadspeler 1e klas.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22083
    donderdag 12 juli 2018 om 07:29
    Prima speler voor de ED Blind. In Oranje kan hij zelden potten breken. Ik had van hem meer verwacht. Maar voor Ajax een goede aankoop.
    Vind ik leuk
    derksen +8313
    donderdag 12 juli 2018 om 07:35
    Blind heb het fantastisch gedaan in Engeland
    Zeker als je bedenkt dat hij eerst door Ajax was weggestuurd naar Groningen en weer terug en toen man United
    Ik heb hem zat wedstrijden zien spelen in Engeland en hij was vaak niet de minste
    Azijn zeikerds
    Vind ik leuk
    Bizzy +16803
    donderdag 12 juli 2018 om 07:45
    Tussen Man U en Ajax zitten nog genoeg clubs voor Blind toch (zoals jij het voorstelt)

    Waarom komt hij op 29 jarige lft terug dan. Onvoldoende intersse in de speler Blind ?
    Vind ik leuk
    derksen +8313
    donderdag 12 juli 2018 om 07:52
    Misschien is die buitenland wel zat
    Zal mij een rotzorg wezen waarom hij terug wil
    Vind alleen dat hij lang niet zo slecht heb gedaan daar
    Vind ik leuk
    jakeisback +5600
    donderdag 12 juli 2018 om 07:52
    Nee warmte heb je niet alleen op de Herdgang.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16803
    donderdag 12 juli 2018 om 08:45
    Is dat zo joh ? Je meent het
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 08:41
    Nou, fantastisch... Het was niet dramatisch, maar fantastisch is het andere uiterste. Laten we het op "redelijk" houden ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 07:41
    Maak van die 48 uren maar 480 uren
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7239
    donderdag 12 juli 2018 om 07:45
    V.d. Sar is ingezet......ik laat me graag verrassen......
    Vind ik leuk
    John M. +4182
    donderdag 12 juli 2018 om 09:27
    Je weet toch dat v.d.Sar iedereen van zijn stoel praat, of ze het nou verstaan of niet.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7239
    donderdag 12 juli 2018 om 09:30
    Ha ha, ik krijg geen hoogte van die man, maar dat kan door z'n lengte komen....
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +1513
    donderdag 12 juli 2018 om 07:45
    Ik snap niet zo goed waarom Blind dit sportief gezien zou willen...
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    donderdag 12 juli 2018 om 08:45
    Ja, daar heb je gelijk in: niet bepaald een "promotie" :)
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23732
    donderdag 12 juli 2018 om 07:54
    Niet zoveel geld waard maar voor de eredivisie is hij prima.
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    donderdag 12 juli 2018 om 08:44
    Ja voor een club die niet (zoals elk jaar opnieuw tevergeefs) nastreeft om kampioen te worden.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18397
    donderdag 12 juli 2018 om 08:56
    Wat je schrijft klopt niet.
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    donderdag 12 juli 2018 om 09:14
    Wat klopt niet eerwaarde Wattenstaafje?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18397
    donderdag 12 juli 2018 om 09:15
    Elk jaar en Tevergeefs
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    donderdag 12 juli 2018 om 09:19
    Ik schreef niet dat ze niet elk jaar kampioen worden. Ik schreef dat ze er elk jaar opnieuw naar streven om kanpioen te worden. En dat "af en toe" op een deceptie uitloopt voor de supporters :)
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 08:04
    Wat een miskoop is dit, hier word ajax niet beter van. Nochalante slak die goed is voor groningen maar niet voor ons ajax, kom op zeg is dit het niveau wat we nastreven
    Vind ik leuk
    Downvalley +135
    donderdag 12 juli 2018 om 08:05
    Gelukkig weer een goede aankoop van Ajax.
    Eindelijk is men wakker geworden, tegenwoordig moet je een elftal hebben met routine en niet alleen talenten.
    Talenten hebben is zeker mooi maar daar red je het niet mee......... dat is de afgelopen jaren wel al bewezen.
    Gelukkig is men dit jaar niet meer blind, en daarom zeg ik welkom terug Blind
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +231
    donderdag 12 juli 2018 om 08:06
    Tja Blind weet niet wat je er van moet vinden. Is dit nou de topaankoop dit seizoen? En met Ten Hag weet je het nooit waar dit eindigd.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 08:23
    Mooi al die angstige berichten hier haha
    Vind ik leuk
    Teamgeest +963
    donderdag 12 juli 2018 om 08:29
    Hedde gene ene zak aan is meeloper. Dit wordt de kat in de zak helaas.
    Vind ik leuk
    Polly11 +2881
    donderdag 12 juli 2018 om 08:29
    Zou heel knap zijn, en goed voor het Nederlands voetbal. PSV moet nu wel gaan antwoorden met een aantal versterkingen
    Vind ik leuk
    Kevinm +1722
    donderdag 12 juli 2018 om 08:30
    'Blind heeft heel wat persoonlijke eisen'. Hij mag blij zijn als Ajax hem terughaalt.
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    donderdag 12 juli 2018 om 08:42
    Gewoon bij die 17 miljoen blijven. En die krenterige Amsterdammers een koekje van eigen deeg geven!
    Vind ik leuk
    aimdam +480
    donderdag 12 juli 2018 om 08:47
    Ik vind het geen versterking.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik juist blij was toen hij vertrok.
    Ik kan niet snappen dat ze viergever lieten gaan en voor zoveel miljoenen blind terug halen.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +963
    donderdag 12 juli 2018 om 09:50
    Ja klopt, ze weten niet waar ze me bezig zijn.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3275
    donderdag 12 juli 2018 om 08:47
    Daley, welkom thuis op je oude nest in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3321
    donderdag 12 juli 2018 om 09:14
    Liever hem dan Magallan. Veel ervaring, is bij Ajax op zn plek...
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 09:14
    Is dit weer een maggalan 48 uurtje of een normaal 48 uurtje?
    Vind ik leuk
    Zot Joke +505
    donderdag 12 juli 2018 om 09:28
    Eerst zien en dan geloven!
    Vind ik leuk
    Mari +5540
    donderdag 12 juli 2018 om 09:29
    Dus Blind heeft bijgetekend, wetende dat hij daardoor duurder wordt en Ajax hierdoor naait!
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3275
    donderdag 12 juli 2018 om 09:41
    Nee, Manchester had nog een optie voor 1 jaar en die is geligt.
    Vind ik leuk
    henk1952 +12
    donderdag 12 juli 2018 om 09:29
    Net als de laatste 4 jaar.. Denk ik dat Ajax kampioen word..
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 09:30]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 09:46
    *wordt
    Vind ik leuk
    Mari +5540
    donderdag 12 juli 2018 om 09:35
    Ik dacht dat Ajax nu mannen in het team wilde.
    Echte kerels.
    Nu krijgen we mietjes
    Vind ik leuk
    Teamgeest +963
    donderdag 12 juli 2018 om 09:52
    Waar het hart vol van is.
    Vind ik leuk
    Mari +5540
    donderdag 12 juli 2018 om 09:57
    Wat? is je hart vol van mietjes, buk dan is straks niet allen je hart vol, maar ook je hol
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 09:57]
    Vind ik leuk
    Teamgeest +963
    donderdag 12 juli 2018 om 10:01
    Wat lul je nou ben je nog in je puberteit degenridder, jij begint erover.
    Vind ik leuk
    Mari +5540
    donderdag 12 juli 2018 om 10:02
    Ik merk het al; te dom
    Vind ik leuk
    Teamgeest +963
    donderdag 12 juli 2018 om 10:04
    Flikker toch op ga je flippo’s tellen jonghe.
    Vind ik leuk
    Mari +5540
    donderdag 12 juli 2018 om 10:04
    Zal ik doen, kan jij gaan bukken
    Vind ik leuk
    Teamgeest +963
    donderdag 12 juli 2018 om 10:05
    Dat jij rugridder ben moette zelf weten. Mr ni met mij viespeuk.
    Vind ik leuk
    Mari +5540
    donderdag 12 juli 2018 om 10:07
    Jij gaat zeker voor all in one? of heb je liever
    all you can swallow
    Vind ik leuk
    Teamgeest +963
    donderdag 12 juli 2018 om 10:14
    Nee worm; gij moet uwe smoel dichthouwe
    Vind ik leuk
    Mari +5540
    donderdag 12 juli 2018 om 10:31
    Je bleef lang weg, zat je vol? Ouwe snol
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 10:32]
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +352
    donderdag 12 juli 2018 om 09:50
    He's coming home.
    Vind ik leuk
    Lesseh +20
    donderdag 12 juli 2018 om 10:00
    Ajax is de enigste club in Europa die Daley Blind wil inlijven, veel te duur voor deze matige speler die alleen maar ballen terug en zijwaarts speelt en dat voor 17 miljoen. Hij heeft niet voor niets geen basis plaats meer bij Manchester United. Ze zijn inderdaad BLIND bij Ajax.


    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 10:01]
    Vind ik leuk
    Sunil010 +80
    donderdag 12 juli 2018 om 10:06
    Blijf aub weg!!!


    Hahahaha nee hoor van mij mogen meer terug keren naar Nederland!
    Wij kunnen wel wat kwaliteitsinjectie gebruiken in onze competitie!
    Vind ik leuk
    powerer +6
    donderdag 12 juli 2018 om 10:08
    Ben je echt gescheiden en heb je je vrouw of man nog steeds nodig, dan is er een geweldige man die je kan helpen met bidden en je geliefde zal terugkomen, ik ben een getuige van This Man Dr Sacre die een spirituele is man die een gebed deed en mijn man die me scheidde met twee kinderen kwam terug en smeekte me dat het hem speet, we zijn terug en hebben een gelukkig gezin als je hulp nodig hebt neem contact met hem op via e-mail sacretempleofpower@gmail.com of bel of WhatsApp : +2348159768201 als u een probleem hebt

    Mijn naam is Mrs Johnson Sarah uit Washington DC USA
    Vind ik leuk
    stratumseind +138709
    donderdag 12 juli 2018 om 10:08
    Ze hebben dus letterlijk hun joker ingezet...
    Vind ik leuk
    El Cazador +4774
    donderdag 12 juli 2018 om 10:17
    Jaloers of zo, omdat er in Eindhoven alleen maar Jokers zitten!!
    Vind ik leuk
    Wzpwzdab +150
    donderdag 12 juli 2018 om 10:10
    Ja ja wereldwonder scholletje 2 die snelle rakker dat word champions league winst
    Vind ik leuk
    Donnygo +1792
    donderdag 12 juli 2018 om 10:13
    Goede aankoop, ervaring die nodig is voor achterin en eventueel op het middenveld.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4774
    donderdag 12 juli 2018 om 10:16
    Welkom terug Daley
    Vind ik leuk
    Mari +5540
    donderdag 12 juli 2018 om 10:42
    Hmm Sar wordt ingezet.
    Mooi, dan kan het alsnog mis gaan.


    Uit onbetrouwbare bron:
    Blind weigert. Uit het salaris spreekt een gebrek aan respect.
    €1 mln is te weinig.



    Vind ik leuk
    inimini +2073
    donderdag 12 juli 2018 om 11:54
    Bedankt!
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    donderdag 12 juli 2018 om 11:01
    Zei het toch gister ;-)
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7409
    donderdag 12 juli 2018 om 11:15
    Koopclub
    Vind ik leuk
    Mari +5540
    donderdag 12 juli 2018 om 11:23
    Waar speelt Bruma? En hoe heeft hij het aldaar gedaan het afgelopen seizoen
    Vind ik leuk
    inimini +2073
    donderdag 12 juli 2018 om 11:53
    Dit is de ontbrekende schakel in een jong talentvol Ajax! een verdedigende middenvelder die goed positie kiest en een goede inspeel pass heeft.
    Verder multi inzetbaar.

    Maar verpest deze jongen aub niet om hem standaard als cv te gebruiken!
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1427
    donderdag 12 juli 2018 om 11:56
    Nou Robben nog en dan staat er een aardig elftal!
    Vind ik leuk
    ajaxdev +310
    donderdag 12 juli 2018 om 11:57
    Blind is een welkome aanvulling op de selectie. Ervaring op hoogste niveau en geen onruststoker. Dus is meer dan welkom terug bij ajax.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 14:00
    Goede aankoop, Blind is terug op het niveau waar hij thuis hoort. In de top van de eredivisie
    Vind ik leuk
    AFCA_S +0
    donderdag 12 juli 2018 om 14:11
    Leuk ! Maar waar gaat hij spelen?
    Vind ik leuk
    whiskey33 +46
    donderdag 12 juli 2018 om 14:47
    Ajax heft nu al 3 spelers teruggehaald uit Engeland (Siem de jong, Blind & Tadic). die hebben het alledrie niet gemaakt in Engeland, en die moeten ajax omhoog tillen?????
    Vind ik leuk
    Foebele +47883
    donderdag 12 juli 2018 om 14:55
    Lekker bezig mannen, dit is wat we nodig hebben. Kijk nou naar dit team, dat is toch gewoon een lekker elftalletje!?

    Onana
    Kristensen de Ligt Blind Tagliafico
    Donny Tadic Frenkie
    Neres Dolberg Labyad

    Dan hebben we de volgende wissels: van Leer, Schuurs, Wober, Orejuela, Siem, Schone, Eiting, Johnson, Cerny, Huntelaar en Bande

    Dan zeg ik niet alleen dat we kampioen worden, maar dat we de dubbel pakken!
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:38
    Ik lig inderdaad nu al dubbel....
    Vind ik leuk
    asda247 +0
    donderdag 12 juli 2018 om 15:18
    GOOD DAY AND WELCOME TO ASDA FINANCE LTD®
    Do you need 100% Finance?
    We are currently seeking to invest in any good, profitable business, please present only viable business ideas.If you have any projects that needs funding, kindly revert to me with your business plan and also if we find your business to be worthy of investment, you will be promptly contacted.
    Whatever your circumstances, self employed, retired, have a poor credit rating, we could help with our flexible repayment shedule.we can also service your financial need with less pay back problem that is why we fund you for just 2% interest rate only.

    Thanks and God Blessings.
    please Contact us at:
    hacklords.investors@gmail.com
    whatsapp +17042750147
    Vind ik leuk
    Arvin +904
    donderdag 12 juli 2018 om 15:22
    Mooie transfer. Sowieso grotere namen de laatste tijd. Tadic, blind, lozano, Romero. Goed voor de eredivisie!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 16:41
    Ajax gaat dit seizoen geen kampioen worden.
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:37
    En volgend seizoen óók niet. En het jaar daarna niet. En daarna niet. Heerlijke gedachte......
    Vind ik leuk
    sjansems +188
    donderdag 12 juli 2018 om 17:52
    Haha echt he! Wat een kneusje zeg, en maar haten haha.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:09
    Versterking zit aangekomen, dat is wel nodig!!
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:36
    Ja hoor: de volgende Blindganger naar Amsterdam …
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ajax wil Blind-transfer binnen 48 uur afronden; club zette Van der Sar in'