Na Seri haalt Fulham nóg een speler op bij Nice: verdediger tekent in Londen

Na Seri haalt Fulham nóg een speler op bij Nice: verdediger tekent in Londen

Gepubliceerd: donderdag 12 juli 2018 om 12:28do 12-07-2018 om 12:28

Fulham heeft zich versterkt met Maxime Le Marchand. Kort na de offiële bekendmaking van de komst van Jean Michaël Seri werd ook de komst van Le Marchand wereldkundig gemaakt.

Le Marchand komt over van OGC Nice, waar hij sinds medio 2015 onder contract stond. In zijn eerste twee seizoen bij Nice eindigde de verdediger op de respectievelijk vierde en derde plek. In totaal speelde hij 81 wedstrijden voor Nice. "Ik ben heel blij dat ik bij Fulham kan tekenen, dit is een hele grote en populaire club", stelt hij op de website van Fulham.

De 28-jarige Le Marchand is blij dat ook Seri naar Londen verkast. "Ik ben ook blij dat ik samen met een goede vriend ga, Jean Michaël Seri. Ik weet dat ons een hoop werk te wachten staat en ik hoop dat ik het beste van mezelf kan laten zien voor het team."

Plaats een reactie

TheRedMen +3481
donderdag 12 juli 2018 om 12:31
Fulham heeft echt een leuk team. Ze speelde vorig seizoen het championship ook al leuk (en verzorgd) voetbal. Wordt echt een genot om naar ze te kijken dit seizoen. En handhaving zal toch wel makkelijk moeten lukken met deze selectie.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 12:31]
Vind ik leuk
Rodajc +18136
donderdag 12 juli 2018 om 13:18
Er zijn weinig zwakke teams, zo makkelijk zal het niet gaan.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 14:22
Cardiff, Huddersfield, Brighton zijn sws minder maar ook Newcastle, Watford, Crystal Palace, Southampton, schat ik lager in en gelijk waardig met Bournemouth denk ik.
Vind ik leuk
TheRedMen +3481
donderdag 12 juli 2018 om 14:55
De concurrentie zal zeker reageren op de aankopen van Fulham. De degradatie strijdt in Engeland is elk jaar spannend. Eigenlijk zijn er gewoon een stuk of 12 teams die zomaar kunnen degraderen. Het scheelde niet veel of Southampton was gedegradeerd. En ook West Ham heeft toch nog lang kans gemaakt om te degraderen.
Vind ik leuk
Admat +419
donderdag 12 juli 2018 om 12:32
Leuke aankopen voor Fulham hoor. Ben benieuwd!
Vind ik leuk
Springbok +1370
donderdag 12 juli 2018 om 12:34
SERIeus?
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 12:39
Volgens Sky is er zo'n 30 miljoen pond betaald in totaal, dat valt dan nog wel mee en lijkt goede business van Fulham. Vooral van Seri heb ik hoge verwachtingen, zou me niet verbazen als hij over 1 of 2 jaar alweer een grote transfer maakt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 12:40]
Vind ik leuk
Donnygo +3959
donderdag 12 juli 2018 om 12:55
Fullham is lekker bezig als ze zo doorgaan zie ik ze zich wel handhaven Seri verwacht ik wel veel van net als Sessegnon en Fonte.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 13:26
Seri is een zeer goede aankoop voor Fulham! Ik dacht dat hij door vele grotere clubs waaronder chelsea begeerd werd!
Vind ik leuk
Kevinm +1884
donderdag 12 juli 2018 om 13:36
Seri zou vorig jaar nog naar Barcelona gaan. Daarnaast had Arsenal interesse in hem. Ik hoop dat hij het goed gaat doen bij Fulham en alsnog een toptransfer verdient.
Vind ik leuk
19AZ82 +1884
donderdag 12 juli 2018 om 14:24
Is toch eigenlijk niet normaal dat een promovendus als Fulham een bedrag van 30.000.000 op tafel kan leggen voor één speler.
Vind ik leuk
Wazzupp +625
donderdag 12 juli 2018 om 16:52
Seri kon vorig jaar nog naar Barcelona en nu dus Fulham......ok
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws