Hulp voor Kluivert: Ik zal hem helpen bij het uitleggen van Italiaanse begrippen

    Hulp voor Kluivert: "Ik zal hem helpen bij het uitleggen van Italiaanse begrippen"

    donderdag 12 juli 2018 om 10:14

    Kevin Strootman is blij met de komst van Justin Kluivert. De negentienjarige aanvaller maakte deze zomer de overstap van Ajax naar AS Roma en wordt welkom geheten door zijn Nederlandse ploeggenoot.

    "Kluivert heeft grote kwaliteiten. Ik ben ervan overtuigd dat hij hier een belangrijke speler wordt", vertelt Strootman aan AS Roma TV. In totaal staan er tien nieuwe spelers op het trainingsveld. "De nieuwe jongens moeten geholpen worden, want sommigen kunnen geen Italiaans en hebben dus moeite de coach te begrijpen. Ik zal ook Kluivert helpen bij het uitleggen van Italiaanse begrippen."

    De laatste jaren heerste Juventus in de Serie A. Het wordt lastig om die hegemonie te doorbreken, nu de kampioen van Italië zich óók nog heeft versterkt met Cristiano Ronaldo. Strootman is hoe dan ook niet erg onder de indruk. "Hij kan het verschil maken, maar aan het einde van het seizoen telt de groep, niet het individu. Wel is het zo dat zijn komst goed is voor de hele competitie."

    Plaats een reactie

    Kopstootje +8949
    donderdag 12 juli 2018 om 10:17
    100% mee eens.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:23
    Italiaanse begrippen:
    - catenaccio
    - pala larga (balletje breed)
    - passare all'indietro (tikkie terug)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 10:23]
    Vind ik leuk
    The Iceman +9078
    donderdag 12 juli 2018 om 10:31
    Dammi dell’acqua (Geef me water)
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:45
    Vaffanculo
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:46
    "Siediti" is voor het komende seizoen al voldoende.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3231
    donderdag 12 juli 2018 om 11:49
    Als ie dat allemaal moet gaan onthouden...
    Vind ik leuk
    Yuri +3688
    donderdag 12 juli 2018 om 10:23
    Waarom zou je Ronaldo halen als je Kluivert hebt zal Roma denken
    Vind ik leuk
    HansVites +4802
    donderdag 12 juli 2018 om 10:25
    Die gaat voorlopig de bank warm houden daar.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23601
    donderdag 12 juli 2018 om 10:33
    Daar heb je zelfs Kluivert niet voor nodig met dat lekkere zonnetje.
    Vind ik leuk
    Barbie +1005
    donderdag 12 juli 2018 om 10:26
    Succes met uitleggen. Die gozer is traag van begrip. Misschien kan je hem plaatjes laten kleuren. Heeft-is straks tijd genoeg voor op de reservebank.
    Vind ik leuk
    oostkust +654
    donderdag 12 juli 2018 om 10:28
    hij begrijpt 1 ding al. €€€€€€€
    Vind ik leuk
    Patje41 +628
    donderdag 12 juli 2018 om 10:31
    Italiaanse begrippen: pasta eet je alleen met een vork, wijn overdag bij het eten is normaal enz
    Vind ik leuk
    The Iceman +9078
    donderdag 12 juli 2018 om 10:33
    En geen cappuccino na 10 uur ‘s ochtends
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:35
    Kluivert komt toch op de tribune kan die zijn Italiaans lekker ophalen!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:37
    Zijn eerste Italiaansewoordje,bankzitter:banca seduto
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 10:42]
    Vind ik leuk
    zwollie +7499
    donderdag 12 juli 2018 om 10:40
    Tribunezitter komt eerder in de buurt.
    Vind ik leuk
    Bill +692
    donderdag 12 juli 2018 om 10:38
    Wie ? Strootman? Hahahahaa
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 10:38]
    Vind ik leuk
    Degraaf +16711
    donderdag 12 juli 2018 om 10:38
    Hoef je niet te doen Kevin, hij weet toch alles beter ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:39
    Beetje naïef van Kevin. Papa Kluivert heeft een jaar in Italië gespeeld, dacht ik.
    Vind ik leuk
    Basschot +2210
    donderdag 12 juli 2018 om 14:40
    Was ook een groot success...
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 15:13
    Voor jou is alles een succes. Jij redt het alleen wel.
    Vind ik leuk
    zwollie +7499
    donderdag 12 juli 2018 om 10:40
    Strootman gaat kluivertje uitleggen welke plek hij vast op de tribune krijgt.
    Vind ik leuk
    Minerva +4
    donderdag 12 juli 2018 om 10:40
    Hem helpen bij de club lijkt mij vrij normaal maar je mag er toch vanuitgaan dat Kluivert nu op Italiaanse les zit? Als je die investering niet in jezelf doet ben je kansloos, zie bijvoorbeeld Stekelenburg bij datzelfde Roma.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:53
    Patrick Kluivert heeft een talenknobbel en spreekt goed Nederlands, Surinaams, Spaans, Engels, Italiaans en Frans. Misschien kan ie jou helpen met je Nederlands.. wie weet. Jôh, in 020 zijn we achterlijk, toch???
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 10:54]
    Vind ik leuk
    Vapormax +1685
    donderdag 12 juli 2018 om 10:41
    Heel fijn, topnieuws....
    Hij gaat Kluivert helpen
    Vind ik leuk
    michelhx +3674
    donderdag 12 juli 2018 om 10:59
    Wel leuk ja...Roma denkt met Kluivertje een goede linksbuiten te halen, trekt de grootste concurrent even de beste linksbuiten van de wereld aan. Auw...
    Vind ik leuk
    FSCeara +8727
    donderdag 12 juli 2018 om 11:22
    Die zullen kluivertje de eerste tijd wel behoorlijk in de maling nemen met zijn italiaans.en fijn om te zien dat er ook nog nederlanders zijn die wel vertrouwen hebben in het talent van kluivert.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 12:51
    Die Kluivert heeft veel meer hulp nodig als alleen die van Strootman. Want Strootman kan niet functioneren als Psycholoog, Psychiater, Opvoeddeskundige en weet ik veel waar die Kluivert nog meer hulp voor nodig heeft.
    Vind ik leuk
    Echt? +3335
    donderdag 12 juli 2018 om 14:29
    Gezien het iq van Kluivert zal het wel een paar jaar gaan duren voor hij een paar zinnen in het Italiaans kan; tegen die tijd zit hij allang ergens op Cyprus , in China of in de woestijn.
    Vind ik leuk
    Basschot +2210
    donderdag 12 juli 2018 om 14:39
    Wat is het Italiaans voor. Jij mag op de bank zitten?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Hulp voor Kluivert: "Ik zal hem helpen bij het uitleggen van Italiaanse begrippen"